Teknodonna ja Pönttöneiti

Huomasin tuolla keskustelun jossa väitetään että Teknodonna ja Pönttöneiti ovat saman kirjoittajan tuotoksia.

Kun eivät oikeasti ole. Teknodonna on autisti joka vetää omaa juttuaan yksin ketjuissaan, ja Pönttöneiti on avoin hölöttäjä joka suoltaa muiden kanssa juttua kuin konekivääri.

Ihan erilaiset persoonat kyseessä.

136

1259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eläpä-sekkoile

      Teknodonnahan on jonkun Punavuorelaisen hipsteri-pariskunnan yhteisluomus. Välillä kirjoittaa mies, välillä nainen. Puskistahan nuo tuon paljastivat aikoja sitten. Voi olla useampiakin kirjoittajia.

      • Ehkäpä tuntuma autistisuudesta syntyykin siitä että on kaksi kirjoittajaa. Kun kumpikaan ei tiedä mitä toinen on kirjoittanut, niin pitää suoltaa uutta juttua viittaamatta palstahistoriaan.

        Pönttöneiti muistaa omat keskustelunsa yhtä tarkasti kuin tietokone.


      • semmonen-homma
        Palstamäki kirjoitti:

        Ehkäpä tuntuma autistisuudesta syntyykin siitä että on kaksi kirjoittajaa. Kun kumpikaan ei tiedä mitä toinen on kirjoittanut, niin pitää suoltaa uutta juttua viittaamatta palstahistoriaan.

        Pönttöneiti muistaa omat keskustelunsa yhtä tarkasti kuin tietokone.

        Teknodonnan sukupuolikin vaihtuu koko ajan. Luulen, että mies yleensä esittää naista ja nainen miestä.


      • semmonen-homma kirjoitti:

        Teknodonnan sukupuolikin vaihtuu koko ajan. Luulen, että mies yleensä esittää naista ja nainen miestä.

        Tai nainen kirjoittaa naisena ja mies miehenä. Olisi loogisempaa, ei tulisi homofiilistä.


      • joojuujöö
        Palstamäki kirjoitti:

        Tai nainen kirjoittaa naisena ja mies miehenä. Olisi loogisempaa, ei tulisi homofiilistä.

        Minusta Teknodonnasta juuri tulee vahvasti homo/lesbo-fiilis ja epäilen sen johtuvan tuosta. Voihan kyseessä toki olla homo- tai lesbopariskunta, mutta puskista tunnustivat että olisi mies-nainen-pari. Molemmat omilla kännyillään suoltavat tekstiä palstalle vierekkäin sohvalla? Hipsterit on vähän outoja.


      • joojuujöö kirjoitti:

        Minusta Teknodonnasta juuri tulee vahvasti homo/lesbo-fiilis ja epäilen sen johtuvan tuosta. Voihan kyseessä toki olla homo- tai lesbopariskunta, mutta puskista tunnustivat että olisi mies-nainen-pari. Molemmat omilla kännyillään suoltavat tekstiä palstalle vierekkäin sohvalla? Hipsterit on vähän outoja.

        Voit olla oikeassa, Teknodonna on hivenen pervo hahmo.

        Pönttöneiti sitävastoin on heteronainen, sen ovulaationkin tunnistaa kirjoituksista.


      • arvailualisää
        joojuujöö kirjoitti:

        Minusta Teknodonnasta juuri tulee vahvasti homo/lesbo-fiilis ja epäilen sen johtuvan tuosta. Voihan kyseessä toki olla homo- tai lesbopariskunta, mutta puskista tunnustivat että olisi mies-nainen-pari. Molemmat omilla kännyillään suoltavat tekstiä palstalle vierekkäin sohvalla? Hipsterit on vähän outoja.

        Iäksi veikkaan n.35-45, ei lapsia. Saattavat olla myös pelkkiä kavereita, eikä varsinainen pari. Kämppäkavereita, opiskelukavereita? Humanistiselta puolelta, opiskelleet joskus luovaa kirjoittamista? Mainosalalla olevia vegaaneja?


      • arvailualisää kirjoitti:

        Iäksi veikkaan n.35-45, ei lapsia. Saattavat olla myös pelkkiä kavereita, eikä varsinainen pari. Kämppäkavereita, opiskelukavereita? Humanistiselta puolelta, opiskelleet joskus luovaa kirjoittamista? Mainosalalla olevia vegaaneja?

        Narkkareita?


      • pois.alta
        Palstamäki kirjoitti:

        Voit olla oikeassa, Teknodonna on hivenen pervo hahmo.

        Pönttöneiti sitävastoin on heteronainen, sen ovulaationkin tunnistaa kirjoituksista.

        Palstis liian lähellä pönttistä. Kohta raivostuu Dissi ja vetää överikänät.


      • pois.alta kirjoitti:

        Palstis liian lähellä pönttistä. Kohta raivostuu Dissi ja vetää överikänät.

        Minun ja Pönttöneidin välit ovat puhtaasti kollegiaaliset, tuotamme palstalle vain viihdettä.


    • teknisfani

      Teknodonna on nero, siitä ei ole kahta sanaa.

      • Nerouden ja hulluuden raja on vaikeasti määriteltävissä.


      • punainenviiva

        Kuin veteen piirretty viiva...


    • sormille.tuli

      Joo, mutta hyvin yrittä donna kusettaa Palstamäkeä. Hah, eipä onnistunut.

    • wanha.puska

      Teknis on tuttu autisti jo vuosikymmenen takaa, ei pystyisi kirjoittamaan Pönttiksenä.

    • aaaamen

      Vihdoin viimein järjen voitto!

      • Persoonallisuus paljastaa, se paistaa läpi.


