Miten minä tämän selitän?

Pahemmanpysahdyksentt

Työnantajani on maailman mukavin henkilö. Hänen kanssaan on aina voinut jutella ja puhua ongelmista. Hän palkkasi minut ilman koeaikaa, koska olin jo vuokran kautta tehnyt 4 vuotta sitten töitä.

Tilanne on kuitenkin se etten enään viihdy nykyisessä työssäni. Koen jämähtäneeni kohtaan joka on vain pieni osa minua.
Haluaisin puhua asiasta ja tiedustella mahdollisuuksia kehittyä urallani.
Pelkään että kun puhun asiasta minulle aletaan etsiä korvaajaa..... Miten minä kerron etten ole tyytyväinen?

Toisinaan tuntuu että helpompaa olisi vain hävitä maan päältä kuin jatkaa

4

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riskipiski

      Eipä siinä ole muuta keinoa kun vaan selittää asia mahdollisimman tarkasti työnantajallesi. Tämähän nyt tietenkin on helpommin sanottu kuin tehty, mutta rohkeasti vaan otat asian esille. Jos kerran työnantajasi on niin mukava, niin eipä siinä sen kummempia jaaritteluja tarvita.

      • Pahemmanpysahdyksentt

        Kiitos.... Pitänee yrittää


      • löylykauha
        Pahemmanpysahdyksentt kirjoitti:

        Kiitos.... Pitänee yrittää

        On myös suotavaa suorittaa työnantajalle perusteellinen löylykauharelaksaatio. Se, jos mikä, saa ihmisen kuin ihmisen rentoutumaan.


    • fjjsdkfkdsfsjd

      Tottakai sinulle aletaan etsiä korvaajaa jos et ole tyytyväinen niin oletettavasti olet lähdössä pois nykyisestä tehtävästäsi. Mutta ehkä sinulle löytyy toinen tehtävä samalta työnantajalta, sellainen joka kiinnostaa? Itsekin pyysin tehtävien vaihdosta niin pääsin entisestä irti vasta kun korvaava työntekijä oli etsitty ja opetettu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1819
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      82
      1606
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe