Monet kertovat vuosikymmenien ajan seuranneet kuinka uskon piiriin on tuotettu huonoa laatua naisia joita ei erota miehistä ollenkaan. Nyt nämä toimivat päällepäsmäreinä kirkon piirissä ainakin ja puhuvat rakkaudesta, vapaasta tahdosta ja syntien anteeksisaamisesta ja tämä viimeistä pitävät itsestään selvyytenä ilman kyyneleitä ja entisyyden häpeää tuntematta. Mua herra armahda on luterilaisten kirkkoon kuuluvien jumalattoman uskontunnustus ennen kuolemaa. Anteeksiantaminen omien mielipiteitten mukaisena on kuultu sellaisena että ei mitenkään saa tuomita jos ja kun julkisyntisiä naisia lappaa kokoushuoneeseen, kulkee kaduilla, ja baareissa etsien sitä kaipaamaansa rakkautta jonka sitten pyyhkii pois uskollaan antaen anteeksi itselleen. Viimeinen valttikortti mihin turvaavat on tuo jumalattomien viimeinen toivo pelastuksesta: mua herra armahda. Lahkoissa kuten kirkossakin pitäisi antaa opilliset synnin anteeksi rakkauden, vapaan tahdon ja anteeksiantamisen nimeen, mutta kuka teistä pystyy sanomaan että se mitä ajattelette sen teette ja tuomitsette Jumalan palvelijat ja varmasti itsenne. Tässä yksi syy miksi erotaan kirkosta.
Vapaa ratkaisu, vapaa rakkaus ja nainen
16
199
Vastaukset
Kyllähän se nykyaika ottaa muutamille koville, varsinkin niille, jotka pitivät naisten sortamista saavutettuna etuna. Nyt vain kirkkokin on säädöksissään myöntänyt täyden tasa-arvon siskoille. Jos ei tätä kestä, joutuu tietysti hakeutumaan niiden pariin, jotka uskottelevat, että "vanhoina hyvinä aikoina" oli paremin.
- Eenokki12
Olisin halunnut elää Lutherin ajassa, mutta kun silloin oli hengenvaarallista noudattaa Jumalan sanaa. Kirkko sortaa uskovaisia, naiset miehiä ja Dogm. puolustaa saatanan palvelijana kirkkoaan joka näyttää tyhjentyvän ihmisistä. Jumala on määrännyt naisille omat tehtävät kuten synnyttää lapsia, hoitaa lapsia ja kotia, pitää miehensä rahakukkaro piilossa. Nykyään he eivät kysy kotonaan mieheltään eikä kysele Jumalalta mitään vaan kiukkuisena sättivät Jumalaa ja Apostoli Paavalia erityisesti. Dogia sättii lähes kaikki luterilaiset palstanlukijat. Oletko koskaan koskettanut naista? (sillai) Oletko sinä tyytyväinen kun homotkin luetaan normaaleiksi ja lesbot leikkimielisiksi? Epäilen vahvasti sukupuolista suuntautumistasi, teologiaan katsottuna en epäile mitään. Täysi pelle olet jos näin sanon.
- niis.ku
Eenokki12 kirjoitti:
Olisin halunnut elää Lutherin ajassa, mutta kun silloin oli hengenvaarallista noudattaa Jumalan sanaa. Kirkko sortaa uskovaisia, naiset miehiä ja Dogm. puolustaa saatanan palvelijana kirkkoaan joka näyttää tyhjentyvän ihmisistä. Jumala on määrännyt naisille omat tehtävät kuten synnyttää lapsia, hoitaa lapsia ja kotia, pitää miehensä rahakukkaro piilossa. Nykyään he eivät kysy kotonaan mieheltään eikä kysele Jumalalta mitään vaan kiukkuisena sättivät Jumalaa ja Apostoli Paavalia erityisesti. Dogia sättii lähes kaikki luterilaiset palstanlukijat. Oletko koskaan koskettanut naista? (sillai) Oletko sinä tyytyväinen kun homotkin luetaan normaaleiksi ja lesbot leikkimielisiksi? Epäilen vahvasti sukupuolista suuntautumistasi, teologiaan katsottuna en epäile mitään. Täysi pelle olet jos näin sanon.
Niinpä Eenokki. Mikä estää sinua hakeutumasta kaltaistesi pariin, poikaporukoihin jossa saatte alistaa ja sortaa naisia itsellenne tulkitsemalla tavalla.
Vaikutat hieman homofobiselta, kuten monet muutkin palstalla esiintyvät naisvihan kyllästämät vuorovaikuttajat, astu siis kaapistasi estradille ja näytä mikä olet miehiäsi... muuten saatat vaikuttaa täydeltä pelleltä jos näin sanon. - Eenokki12
niis.ku kirjoitti:
Niinpä Eenokki. Mikä estää sinua hakeutumasta kaltaistesi pariin, poikaporukoihin jossa saatte alistaa ja sortaa naisia itsellenne tulkitsemalla tavalla.
Vaikutat hieman homofobiselta, kuten monet muutkin palstalla esiintyvät naisvihan kyllästämät vuorovaikuttajat, astu siis kaapistasi estradille ja näytä mikä olet miehiäsi... muuten saatat vaikuttaa täydeltä pelleltä jos näin sanon.Pelle ja ruma olet itse eikä kaltaisesi rakasta sinua kun olet sellainen haisuli. Miehenpuolikas joka kuvittelet että 100 kiloinen nainen päälläsi ratsastaen, päästä sen kaltaisten ja lesbojen suosioon, mutta turhaan. Olet paljon pienempi mitä muut sinusta voivat kuvitella.