    • Teknodonna

      Mjaa

      Ensinnäkään mä en tiedä kuka on Pönttöneiti, koska harvoin luen mitään palstalla esiintyvää. Toiseksi täällä on vain kissa ja minä, ja kohiseva patteri.

      Se on kyllä myönnettävä, että elän hieman omissa maailmoissani, koska muutakaan ei oikeastaan ole.

      (Hihitystä)

      • Jotenkin en edes ylläty siitä että et tunne Pönttöneitiä.


      • Teknodonna


      • Teknodonna
        Palstamäki kirjoitti:

        Jotenkin en edes ylläty siitä että et tunne Pönttöneitiä.

        Ei multa voida tollasta vaatia, jos mussa ei ole sellaselle resursseja.

        Ihan vapaasti voi tulla muhun tutustumaan. Mun ovet aukeavat kahteen suuntaan.

        (Naurua)


      • Teknodonna
        Palstamäki kirjoitti:

        Autismi on kansankielinen diagnooosi sulkeutuneisuudelle.

        Mjaa

        No lue joskus muutakin kuin kansankieltä.

        (Hihitystä)


      • pitäs.olla.vtun.selvää

        Ja pysy omassa maailmassasi sillä Pönttis et ole tänään etkä huomenna. Mielenmaisemanne eroavat miljardeilla kilometreillä!


      • Teknodonna kirjoitti:

        Ei multa voida tollasta vaatia, jos mussa ei ole sellaselle resursseja.

        Ihan vapaasti voi tulla muhun tutustumaan. Mun ovet aukeavat kahteen suuntaan.

        (Naurua)

        Voidaan soitella ja käydä joku viikonloppu vaikka kalassa.


      • Teknodonna kirjoitti:

        Mjaa

        No lue joskus muutakin kuin kansankieltä.

        (Hihitystä)

        Ei kerkeä.


    • Pölläytetäämpä

      Mikä yhteys on dissin lähtöön ja tekniksen paluuseen? Miettiikö palstis samaa?

      • Tottavieköön

        No dissi ja teknishän kirjoittivat joskus yhdessä jonkinlaisen jatkokertomuksen!


      • Olen utelias kuulemaan spegulaatioita.


      • Tottavieköön kirjoitti:

        No dissi ja teknishän kirjoittivat joskus yhdessä jonkinlaisen jatkokertomuksen!

        Jäännyt lukematta.


      • tyypit.sekaisin

        Ei Dissi kyllä Teknis koskaan ole ollut.


      • tyypit.sekaisin kirjoitti:

        Ei Dissi kyllä Teknis koskaan ole ollut.

        Dissi on tyyliltään vähän kuin luistelutaidoton keskushyökkääjä, hän käryää siksi puskastakin.


      • Teknodonna
        tyypit.sekaisin kirjoitti:

        Ei Dissi kyllä Teknis koskaan ole ollut.

        Äänestäkää. Onhan tämä sentään edustuksellinen demokratia.

        (Naurua)


      • Öhhjnbjjj
        tyypit.sekaisin kirjoitti:

        Ei Dissi kyllä Teknis koskaan ole ollut.

        Dissihän on ollut jokapuolella eilen nyt täällä. Jokainen väittää sitä, vaikka kukaan ei myönnä. Miks? Miks se puskailee sitten? En mä ole siitä saanut sitä kuvaa? Mä näen sen vetävän sikeitä ja haaveilevan naisestaan.


      • pöllötkin.puussa.nauraa
        Palstamäki kirjoitti:

        Dissi on tyyliltään vähän kuin luistelutaidoton keskushyökkääjä, hän käryää siksi puskastakin.

        Jep. Aika äärilaitapersoonia yritetään yhdistää. Dissin meno vähän krouvimpaa kuin tämän hipsterin.


      • Teknodonna kirjoitti:

        Äänestäkää. Onhan tämä sentään edustuksellinen demokratia.

        (Naurua)

        Teknodonna ja Nuuska voisivat olla sama (autisti).


      • Öhhjnbjjj kirjoitti:

        Dissihän on ollut jokapuolella eilen nyt täällä. Jokainen väittää sitä, vaikka kukaan ei myönnä. Miks? Miks se puskailee sitten? En mä ole siitä saanut sitä kuvaa? Mä näen sen vetävän sikeitä ja haaveilevan naisestaan.

        Dissin kohdalla kaikki voi olla palstafiktiota.


      • pöllötkin.puussa.nauraa kirjoitti:

        Jep. Aika äärilaitapersoonia yritetään yhdistää. Dissin meno vähän krouvimpaa kuin tämän hipsterin.

        Jep. En ymmärrä miksi Donna kirjoittelisi puskastakin Dissin tunnistettavalla tyylillä?


      • mies.vai.nainen
        Palstamäki kirjoitti:

        Teknodonna ja Nuuska voisivat olla sama (autisti).

        Voiko Nuuska olla nainen? Joskus käy mielessä kun hän söpöilee?


      • palstahullutukset
        Palstamäki kirjoitti:

        Jep. En ymmärrä miksi Donna kirjoittelisi puskastakin Dissin tunnistettavalla tyylillä?

        Aika-ajoittaista palstaspekulaatiohullutusta kun saa vauhdin jostain. Näyttää olevan paljon ilmoilla tänään.


      • mies.vai.nainen kirjoitti:

        Voiko Nuuska olla nainen? Joskus käy mielessä kun hän söpöilee?

        Nuuska on aika varmasti tuttu palstalla jollakin toisellakin nikillä.

        Uskon myös että tuo toinenkin nikki sotkee kirjoitusasua jotta tyyliä ei olisi niin helppo tunnistaa.


