Onko lotto vetämässä

Tälle illalle? Mulla on 2 kympillä

39

412

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lottotäti

En jaksa enää yrittää, niin monen turhan yrityksen jälkeen.

• Kokolailla turhia on olleet, mutta joskus täytyy yrittää

• beethooven

1.- eurolla pelasin sillä voittoonhan tarvitaan vain se yksi onneton rivi.. <Sen sijaan vakioon meni tänään vähän enemmän.

• Tai onnekas

• Semmostase

Voitin pari viikkkoo sitten satatonnia 6 1 oli oikein.

• Onnittelut vaan, jos todellakin voitit

• keno

voitin kenos 20€ , kyse kasikenosta ja 6 numeroo oikein, nii oikein hurjat 20 ekee kilahti tilille. Pientä kusetusta sanon minä.

• Kannattaa sijoittaa voitto lottoon

• .. Noh.. Pakko se sitten oli, kun kerran Muutkin.. Laitoin Yhren YlimääräisenRivinkin.. ;D

• Jaetaanko voitto, jos toinen meistä voittaa? Näin tuplaisimme voittomahdollisuuden

• pujotteIija kirjoitti:

Jaetaanko voitto, jos toinen meistä voittaa? Näin tuplaisimme voittomahdollisuuden

.. Meniks Diili jo Ohi?.. En huomannut Tarjousta.. ;P

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. Meniks Diili jo Ohi?.. En huomannut Tarjousta.. ;P

.. Jos Arpajaiset on jo Suoritettu ja Sä olet Tarkastanut Omas, eikä PääVoittoa Tullut, niin sit.. NoWay.. ;D

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. Jos Arpajaiset on jo Suoritettu ja Sä olet Tarkastanut Omas, eikä PääVoittoa Tullut, niin sit.. NoWay.. ;D

Ei nyt tainnut diili onnistua, kun arvonta meni jo. En oo vielä tarkistanut, menee yöunet jos ois päävoitto, täytyy jättää aamuun

• pujotteIija kirjoitti:

Ei nyt tainnut diili onnistua, kun arvonta meni jo. En oo vielä tarkistanut, menee yöunet jos ois päävoitto, täytyy jättää aamuun

.. Sama.. ;D

• pelailija
        pujotteIija kirjoitti:

Ei ollut päävoittoa.

• pujotteIija kirjoitti:

3 oikein parhaassa rivissä, eli jatketaan lällyjen laittamista sinkut palstalle :D

• pujotteIija kirjoitti:

3 oikein parhaassa rivissä, eli jatketaan lällyjen laittamista sinkut palstalle :D

.. En ole vielä Tarkastanut.. Ja joku tuossa ylhäällä jo Paljastikin, ettei Kukaan PääVoittia Voittanut, joten SamaSe.. ;P

• kaikysyäsaa

Mitä tekisit tai ostaisit ensimmäiseksi, jos voittaisit päävoiton?

• No jaa....ehkäpä pyytäisin misspönttöuunin maailmanympäri matkalle :D

• mies--

Pelaan vain eurolottoo, kerran voitin 77000 egee. Kenosta tuli 15000 kerran. Kaveri voittanut 200 000 ja haaskasi rahat alle vuodessa.

• Ohhoh, aika mukavia voittoja

• Tokihan se on melkein joka viikko. Muttei sieltä koskaan mitään tuu....raha-asioissa mulle ei ole onnea suotu. Pitää raataa, että saa ees vähäsen. 🙄

• Sinähän olit aikaisin herännyt

• mazy
        pujotteIija kirjoitti:

Sinähän olit aikaisin herännyt

Juu, herään aina 6 mennessä arki tai vapaa...☺️

Tottuu tiettyyn rytmiin...

• wanhaämmä

Kestolotto oli päässyt vanhaksi. Viime viikolla olin voittanut 5 euroa kun juuri tarkistin. Sillä saa uudet rivit :)

• 5€ ei ois paljoa juhlittu, ihan järkevää sijoittaa uudelleen lottoon

• wanhaämmä
        pujotteIija kirjoitti:

5€ ei ois paljoa juhlittu, ihan järkevää sijoittaa uudelleen lottoon

Mulla on vähän lannistuneet fiilikset... laskeskelin, että saisi sillä pari rasiaa munia, litran uht-maitoa, kilon kaurahiutaleita ja Fazeriina-patukan.

