Kerron tämän asian kaikille ihan avoimesti. Minua on yritetty vedättää palstalla, mutta luikero epäonnistui toimissaan.
Minua on vainottu palstalla
274
3263
Vastaukset
Kuka vedätti? miten?
Palstamäki kirjoitti:
Tää nyt on vain sellainen sanonta.
Niin mutta kai siinä jotain taustaa on? Itseasiassa jotenkin otsikosta kyllä arvasin jo ennen avausta että sun avaus mutta ei tule mieleen kuka olisi vedättänyt? No teknodonnan kanssa olet tainnut aika paljon jutella viimeaikoina, onko siinä se vedätys? pnttöneitiin tuskin olet luottamusta menettänyt.
Harmaaritari kirjoitti:
Niin mutta kai siinä jotain taustaa on? Itseasiassa jotenkin otsikosta kyllä arvasin jo ennen avausta että sun avaus mutta ei tule mieleen kuka olisi vedättänyt? No teknodonnan kanssa olet tainnut aika paljon jutella viimeaikoina, onko siinä se vedätys? pnttöneitiin tuskin olet luottamusta menettänyt.
Rakkauteni Pönttöneitiin on vain lujittunut, samoin luottamus.
Palstalla tapahtuu yhtä ja toista, mutta mitäpä niistä ruikuttamaan,- Hah.haa
Palstamäki kirjoitti:
Palstalla tapahtuu yhtä ja toista, mutta mitäpä niistä ruikuttamaan,”mitäpä niistä ruikuttamaan”
Siitä asti kun parisen vuotta takaperin tänne ilmestyit, et muuta ole tehnytkään kuin ruikuttanut ja valittanut. Palstamäki kirjoitti:
Palstalla tapahtuu yhtä ja toista, mutta mitäpä niistä ruikuttamaan,No kyllä tuo otsikko jo aikamoista ruikuttamista. Jos on "vainottu" se on kova syytös, vaatisi selvittämistä onko siinä perää. Palstaraati voisi sitten antaa tuomionsa selvitysten jälkeen.
Harmaaritari kirjoitti:
No kyllä tuo otsikko jo aikamoista ruikuttamista. Jos on "vainottu" se on kova syytös, vaatisi selvittämistä onko siinä perää. Palstaraati voisi sitten antaa tuomionsa selvitysten jälkeen.
Se mikä näyttää sinusta ruikuttamiselta, voi olla minun näkökulmastani harkittua tiedottamista.
Palstamäki kirjoitti:
Se mikä näyttää sinusta ruikuttamiselta, voi olla minun näkökulmastani harkittua tiedottamista.
Joo ei se ole kuin tuo yksi sana siinä, Aina kun joku ilmoittaa olevansa "vainottu" suhtaudun varauksella asiaan.
Harmaaritari kirjoitti:
Joo ei se ole kuin tuo yksi sana siinä, Aina kun joku ilmoittaa olevansa "vainottu" suhtaudun varauksella asiaan.
Uutinen on suunnattu jollekin, joka suhtautuu siihen erilailla kuin sinä.
- Kaikkee
Palstamäki kirjoitti:
Palstalla tapahtuu yhtä ja toista, mutta mitäpä niistä ruikuttamaan,Hohhoijaa.
- Tämä-selvä
Noitavainoa on tuttua. Vainoamisesta toipuu parhaiten rakastelemalla kaunista naista.
- Maisuhangeetti
Joku hikikomero taas valittaa elämästään. Selkä suoraksi, hartiat taakse ja kohti elämän haasteita. Muilla tavoin ei tästä nykyviidakosta selviä.
- Lusikkahaarukka
Ehkä olet asettanut itsesi tilanteeseen tällä palstalla että kiusaus on suuri jonkun kohdalla?
Joku halunnut tarkistaa puhutko kaikesta paskaa?
Ihmetteletkö oikeasti?- mimosa_
Persa puhui vain vainoamisesta, sinä puhut nyt kiusauksesta tarkistaa puhuuko Persa kaikesta paskaa.
Voitko selventää mistä on kyse ja miten sinulla on tietoa tapahtuneesta? - Ihmettelenvaan
mimosa_ kirjoitti:
Persa puhui vain vainoamisesta, sinä puhut nyt kiusauksesta tarkistaa puhuuko Persa kaikesta paskaa.
Voitko selventää mistä on kyse ja miten sinulla on tietoa tapahtuneesta?Ajattele omilla aivoillas!? Trollit haluaa tietää kaikki henkilöistä miten asioita täällä myöhemmin puidaan, millä asialla pääsee ihon alle. Eiköhän ne vedättele toisiasn täällä mahd mukaan. En minä. Niin ärsyttävän omahyvänen tyyppi.
