Kenelle palstalaiselle haluaisit soittaa kännipuhelun?
Lauantai-illan kysymys
39
608
Vastaukset
En varmaan soittaisi kenellekään kännipuhelua, enkä toivoisi keneltäkään sellaista.
- sdfghj
Entä jos miss pönttöuuni innostuis soittelemaan whiskey huuruissa?
sdfghj kirjoitti:
Entä jos miss pönttöuuni innostuis soittelemaan whiskey huuruissa?
Noooooo, kai Pönttöneiti on poikkeus.
Pönttöneiti on luikerrellut sydämeeni kuin kärmes.- misspönttöuuniout
Palstamäki kirjoitti:
Pönttöneiti on luikerrellut sydämeeni kuin kärmes.Soittele sinä, numeroni on 0500-362449
(ootan malttamattomana viskipullo sylissä) misspönttöuuniout kirjoitti:
Soittele sinä, numeroni on 0500-362449
(ootan malttamattomana viskipullo sylissä)Just just.
Olisikohan nyt mun numero.
Varmaan sen tänne palstalle laittaisin.
Voi elämän kevät..
Vaikka kuinka kutittaisi, niin en.misspönttöuuni kirjoitti:
Just just.
Voi elämän kevät..
Vaikka kuinka kutittaisi, niin en.Onneksi luin ketjua eteenpäin ennenkuin painoin "soita" näppäintä.
Palstamäki kirjoitti:
Onneksi luin ketjua eteenpäin ennenkuin painoin "soita" näppäintä.
Sinä olisit ehkä viimeinen ihminen palstalta,
joka lähtisi tuollaiseen tässä sulle numero-tyyppiseen juttuun.
Varmaan oli jonkun nukketalon numero...
Enkä minä retuuta viskejä sylissä vaan ne ovat niiden arvolle sopivassa paikassa,
ikäjärjestyksessä :)Palstamäki kirjoitti:
Pönttöneiti on luikerrellut sydämeeni kuin kärmes.Natrix natrix :D
"Myrkytön ja harmiton.
Rauhoitettu. Ei saa vahingoittaa.
Ohjeellinen korvausarvo valtiolle 252 euroa."misspönttöuuni kirjoitti:
Natrix natrix :D
"Myrkytön ja harmiton.
Ohjeellinen korvausarvo valtiolle 252 euroa."https://www.youtube.com/watch?v=YAju-uU896k
Tässä Sinulle humoristinen puhelinsoitto! ;) Ei varmaan ole niin innostava kuin hauska Gösta Sundqvistin laulu! :)misspönttöuuni kirjoitti:
Sinä olisit ehkä viimeinen ihminen palstalta,
joka lähtisi tuollaiseen tässä sulle numero-tyyppiseen juttuun.
Varmaan oli jonkun nukketalon numero...
Enkä minä retuuta viskejä sylissä vaan ne ovat niiden arvolle sopivassa paikassa,
ikäjärjestyksessä :)Sulla on kova luotto minuun.
Mitäpä jos minä olisin ottanut kuvan eräästä jäsenestäni, ja laittanut kuvaviestinä palstalla nähtyyn numeroon?
Pian kuva tuosta jäsenestä lävähtäisi ruutuun...
En sano että noin tapahtui, mutta sähläsin jotakin kännykkäni kanssa, pudotin sen kädestäni ja salamavalo välähti (alastomassa) sylissäni. Ja olin tietenkin samaan aikaan näpytellyt fonecta calleriin tuon numeron selvittääkseni että onko joku tehnyt oikeasti jäynää Pönttöneidille.
Ruutuun tuli teksti "viesti lähetetty"...misspönttöuuni kirjoitti:
Natrix natrix :D
"Myrkytön ja harmiton.
Ohjeellinen korvausarvo valtiolle 252 euroa."Tarkoittamani kärmeksen korvausarvo on 252 000 000 000€.
Palstamäki kirjoitti:
Sulla on kova luotto minuun.
Mitäpä jos minä olisin ottanut kuvan eräästä jäsenestäni, ja laittanut kuvaviestinä palstalla nähtyyn numeroon?
Pian kuva tuosta jäsenestä lävähtäisi ruutuun...
