Työnantajani on maailman mukavin henkilö. Hänen kanssaan on aina voinut jutella ja puhua ongelmista. Hän palkkasi minut ilman koeaikaa, koska olin jo vuokran kautta tehnyt 4 vuotta sitten töitä.
Tilanne on kuitenkin se etten enään viihdy nykyisessä työssäni. Koen jämähtäneeni kohtaan joka on vain pieni osa minua.
Haluaisin puhua asiasta ja tiedustella mahdollisuuksia kehittyä urallani.
Pelkään että kun puhun asiasta minulle aletaan etsiä korvaajaa..... Miten minä kerron etten ole tyytyväinen?
Toisinaan tuntuu että helpompaa olisi vain hävitä maan päältä kuin jatkaa
Miten minä tämän selitän?
4
141
Vastaukset
- riskipiski
Eipä siinä ole muuta keinoa kun vaan selittää asia mahdollisimman tarkasti työnantajallesi. Tämähän nyt tietenkin on helpommin sanottu kuin tehty, mutta rohkeasti vaan otat asian esille. Jos kerran työnantajasi on niin mukava, niin eipä siinä sen kummempia jaaritteluja tarvita.
- Pahemmanpysahdyksentt
Kiitos.... Pitänee yrittää
- löylykauha
Pahemmanpysahdyksentt kirjoitti:
Kiitos.... Pitänee yrittää
On myös suotavaa suorittaa työnantajalle perusteellinen löylykauharelaksaatio. Se, jos mikä, saa ihmisen kuin ihmisen rentoutumaan.
- fjjsdkfkdsfsjd
Tottakai sinulle aletaan etsiä korvaajaa jos et ole tyytyväinen niin oletettavasti olet lähdössä pois nykyisestä tehtävästäsi. Mutta ehkä sinulle löytyy toinen tehtävä samalta työnantajalta, sellainen joka kiinnostaa? Itsekin pyysin tehtävien vaihdosta niin pääsin entisestä irti vasta kun korvaava työntekijä oli etsitty ja opetettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271291Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että277928- 72915