      • Teknodonna
        mies.vai.nainen kirjoitti:

        Voiko Nuuska olla nainen? Joskus käy mielessä kun hän söpöilee?

        Asiasta viidenteen

        Käydäänkö nää tällaset keskustelut aina öisin sen vuoksi, että palsta näyttäisi keskustellulta?

        (Hihitystä)


      • palstahullutukset kirjoitti:

        Aika-ajoittaista palstaspekulaatiohullutusta kun saa vauhdin jostain. Näyttää olevan paljon ilmoilla tänään.

        Jep. Tällä avauksella toivoin hälventäväni epäilyksiä siitä että Donna ja Pönttöneiti olisivat sama tyyppi.


      • Teknodonna kirjoitti:

        Asiasta viidenteen

        Käydäänkö nää tällaset keskustelut aina öisin sen vuoksi, että palsta näyttäisi keskustellulta?

        (Hihitystä)

        Päivystämme tässä vielä hetken.


      • sivusta.ei.hyvä.seurata
        Palstamäki kirjoitti:

        Jep. Tällä avauksella toivoin hälventäväni epäilyksiä siitä että Donna ja Pönttöneiti olisivat sama tyyppi.

        Hyvä avaus, koska homma oli mennyt jo liian pitkälle.


      • Teknodonna
        Palstamäki kirjoitti:

        Päivystämme tässä vielä hetken.

        Mjoo

        Mulla on leffa kesken. Aika tylsä.

        (naurua)


      • sivusta.ei.hyvä.seurata kirjoitti:

        Hyvä avaus, koska homma oli mennyt jo liian pitkälle.

        Jep.

        Pönttöneiti on symppis, ja tuntuu kurjalta ajatella että häntä syytellään Teknikseksi.


      • Teknodonna kirjoitti:

        Mjoo

        Mulla on leffa kesken. Aika tylsä.

        (naurua)

        Kun nyt kerran siinä olet, niin voisithan itsekin vapauttaa Pönttöneidin syytöksistä. Sanot ettei Pönttöneiti ole sinä (Donna).


      • Teknodonna
        Palstamäki kirjoitti:

        Kun nyt kerran siinä olet, niin voisithan itsekin vapauttaa Pönttöneidin syytöksistä. Sanot ettei Pönttöneiti ole sinä (Donna).

        Kipitä nyt sättäämään siitä television edestä.

        Kasva aikuiseksi.

        (Naurua)


      • Teknodnna
        Teknodonna kirjoitti:

        Kipitä nyt sättäämään siitä television edestä.

        Kasva aikuiseksi.

        (Naurua)

        Mä kysyin Pöntöltä että onko hän Donna, Donna osotti sormella mua ja sano että se oli toi.

        (Hihitystä)


      • älä.pelleile
        Teknodonna kirjoitti:

        Kipitä nyt sättäämään siitä television edestä.

        Kasva aikuiseksi.

        (Naurua)

        Mikä siinä on niin vitun vaikeaa sanoa sitä suoraan? Täällä on ihminen, joka tarvitsee sen tiedon.


      • Teknodnna kirjoitti:

        Mä kysyin Pöntöltä että onko hän Donna, Donna osotti sormella mua ja sano että se oli toi.

        (Hihitystä)

        Tämä on sulle vain huumoria, mutta Pönttöneiti voi ottaa jutun raskaammin. Kyse on hänen maineestaan.


      • älä.pelleile kirjoitti:

        Mikä siinä on niin vitun vaikeaa sanoa sitä suoraan? Täällä on ihminen, joka tarvitsee sen tiedon.

        Monikin tarvii sen tiedon.


      • sairasta.leikkiä

        No jos on sairautta tai muuta niin haluaa leikkiä toisen kustannuksella.

        Tai sitten kateellinen Pöntön taiteellisesta tuotannosta. Se on varmasti syy.


      • sairasta.leikkiä kirjoitti:

        No jos on sairautta tai muuta niin haluaa leikkiä toisen kustannuksella.

        Tai sitten kateellinen Pöntön taiteellisesta tuotannosta. Se on varmasti syy.

        Nauttii kai nyt saamastaan huomiosta.

        En aio kerjätä, tunnen Pönttöneidin tyylin ja erotan nuo kaksi kuin yön ja päivän.


      • tuleepahan.om.osaltaselv
        Teknodnna kirjoitti:

        Mä kysyin Pöntöltä että onko hän Donna, Donna osotti sormella mua ja sano että se oli toi.

        (Hihitystä)

        Otan yhteyttä ylläpitoon.


      • tuleepahan.om.osaltaselv kirjoitti:

        Otan yhteyttä ylläpitoon.

        Oikea päätös. Saadaan selvyys tilanteeseen.


      • Teknodonna
        Palstamäki kirjoitti:

        Monikin tarvii sen tiedon.

        Mun leffa menee pilalle tän takia (mikä jo olikin valmiiksi pilattu).

        Joo meillä ei ole mitään yhteistä. En tunne tapausta.

        Mun jutut on mun käsialaa, jos sitä haet.


      • Teknodonna kirjoitti:

        Mun leffa menee pilalle tän takia (mikä jo olikin valmiiksi pilattu).

        Joo meillä ei ole mitään yhteistä. En tunne tapausta.

        Mun jutut on mun käsialaa, jos sitä haet.

        Juuri tuota haen.

        Sinun tyylisi on niin sun tyylistä.


      • voiaikoja
        Palstamäki kirjoitti:

        Tämä on sulle vain huumoria, mutta Pönttöneiti voi ottaa jutun raskaammin. Kyse on hänen maineestaan.

