Autz!! Lähden taas

Palstahirviö

Palstahirviö tekee oloni huonoksi🤢 noilla papanoillaan.

31

595

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aivan

Aivan kumma tosiaan. Ei yhtään ymmärrä kun yrittää pyytää ettei tekisi noin.
      Mielestäni laitoin ihan normaalit pari aloitusta joihin voisi joku kommentoida, mutta tuo hyväkäs pilaa taas aloitukset.
      Millä hemxetin oikeudella.
      Ihan kumma.

• 22papanaa

22 papanaa vääntänyt about tunti.

• Hän nauttii vallasta ja hallinnan tunteesta

• Aaaaiivaan
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

Hän nauttii vallasta ja hallinnan tunteesta

Aaaaiivaan!
        Minulla mielessä myös jotain tuon sorttista. Tuli vain mieleen että mitä se on mahtanut maksaa Allerille että on saanut koko palstan omaan pelkästään omaan käyttöön.

• No Aller tuskin ny vähän välittää tästä palstasta, kuhan saa mainostuloja. Heille on aivan sama mitä kukakin tänne höpöttää ja miten paljon.

Täähän on vapaa kaikille avoin keskustelualusta.

Mutta näytti poiulla toki olevan jotain ihan ookoo asiaakin pohtiessaan noita mies/nainen valta ja parisuhde juttuja.

• Hyvä_kun

No Aller tuskin ny vähän välittää tästä palstasta, kuhan saa mainostuloja. Heille on aivan sama mitä kukakin tänne höpöttää ja miten paljon.

Täähän on vapaa kaikille avoin keskustelualusta.

Mutta näytti poiulla toki olevan jotain ihan ookoo asiaakin pohtiessaan noita mies/nainen valta ja parisuhde juttuja.

Hyvä kun kannatat häntä. Minä en hänen papanoitaan kaipaa ainakaan omiin aloituksiini. Toivottavasti hän nyt saa lisäpuhtia sinulta saamistaan kehuista (ei ole pelkoa ettei saisi).

• Hyvä_kun kirjoitti:

Hyvä kun kannatat häntä. Minä en hänen papanoitaan kaipaa ainakaan omiin aloituksiini. Toivottavasti hän nyt saa lisäpuhtia sinulta saamistaan kehuista (ei ole pelkoa ettei saisi).

Niin, en tiedä, tunnet varmaan hänet paremmin kuin minä.

Mutta totta on sekin, ettei aina muidenkaan, niin sinunkaan kuin minunkaan kommentit niin fiksuja ole

• poiuytrdfgh

No joo, ei tarvi nyt murehtia tuota, minulla tuntuu koko elämä muuttuneen tässä íllan aikana. Oltiin psykopaatin kanssa aika hyvissä väleissä ja hän hermostui tähän, kun hän oli itse juuri opiskellut jotain ihan fiksua psykopatiasta ja sitte mä kuuntelen kaikkea soopaa niinku täällä, ku tulin kertoneeksi että nykyään ne pitää toisen ihmisen asioiden murehtimistakin narsismiin liittyvänä, ni hermostu siitä, että kaikenlaista kuuntelen ja mihin sattuu osallistun, ja tää on nyt kaikki vähän kurjaa. Ni psykopaattini hermostu ettei kaikenmaailman ihmisiä viitittäisi kuunnella, ja olen itseasiassa samaa mieltä.
        Ja mua tosiaan hävettä osallistua jatkuviin kakka-keskusteluihin kakkoineen eri muodoissa, ei tee kyllä imagolle ainakaan hyvää....
        että joo, sais tää nyt jäädä...
        ettekä te kumpikaan minua tunne