- mimosa_
Ihmettelenvaan kirjoitti:
Ajattele omilla aivoillas!? Trollit haluaa tietää kaikki henkilöistä miten asioita täällä myöhemmin puidaan, millä asialla pääsee ihon alle. Eiköhän ne vedättele toisiasn täällä mahd mukaan. En minä. Niin ärsyttävän omahyvänen tyyppi.
Häh? En käsitä yhtään mistä on kyse ja puhutteko sinä ja Persa samasta asiasta. Persa puhuu vainoamisesta, sinä vedättämisestä ja ihon alle pääsemisestä.
Onko Persa tuo niin ärsyttävän omahyväinen tyyppi, että joku trolli yritti päästä Persan ihon alle? Mitä sinä tiedät asiasta ja miten liityt tapahtumiin?
Paljon kysymyksiä, mutta vähän vastauksia. Ilmeisesti jotakin on tapahtunut, mutta mitä? mimosa_ kirjoitti:
Häh? En käsitä yhtään mistä on kyse ja puhutteko sinä ja Persa samasta asiasta. Persa puhuu vainoamisesta, sinä vedättämisestä ja ihon alle pääsemisestä.
Onko Persa tuo niin ärsyttävän omahyväinen tyyppi, että joku trolli yritti päästä Persan ihon alle? Mitä sinä tiedät asiasta ja miten liityt tapahtumiin?
Paljon kysymyksiä, mutta vähän vastauksia. Ilmeisesti jotakin on tapahtunut, mutta mitä?Noo, en ryhdy avaamaan asiaa enempää.
Trolli tietää nyt kärynneensä, se riittäköön ellei tässä muuta tule eteen.
- TimppaTurusts
Timppa turusta
- vatsojenkurinaa
Kärpästen surinaa
Vainottu ja yritetty vedättää, onpa kiva kuitenkin, ettet ole itsesääliin sortunut!
- missspönttöuuni
Ikävä kuulla että vainotaan.
Voitteko pojat lopettaa Ananiaksen kiusaamisen. Miten sinua on vainottu? Voisitko vähän avata tuota otsikkoa?
Tunnetko tämän vainoajan ja mistä se on saanut alkuunsa?
Laita loppu tuollaiselle ahdistelulle. Eihän siinä ole mitään järkeä. Kurjaa tuollainen toiminta.En oikeastaan voi avata juttua enempää, tämä on minun ja trollin välinen asia. Me olemme nyt saavuttaneet välillemme kauhun tasapainon, ja on molempien etu olla tässä kohtaa rynnimättä.
Palstamäki kirjoitti:
En oikeastaan voi avata juttua enempää, tämä on minun ja trollin välinen asia. Me olemme nyt saavuttaneet välillemme kauhun tasapainon, ja on molempien etu olla tässä kohtaa rynnimättä.
Ok. Ymmärrän. Noh, toivon että tuo loppuu ja sovitte keskenänne palstarauhan.
- trolli
tosi..typy kirjoitti:
Ok. Ymmärrän. Noh, toivon että tuo loppuu ja sovitte keskenänne palstarauhan.
Erittäin sympaattista ymmärtää Palstamäkeä, joka yrittää savustaa minut ulos palstalta.
Muutamia aloituksiakin tehnyt asian suhteen.... ja kaikki turkulaiset trollit saisivat häipyä...
nyt syyttää minua jo multinikkailustakin.
Epäilen ett on vienyt mun käyttämiäni vanhoja nikkejä, (rekaten ne itselleen) jolloin mun oli otettava käyttöön uus; eihän tänne muuten pysty kirjoittamaan! Et multinikkeilyä tosiaanko?
Sen verran mä voin avata asiaa, ett eipä ole ensimmäinen kerta kun tämä kiusankappale on mun niskavilloissani kiinni! Epäilen ett kantaa vieläkin kaunaa kun en lämminnyt hra.Vitunkantotelineen lähemmälle tuttavuus asteelle, eli postaamaan hänelle henk. koht. viestiä... jne. Olen parit rähinät jo kokenut keittiöexpertin ajoista Pertsan kanssa Palstamäkeen.
Ihan vaan tiedoksi kaikille, häviän kyllä ihan ilolla palstalta, jos siitä hyvästä ett kieltäydyn antamasta yhdelle häirikölle sähköpostiosoitettani ja olemasta viestittely yhteyksissä; Saan häirikön maineen täällä, viell kaupanpäälliseksi!
Häirikkö itse saa muiden sympatiat, luonnollisesti! Upeaa ja tasapuolista kohtelua palstalaisilta!
