Missä meni vikaan

jouluaodotellen

Kun katselen parisuhdettani taaksepäin jossain on mennyt pieleen. Luulin että elämäni nainen osui aikoinaan eteen kuin sattumalta. Reilu kuukauden seurustelun jälkeen nainen sanoi tykkäävänsä musta kovasti. Kolmisen kuukautta meni ja nainen sanoi jotain mikä jo sai hermostumaan tavallaan, nainen sanoi rakastavansa mua ja antoi oikein kostean pitkän suukon. Ei mennyt kauaa kun huomasin olevani kihloissa ja sen jälkeen oltiin yhteisen katon alla, oli kuin jossakin unessa. Seksikin ja erotiikka yleensä oli sellaista mistä oli vain voinut uneksia, eka tyttöystävä kun oli aika aneeminen sen suhteen, toinen ei edes antanut. Siiten alkoi tulla niitä tyypillisiä juttuja, pientä sanaharkkaa, riitaa jne. Yhteisiä harrastuksiakin oli ihan kivasti ja seksi pelitti joten ne riidat unohtui. Huomasin kuitenkin naisessa muutoksia jota ei ollut seurusteluaikana, nainen suutui pienestä ja oli pitkävihainen. Jos ei saanut tahtoaan läpi alkoi kiukuttelu kunnes sai mitä halusi ja taas mun syliini hellimään. Vuodet meni ja syntyi lapsi ja sitten alkoikin se kaikki huono tulla esiin. Enpä olis uskonut että nainen haluaa leikkiä kun on perhettä, yö juoksut missä lie oli. Viehättävä nainen ja varmasti miesten mieleen, taitoi flirtin jalon taidon, varmasti sai seuraa yökerhoissa mikäli halusi. Jälkikäteen häiritsevää kuulla että kihlattu on poistunut yökerhosta toisen miehen kanssa ja samainen aamuyö kun vasta tulee kotiin tunteja myöhemmin. En ole saanut pettämisestä kiinni mutta kännykkä oli aikansa kovinkin tiiviisti äänettömällä ja aina tiukasti vieressä. Kun se jokin loppui kännyssäkin taas äänet. Uskoisin että oli jotain sutinaa koska meillä oli pitkä seksitön ajan jakso eikä nainen edes antanut mun koskettaa. Sitten taas alkoi petissäkin tapahtua, se oli ilmeisesti viesti että nainen haluaa jotakin, joo toinen lapsi oli mielessä siitä kuitenkin kieltäydyin ja taas hiljeni. Jäkikäteen huono valinta, moni kysyisi miks ette eronneet, ei ole helppoa kun lainat painaa niskassa, pieni lapsi, vuorotyö, oli täysi työ pitää pakka ja pää kasassa. Nyt ei ole enää niin väliä, rakkaus loppunut enkä edes enää halua naista on ihan muut "lihat" mielessä mullakin, olen vähän antanut takaisin saamaani kohtaloa ja kuin huomaamatta nyt nainen koittaa kovasti saada mua kiinnostumaan jostain mitä ennen oli. Miten tutulta tuntuukin kun nainen vieressä istuessaan koittaa ja flirttailee mutta ei saa vastakaikua. Jokin meni vikaa jossakin vaiheessa, väärä nainen jota luulin oikeaksi.

7

310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Ei mennyt kauaa kun huomasin olevani kihloissa ja sen jälkeen oltiin yhteisen katon alla, oli kuin jossakin unessa."

Ehkä tuossa. Saa vaikutelman, että et ollut aktiivinen tekijä vaan perässävedettävä ja unksija.

• jaa-a

Huomasit olevasi kihloissa, yhteenmuutto jne. Kuulostaa tyypilliseltä ajautumiselta. Tyypillisesti ajautumisella menee pieleen. Tarvitsisi olla jämäkkä toimija omassa suhteessaan, ei ajautuja.

• ElämäJoskusOn

Aika tavallinen tarina. Olen haaveillut parisuhteesta joka kestäisi ikuisesti tai ainakin toisen kuolemaan asti. Mutta... Olen ollut lopulta vain viihdyttäjä, rahoittaja, terapeutti tai joku helvetin kotiapulainen, esittelykappale, jonka voi vaihtaa toiseen. Enkä ikinä ole kohdellut kumppania niin tai etsinyt ´parempaa´. Sattuu. Totuus. Miten voin kasvattaa poikani luottavaisiksi, kun en enää itsekään luota naisiin.

• yhtä_en_saa

" Jos ei saanut tahtoaan läpi alkoi kiukuttelu kunnes sai mitä halusi"

Tässä kohden meni pieleen. Ei saa koskaan kiukuttelun takia antaa periksi. Kaikki aito yhteistyö perustuu molempien osapuolten vapaaehtoisuuteen. Suhteenne lopputuloksen olisi voinut kertoa jo tuolloin, kun hän sai "mitä halusi".

On keskusteltava ja jos se ei tunnu riittävän, on keskusteltava lisää!

• Jäbäilijä

antakaa anteeksi entinen, katukaa, olkaa kunnolla, rakastakaa. voi muuttua jos tahtoo.

• elämä.kantaa

Joo noin se usein menee. Ex vaimo osasi olla kyllä äärimmäisen kylmä ja itsekäs kun ei saanut tahtoaan läpi tai muuten vaan oli kiukkuisella tuulella. Ei auttanut järkevästi perusteleminen eikä muut konstit. Periksi en halunnut antaa sellaisissa asioissa joissa periksi antamalla olisin kokenut tekeväni väärin itseäni kohtaan.
      No erohan siitä sitten lopulta tuli.

• trolliltavaikuttaa

No, monta asiaahan teillä pieleen meni. Yksi suuri syy omalta kohdaltasi näyttää olevan myös kypsymättömyys. Kirjoituksessasi jo näkee, että kun toinen teki näin niin nyt saa maistaa omaa lääkettään. Joopa joo, oletko sellainen omana itsenäsi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      23
      2411
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      95
      1536
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      118
      1274
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1130
    5. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      969
    6. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      52
      862
    7. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      249
      861
    8. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      19
      840
    9. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      209
      840
    10. Mun tuli yhtäkkiä

Ikävä sua❤️...
      Ikävä
      34
      795
    Aihe