Tylsää. Mietin jos huvin vuoksi kokeilisin miten vähällä rahalla voisi tulla kuukauden toimeen. Silloin en kyllä ostaisi suklaata. Vois olla mielenkiintoinen kokeilu.

• wanhaämmä kirjoitti:

Mulla on vähän lannistuneet fiilikset... laskeskelin, että saisi sillä pari rasiaa munia, litran uht-maitoa, kilon kaurahiutaleita ja Fazeriina-patukan.

Tylsää. Mietin jos huvin vuoksi kokeilisin miten vähällä rahalla voisi tulla kuukauden toimeen. Silloin en kyllä ostaisi suklaata. Vois olla mielenkiintoinen kokeilu.

Minä tulisin hyvinkin vähällä toimeen, vettä ja perunoita ainakin riittäisi omasta takaa

• niinniinjoopa

Ei voittoon tarvita edes lukutaitoa,joku kertoi voittaneensa lotossa,KYSYMYS OLI ONKO LOTTO VETÄMÄSSÄ.

• HyväMiesMiljardööri

Olen miljardööri. Ostelen pikkufirmoja että saan potkia kaikki työntekijät pihalle. Ilmotan työkkäriin että ne oli laiskoja paskoja niin ne saa karenssin. Ihana nähdä itkevä työttömäksi jäänyt nainen. Neuvoni niille parkujille on että ala myymään persettäs.

• voititko

Jos taas hoitaja tuo sinulle pillerit niin pääset palaamaan lähemmäksi tavallista elämää.
        Lottokeskusteluko sai sinut innostumaan ja esittämään miljardööriä?
        Laitoitko muuten lottoa vetämään.
        Itse laitoin yhden rivin ja eihän sieltä mitään tullut taaskaan, kuten ei juuri koskaan ennenkään.
        Joskus olen voittanut 4-14 euroa, mutta en koskaan edes pelaa 1-2 riviä enempää.

• Mylmyreikirj

Sut atm32 tunnistetaan älä yritä vedättää!! Painu sinne Oriveden räkälään kyttään teinityttöjä!!!!!!

• Sinkkumies--

Ostan kimppalottoja 3-4 euroa maksaa ja kerran voitin jokerista 200 000 euroa koska oli 1/5 osaa.

• Tuollahan sais jo aika hyvän auton

• Mä lottoan tavallisesti vain kahdella eurolla.

• Mä 20€, muutaman kerran vuodessa

• Totuus-

En lottoa, ihan turha peli. Pelaan kenoa ja siitä tullut joskus hyviäkin voittoja viis tonnia ja viisitoista tonnia olen voittanut kenosta.

• MiljardööriKomeaMies

Olen voittanut monesti miljoonia. Ostan kaikki -30% ym halpistuotteet köyhien nenän edestä. Vien ne pihalle ja kusen ja paskannan niiden päälle niin köyhät saa katsoa miten hyväksi halpistuotteet menee. Monesti köyhät itkenyt että enkö vois antaa ees jotai halpaa ostaa niin sanon että mee töihin köyhä, kannattaa olla rikas ja komea :)

• hukkaanmeni

Nyt kun ei jaettu kuin pikkuvoittoja, paras 5000€ ilman plussasta, jaetaan ensiviikolla ehkä vain 6 1 voitto normaalia isompana ja päävoittoa kasvatetaan jouluun tai uuteen vuoteen ennätys suureksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      34
      2146
    2. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      49
      1747
    3. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      113
      1563
    4. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      104
      1286
    5. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      76
      1008
    6. Teit yllättävän siirron

Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,
      Ikävä
      47
      956
    7. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      59
      905
    8. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      52
      809
    9. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      101
      783
    10. Nähdäänkö me ensi

Viikolla jossain?
      Ikävä
      60
      758
    Aihe