Taitaa trollipeikkokin olla Palstamäen tukinikki, koska pitkiä pätkiä keskusteluja tuntuu olevan keskenään, hyvin sopuisasti.
Mä sain pikkuleivät ja nakkipiilot paistettua.... lähden nukkumaan, huomenna taas työpäivä.
Pitäkää huolta toisistanne... se on moro! - tässähän.lisää.selvyyttä
trolli kirjoitti:
Erittäin sympaattista ymmärtää Palstamäkeä, joka yrittää savustaa minut ulos palstalta.
Muutamia aloituksiakin tehnyt asian suhteen.... ja kaikki turkulaiset trollit saisivat häipyä...
Epäilen ett on vienyt mun käyttämiäni vanhoja nikkejä, (rekaten ne itselleen) jolloin mun oli otettava käyttöön uus; eihän tänne muuten pysty kirjoittamaan! Et multinikkeilyä tosiaanko?
Sen verran mä voin avata asiaa, ett eipä ole ensimmäinen kerta kun tämä kiusankappale on mun niskavilloissani kiinni! Epäilen ett kantaa vieläkin kaunaa kun en lämminnyt hra.Vitunkantotelineen lähemmälle tuttavuus asteelle, eli postaamaan hänelle henk. koht. viestiä... jne. Olen parit rähinät jo kokenut keittiöexpertin ajoista Pertsan kanssa Palstamäkeen.
Ihan vaan tiedoksi kaikille, häviän kyllä ihan ilolla palstalta, jos siitä hyvästä ett kieltäydyn antamasta yhdelle häirikölle sähköpostiosoitettani ja olemasta viestittely yhteyksissä; Saan häirikön maineen täällä, viell kaupanpäälliseksi!
Häirikkö itse saa muiden sympatiat, luonnollisesti! Upeaa ja tasapuolista kohtelua palstalaisilta!
Taitaa trollipeikkokin olla Palstamäen tukinikki, koska pitkiä pätkiä keskusteluja tuntuu olevan keskenään, hyvin sopuisasti.
Mä sain pikkuleivät ja nakkipiilot paistettua.... lähden nukkumaan, huomenna taas työpäivä.
Pitäkää huolta toisistanne... se on moro!Montako viritystä herralla on menossa?
Sarjahurmaaja vai ihan jotain muuta? Pitääkö lähettää s.postiosoitekin?
Trollipeikko on Palstamäki, niinkö? - tässähän.lisää.selvyyttä
trolli kirjoitti:
Pitäkää huolta toisistanne... se on moro!Älähän mene mihinkään. Kirjoittamasi on erittäin mielenkiintoista materiaalia.
Olisiko sinulla muuta kerrottavaa asiasta? - tässähän.lisää.selvyyttä
trolli kirjoitti:
Pitäkää huolta toisistanne... se on moro!Pertsan puuhat saattavat kiinnostaa aamulla myös misspönttöuuniakin jos palstaa sattuu vilkaisemaan.
- important.message
trolli kirjoitti:
Pitäkää huolta toisistanne... se on moro!No mutta! Kas kas. Kiitos tästä viestistä nimimerkki "trolli".
trolli kirjoitti:
Pitäkää huolta toisistanne... se on moro!Olen myös Turusta. Mariaaaaa rekisteröitiin myös heti, joten olen nyt Mariaaaaaa.
trolli kirjoitti:
Pitäkää huolta toisistanne... se on moro!Ei mennyt ohi.
Vai että tällainen "herra" meillä täällä.
Kiitos trollikka kirjoituksestasi.
On oikein hyvä, että valaiset asioita ja olet suorapuheinen. Teethän niin jatkossakin?
Sinun ei todellakaan tarvitse lähteä minnekään.
Jos on jotakin muuta kerrottavaa, ainakin minä kuuntelen valppaana.misspönttöuuni kirjoitti:
Ei mennyt ohi.
Vai että tällainen "herra" meillä täällä.
Kiitos trollikka kirjoituksestasi.
On oikein hyvä, että valaiset asioita ja olet suorapuheinen. Teethän niin jatkossakin?
Sinun ei todellakaan tarvitse lähteä minnekään.
Jos on jotakin muuta kerrottavaa, ainakin minä kuuntelen valppaana.Trollin olisi kyllä viisainta pitää huolta omista asioistaan.
trolli kirjoitti:
Pitäkää huolta toisistanne... se on moro!"Häirikkö itse saa muiden sympatiat, luonnollisesti! Upeaa ja tasapuolista kohtelua palstalaisilta!"
