Tietäkää tasonne ja sitten menette huomenna yökerhoon juomaan viinaa ja iskemään mies. Iskekää sitten omantasoisenne mies niin suhde onnistuu ja teette myös lapsia.
Onko naiset tasonne tiedossa?
18
281
Vastaukset
- streittari
Ei jaksa. Ilman vätystä on paljon kivempi elämä.
- vätyksetön
Sun taso on vätys?
- tarkennetaan
vätyksetön kirjoitti:
Sun taso on vätys?
Kaikki miehet on vätyksiä.
- Childfree
En halua lapsia.
- 23neiti
Minulla on jo vakipano, 43 v mies
- trolli
Onko pakko mennä, jos ei halua? Jospa mä istuisinkin kotona kutomassa villasukkaa, ja odottaisin prinssi Uljasta valken ratsunsa kanssa saapuvaksi...
Minä voin laittaa valvontakameran päälle, niin en missaa missään kohtaa prinssi Uljaan saapumista!
Romanttinen viikonloppu tulossa... teenkin viinerit paistovalmiiksi asti jääkaappiin odottamaan-> sieltä vaan kuumaan uuniin paistumaan ja hieman jäähtyneiden vintturoiden päälle tomusokerista valkea huntu! Viinerit valmiita tarjoiltaviksi... ja sultsinoita jo onkin valmiiks paistettuina, tein Faijalle evääks, kun lähtee taas mökille viikonlopuksi; koiran ja pikkusiskon kanssa... mulla kun on taas päivystysvuoro sen tähden kotona, asia tuli puiduksi jo!
Jos prinssillä on nälkä; olis broileri/makarooni/italiansalaattia iso kannellinen kulhollinen valmiina. Juustopatonkia ja juotavaa siihen kylkeen. Lämmintä ateriaa en enää tänään tee!- onneton.mikko
mitäs mikko eli kuningas tuohon sanoo että odotat prinssiä vai sellainen kuningatar
- trolli
Mikko? Mitäs sanomista hänellä olisi? Olet tehnyt ihan omia päätelmiäsi... huomaan!
OK, kerrottakoon suoraan ett Mikko on mun hyvä ystäväni ja nykyään vuokralla mun asunnossani.
Asuu siellä nyt, ja ostaa sen asunnon multa viel poiskin, asiasta ollaan keskusteltu... veroteknillinen asia on se mikä meitä yhdistää... ollaan avopari,kun minäkin olen siellä kirjoilla!
Mun sänkyni on kyllä samassa asunnossa täällä Emon kanssa, niin ett koita pysyä kärryillä!
Ja nyt yks lisä järkytys sulle, ens vuonna joulun aikoihin, taidan olla kirjoilla kahdessa paikassa, eli olen kahden asunnon loukussa.... hirrrveetä, ihan kammmottavaa! Niin sitt pitääkin jo alkaa laskemaan montako äijän luurankoa oikein mun asunnoistani löytyykään!
Kyllä nyt pukkas vosumaisen olon mulle päällensä... ainakin mä epäilen ett tää on sellaista!
Tämä on edelleenkin valtavan suuri kysymysmerkki. Oma markkina-arvo ja taso saa toistaiseksi jäädä arvoitukseksi. Sillä tiedolla ei kukaan tee yhtään mitään.
*vetää äidin kutomat villasukat jalkaan, varpaita palelee* :)- Tasoanargiaa
Toinen tuossa juuri kutoo villasukkaa ja sinä tökkäät sellaiset jalkaan... Onpas tasoista välittämätöntä sakkia palstan naisissa. 😳
Tasoanargiaa kirjoitti:
Toinen tuossa juuri kutoo villasukkaa ja sinä tökkäät sellaiset jalkaan... Onpas tasoista välittämätöntä sakkia palstan naisissa. 😳
Jep, huomasin tuon villasukkien kutomisviestin vasta, kun olin omani kirjoittanut. Hymyilyttää vieläkin. :)
Rapakon toisella puolella amerikkalaiset pikkuserkkumme sanoisivat tähän:- " Great minds think alike."
kyllä se on aina ollut tiedossa. ( siis olen alemman kastin nainen, en lihava mutta naamassa vikaa )
mieluummin ulkoilen raittiissa ilmassa, kuin makaan krapulassa.- Viinamies
Olette yksinäisiä loppuelämänne jollette mene baariin. 40 uoden päästä kuljette rollaattorilla eikä teillä ole ketään hoitamassa teitä
- trolli
Saattaa olla ett olen heittänyt jo lusikan nurkkaan silloin... tai mennä porskuttelen vielä silloinkin.
Vielä mä pystyn eritaso puilla kieppejä keinuttelemaan, ja "orrelta" toiselle vaihtamaan... vaikka ranteissa ja hauislihaksissa kyllä tuntui jälkikäteen. Harjoituksen puutetta, tottumattomuutta, mutt tulipahan testattua tuokin, kun asia niin mietitytti mua.
Mjoo,eiköhän tuo ole tiedossa...
Tavis pieruverkkareissa..- Tinder-match
Nyt äkkiä etsitte tinderistä miehen ennen kun olette liian vanhoja.
Taso on tiedossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603525Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472951Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631252828Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3551907- 731132
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101121Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2031069Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27889- 45880
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että105877