Joks se kaiku läks?

Onnellinen__

Hienoa jos niin 👍

13

251

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kävelyonihanluvallista

Kasvimyrkkykö? Ilmeisesti joo.

• Kävelyonihanluvallista

Olen kanssasi eri mieltä. Minusta Kasvimyrkyn lähtö on vähän surullinen asia. Olisin mielelläni nähnyt hänen aloittamansa uuden ketjun, jolloin olisin voinut todistaa olevani sanani mittainen ihminen kun en olisi mennyt siihen ketjuun ollenkaan, Hän ei halunnut minua eikä Poiua siihen, ja niin mielelläni olisi ilahduttanut häntä jättäytymällä vapaaehtoisesti pois. Täytän mielelläni toisten ihmisten toiveet, varsinkin jos voin tehdä toisen ihmisen onnelliseksi niinkin pienellä asialla kuin jäämällä viestiketjun ulkopuolelle. Eihän se olisi minulta mitään vaivannäköä tai uhrauksia edes vaatinut. Eikä Kasvimyrkky mikään paha ihminen ole. Hänellä on vain juuri nyt vähän vaikea elämänvaihe.

• Hrrrr-rrr

Ajatteletko että tuo on varteenotettava tarjous?
        Että siis antaisit Kasvimyrkyn tehdä oman ketjun jossa hän saisi keskustella?
        Onko tuo parempi ehdotus kuin mitä sille yhdelle tehtiin, ja hän koki että hänet laitettaisiin karsinaan jonne ylt kävisi heittämässä hänelle heiniä.

Vai saisi Kasvimyrkky keskustella itse tekemässään aloituksessa mutta muissa ei.

• Yrität_huijata

Oot kaiku ite

• "Onko tuo parempi ehdotus kuin mitä sille yhdelle tehtiin, ja hän koki että hänet laitettaisiin karsinaan jonne ylt kävisi heittämässä hänelle heiniä."

Jahas, yltkin pitää aina välillä mainita.

Kyllä joo soisin, et suurin piirtein pysyttäisiin palstan aiheessa ja monologit omissa ketjuissaan, mutta mikään karsinaan laiton idean äiti en ole, enkä viime aikoina juurikaan enää ole poiun pitkiin ketjuihin edes kommentoinutkaan.

Nythän sitä karsina ideaa näytetään näköjään laajennettevan yhdelle sun toiselle, poiulle oma ja kaikulle oma ja vissiin kävelijä ja kasvimyrkkykin haluis omansa ja mitä näitä hahmoja ny sit onkaan.

Vaikka tosiaan itsekin oon sitä mieltä, et taitaa noi useat mielikuvitusihmiset todellisuudessa olevan yksi ja sama.

Mutta joo, kaiketi noiden hahmojen takana olevalla ihmisellä on hauskaa, mut eihän tässä ny sivullisena voi ku vaan ihmetellä tätä menoa täällä. Tää ny vissiin sitä kunnon trollaamista sitte.

• vietotamutpisteistä
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

"Onko tuo parempi ehdotus kuin mitä sille yhdelle tehtiin, ja hän koki että hänet laitettaisiin karsinaan jonne ylt kävisi heittämässä hänelle heiniä."

Jahas, yltkin pitää aina välillä mainita.

Kyllä joo soisin, et suurin piirtein pysyttäisiin palstan aiheessa ja monologit omissa ketjuissaan, mutta mikään karsinaan laiton idean äiti en ole, enkä viime aikoina juurikaan enää ole poiun pitkiin ketjuihin edes kommentoinutkaan.

Nythän sitä karsina ideaa näytetään näköjään laajennettevan yhdelle sun toiselle, poiulle oma ja kaikulle oma ja vissiin kävelijä ja kasvimyrkkykin haluis omansa ja mitä näitä hahmoja ny sit onkaan.

Vaikka tosiaan itsekin oon sitä mieltä, et taitaa noi useat mielikuvitusihmiset todellisuudessa olevan yksi ja sama.

Mutta joo, kaiketi noiden hahmojen takana olevalla ihmisellä on hauskaa, mut eihän tässä ny sivullisena voi ku vaan ihmetellä tätä menoa täällä. Tää ny vissiin sitä kunnon trollaamista sitte.

Niinpä niin, eikös jookosta... tästä sa just sitä mannaa, mitä narsu haluaa, kun Hänet mainitaan...

• Kävelyonihanluvallista

Yritäthuijata. Ai että Kasvimyrkky=kaiku? Sitä minäkin epäilen. Vai että Kasvimyrkky=Kävelyonihanluvallista? Hahaa, minä olen Kävelyonihanluvallista, ja siispä takuuvarmasti tiedän olenko myös nimimerkki Kasvimyrkky, mutta enpä kerro! Joudut arvaamaan! Mutta. Entäpä jos olenkin sinä eli myös nimimerkki yritäthuijata? Entä jos vastaankin paraikaa itselleni?

