https://www.seiska.fi/Hotnow/Moni-valehtelee-aiemmista-seksikumppaneistaan/1133792?_ga=2.60831471.2118827519.1542580922-874371616.1542580922
"Miehet toivoivat, että heidän kumppanillaan olisi keskimäärin yhdeksän aiempaa seksikumppania. Naiset taas toivoivat kumppanilleen kuutta aiempaa kumppania."
Eli miehet ovatkin oikeasti hyvillään vaikka siitä, että naisella olisi about 10 aiempaa kumppania. Ja näköjään ne ovatkin oikeasti naiset niitä, jotka sallivat kumppanilleen vähemmän aiempaa kokemusta. Mielenkiintoista ja palstateoriat kumoavaa!
Tutkittu juttu
2
127
Vastaukset
Luulen ettei monikaan loppujen lopuksi välitä kumppaninsa menneestä seksielämästä, kunhan nykyhetkessä kumppani on kiinnostunut siitä olemassa olevastaan.
Kieltämättä itseäkin on vaivannut joskus jonkun aiemmat kokemukset, etenkin jos niissä on ollut jotakin pervoa tai kyseenalaista.
Täytyy sanoa, että tunteet äkki hiipui erästä kohtaan, jonka sain tietää sekstailleen reilusti vanhempana miehenä alaikäistä tyttöä. Se hiersi kauan mun mieltäni...vaikka mietin kuinka päin, se oli varmaan vahinko tai väärinkäsitys, se iski aina mun tajuntaan.
Miten joku voi kajota sen ikäiseen tietäen, likan olevan niin nuori. Mitä helvettiä se äijä on oikein ajatellut!? Jotenkin mielenkiinto lässähti ko. tyyppiin...Miehet toivoivat?
Tais olla niin että maksimissaan 9 edellistä kumppania.. :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5291703Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18857- 84843
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101786- 63705
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49701Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2657- 63656
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?65588- 65523