Noh, minä Timo Juhani Similä olen ylpeä ätmi. Olen siis eronnut paskiainen. Mitä sitten? Olletteko itse parempia?
Mielestäni ketään/mitään ei tule tuomita. Olenko väärässä?
Haluan kaikille ihmisille hyvää, riippumatta omasta menestyksestäni.
Tosiasiaa teille
31
517
Vastaukset
- pihallatipunen
Kuvasta näkee, että olet ätmi, ole siis hiljaa.
- Trollipeikko
Ole itse hiljaa. 😡
Noin ei sanota kenellekään. Varsinkaan arvostetulle merirosvolle. - pihallatipunen
Jahas, trolli on löytänyt mun uuden nikin vaikka en ole sillä vielä edes montaa viestiä kirjoittanut.
Aivan vitun säälittävää toimintaa päivystää palstalla 24/7 mutta silti ei voi keksiä omaa nimimerkkiä!
Mun kirjoittelut loppu tähän. Ei tee edes tiukkaa ku paskahan tämä palsta on ollut jo pidemmän aikaa. pihallatipunen kirjoitti:
Jahas, trolli on löytänyt mun uuden nikin vaikka en ole sillä vielä edes montaa viestiä kirjoittanut.
Aivan vitun säälittävää toimintaa päivystää palstalla 24/7 mutta silti ei voi keksiä omaa nimimerkkiä!
Mun kirjoittelut loppu tähän. Ei tee edes tiukkaa ku paskahan tämä palsta on ollut jo pidemmän aikaa.Älä ny viitti..
Kyllä nuo trollit erottaa..- selväjuttu
Trollipeikko kirjoitti:
Ole itse hiljaa. 😡
Noin ei sanota kenellekään. Varsinkaan arvostetulle merirosvolle.Oot siis nainen trollipeikko. Vain nainen voisi sanoa merirosvoa arvostetuksi koska on jännä merirosvo.
- kaisanoasaa
pihallatipunen kirjoitti:
Mun kirjoittelut loppu tähän. Ei tee edes tiukkaa ku paskahan tämä palsta on ollut jo pidemmän aikaa.Et pysty lopettamaan kun palsta on sulle niin tärkeä.
Mun kirjoittelut loppu tähän. Ei tee edes tiukkaa ku paskahan tämä palsta on ollut jo pidemmän aikaa... Samaa Miält, kuin RouvaWuu.. ;P
.. Ei noihin Trollailuihin kukaan muu lankea, kuin ehkä jotkut harvat PalstaRookiet.. Ja niistäkin Suurin Osa huomaa varmaan aika hätäseen PelinHengen.. Tiäl.. ;P- pihallatipunen
Wwuwuw kirjoitti:
Älä ny viitti..
Kyllä nuo trollit erottaa..Kylmää vähä viittin...
Oikeesti ainoa vähänkään kiinnostava ketju viime aikoina on ollut se sun aloittama "kissalle nimi -ketju"...tai sekin kyllä jossain vaiheessa harhautui Harmiksen toimesta johonkin "naisen ulkoiluttamiseen" 😐 - tuskinmihinkäänlähdet
Kylmää vähä viittin...
Oikeesti ainoa vähänkään kiinnostava ketju viime aikoina on ollut se sun aloittama "kissalle nimi -ketju"...tai sekin kyllä jossain vaiheessa harhautui Harmiksen toimesta johonkin "naisen ulkoiluttamiseen" 😐Yleensä nää jokka valittaa ketjuista ja ilmoittaa että kohta loppuu palstailu, palaa "lopettamisen" jälkeen viimeistään parin päivän päästä takas. Pahiten koukussa on ne jotka on tehneet tuon monta kertaa. Ne jokka oikeesti lopettaa tekee sen vähin äänin.