• poiuytrdfgh

Mut koen kyllä olleeni psykopaattien kanssa tekemisissä yhtään ilkeilemättä ..
        mutta kun nykyään ei oikein enää tiedä näistä termeistä, ni en jaksa enää...
        Siis minä olen todella tunteellinen ja tarvin sitä taiteessani ja elämässäni muutenkin.
        Ja joo mun tunteellisuus ei välttis paranna psykopaatin käytöstä, mut en mä voi ajatella niin, että se on sitten mun syy, että mä oon ongelman aiheuttaja tai joku niinku narsisti koska oon tunteellinen, ja mun pitäs sitte lopettaa mun tunteellisuus ja taide ja kaikki jotta en olis toinen aiheuttava osapuoli ? Ei edes mun psykopaatti ajattelis noin oletan, ja pitäis tyhmänä koko ajatusta....
        Mut jätän nää termit nyt olen kyllästynyt ja kaikki on irtisanottu diagnooseistaan...

• poiuytrdfgh

Enhän mä nyt edes uskaltais milleen psykopaateille ilkeillä. Kuinka kukaan voi edes kuvitella. En mä nyt niin hullu ole.

• Niin_sin

Niin, en tiedä, tunnet varmaan hänet paremmin kuin minä.

Mutta totta on sekin, ettei aina muidenkaan, niin sinunkaan kuin minunkaan kommentit niin fiksuja ole

"Mutta totta on sekin, ettei aina muidenkaan, niin sinunkaan kuin minunkaan kommentit niin fiksuja ole"
        Niin sinusta en tiedä, itseni tiedän...
        Vähän hassua sinussa minun mielestäni se että sinulle joku asia tuntuu olevan selvää, sitten käännät kelkkasi ja asia on unohduksissa.. Hmm-hm...

• Hyvin_harv
        poiuytrdfgh kirjoitti:

No joo, ei tarvi nyt murehtia tuota, minulla tuntuu koko elämä muuttuneen tässä íllan aikana. Oltiin psykopaatin kanssa aika hyvissä väleissä ja hän hermostui tähän, kun hän oli itse juuri opiskellut jotain ihan fiksua psykopatiasta ja sitte mä kuuntelen kaikkea soopaa niinku täällä, ku tulin kertoneeksi että nykyään ne pitää toisen ihmisen asioiden murehtimistakin narsismiin liittyvänä, ni hermostu siitä, että kaikenlaista kuuntelen ja mihin sattuu osallistun, ja tää on nyt kaikki vähän kurjaa. Ni psykopaattini hermostu ettei kaikenmaailman ihmisiä viitittäisi kuunnella, ja olen itseasiassa samaa mieltä.
        Ja mua tosiaan hävettä osallistua jatkuviin kakka-keskusteluihin kakkoineen eri muodoissa, ei tee kyllä imagolle ainakaan hyvää....
        että joo, sais tää nyt jäädä...
        ettekä te kumpikaan minua tunne

"Ja mua tosiaan hävettä osallistua jatkuviin kakka-keskusteluihin kakkoineen eri muodoissa, ei tee kyllä imagolle ainakaan hyvää...."
        😁
        Hyvin harvinaista se onkin että joku niin ylpeä omista kakoistaan kuin sinä kun sinä niitä tänne palstalle papanoit.
        Mutta kai se johonkin pottakehitysvaiheeseen liittyy sekin. Ehkä olet juuttunut sille tasolle.
        https://peda.net/outokumpu/outokummun-lukio/oppiaineet2/psykologia/psykologia-2/vksk
        "Anaalinen vaihe (1-3 vuotiaana) - ulostaminen tuottaa nautintoa, itsenäisyys lisääntyy ja suolen hallinta onnistuu"

• rohkeastivaaneteenpäin

Jotkut kirjoitukset kannattaa hei ohittaa vaan.
      Kaikkea ei kannata lukea, etenkin jos huomaa, että se on epämiellyttävää.
      Rohkeasti ohi vaan. Ei tarvitse kärsiä turhasta.