- Raybann
Eenokki12 kirjoitti:
Minkä patrikaalisen muslimin maailma on sinussa menettänytkään....
- niis.ku
Eenokki12 kirjoitti:
Pelle ja ruma olet itse eikä kaltaisesi rakasta sinua kun olet sellainen haisuli. Miehenpuolikas joka kuvittelet että 100 kiloinen nainen päälläsi ratsastaen, päästä sen kaltaisten ja lesbojen suosioon, mutta turhaan. Olet paljon pienempi mitä muut sinusta voivat kuvitella.
Lausut viisaasti ja kirkkaan kauniita sanoja.
Pelleksi kelpaan kyllä, rumaksi tai haisuliksi ei vielä ole kasvotusten kukaan tullut sanomaan. Minulla ei ole intohimoja heteroseksiä kummempaan, joten saat pitää itselläsi tuon halveksivaan sävyyn esittämäsi ratsutytön joka toivottavasti opettaa sinulle tapoja tai jättää sinut poikarakkauden pariin eliniäksesi.
Ai miehillekö on myös koolla väliä, kuten kommentissasi annat jalomielisesti ymmärtää?
Mieshän on sanojensa mittainen, joten kiitos esimerkillisestä ja asiapitoisesta kommentistasi joka kertoo antajastaan aivan riittävästi. - Eenokki12
Raybann kirjoitti:
Minkä patrikaalisen muslimin maailma on sinussa menettänytkään....
Osaksi puhut totta. Muslimit ovat luulleet minua muslimiksi kirjoitelleet arabiaksi ja tiedätkö syyn siihen? Minä tiedän. Jumala ei ole menettänyt sinussa mitään.
niis.ku kirjoitti:
Pelleksi kelpaan kyllä, rumaksi tai haisuliksi ei vielä ole kasvotusten kukaan tullut sanomaan. Minulla ei ole intohimoja heteroseksiä kummempaan, joten saat pitää itselläsi tuon halveksivaan sävyyn esittämäsi ratsutytön joka toivottavasti opettaa sinulle tapoja tai jättää sinut poikarakkauden pariin eliniäksesi.
Ai miehillekö on myös koolla väliä, kuten kommentissasi annat jalomielisesti ymmärtää?
Mieshän on sanojensa mittainen, joten kiitos esimerkillisestä ja asiapitoisesta kommentistasi joka kertoo antajastaan aivan riittävästi.niis.ku, ymmärtänet, että Eenokilla12 vaikuttavat niin sanotut erityiset syyt, eli ei kannata tuhlata ruutia. Moikka vaan! 👀
- Eenokki12
niis.ku kirjoitti:
Mieshän on sanojensa mittainen, joten kiitos esimerkillisestä ja asiapitoisesta kommentistasi joka kertoo antajastaan aivan riittävästi.Luulen antaneeni sinulle enemmin kuin tarpeeksi. Kauniit sanani pukevat sinua olet yhtä kaunis kuin pesty sika.
- niis.ku
Eenokki12 kirjoitti:
Luulen antaneeni sinulle enemmin kuin tarpeeksi. Kauniit sanani pukevat sinua olet yhtä kaunis kuin pesty sika.
Ai miten ihania kielikuvia sinulla, saisit suukon "miehiselle" poskellesi jos olisit lähempänä.
Ja vaatturiksikin sinusta on, epäilisin aitouttasi ilman viittaustasi yhteen suomalaisen miehen todellisista rikkauksista: miehinen luuleminen on ehkä rakkauttakin suurempi voima koko tunnetussa maailmankaikkeudessa.
Ehkä käyn kampaajallakin arvokkaan ohjeesi mukaan, kiitti vinkistä. - niis.ku
Dogmatikos kirjoitti:
niis.ku, ymmärtänet, että Eenokilla12 vaikuttavat niin sanotut erityiset syyt, eli ei kannata tuhlata ruutia. Moikka vaan! 👀
Kiitos Dogmatikos. Halpamaisuuteni koettelee minua toisinaan koko kirjollaan. Halusin löytää Eenokin tekstistä tietyn tunnistavan piirteen. No aina ei voi voittaa...
- Eenokki12
Nikkiä vaihtaneet tutut miehenpuolikkaat ovat liittoutuneet, mutta se ei auta. Ne puolikkaat kuuluvat evoluution välimuotoihin se on selvinnyt kun kaapeista ulos tullaan joukolla. Minä sen kun naisten parissa soitan luuttua ja trumpettia laulan mukavia, silmäilen arvoituksellisesti ja sitten ei saunaan vaan sanan äärelle. Homojen ja homomielisten ihailu on huipussaan kun homoturtsa veteli naisen kanssa lattialla liidellen, samalla silmäyksiä jormalle ei sille eikä sen nysälle vaan jorma uotiselle.
Alotus on täyttä maamiehen kultaa...
- Eenokki12
Kyllä tämän palstan miespuoliset ovat naisia ja homojakin kaiken arvostelun alapuolella olevia luusereita.
- ei.kateellinen
Hyvä vaan jos joku saa seksuaalisen tyydytyksen ja nautinnon lähimmäisestään.
- on.niin.myrtsi
Eenokki12 ei ole saanut naista ikinään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 803659
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t302434Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä852060Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201597- 281441
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261429Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71384Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671347Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101237Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531095