- ggggb
tuskinmihinkäänlähdet kirjoitti:
Yleensä nää jokka valittaa ketjuista ja ilmoittaa että kohta loppuu palstailu, palaa "lopettamisen" jälkeen viimeistään parin päivän päästä takas. Pahiten koukussa on ne jotka on tehneet tuon monta kertaa. Ne jokka oikeesti lopettaa tekee sen vähin äänin.
Parin päivän? Parin tunnin jälkeen.
Mun kirjoittelut loppu tähän. Ei tee edes tiukkaa ku paskahan tämä palsta on ollut jo pidemmän aikaa.Anteeksipyyntöni on vilpitön. Olen todella pahoillani olemassaolostani.
- 899899
ggggb kirjoitti:
Parin päivän? Parin tunnin jälkeen.
No jotkut on onnistuneet pysymään parikin päivää pois, jotkut jopa viikon, mutta aina tie löytää takasin tänne. Ne jotka on lopettamassa ei ilmoita siitä etukäteen. Mutta samapa toi mulle on.
- pitkätukka-68
Timo, susta on tehty biisikin.
Timo tahtoo.
https://www.youtube.com/watch?v=zEm45LMOeao
Oikeesti repesin kun tän Ekaa kertaa kuulin. Tää on niin totta.- pitkätukka-68
Ei ton paremmin voi palstaätmiä luonnehtia. Siin on kaikki.
pitkätukka-68 kirjoitti:
Ei ton paremmin voi palstaätmiä luonnehtia. Siin on kaikki.
No kiitos teille ystävät kommenteista. Toki olen itsekin hihitellyt kyseiselle ulosannolle.
Pointtini vitun ätminä olisi tavata joku vitun tylsä ja vanha kyrpälehmä. Osoitteeni on [email protected].
Syökää luuserit paskaa
Eihän tässä parempia olla ihmisarvossa, jossain asioissa onnekkaampi kun joku toinen ja jossain asioissa taas ei ole onnekkuutta suotu.
Tavan tallaajia tässä ollaa...😃
Tuo on hyvä asenne, kehun tietysti kun koen samoin tuon ettei toisen onni ole multa pois. Toisille suo hyvää, riippumatta omasta menestyksestäni. Luulen, että se on pitkälti luonteenlaadusta kii...Erittäin hyvä, sekä ensimmäinen järkevää ajatusta sisältävä kommentti. En saata siis joutua edelleenkään hallusinaatioon, missä persut olisivat dominoivia?
Olen isänmaallinen mutta hyväksyn kaikki asukkaat joilla on tahtoa Suomen hyväksi. Toisin kuin rasistipersuilla.
Persujen vastaus kaikkeen mamumanymamu, iik haluan tissiä. Tällaisia idiotesmeja kuten peput, emme halua.
- wanhaämmä
Ainahan me toisiamme arvioidaan jollain tasolla. Meillä on erilaiset arvot, joku piirre ärsyttää, toinen piirre miellyttää.. Antaa toisten tuomita jos niillä on tarvetta sellaiseen, mutta ei sellaisesta kannata paljon välittää. Ei kai me nyt kaikkien arvostuksen ja tykkäämisen perään olla, eihän? :)
- Kiltti-ja-Kunnollinen
Sinä olet vähän sellanen naissimilä.
Noh joku saattai miehisyyttäni kyseenalaiistaa tahi hankaloittaa eloa. Sillä ei ole merkitystä. Nämä paskat on NIIN ohi. Vittu mitä mukarealipskaa.
- mklbgflrt
Jos olet eronnut, olet ollut naimisissa. Jokin siinä taas ei oikein täsmää ätmin määritelmän kanssa...
Et siis ole ätmi, perhanan ketmi!Olen erittäin} ok. Mutta pn pakko sanoa. Olen tyvyttömyyselläkkeellä. Olen siis loosri ja paha.
Olen toki ollut naimajaisissa. Onhan ikääkin jo yli puolet enemmän kuin täysi-ikäisellä tyttärelläni.
