Täällä siis -83 sinkkumies.
Itse en ole seurustellut koskaan ja seksipartneritkin on laskettavissa yhden käden sormilla(muutama). Aloitin kahdenvälisen seksielämän vasta ihan muutama vuosi sitten.
Kaipaisin vielä hieman lisää kokemusta ennen varsinaisen parisuhteen metsästämistä, joskaan eihän sekään poisluettu juttu ole.
Joku pidempi fwb/fuckbuddy ystävyys tuntuisikin todella hyvältä vaihtoehdolta tähän kohtaan.
Sattuisko täältä löytymään vastavaa elämänvaihetta eläviä naisia. Että on joko kokematon tai sitten hieman kokemusta omaava ja kaipaisi lisää kahdenväliseen seksiin totuttautumista matkalla kohti parisuhdetta ja itsensä koolaamista siihen.
Jos vaan löytyy, niin olisin kyllä halukas tutustumaan.
Itse olen hoikka savuton, liikunnallinen ihminen. Omalta paikkakunnalta lienee turha odottaakkaan seuraa löytävänsä, joten olisin kyllä valmis ajalemaan. Kaikkein paras, jos sinullakin jo sen verran ikää olis, että pääsisit liikkumaan ja tapaamisia olis helppo järjestää ja sopia. Toivoisin pidempää juttua, mutta sen näkee lopulta vasta kun on tavattu ja molempien ajatuksia ja tuntemuksia kuultu.
Ystävää etsimässä
15
357
Vastaukset
- PiristäväHuppeli
Kyllähän on yksi tyyppi nimeltä Barbara. Antaa aina, ei valita päänsärkyä, eikä tule riitoja. Löytyy yhdestä liikkeestä.
- JallunPihtaaja
No sulla on käytössä Kyllikki. Vielä parempi, kuin edellinen tyyppi.
- Tasopoliisi
Eka virheesi oli että kerroit ettei ole kokemusta. Toinen virhe oli kirjoittaa tänne palstalle. Kolmas virhe on että olet savuton. Naiset haluaa pahiksia eikä mitään taviksia. Naiset haluaa komean rikollisen miehen, sellaisten kanssa naisilla on seksikemiaa.
Ei tullut mitään virhettä.. Tuon sun höpinä on sitä tyypillistä ätmiläppää.
Vain olemalla rehellinen ja kertomalla itsestään rehellisesti voi löytää etsimänsä.
Mielestäni ihan hyvä neuvo kaikille.
Ja mitä tulee näihin naljailuihin, niin se on hyödytöntä. Näitä on nähty ,eikä ne tuo minkäänlaisia tuntemuksia. Tyhjää höpinää vain. Ennen pitkää löydän aina etsimäni. Näin se menee.
- Hjjhvj
Minulla on sellainen käsitys, että tuollaisia naisia on nykyään aika paljonkin, jotka etsivät pelkkää vakipanoa miehestä. Nykyään on niin paljon sinkkuja eikä sitoutuminen/perheen perustaminen enää kiinnosta naisia.
Mutta et sinä sellaista naista netin kautta löydä vaan tosielämästä. Nainen haluaa että kemiat toimii...ja miehellä pitää olla kroppa kunnossa ja ennen kaikkea pelimiehen jutut ja taidot. Renttuus on vain plussaa.
Eli mene baariin ja yritä löytää sieltä yhdessä yön seuraa etsivä nainen ja ehdota hänelle pidempää suhdetta...Baareista en löydä seuraa, enkä ole koskaan löytänyt, enkä nykyisin juurikaan edes käy juottoloissa. Joskus käyn rokki keikoilla.
Minun tarvitsee saada rauhassa ensin tutustua kirjoittelemalla ja sitten tavata.
Teksteistäni ja tilanteestani varmasti jokainen voi päätellä, että en ole sitä pelimies tyyppiä, joka menee ja iskee naisen baarista. Netin näen ainoana vaihtoehtona tutustua naiseen ja netin kautta olen kaiken naisseurani löytänyt.