        Etpä itse ollut kovin huolissaan hänen maineestaan silloin kun haukuit pönttistä hutsahtavaksi. Ukko on kunnon narsisti :D


      • mies.vai.nainen kirjoitti:

        Voiko Nuuska olla nainen? Joskus käy mielessä kun hän söpöilee?

        .. Noh.. En ole Nainen.. Ja tuo toinen asia ei Ole Mun Vika.. Vaan se on ihan KatsojanSilmisä, elikkäs Katsojan Vika.. Että Tierä Sä(kin) Vuan Se!!!.. ;D

        .. On tullut ennenkin Törmättyä tuollaisiin "Nimittelijöihin".. Muuallakin.. ;(


      • Palstamäki kirjoitti:

        Nuuska on aika varmasti tuttu palstalla jollakin toisellakin nikillä.

        Uskon myös että tuo toinenkin nikki sotkee kirjoitusasua jotta tyyliä ei olisi niin helppo tunnistaa.

        .. Sulla voi Olla.. Mulla ei.. Mulla ei ole Muuta kuin tämä Yksi Käytössä.. Edellinen voi olla Vielä ns. Hengissä, mutta ei Käytössä.. Se ei ole Ollut Missään vaiheessa Salaisuus yms.. Joten hoidappa Psykoosis Taas Kuntohon.. ;D


    • Silmät menee väkisellä kiinni, pakko siirtyä unten maille.

      Öitä palstalle.

    • Jee-

      Jälleen yksi aloitus pönttöuunista a’La Kusimäki.

      • Ana-Shithill

        Kiitos


    • Joo, eivät ole sama henkilö, tyyli on ihan erilainen.

      • Tyyli on erilainen, ja "harrastelijapsykologina" kiinnitän huomiota persoonakohtaisiin eroavuuksiin. Nämä kaksi ovat sosiaalisuuden saralla lähes toistensa vastakohtia.


    • Tämä tosiaankin ON sinkkupalsta! :D

      • ikjbhuibgyujjk

        Tämä ON palstamäen pönttöuunipalsta. Pönttöneiti on sitä ja tätä, blaa blaa.... Tuollasesta miehestä saa takertujan riesakseen.


      • Silmätkuinpandalla
        ikjbhuibgyujjk kirjoitti:

        Tämä ON palstamäen pönttöuunipalsta. Pönttöneiti on sitä ja tätä, blaa blaa.... Tuollasesta miehestä saa takertujan riesakseen.

        Jos misspönttis alkaisi suhteeseen pertin kanssa, niin turpaan tulisi harva se ilta. On sen verran mustasukkaista sorttia perttipoika.


    • olisitjohiljaa

      Sinä olet pönttöneiti ja sen vuoks jankutatkin jatkuvasti omasta sivu nicistäsi.

    • varma_tieto

      Teknosonni ja teknodonna on yksi ja sama mies.

    • Jahas jahas.

      Luettu ja kuitattu.

      Kansioon ja sinetti päälle.

      • Koin että tämä oli tehtävä.

        Ampuuko tämä alas spekulaatiot? En tiedä, toivottavasti sillä nyt on edes ajatuksia herättävä vaikutus kun palstan intohimoisin Pönttöneiti-tutkija antaa oman lausumansa aiheeseen.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Koin että tämä oli tehtävä.

        Ampuuko tämä alas spekulaatiot? En tiedä, toivottavasti sillä nyt on edes ajatuksia herättävä vaikutus kun palstan intohimoisin Pönttöneiti-tutkija antaa oman lausumansa aiheeseen.

        Minä ainakin toivon.

        (kiittää ja kumartaa)

        Tutkii Palstamäkeä nenänmitan päästä...

        Asia oli tarpeellinen.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Minä ainakin toivon.

        (kiittää ja kumartaa)

        Tutkii Palstamäkeä nenänmitan päästä...

        Asia oli tarpeellinen.

        En haluaisi pilata tunnelmaa, mutta sinua on epäilty minun luomuksekseni. Tuossa asiassa olen jäävi antamaan asiantuntijalausuntoa, mutta luotan ihmisten maalaisjärkeen.

        En vokottelisi itseäni keskustelupalstalla kuukausikaupalla.


      • Palstamäki kirjoitti:

        En haluaisi pilata tunnelmaa, mutta sinua on epäilty minun luomuksekseni. Tuossa asiassa olen jäävi antamaan asiantuntijalausuntoa, mutta luotan ihmisten maalaisjärkeen.

        En vokottelisi itseäni keskustelupalstalla kuukausikaupalla.

        Jooh... Tässä kohtaa minulla ei ole koskaan pitänyt pokka. Olen oikein kierinyt
        siinä tunteessa, että sinut on työnnetty takkini alle.

        Se on joka kerta raju väitä kun se lävähtää tuohon. Kyllähän jokainen ihminen
        itseään rakastaa, mutta rajallisesti.

        :D

        Voisiko vuoden 2019 teema olla "Maalalaisjärki".
        Vuosillehan laitetaan aina joku teema. Palsta kaipaa punaista lankaa.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Jooh... Tässä kohtaa minulla ei ole koskaan pitänyt pokka. Olen oikein kierinyt
        siinä tunteessa, että sinut on työnnetty takkini alle.

        Se on joka kerta raju väitä kun se lävähtää tuohon. Kyllähän jokainen ihminen
        itseään rakastaa, mutta rajallisesti.

        :D

        Voisiko vuoden 2019 teema olla "Maalalaisjärki".
        Vuosillehan laitetaan aina joku teema. Palsta kaipaa punaista lankaa.

        'Maalalais', kai se käy sekin kunhan on järki :'D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Jooh... Tässä kohtaa minulla ei ole koskaan pitänyt pokka. Olen oikein kierinyt
        siinä tunteessa, että sinut on työnnetty takkini alle.