Asiasta kolmanteen. Miksi koen suojeluvaistoa edelleen, vaikka lapsi aikuinen?- mklbgflrt
TimoSimilä kirjoitti:
Juurikin opein ätmisi johon sanoisin gmaif. Mutta mitä väliä mitä tarkoittaa?
Saiskos saman suomeksi? Ihan noin että jummartaisin mitä tässä tarkoitettiin.
Ja totta kai sanojen merkityksellä on väliä. Mikset sitten olisi ätmin sijaan vaikka kreivi? Olis hienompi tittelikin. - mklbgflrt
TimoSimilä kirjoitti:
Olen erittäin} ok. Mutta pn pakko sanoa. Olen tyvyttömyyselläkkeellä. Olen siis loosri ja paha.
Jos sä olet looseri ja paha, niin olet ennemmin jännämies kuin ätmi.
Samoin, jos noista huolimatta saisit itsellesi vielä hommattua naisystävän, fuckbuddyn tai vaikka yhden yön jutun, niin et todellakaan ole ätmi.
Ätmiyden määrittää se saako naisia vai ei. Jos ei saa, on ätmi. Jos saa, ei ole ätmi. Simppeliä. - mklbgflrt
TimoSimilä kirjoitti:
Olen toki ollut naimajaisissa. Onhan ikääkin jo yli puolet enemmän kuin täysi-ikäisellä tyttärelläni.
Asiasta kolmanteen. Miksi koen suojeluvaistoa edelleen, vaikka lapsi aikuinen?Miksi edes kuvittelet, että aikuisen suojeluvaisto lastaan kohtaan päättyisi täysi-ikäisyyteen? Ikä on vain numero tässäkin. Aina se on kuitenkin oma lapsi. Miksi kasvattaisit hänet täysi-ikäiseksi ja jättäisit sitten täysin oman onnensa ojaan, hylkäisit, tavallaan? Jos olet välittävä vanhempi, olet sitä siihen asti kunnes omasi tai lapsesi elämä päättyy.
Hienosti lukiolaiskossi kirjoitit. Tosin sanomisesi oli yhtä paskaa kuin lestakepun persenussimine
Toisaalta saatat olla ryömimässä 5000 vuotta vanhasta kodistasi.Koska tyttö, sinun on pakko mentävä lessupaskaan mukaan synnytyskoneeksi.mklbgflrt kirjoitti:
Miksi edes kuvittelet, että aikuisen suojeluvaisto lastaan kohtaan päättyisi täysi-ikäisyyteen? Ikä on vain numero tässäkin. Aina se on kuitenkin oma lapsi. Miksi kasvattaisit hänet täysi-ikäiseksi ja jättäisit sitten täysin oman onnensa ojaan, hylkäisit, tavallaan? Jos olet välittävä vanhempi, olet sitä siihen asti kunnes omasi tai lapsesi elämä päättyy.
En tietenkään ole hylännyt lasta. Toki siimaa on aikuiselle. Tämä on oikeaa välittämistä ja sä oot raiskattu lezzu joka ei parempaa osaa kuvitella. Vitun ISIS. EIKU LESSUPASKAT.
mklbgflrt kirjoitti:
Saiskos saman suomeksi? Ihan noin että jummartaisin mitä tässä tarkoitettiin.
Ja totta kai sanojen merkityksellä on väliä. Mikset sitten olisi ätmin sijaan vaikka kreivi? Olis hienompi tittelikin.Anteeksi. Yritän kommunikoida äidinkielelläni. Toki mikäli olet kiinnnoistunut juttujasti, voit käyttää google translationaa.
- LuuFemma
Siis ookkonää silmälappu spede saanu joskus naista? Ulkonäön perusteella ei voi kyllä uskoa mitenkään. Kirjoituksetkin on kuin hinaajalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5701957- 93960
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18947Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101826Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2777Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50739- 69728
- 63715
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74668- 65553