En sano että noin tapahtui, mutta sähläsin jotakin kännykkäni kanssa, pudotin sen kädestäni ja salamavalo välähti (alastomassa) sylissäni. Ja olin tietenkin samaan aikaan näpytellyt fonecta calleriin tuon numeron selvittääkseni että onko joku tehnyt oikeasti jäynää Pönttöneidille.
Ruutuun tuli teksti "viesti lähetetty"...Olet siis valmis parittelemaan?:
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005902003.html?ref=rss
"Kalukuva osoittaa naiselle, että mies on mies ja valmis parittelemaan, Hainer kirjoittaa."
Itse en kyllä lähettäisi moisia edes kännissä, saisi nainen tulla itse selvittämään valmiuden.Harmaaritari kirjoitti:
Olet siis valmis parittelemaan?:
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005902003.html?ref=rss
"Kalukuva osoittaa naiselle, että mies on mies ja valmis parittelemaan, Hainer kirjoittaa."
Itse en kyllä lähettäisi moisia edes kännissä, saisi nainen tulla itse selvittämään valmiuden.Tulkitset minua kuin piru raamattua.
Jos jotakin tapahtui, niin vahingossa.Palstamäki kirjoitti:
Tulkitset minua kuin piru raamattua.
Jos jotakin tapahtui, niin vahingossa."Kumpiko teistä tämän lähetti?"
??
(naurua)misspönttöuuni kirjoitti:
"Kumpiko teistä tämän lähetti?"
??
(naurua)Luulen että nyt on kyse Harmiksen "perheenjäsenestä".
Mulla on tässä työn alla sähköpostisovelluksen käyttöönotto, en jouda säätämään puhelimen kanssa.
Poista se kuva.Palstamäki kirjoitti:
Luulen että nyt on kyse Harmiksen "perheenjäsenestä".
Mulla on tässä työn alla sähköpostisovelluksen käyttöönotto, en jouda säätämään puhelimen kanssa.
Poista se kuva.Kaikkien onneksi huomaamme, että lausahdus on lainausmerkeissä.
Tarkoituksella.
(naurua)
Jos duunaat tuota, mitä sanoit,
olet oikealla asialla.misspönttöuuni kirjoitti:
Kaikkien onneksi huomaamme, että lausahdus on lainausmerkeissä.
Tarkoituksella.
(naurua)
olet oikealla asialla.Laitoin lainausmerkkeihin varmuuden vuoksi, enhän tiedä mitä Harmis on kuvaillut. Toivottavasti on ollut järki päässä.
No joo, toivon olevani oikealla asialla. Nää v.tun systeemit on väliin liian monimutkaisia mulle, ja nyt mulla on ollut vähän vaikeuksia käyttää sähköpostitilejäni. Jospa tuo sähköpostisovellus auttaisi minua ongelmissani niin ei tarvitsisi vaihtaa sähköpostitilejä.- helmiä_sioille
misspönttöuuni kirjoitti:
Kaikkien onneksi huomaamme, että lausahdus on lainausmerkeissä.
Tarkoituksella.
(naurua)
olet oikealla asialla.Sä oot pönttö. Ihan oikeestikin... :D
Palstamäki kirjoitti:
Laitoin lainausmerkkeihin varmuuden vuoksi, enhän tiedä mitä Harmis on kuvaillut. Toivottavasti on ollut järki päässä.
No joo, toivon olevani oikealla asialla. Nää v.tun systeemit on väliin liian monimutkaisia mulle, ja nyt mulla on ollut vähän vaikeuksia käyttää sähköpostitilejäni. Jospa tuo sähköpostisovellus auttaisi minua ongelmissani niin ei tarvitsisi vaihtaa sähköpostitilejä.Ei kun mä tarkotin omia lainausmerkkejä :D
Kokeilin järkytyksen mielialaa, miltä se tuntuisi sanoa noin.
(naurua)
Joo, ok. Osa niistä on vähän uusiutunut. Sitä myöten monimutkaistunut.
Mulla meni aikanaan varmaan puolipäivää tehdessä/säätäessä.
Nyt jos pitäis, en tiedä, osaisinko itsekään.