        Se on joka kerta raju väitä kun se lävähtää tuohon. Kyllähän jokainen ihminen
        itseään rakastaa, mutta rajallisesti.

        :D

        Voisiko vuoden 2019 teema olla "Maalalaisjärki".
        Vuosillehan laitetaan aina joku teema. Palsta kaipaa punaista lankaa.

        Olen joskus pohtinut että julkaisisin epäilijöille opiksi oikein kuuman ja kiihkeän rakastelukohtauksen jossa herkuttelen Pönttöneidillä kaikissa mahdollisissa (ja mahdottomissa) positioissa. Tuossa tarinassa avaisin nähtäväksi kaikki seksuaaliset unelmani.

        Tiedän että tuossa kohtaa jokaiselle valkenisi että Pönttöneiti ei olisi käytettävissä minun henkilökohtaisten mielihalujeni tyydyttämiseen vaan saisin vastaani täyslaidallisen. En tohdi ajatellakaan miten minua ryöpytettäisiin Pönttöneidin taholta, mutta jokainen tajuaisi kuitenkin asioiden todellisen laidan.

        Tarina minulla on valmiina, mutta tiedän että minun on vain fiksumpaa säilyttää sitä yksinomaan henkilökohtaisiin tarpeisiini. Humalassa en kuitenkaan uskalla avata konettani, se voisi olla kohtalokasta tietäen haluni julkituoda tunteitani.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Olen joskus pohtinut että julkaisisin epäilijöille opiksi oikein kuuman ja kiihkeän rakastelukohtauksen jossa herkuttelen Pönttöneidillä kaikissa mahdollisissa (ja mahdottomissa) positioissa. Tuossa tarinassa avaisin nähtäväksi kaikki seksuaaliset unelmani.

        Tiedän että tuossa kohtaa jokaiselle valkenisi että Pönttöneiti ei olisi käytettävissä minun henkilökohtaisten mielihalujeni tyydyttämiseen vaan saisin vastaani täyslaidallisen. En tohdi ajatellakaan miten minua ryöpytettäisiin Pönttöneidin taholta, mutta jokainen tajuaisi kuitenkin asioiden todellisen laidan.

        Tarina minulla on valmiina, mutta tiedän että minun on vain fiksumpaa säilyttää sitä yksinomaan henkilökohtaisiin tarpeisiini. Humalassa en kuitenkaan uskalla avata konettani, se voisi olla kohtalokasta tietäen haluni julkituoda tunteitani.

        Rauhotu! Varmaan jo viimeistään toka luvussa niksahtais selkä jumiin :D itse pitäytyisin pönttöneidin kanssa ranskalaissa suuddelmissa, niillä niksahtaa korkeintaan järki.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Olen joskus pohtinut että julkaisisin epäilijöille opiksi oikein kuuman ja kiihkeän rakastelukohtauksen jossa herkuttelen Pönttöneidillä kaikissa mahdollisissa (ja mahdottomissa) positioissa. Tuossa tarinassa avaisin nähtäväksi kaikki seksuaaliset unelmani.

        Tiedän että tuossa kohtaa jokaiselle valkenisi että Pönttöneiti ei olisi käytettävissä minun henkilökohtaisten mielihalujeni tyydyttämiseen vaan saisin vastaani täyslaidallisen. En tohdi ajatellakaan miten minua ryöpytettäisiin Pönttöneidin taholta, mutta jokainen tajuaisi kuitenkin asioiden todellisen laidan.

        Tarina minulla on valmiina, mutta tiedän että minun on vain fiksumpaa säilyttää sitä yksinomaan henkilökohtaisiin tarpeisiini. Humalassa en kuitenkaan uskalla avata konettani, se voisi olla kohtalokasta tietäen haluni julkituoda tunteitani.

        *glup*

        Sämpylä juuttui kurkkuun.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Rauhotu! Varmaan jo viimeistään toka luvussa niksahtais selkä jumiin :D itse pitäytyisin pönttöneidin kanssa ranskalaissa suuddelmissa, niillä niksahtaa korkeintaan järki.

        Muistutan sinua siitä, että kyseessä on minun kirjoittamani seksuaalifantasia. Pönttöneiti saa täyden nautinnon ja nukahdamme lusikkaan.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Muistutan sinua siitä, että kyseessä on minun kirjoittamani seksuaalifantasia. Pönttöneiti saa täyden nautinnon ja nukahdamme lusikkaan.

        Mitä täällä palstalla nähty noita erilaisia seksifantasioita eri kirjoittajien toimesta ne kaikki on olleet aika kökköisiä, lähinnä myötähäpeää herättäviä, niin vähän epäilen tuota nautintoa vaikka kohtuuhyvä kirjoittaja oletkin noin muuten,


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Mitä täällä palstalla nähty noita erilaisia seksifantasioita eri kirjoittajien toimesta ne kaikki on olleet aika kökköisiä, lähinnä myötähäpeää herättäviä, niin vähän epäilen tuota nautintoa vaikka kohtuuhyvä kirjoittaja oletkin noin muuten,

        Tuota. Tässä kohtaa jos minä saan sanoa jotain,
        niin älä yllytä äläkä epäile.

        Teitkö/sanoitko tahallesi, että väite todistetaan muuksi?
        Kirjoittajia ei saa yllyttää.

        Kaikki tämä tieto riittää jo, mitä on saatu.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Tuota. Tässä kohtaa jos minä saan sanoa jotain,
        niin älä yllytä äläkä epäile.

        Teitkö/sanoitko tahallesi, että väite todistetaan muuksi?
        Kirjoittajia ei saa yllyttää.

        Kaikki tämä tieto riittää jo, mitä on saatu.