• niinpäniin
        Kävelyonihanluvallista kirjoitti:

Yritäthuijata. Ai että Kasvimyrkky=kaiku? Sitä minäkin epäilen. Vai että Kasvimyrkky=Kävelyonihanluvallista? Hahaa, minä olen Kävelyonihanluvallista, ja siispä takuuvarmasti tiedän olenko myös nimimerkki Kasvimyrkky, mutta enpä kerro! Joudut arvaamaan! Mutta. Entäpä jos olenkin sinä eli myös nimimerkki yritäthuijata? Entä jos vastaankin paraikaa itselleni?

Mielestäni olet vaan pipipää tai leikitkö edellisessä viestissäsi sarkasmileikkiä. Voisit jatkossa kenties panostaa siihen, että tulet ymmärretyksi mitä olet tarinoimassa. Tosin ihan sama mulle teidän kivat leikkinne ovat, mutta tajuatteko itsekkään mitä leikitte kas siinäpä kysymys.

Tosin minulle ei ole mitään uutta tällä palstalla, että tämä on täynnä narsisteja jotka ottavat uusia uhreja syytellen muita omista ongelmistaan. Ja täytyy haukata happeakin jos menee halaamaan väärällä tavalla usealla käytössä ollutta narsistia. Jonka ongelmiin ei puututa vaikka olisivat sivaltaneet useita perheitä ja jättäneet ne lapset sen myötä hunningolle ja huolehtimatta. Kun he voivat aina syyttää narsistiäitiään kaikesta itse tekemästään. Tai sitä väärällä tavalla halaavaa. Voihan lunput.

Mut jatkanette samalla tavalla, ehkä se narsismi loppuu sinä päivänä, kun tajuatte kuka se oikeesti on se narsisti. Monelta uhreiltanne toki saattaa päivät loppua ennenaikaisesti ,koska heidän tunteita ja tarpeita ette kuuntele.

Keksin uuden kivan lausahduksen juuri nyt: Hyvä hyvä suvakkinarsistit. Suvakki on tyytyväinen kun muut haluavat elää kuten hän tahtoo.

• Kävelyonihanluvallista

En ole ikinä sanonut että Kasvimyrkky saa keskustella vain itse aloittamisessa ketjuissa! Hän saa keskustella ihan missä vain, ihan missä ikinä haluaa. En ylipäänsä ole missään vaiheessa yrittänyt määrällä kuka saa kirjoittaa minnekin. Ei minulla eikä kenelläkään täällä ole valtuuksia sellaisiin määräyksiin. Mutta Kasvimyrkky itse on yrittänyt määrätä kuka saa kirjoittaa minnekin. Hän sanoi ettei Poiu saa kirjoittaa hänen aloittamaansa ketjuun. Koska Kasvimyrkky ei pidä minustakaan eikä varmasti halua minuakin omaan ketjuunsa, lupasin pysyä poissa seuraavasta ketjusta jonka hän aloittaa. Ehtona on kuitenkin että hän ei vaihda nimimerkkiä, koska jos hän aloittaa uuden ketjun jollain toisella nimimerkillä, niin minä en mitenkään voi tietää että se on hän, ja tietämättäni pahoitan hänen mielensä kirjoittamalla siihen ketjuun. Mutta nyt hän on lähtenyt palstalta kokonaan, mikä on ikävä juttu.

• K-myrkky

Olet liian kaukana siitä pisteestä missä voisi edes alkaa neuvottelun. Haluan luku- ja kirjoitteluoikeuden kaikkiin ketjuihin. Lisäksi vielä h ä i r i ö t t ö m ä n.
        Tarkalleen ottaen kyse siitä, että yhtäkään aloitusta ei tukita minä-minä-minä-teksteillä.

• Neuvoksi
        K-myrkky kirjoitti:

Olet liian kaukana siitä pisteestä missä voisi edes alkaa neuvottelun. Haluan luku- ja kirjoitteluoikeuden kaikkiin ketjuihin. Lisäksi vielä h ä i r i ö t t ö m ä n.
        Tarkalleen ottaen kyse siitä, että yhtäkään aloitusta ei tukita minä-minä-minä-teksteillä.

No älä sit kirjoittele niitä minä-juttujas?

• Eijaei

Ei kaiku ole lähtenyt. Kirjoittelee tänne eri nimimerkein tuttua shaisseaan...

• KaikuOnhäiriintynyt

Mites tuon k-pään sais täältä häiritsemästä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      25
      2416
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      113
      2041
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      113
      1667
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      42
      1523
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1457
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1065
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      120
      1006
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      965
    9. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      949
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      947
    Aihe