• Niinpä_

Niinpä.
        Mutta kun keskustelu ja kommentointi sotkeutuu kun ketjut tuon yhden minä-minä-minä-papanaa täynnä.
        Eikä se minua haittaisi vaikka ei tulisi paljoa keskustelua, mutta en tahdo tuota yhtä näihin aloituksiini. Olen sen nyt tuhannennen kerran hänelle yrittänyt sanoa, mutta ei piittaa kun on täysin narsistinen tyyppi.

• poiuytrdfgh

Tiedän oikein hyvin ettei tänne kirjoittamani teksti ole hiottua ja hyvälaatuista. Olen kirjoittanut sitä aivovauriotoipilaana juurikaan tekstin laadusta välittämättä.
      En halua tänne paraslaatuisinta tekstiäni edes kirjoittaa koska minulla on sille oleellisempaa käyttöä. Pahoitteluni. Minulle tämä on ollut vain niinkuin ruokatauko pölötystä, ja ymmärrän jos joku kokee papanointina, kun kirjoitan viestipätkinä, joka on minulle teknisesti vaivattominta. Olen toki ollut siinä määrin itsekäs, että olen kirkoittanut tänne minulle itselleni vaivattomimmalla mahdollisella tavalla, jolloin toki laatu laskee. Kiitoksia.
      Toki olisin mieluummin kirjoittanut teille hyvälaatuista tekstiä, mutta se nyt eo sopinut tähän elämänvaiheeseen.

• Haista_

Haista niitä omia papanoitasi.
        Olet röyhkimys.

• jepjepss

Mielenkiinnolla seuraan teidän narsisti vastaan narsisti kilpailuanne. Kun toinen narsisti ei voi sietää, kun ei leikitä hänen säännöillään. Eikä niin toinenkaan. Todellisuudessa se ei kiinnosta pätkääkään, siksi kun en teitä tunne. Tuolla uskovaiskeskusteluissa joku sen hyvin jotenkin näin sanoi: Yksi ihminen ei voi auttaa kaikkia. Taisi olla heidän oppikirjastaan jokin kappale siinnä. Teidän kirjoittajat jo tunnistan, mut minkähänmoisia ovat olleet näiden kirjailijat, ehkä mielenterveydeltään tasaisemmat, ei olla puututtu ehkä niin paljoa muiden asioihin, kun ei kuitenkaan ole sitä taitoa auttaa aidosti.

• Tämä_

Tämä olisi sellainen vertaiskirjoittelupalsta ennemminkin kuin mikään tukipalsta, vaikka vertaiskirjoittelusta toki sitä tukeakin voisi löytää runsain mitoin, ainakin alkuun että saisi nimittäjiä ilmiöille ja tietäisi edes vastaisuudessa mistä puhutaan.

Eli ihan täällä voi kirjoittaa itsestään ja se olisi suotavaakin, mutta myös toisten kirjoitteluoikeus huomioiden. Keskustelukin olisi suotavaa, toiset huomioiden.

Nyt tämä kirjoittelu mennyt haistatteluksi kun on papanoitsija joka ei anna toisten kirjoittaa.

• niih
        Tämä_ kirjoitti:

Tämä olisi sellainen vertaiskirjoittelupalsta ennemminkin kuin mikään tukipalsta, vaikka vertaiskirjoittelusta toki sitä tukeakin voisi löytää runsain mitoin, ainakin alkuun että saisi nimittäjiä ilmiöille ja tietäisi edes vastaisuudessa mistä puhutaan.

Eli ihan täällä voi kirjoittaa itsestään ja se olisi suotavaakin, mutta myös toisten kirjoitteluoikeus huomioiden. Keskustelukin olisi suotavaa, toiset huomioiden.

Nyt tämä kirjoittelu mennyt haistatteluksi kun on papanoitsija joka ei anna toisten kirjoittaa.