        Mitä luulet, onko tämä haaste minulle?


      • Palstamäki kirjoitti:

        Mitä luulet, onko tämä haaste minulle?

        En luule koskaan mitään.

        Minä tiedän.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        En luule koskaan mitään.

        Minä tiedän.

        Jaaaaaha....taidat kerjätä sitä?

        Harkitsen asiaa.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Tuota. Tässä kohtaa jos minä saan sanoa jotain,
        niin älä yllytä äläkä epäile.

        Teitkö/sanoitko tahallesi, että väite todistetaan muuksi?
        Kirjoittajia ei saa yllyttää.

        Kaikki tämä tieto riittää jo, mitä on saatu.

        En tehnyt yllyttääkseni vaan varoittaakseni ettei kannata, Ihan oikeasti joskus huvittaa palstalle miesten postaamat "novellit" joiden ne varmaan kuvittelee olevan kovinkin kuumottavia naisten mielestä. Uskon että ana varmaan osaisi kirjailla keskimääräistä parempaa matskua mutta tuskin mitään niin hyvää että kannattaa julkisesti julkaista, muutenkin tuollainen varmaan privana toimii paremmin.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Jaaaaaha....taidat kerjätä sitä?

        Harkitsen asiaa.

        Ei kun tämä jätetään nyt tähän.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        En tehnyt yllyttääkseni vaan varoittaakseni ettei kannata, Ihan oikeasti joskus huvittaa palstalle miesten postaamat "novellit" joiden ne varmaan kuvittelee olevan kovinkin kuumottavia naisten mielestä. Uskon että ana varmaan osaisi kirjailla keskimääräistä parempaa matskua mutta tuskin mitään niin hyvää että kannattaa julkisesti julkaista, muutenkin tuollainen varmaan privana toimii paremmin.

        En epäile kirjoituskykyä. Eikä kukaan muukaan.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        En tehnyt yllyttääkseni vaan varoittaakseni ettei kannata, Ihan oikeasti joskus huvittaa palstalle miesten postaamat "novellit" joiden ne varmaan kuvittelee olevan kovinkin kuumottavia naisten mielestä. Uskon että ana varmaan osaisi kirjailla keskimääräistä parempaa matskua mutta tuskin mitään niin hyvää että kannattaa julkisesti julkaista, muutenkin tuollainen varmaan privana toimii paremmin.

        Hmmmmmm.

        Meinaatko että minun kannattaisi pistää Pönttöneidin postilaatikkoon tuo kirjailemani juttu jossa rakastelen Pönttöneidin kanssa?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei kun tämä jätetään nyt tähän.

        Entäs jos misspönttis kirjailisi seksinovellin palstan miehistä :D Luulen että se olisi paljon viihdyttävämpi kuin mikään mitä palstan jullit voi saada aikaan.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Hmmmmmm.

        Meinaatko että minun kannattaisi pistää Pönttöneidin postilaatikkoon tuo kirjailemani juttu jossa rakastelen Pönttöneidin kanssa?

        Joo, ehdottomasti privana jos laitat, ihan turha julkisesti alkaa repostelemaan.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo, ehdottomasti privana jos laitat, ihan turha julkisesti alkaa repostelemaan.

        Täytyypä laittaa viestiä. Onkohan Pönttöneidin s24-sähköposti aktiivisena?


      • Palstamäki kirjoitti:

        Täytyypä laittaa viestiä. Onkohan Pönttöneidin s24-sähköposti aktiivisena?

        Voi hyvää päivää nyt vaan kaikille.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Voi hyvää päivää nyt vaan kaikille.

        Mitä luulet, onko Harmiksen neuvot varteenotettavia jos yritän päästä lähituntumaan?

        Vai pitäisikö vain lähettää romanttisesti suklaarasia ja ruusuja?


      • Palstamäki kirjoitti:

        Mitä luulet, onko Harmiksen neuvot varteenotettavia jos yritän päästä lähituntumaan?

        Vai pitäisikö vain lähettää romanttisesti suklaarasia ja ruusuja?

        Mitä sinä nyt touhuat?


      • Luulen että pitäydyn julkisissa viesteissä.

        Jos mentäisiin privaan, niin se voisi koitua kohtalokseni.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mitä sinä nyt touhuat?

        Harmishan tässä koettaa ohjeistaa minua, pohdin mitkä neuvot ovat toteuttamiskelpoisia.


      • Välillä voisitte avata vähän peltejäkin, että pääsis lauhtumaan.

        Uuniin tarvitaan lisävaraventtiili.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Harmishan tässä koettaa ohjeistaa minua, pohdin mitkä neuvot ovat toteuttamiskelpoisia.

        (no comments)

        En uskalla lukea enää kuin sanomalehteä. Se on turvallista avata.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Välillä voisitte avata vähän peltejäkin, että pääsis lauhtumaan.

        Uuniin tarvitaan lisävaraventtiili.

        Joo toki mutta kun minusta analla on selvästikin halu näyttää sulle tuo novelli niin eikö se ole parempi jos privana tupsahtaisi sulle postilaatikkoon? Sunhan ei ole pakko siihen sähköpostiin mitenkään vastata niin sun yksityisyys säilyis ja voit sitten palstalla kiittää lähetyksestä, saisit lukemista ja voisihan se olla hyväkin tuotos :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        (no comments)

        En uskalla lukea enää kuin sanomalehteä. Se on turvallista avata.

        Kerään hivenen rohkeutta. Ehkä se vaatii humalatilan, ja kun olen päättänyt etten tänä vuonna enää törpöttele, niin se menee ainakin ensi vuodelle. Ellei pidemmällekin....