En oikeastaan pyytänyt mitään neuvoja, vaan hain selkeästi seuraa, joten nää keskustelut on sinällään turhia.- TodellisuudenKokenut
blade83 kirjoitti:
Baareista en löydä seuraa, enkä ole koskaan löytänyt, enkä nykyisin juurikaan edes käy juottoloissa. Joskus käyn rokki keikoilla.
Minun tarvitsee saada rauhassa ensin tutustua kirjoittelemalla ja sitten tavata.
Teksteistäni ja tilanteestani varmasti jokainen voi päätellä, että en ole sitä pelimies tyyppiä, joka menee ja iskee naisen baarista. Netin näen ainoana vaihtoehtona tutustua naiseen ja netin kautta olen kaiken naisseurani löytänyt.
En oikeastaan pyytänyt mitään neuvoja, vaan hain selkeästi seuraa, joten nää keskustelut on sinällään turhia.No, kyllä tajuat viimeistään parinkymmenen vuoden kuluttua, että netistä et ketään naista löydä. Vain todellisuudessa itseään arvokkaina pitäviä luusereita, jotka aiheuttavat sinulle mielipahaa. Onnea silti, vaikka mahdollisuudet rakkauden löytämiseen on tosi pienet netin kautta.
TodellisuudenKokenut kirjoitti:
No, kyllä tajuat viimeistään parinkymmenen vuoden kuluttua, että netistä et ketään naista löydä. Vain todellisuudessa itseään arvokkaina pitäviä luusereita, jotka aiheuttavat sinulle mielipahaa. Onnea silti, vaikka mahdollisuudet rakkauden löytämiseen on tosi pienet netin kautta.
Mitenkä he minulle mielipahaa tuovat?
Tiäräks kun tarpeeks pitkään yksin elelee, niin sitä osaa arvostaa kaikenlaista seuraa..
Itse en ole ripustautuja tyyppi..Jos ei natsaa puolin ja toisin riittävästi parisuhdetta ajatellen tai muutenkaan, niin kiitän niistä mukavista hetkistä ja jatkan matkaa. Thats life.- nainenvastaailee
blade83 kirjoitti:
Baareista en löydä seuraa, enkä ole koskaan löytänyt, enkä nykyisin juurikaan edes käy juottoloissa. Joskus käyn rokki keikoilla.
En oikeastaan pyytänyt mitään neuvoja, vaan hain selkeästi seuraa, joten nää keskustelut on sinällään turhia.Heippa,
Oletko kokeillut Tinderin kautta? Siellä nimittäin yllättävän moni laittaa ihan suoraankin että kaipaa seksi-/ fwb seuraa. Plussana se, ettei siellä naljailla. Pidän sun suoraselkäisyydestä ja rohkeudesta. Moni on kateellinen sinulle jo pelkästään siitä syystä, että sinä olet noin sinut itsesi kanssa. Minä en ole etsimäsi nainen, mutta toivon ja uskon että löydät kyllä seuraa itsellesi.
Teille muille sanon vaan, että vaikka tämä onkin nimetön paikka niin voisi silti käyttäytyä aikuismaisesti. Jollei ole mitään hyvää sanottavana, niin on parempi olla ihan hiljaa vaan. nainenvastaailee kirjoitti:
Heippa,
Oletko kokeillut Tinderin kautta? Siellä nimittäin yllättävän moni laittaa ihan suoraankin että kaipaa seksi-/ fwb seuraa. Plussana se, ettei siellä naljailla. Pidän sun suoraselkäisyydestä ja rohkeudesta. Moni on kateellinen sinulle jo pelkästään siitä syystä, että sinä olet noin sinut itsesi kanssa. Minä en ole etsimäsi nainen, mutta toivon ja uskon että löydät kyllä seuraa itsellesi.
