Kummi vai kummitus?

kummivaikummitus

Mun pitkäaikainen entinen työkaveri on saamassa lapsen lähiaikoina. Me ollaan jossain määrin irtaannuttu toisistamme ja olen ehkä tarkoituksellakin ottanut etäisyyttä, kun olen joutunut toimimaan miessuhteiden selvittelijänä lähinnä. EI olla nähty melkein vuoteen ja yhtäkkiä kaveri kertoi olevansa raskaana. Noh, käytiin syömässä yhdessä ja näin hänen miehensä toista kertaa. Ei tunneta siis entuudestaan hänen miehensä kanssa. Nyt sitten sain kaverilta viestiä, että hän haluisi mut ja mun miesystävän kenties esikoisensa kummiksi? Että sopiiko meille, kun me kuulutaan kai kirkkoon. Hänen sisarukset kun aikovat erota kirkosa lähiaikoina.

Öö, siis ensinnäkin kaveri oli pitkään exänsä kanssa, joka oli väkivaltainen. Sitten hän eksyi treffeille miehen kanssa, jolla on rikollistaustaa. Noh, nyt sitten vuoden suhteesta on tulossa vauva, iso asunto on ostettu ja naimisiin ovat menneen. Itse olen aika jalat maassa henkilö ja harkitsevainen asioissa, siis ihan eri maata kuin kaverini, joka tekee extempore juttuja. Ei siinä kait mitään pahaa ole, että tekee, mutta kun ne ovat usein päätyneet huonosti ja mä sitten selvittelen niitä juttuja.

Toisaalta tykkään lapsista, mutta en tykkää kaverini tavoista toimia ja mennä kuin tuuliviiri. Ei siinä, pidin hänen nykyisestä miehestään kun näin hänet, mutta olen nähnyt hänet vain kahdesti ja mun miesystävä ei ollenkaan. Nyt vähän hämää tämä kaikki, kun miesystäväänikin ollaan kummiasioihin otttamassa mukaan, vaikkei ole isääkään nähnyt. Olenko kamala ihminen kun epäröin tätä asiaa.

1

343

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eirikki

Kun luin tota, niin muakin alkoi epäilyttää. Jos olet joutunut tämän kaverisi asioita selvittelemään ennenkin, niin hankalalta näyttää. Kummilapsen takia joutuisit taas olemaan mukana erinäisissä selvittelyissä. Siis ehkä, eihän tuota varmaksi voi tietenkään tietää.
      Sanotaan, että kummiudesta ei voi kieltäytyä, mutta totta kai voi.
      Kirjoituksestasi on sen verran aikaa, että olet varmaan päätöksesi tehnyt. Joko olet kummi tai ei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5925
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4037
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2976
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2034
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1994
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1775
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1763
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1559
    Aihe