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo toki mutta kun minusta analla on selvästikin halu näyttää sulle tuo novelli niin eikö se ole parempi jos privana tupsahtaisi sulle postilaatikkoon? Sunhan ei ole pakko siihen sähköpostiin mitenkään vastata niin sun yksityisyys säilyis ja voit sitten palstalla kiittää lähetyksestä, saisit lukemista ja voisihan se olla hyväkin tuotos :)

        Kyllä se sen lähettää.

        Mieluummin yksityisesti.
        Piti se tämäkin päivä nähdä.

        Mulla on kaamea flunssa ja pää täynnä räkää.
        Kyllä varmasti s.novellli helpottaa.

        (naurua)


      • Palstamäki kirjoitti:

        Kerään hivenen rohkeutta. Ehkä se vaatii humalatilan, ja kun olen päättänyt etten tänä vuonna enää törpöttele, niin se menee ainakin ensi vuodelle. Ellei pidemmällekin....

        Viski on pannassa.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kyllä se sen lähettää.

        Mieluummin yksityisesti.
        Piti se tämäkin päivä nähdä.

        Mulla on kaamea flunssa ja pää täynnä räkää.
        Kyllä varmasti s.novellli helpottaa.

        (naurua)

        Odotan hetkeä kun sulla on ovulaatio.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Viski on pannassa.

        Eikö edes Octomorea?


      • Palstamäki kirjoitti:

        Odotan hetkeä kun sulla on ovulaatio.

        Aivan mahdoton mies.

        ...


      • Palstamäki kirjoitti:

        Eikö edes Octomorea?

        ...viskillä tai ilman.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        ...viskillä tai ilman.

        Oliko tuo KYLLÄ?


      • Palstamäki kirjoitti:

        Oliko tuo KYLLÄ?

        Sí.

        Hahah.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Sí.

        Hahah.

        Rakas suloinen Pönttöuuniseni,

        olen nyt väsynyt ja joudun luovuttamaan palstailun tältä erää.

        Sulla on aina sijasi sydämessäni, haluan sanoa sen sinulle. Näemme taas jossakin kohtaa.

        Hyvää yötä sulle ja kauniita unia. Puspus.


    • Onhan tätä spekuloitu. Mutta moni metsään mennyt.

      Uskon silti että kyseessä on kaksi erillistä kirjoittajaa. Kummallakaan ei ole tarve hankkia prenikoita muuna esiintymällä, ja molemmilla on kuitenkin itsetuntemus kasassa.

      Heillä on kuitenkin yksi yhteinen nimittäjä, joka on aina häirinnyt minua. En kerro tuosta nimittäjästä, koska se on itselleni tärkeä, hieman henkilökohtainenkin. En olisi lainkaan yllättynyt, että he tuntisivat toisensa, tai käyttävät jotain samaa lähdettä kirjallisuutensa tueksi.

      Mutta ei asia noinkaan ole. Heillä ei ole yhteistä historiaa. Ja se tulee aika selvästi ilmi heidän kommenteissaan.

      Hienointa asiassa oikeastaan onkin se, että he ovat erillisiä. Kaksi timanttia palstamaailman taivaalla.

      Puss, kiitos ja kumarrus.

      • Pusssss itsellesi järjenääni. On ihan mahdotonta, kuinka paljon sinusta tykkään Kettu-emo!
        Kuin voi ihmisolennolla olla rauhoittava vaikutus...


      • Mene horisemasta.


      • Ollaanpa sitä häijyllä tullella.

        Piiskaa ja arestia sietäisit rumasta kielenkäytöstä.

        *nappaa keskenkasvuisen polvilleen, vetää pöksyt polviin ja läimäsee muutaman kertaan*

        Kone pysyy sitten kiinni loppuviikon. Luet välillä kirjoja.


      • Sulla on vielä tekemistä tuon itsehillintäsi kanssa. Kuulostaa kuin kohta posahtaisit.

        Höyrykattilailmiö. "poks"

        Menisit vaikka juoksemaan, saisit päästellä hieman ylimääräistä energiaasi.

        Kielenkäyttösi on mautonta ja moukkamaista. Senkin eteen vielä voisi tehdä hieman töitä. Mallia löytyy paremmin kaunokirjallisuudesta kuin nettifoorumeilta. Palstamäellä on sentään vielä jonkinlainen kuri tuon ilmaisunsa kanssa. Tosin hänkin voisi hieman vielä suhtautua maltillisemmin ilmaisuihin autisti, hölöttäjä, yms epäolennaista. Mitä tulee palstan pilaamiseen, niin kyllä sen pilaamiseen ensisijaisesti valitettavasti kuuluu kaltaistesi törppöjen alatyyliset kommentit.


      • elisakettu kirjoitti:

        Sulla on vielä tekemistä tuon itsehillintäsi kanssa. Kuulostaa kuin kohta posahtaisit.

        Höyrykattilailmiö. "poks"

        Menisit vaikka juoksemaan, saisit päästellä hieman ylimääräistä energiaasi.

        Kielenkäyttösi on mautonta ja moukkamaista. Senkin eteen vielä voisi tehdä hieman töitä. Mallia löytyy paremmin kaunokirjallisuudesta kuin nettifoorumeilta. Palstamäellä on sentään vielä jonkinlainen kuri tuon ilmaisunsa kanssa. Tosin hänkin voisi hieman vielä suhtautua maltillisemmin ilmaisuihin autisti, hölöttäjä, yms epäolennaista. Mitä tulee palstan pilaamiseen, niin kyllä sen pilaamiseen ensisijaisesti valitettavasti kuuluu kaltaistesi törppöjen alatyyliset kommentit.

        Luulisi sinun ymmärtävän, ettei ankkoja ammuta alas asiallisesti ja rauhallisesti argumentoimalla.