Teille muille sanon vaan, että vaikka tämä onkin nimetön paikka niin voisi silti käyttäytyä aikuismaisesti. Jollei ole mitään hyvää sanottavana, niin on parempi olla ihan hiljaa vaan.Itse en ole koskaan kokeillut Tinderiä kun en ole facessakaan. En viitsi siihen face hommaan lähteä olleskaan kun mun mielestä ihmisellä tarttee olla yksityisyys, eikä minua kiinosta jakaa asioitani siellä ihmisille:)
Toki on verkot vesillä sitten näillä normi treffipalstoilla ja eiköhän sieltä jossain kohtaa seuraa löydy, ellei sitten joku sopivan oloinen yksilö ehdi ensin sähkiksen kautta:)- TodellisuudenKokenut
blade83 kirjoitti:
Mitenkä he minulle mielipahaa tuovat?
Tiäräks kun tarpeeks pitkään yksin elelee, niin sitä osaa arvostaa kaikenlaista seuraa..
Itse en ole ripustautuja tyyppi..Jos ei natsaa puolin ja toisin riittävästi parisuhdetta ajatellen tai muutenkaan, niin kiitän niistä mukavista hetkistä ja jatkan matkaa. Thats life.No kyllä tulet tuntemaan ja oppimaan kantapään kautta. En oikein jaksa selostaa, kun tunnut kokemattomalta ja yksinkertaiselta kaverilta. Sori vaan.
TodellisuudenKokenut kirjoitti:
No kyllä tulet tuntemaan ja oppimaan kantapään kautta. En oikein jaksa selostaa, kun tunnut kokemattomalta ja yksinkertaiselta kaverilta. Sori vaan.
Okei. Minulle tuli vastaavat tuntemukset sinusta.
Et sinä tiedä minusta mitään. Mähän voin olla vaikka täysin tunnevammainen ihminen, jota mikään tässä maailmassa ei kosketa millään tavalla. Sä et voi sitä tietää:D
- Vaimomatskua
Hohhoijaa, oikein vit..aa nää "ei tarvitse olla mitään vakavaa"-miehet. Mikset hommaa parisuhdetta missä voit opetella taitoja turvallisessa ympäristössä. En kyl jaksa enää yhtään pelimies tai petter pan-miestä. Pitäkää tunkkinne. Yksin on paljon mukavempaa kuin paskassa panosuhteessa, missä on vaan elävänä seksileluna..
Rakas. -Anna kun selitän:
Kun se olisikin niin yksinkertaista löytää se "oikea" parisuhteeseen. Tarvitsen siihen hyvin vahvan tunteen ja sellaisen naisen löytäminen on osoittautunut äärimmäiseksi tehtäväksi.
Sitä voi elää joko koko elämänsa seksittömyydessä tai sitten yrittää löytää friends with benefits kuvio, jolloin ihan kaiken ei tarvitse natsata samalla tavoin kuin parisuhteessa, mutta voi silti viettää mukavaa aikaa ja saada jopa jonkinlainen seksielämäkin siihen..
Jos sinulla on kivempaa/mukavampaa täysin yksin, niin ok.
Itse olen viettänyt yksin aikaa ihan riittävästi ja kaipaan nyt jotain muuta.- Vaimomatskua
Niin, nykyajan seurustelu on vain fwb. Ei parisuhde, kun sitä "oikeaa" ei tule koskaan. Se "tunne" puuttuu, aina. Kiitos kun avasit tämän mulle, muru.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen896184Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,3105513Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk553419Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään123185Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1062749Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t101720Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211670Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.181614Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1851162Vakavasti psyykkisesti sairas on pakkohoidossa - Ja asuu silti kotona
Miten käy, kun vakavasti psyykkisesti sairas "hoidetaan" kotona? Norjassa psyykkisesti sairaiden vuodepaikkojen määrä on30871