Niin enpä nyt tiedä tai osaa sanoa mitään, itse en kyllä alkaisi omia asioitani nettiin ventovieraille haastamaan jos niille kohde on niin hänen/heidän kanssaan sitten. On täällä niin villiä touhua, että varottaisin muitakin jos oikeasti uskoisin heidän olevan aitoja. Täällä on vain outoja pelureita jotka pitävät toisia pelinappuloinaan leikissä mikä ei ole kiintoisa tai on jotain omaa kantispiiriä mistä täällä puhutaan. Ei mitään päätä eikä häntää. Ehkä se on sitten sitä itsestään kirjoittamista. Olen totaalipihalla leikistä, mutta ei se kiinnostakaan, siihen ei ole tartuntapintaa. Onkohan jokin mennyt rikki? Luonnottomuus voisi olla oikea nimike. Papanoitsijasikin vetää outoa roolia, mutta oikeasti ei ole lainkaan sellainen jota yrittää esittää. Mut totta jos hänellä on oikeita komppaajia, niin jotain on aikaansaannut. Eikä kiinnosta tietää ketä tai mitä. Enemminkin tulee tunne teatteriseurueesta jolla menee kaikki pieleen. Aiemmin syyttelivät muita narsisteiksi edellisissä jaksoissa ja nyt heille on alkanut selviämään, että se narsisti saattaakin olla itse, eikä haukunnan kohteet. Ja sitten kun asia on tiedossa katsomo tyhjenee, kun ne tietää vastauksen jo niin asia ei enää kiinnosta.

• Kunpa
        niih kirjoitti:

Niin enpä nyt tiedä tai osaa sanoa mitään, itse en kyllä alkaisi omia asioitani nettiin ventovieraille haastamaan jos niille kohde on niin hänen/heidän kanssaan sitten. On täällä niin villiä touhua, että varottaisin muitakin jos oikeasti uskoisin heidän olevan aitoja. Täällä on vain outoja pelureita jotka pitävät toisia pelinappuloinaan leikissä mikä ei ole kiintoisa tai on jotain omaa kantispiiriä mistä täällä puhutaan. Ei mitään päätä eikä häntää. Ehkä se on sitten sitä itsestään kirjoittamista. Olen totaalipihalla leikistä, mutta ei se kiinnostakaan, siihen ei ole tartuntapintaa. Onkohan jokin mennyt rikki? Luonnottomuus voisi olla oikea nimike. Papanoitsijasikin vetää outoa roolia, mutta oikeasti ei ole lainkaan sellainen jota yrittää esittää. Mut totta jos hänellä on oikeita komppaajia, niin jotain on aikaansaannut. Eikä kiinnosta tietää ketä tai mitä. Enemminkin tulee tunne teatteriseurueesta jolla menee kaikki pieleen. Aiemmin syyttelivät muita narsisteiksi edellisissä jaksoissa ja nyt heille on alkanut selviämään, että se narsisti saattaakin olla itse, eikä haukunnan kohteet. Ja sitten kun asia on tiedossa katsomo tyhjenee, kun ne tietää vastauksen jo niin asia ei enää kiinnosta.

"Aiemmin syyttelivät muita narsisteiksi edellisissä jaksoissa ja nyt heille on alkanut selviämään, että se narsisti saattaakin olla itse, eikä haukunnan kohteet. Ja sitten kun asia on tiedossa katsomo tyhjenee, kun ne tietää vastauksen jo niin asia ei enää kiinnosta."
        Kunpa asia olisikin noin yksinkertainen...
        Mutta kuten annatkin ymmärtää et taida asiasta mitään tietää. Ennemminkin sinua tuntuu kiinnostavan tämä teatteriseurua, jolla kuten näetkin, kaikki menee pieleen. Valitettavasti.

• Niin_ja
        niih kirjoitti:

Niin ja ei tietenkään pidä kirjoittaa siitä ihan oikeasta itsestä, vaan sen verran luntataan narsismista että kannattaa todellakin luoda sopiva anonyymihahmo, jonka kuvaa sitten tänne palstalle heijastaa.