Jospa se siitä...helmiä_sioille kirjoitti:
Sä oot pönttö. Ihan oikeestikin... :D
Mutta kappasta,
tui vaan! Kuka te tiihen tupsahti.
Mitäpä mielen päällä nakero?
Pönttöhän mie olenkin :)misspönttöuuni kirjoitti:
Just just.
Voi elämän kevät..
Vaikka kuinka kutittaisi, niin en.Ainakaan se ei oo mun numero
- TKumpulainen
Mazy varmaan taas kohta pirauttaa.
- tuut-tuut-tuut
Mazyn luuri piippaa varattua.........
- Mazytäti
tuut-tuut-tuut kirjoitti:
Mazyn luuri piippaa varattua.........
Nyt oon vappaa meserist--
mikä sun numero?
- suamuistanvieläuseinkin
Minäkään en soittaisi kännipuhelua.
Mieluummin koitan koota itseni, että lähestyn häntä tekstiviestillä. Oon miettinyt sitä niin pitkään...Osaisinpa löytää oikeat sanat... Eikö ois järkevämpää soittaa selväpäinen puhelu?
Selvinpäin, siis järkevänä en varmaan ikinä soittais esmes palstanaiselle mutta kännissä houkuteltuna saattaisi tulla soitettuakin, Järkevä puhelu ei siis mahdollinen, kännipuhelu joissain olosuhteissa saattaisi lipsahtaa.
Harmaaritari kirjoitti:
Selvinpäin, siis järkevänä en varmaan ikinä soittais esmes palstanaiselle mutta kännissä houkuteltuna saattaisi tulla soitettuakin, Järkevä puhelu ei siis mahdollinen, kännipuhelu joissain olosuhteissa saattaisi lipsahtaa.
Minä en kyllä alkais kännipuhelun takia ryyppäämään
pujotteIija kirjoitti:
Minä en kyllä alkais kännipuhelun takia ryyppäämään
Kyllä minä hyvinkin voisin kännit ottaa jos olisi sopivan viekoitteleva tilanne, saisi sitten kännin piikkiin pistää sen puhelun joka ei muuten olisi nahdollinen. Vähän vastaava kuin että selvbinpäin et hae naista tanssimaan mutta kännissä harkinnan pettäessä voi hakeakin,
Harmaaritari kirjoitti:
Kyllä minä hyvinkin voisin kännit ottaa jos olisi sopivan viekoitteleva tilanne, saisi sitten kännin piikkiin pistää sen puhelun joka ei muuten olisi nahdollinen. Vähän vastaava kuin että selvbinpäin et hae naista tanssimaan mutta kännissä harkinnan pettäessä voi hakeakin,
Palstan viinamies....
- wanhaämmä
Harmaaritari kirjoitti:
Viinan ja naisten piikkiin.. :D
- hehhehaina
Tämä nyt oli taas sitä normipaskaketjuilua jota täällä viljellään. Ei mitään järkeä kunhan vaan heitetään joku paska aloitukseen.
- ainasamatjutut
Ja jossa sisäpiiri pyörii mielellään. Tätähän tämä täällä on. Kännipuheluita ym.muuta skeidaa.
ainasamatjutut kirjoitti:
Ja jossa sisäpiiri pyörii mielellään. Tätähän tämä täällä on. Kännipuheluita ym.muuta skeidaa.
Laita joku aloitus.
- helmiä_sioille
Muthei! Paskamäki on saanut tän aloituksen jälkeen ainakin 250 viestiä... :D
Jos ittelleni soittasin tarkistuspuhelun...
- BIoodBrother
Kumpulaiselle kuulemma soittelet kännipuheluita.
BIoodBrother kirjoitti:
Kumpulaiselle kuulemma soittelet kännipuheluita.
Mahrotonta ko en oo koskaan kännissä enkä tiiä Kumpulaisen numeroakaan..😂
Huhupuheisiin ei kantsi uskoa...
- armeijan.käynyt
DarkFearille. Antaisin hänen kuulla kunniansa koska en voi hyväksyä miestä, jolla on poikuus tallella vielä 40-vuotiaana, enkä varsinkaan miestä, joka on antanut tukkansa kaljuuntua aina sasi-tyyliseksi asti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841369- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370818- 146789
- 55709
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124707- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76622
- 56604