        Jos haluaa viestiinsä vakuuttavuutta, niin silloin pitää osata kärjistää. Se vain on niin, olen pahoillani.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Luulisi sinun ymmärtävän, ettei ankkoja ammuta alas asiallisesti ja rauhallisesti argumentoimalla.

        Jos haluaa viestiinsä vakuuttavuutta, niin silloin pitää osata kärjistää. Se vain on niin, olen pahoillani.

        Tekisi mieleni lyödä vetoa asiasta, mutta katson sen turhana.

        Mulla on hieman toisenlainen kokemus asiasta.


      • elisakettu kirjoitti:

        Tekisi mieleni lyödä vetoa asiasta, mutta katson sen turhana.

        Mulla on hieman toisenlainen kokemus asiasta.

        Tiedottamisessa ja viestinnässä maksaja saa vaikuttaa näkokulmaan ja sisältöön, mutta silloin kun ei puhuta tilaustöistä, niin kirjoittajalla on kohtalaisen vapaat kädet ilmaista itseään vaikkapa omista näkökulmistaan katsoen.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Tiedottamisessa ja viestinnässä maksaja saa vaikuttaa näkokulmaan ja sisältöön, mutta silloin kun ei puhuta tilaustöistä, niin kirjoittajalla on kohtalaisen vapaat kädet ilmaista itseään vaikkapa omista näkökulmistaan katsoen.

        No hyvä että otit puheeksi. Vapaan ilmaisun oikeus.

        Tarkkaavaisena lukijana tietenkin hoksaat, kuka tässä keississä on ahdasmielinen kieltäjä ja kuka on pelkkä kriitikko.


      • Trollipeikko
        elisakettu kirjoitti:

        Ollaanpa sitä häijyllä tullella.

        Piiskaa ja arestia sietäisit rumasta kielenkäytöstä.

        *nappaa keskenkasvuisen polvilleen, vetää pöksyt polviin ja läimäsee muutaman kertaan*

        Kone pysyy sitten kiinni loppuviikon. Luet välillä kirjoja.

        Voisinko minäkin saada sinulta vähäsen piiskaa?


      • elisakettu kirjoitti:

        No hyvä että otit puheeksi. Vapaan ilmaisun oikeus.

        Tarkkaavaisena lukijana tietenkin hoksaat, kuka tässä keississä on ahdasmielinen kieltäjä ja kuka on pelkkä kriitikko.

        "Tarkkaavaisena lukijana tietenkin hoksaat, kuka tässä keississä on ahdasmielinen kieltäjä ja kuka on pelkkä kriitikko."

        -Joo

        "Piiskaa ja arestia sietäisit rumasta kielenkäytöstä.

        *nappaa keskenkasvuisen polvilleen, vetää pöksyt polviin ja läimäsee muutaman kertaan*

        Kone pysyy sitten kiinni loppuviikon. Luet välillä kirjoja."


      • Trollipeikko kirjoitti:

        Voisinko minäkin saada sinulta vähäsen piiskaa?

        Mikäs hiivatin masokisti sinä olet? Tuo uhrin viitta on vissiin nitojalla napsittu nahkaasi kiinni.

        Keskity vain kirjoittamaan tarinoita.


      • Palstamäki kirjoitti:

        "Tarkkaavaisena lukijana tietenkin hoksaat, kuka tässä keississä on ahdasmielinen kieltäjä ja kuka on pelkkä kriitikko."

        -Joo

        "Piiskaa ja arestia sietäisit rumasta kielenkäytöstä.

        *nappaa keskenkasvuisen polvilleen, vetää pöksyt polviin ja läimäsee muutaman kertaan*

        Kone pysyy sitten kiinni loppuviikon. Luet välillä kirjoja."

        Kappasta. Osaat sittenkin keskittyä.


      • elisakettu kirjoitti:

        Kappasta. Osaat sittenkin keskittyä.

        Minullakin on hetkeni.


      • Itse olisin vastannut johonkin teknodonnan kirjailijatarjuttuun, jos ne olisi minusta hyvin kirjoitettuja. Teki mieli jatkaa jotenkin juttua, mutta ei ollut sellaista tekstiä, josta itse olisin innostunut. Jonkin verran teknodonna aloituksia tuli luettua. Pönttis on taas erilainen ja joskus hänellä on ollut tosi viehättäviä aloituksia, johon tullut kirjoiteltua. Minusta ovat ehdottomasti eri henkilöitä tyyliltään.


    • mielen_vähyys

      Teknodonna ja Pönttöneiti yhdessä ja erikseen ovat kuin käytetty anustappi ja sekin on perseestä

      • Runollista.


      • eivoimuutasnnoo

        Ihanan osuva nimimerkki sulla


    • enseminäollu

      jollakulla on palstahahmopakkomielle.
      Dejavuu, sanoisin jopa. Taidat olla itsekkin vanhan liiton ajoilta?

      • Viiskymppinen pian, kai minä olen vanhan liiton miehiä.

        Palstahahmospekulaatioita on tainnut olla aina.


      • enseminäollu

        Aina.... Kuinka pitkä on ainasi?


      • enseminäollu kirjoitti:

        Aina.... Kuinka pitkä on ainasi?

        Milloin tämä sivusto on avattu? 15 vuotta?


    • seuraavamenestyselokuva

      Kuulostaa ihan transulta ja hänen dildoltaan, joista joku feministiohjaaja tekee seuraavan nuorisoelokuvan ja saa siitä YLE:n kulttuuripalkinnon.

      • Kyllä.minä.tiedän

        Niitä ei yleensä kutsuta nuorisoelokuviksi.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2184
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      50
      1714
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      35
      1537
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1456
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe