Hieman tyhmä tilanne. Kohta 30 tulee täyteen..Mieheni on minua paljon vanhempi. Hän on käynyt nämä lapsi avioliittorumbat jo läpi. Hän nyt elää unelmiensa ja reissaamista varten.
Minulla päinvastainen tilanne. Minä toteutin nämä omat unelmat jo, minulla ei ole lapsia eikä pitkiä suhteita. Ja haluaisin asettua johonkin. Ostaa oman kodin ja elää rauhallista arkielämää. Minua ei kiinnosta pätkääkään biletys, reissaaminen ym vaan haluaisin olla sitoutunut. Haluaisin vauvan, koiran ja kivan perhe-elämän.
Kun näitä asioita kerroin, minulle sanottiin että valitan joka asiasta, en ole mihinkään tyytyväinen ja lähde sitten pois. Koska tämä mies ei kykene tarjoamaan näitä asioita...
Rakastan häntä kuitenkin, olin pitkään masentunut ja hän veti mut ylös siitä kuopasta. En varmaan olisi edes hengissä ilman häntä. Mitä teen. Pitäiskö olla vain tyytyväinen tähän?
Hän on kyllä unelmieni mies, hieman eri tilanteessa vaan :(
Erilaiset unelmat
Mitätekisin
2
124
Vastaukset
- yttyy86
Voi kun löytäisin tuollaisen naisen. Olen sinua hiukan vanhempi mies.
- Parempikinratkaisu
Kannattaa nyt miettiä hyvin tarkasti! Haluatko luopua oman lapsen hankkimisesta, kodista, lemmikistä ja kaikesta mitä yleensä ikäisesi tekee?
Jos toinen ei enää halua aloittaa tuota elämää uudestaan, niin selkeästi toiveenne eivät kohtaa.
Oletko valmis luopumaan kaikesta, mitä voit jälkeenpäin katua? Tuo kaverisi tyly vastaus kyllä jo kertoo sen, että hän ei sinua ajattele tässä asiassa, vaan vain itseään...päättele siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397860Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412029Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251970- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822