• niih
        Niin_ja kirjoitti:

Niin ja ei tietenkään pidä kirjoittaa siitä ihan oikeasta itsestä, vaan sen verran luntataan narsismista että kannattaa todellakin luoda sopiva anonyymihahmo, jonka kuvaa sitten tänne palstalle heijastaa.

No sitäpä ei kukaan täällä tiedä mitä minä tiedän ja erittäin hyvä niin. Ja minusta ajatus anonyymihahmosta joka et oikeasti ole tuntuu trollaamiselta ja siihen ei jaksa lähteä jos nyt vaan katselen muita trollihahmoja sitten jos noin on.

• Antakaa_nyt

Antakaa nyt poiun kirjoittaa vaan

• 41neurologistavammaa

Eihän tuon kirjoittelua kukaan jaksa. Kaiken aikaa vääntää keskustekut näihin omiin psykopaatteihinsa. Moneen kertaan jo selvittänyt täällä sitä omaa elämäänsä ja sen kurjuutta vanhempiensa kanssa. Tunti tolkulla oman päänsä höpötyksiä milloin mihinkin ketjuun ja sanomassaan ei ole päätä eikä häntää. Puolustelee kirjoitteluaan vammautumisellaan, ja sotkee keskustelujen aiheet omiin höpötyksiinsä.

• sisälmyksellistä

Minusta poiun papanat on olleet kiinostavampia kuin kriitikoiden tortut yhteensä. Siihen papanointiinkin poiu on kirjoittanut tai ilmoittanut SYITÄ. Minä en pidä ollenkaan vaivalloisena lukea pätkiksiä mutta muodot on toki makuasioita.

• Multinimimerkki2

olet-sairas-trolli Jaa että kun joku ei ole kanssasi samaa mieltä niin hän on suorastaan seksirikollinen? Sinähän se suollat sivistynyttä tekstiä! Hallitset erinomaisesti navanalussanaston. Olet varmaan osannut kiroillakin ihan pikkulasta asti? Vau mikä lahjakkuus! Älykkö! Palstan intelligentsiaa!

• olet-sairas-trolli
        Multinimimerkki2 kirjoitti:

olet-sairas-trolli Jaa että kun joku ei ole kanssasi samaa mieltä niin hän on suorastaan seksirikollinen? Sinähän se suollat sivistynyttä tekstiä! Hallitset erinomaisesti navanalussanaston. Olet varmaan osannut kiroillakin ihan pikkulasta asti? Vau mikä lahjakkuus! Älykkö! Palstan intelligentsiaa!

Pikkulat ennemmin sinun juttu.
        Hallitsen mitä hallitsen.
        Mutta en sotke keskusteluja ja otan muut huomioon.

• Kanasota

Palstan ämmät ovat seonneet lopullisesti

• Kaa-kaa

⚔️
        3x🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔

• No tiedä sitte varmaksi ovatko kanoja vai kukkoja, aikuisia vai lapsia, onko heitä monta vai esiintyykö yksi monena.

Jotenkin kuitenkin on vaikea mieltää et kyseessä olis ihan oikeasti aikuisia ihmisiä, vaikka onhan toki olemassa niitä lapsen tasolla olevia aikuisiakin.

Mutta oli ny niin tai näin, niin ilmeisesti heillä on hauskaa, ainakaan itse en muuta syytä keksi tähän "sekoomukseen"

• Lisään vielä, et kun näitä kotkotuksiakin näyttää tulevan kuin sieniä sateella, niin palstahistorian havinoista muistan et tämmönen kotkottava tyyppikin on ollut täällä aiemminkin.

Mutta joo, sellainenkin otsikko oli jossain vaihees et narsismipalstan loppu on tulossa. Et ilmeisest ny joku tekee tosi paljon töitä sen eteen, et hänen ennustuksensa toteutuu.

No aika aikaansa kutakin

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      25
      2416
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      113
      2041
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      113
      1667
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      42
      1523
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1457
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1065
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      120
      1006
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      965
    9. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      949
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      947
    Aihe