No älähän ny, kyllä vakkarit tuon pertsan pelin tietää, siks me ei viitsitä edes kommentoida kun yltyy ja innostuu vaan siitä. Sympatiat tällasissa savustuksissa kyllä on sulla.Palstamäki kirjoitti:
Trollin olisi kyllä viisainta pitää huolta omista asioistaan.
Minä olen hänelle erittäin kiitollinen.
Saatan ottaa hänet sydänystäväkseni.
Hänellä on täysi oikeus olla täällä, ja pidän omalta osaltani huolen siitä, että "trolli"
saa kirjoitella rauhassa.Harmaaritari kirjoitti:
"Häirikkö itse saa muiden sympatiat, luonnollisesti! Upeaa ja tasapuolista kohtelua palstalaisilta!"
No älähän ny, kyllä vakkarit tuon pertsan pelin tietää, siks me ei viitsitä edes kommentoida kun yltyy ja innostuu vaan siitä. Sympatiat tällasissa savustuksissa kyllä on sulla.Minä tulen aina olemaan kiitollinen trollikalle.
Hän on tehnyt hyvän työn.Harmaaritari kirjoitti:
"Häirikkö itse saa muiden sympatiat, luonnollisesti! Upeaa ja tasapuolista kohtelua palstalaisilta!"
No älähän ny, kyllä vakkarit tuon pertsan pelin tietää, siks me ei viitsitä edes kommentoida kun yltyy ja innostuu vaan siitä. Sympatiat tällasissa savustuksissa kyllä on sulla.Parissa lauseessa silmäni aukesivat, trollikan ansiosta.
Rehellisyys maan perii. Siitä kiitos hänelle.misspönttöuuni kirjoitti:
Minä olen hänelle erittäin kiitollinen.
Saatan ottaa hänet sydänystäväkseni.
Hänellä on täysi oikeus olla täällä, ja pidän omalta osaltani huolen siitä, että "trolli"
saa kirjoitella rauhassa.Minä olen myös erittäin kiitollinen trollikalle.
Voidaan myös lopettaa teeskentyly siitä että olisit nainen.misspönttöuuni kirjoitti:
Minä tulen aina olemaan kiitollinen trollikalle.
Hän on tehnyt hyvän työn.Trollikka tekee hyvää työtä, joskus vähän kiukkuilee mutta noin kaikkinensa mainio pakkaus palstalle(kin). Itse en edes arvannut että ne vanhat jutut vois vielä pulpahdella pintaan, tässä ketjun alaussahan vähän ihmettelinkin, mutta näköjään sitten voi. No ny toivottelen hyviä öitä kaikille, koittakaahan jaksaa toisianne :D.
Palstamäki kirjoitti:
Minä olen myös erittäin kiitollinen trollikalle.
Voidaan myös lopettaa teeskentyly siitä että olisit nainen.On olemassa sanonta, että palaa kuin p.skan liekki.
Turha minua on syytellä kun itse narahtaa tai kurat on housussa. Trollikalle iso kiitos vaan.Harmaaritari kirjoitti:
Trollikka tekee hyvää työtä, joskus vähän kiukkuilee mutta noin kaikkinensa mainio pakkaus palstalle(kin). Itse en edes arvannut että ne vanhat jutut vois vielä pulpahdella pintaan, tässä ketjun alaussahan vähän ihmettelinkin, mutta näköjään sitten voi. No ny toivottelen hyviä öitä kaikille, koittakaahan jaksaa toisianne :D.
Minulla on kaikki ohi herra Palstamäen kanssa. Kiitos trollikan informatiivisuuden.
Palstamäki kirjoitti:
Minä olen myös erittäin kiitollinen trollikalle.
Voidaan myös lopettaa teeskentyly siitä että olisit nainen.Minä voin olla vaikka v.tun joulupukki.
Mutta trollikka toi totuuden mullekin.misspönttöuuni kirjoitti:
On olemassa sanonta, että palaa kuin p.skan liekki.
Turha minua on syytellä kun itse narahtaa tai kurat on housussa. Trollikalle iso kiitos vaan.Trollikalle ja muillekin turkulaisille kiitokset.
Peris ja Darkkis eivät tosdellakaan ole trollipääjaupungin pahimmat mätäpaiseet, kyllä sieltä tulee hölmömpiä kirjoittelijoita.
Mistä minä narahdin?Harmaaritari kirjoitti:
Trollikka tekee hyvää työtä, joskus vähän kiukkuilee mutta noin kaikkinensa mainio pakkaus palstalle(kin). Itse en edes arvannut että ne vanhat jutut vois vielä pulpahdella pintaan, tässä ketjun alaussahan vähän ihmettelinkin, mutta näköjään sitten voi. No ny toivottelen hyviä öitä kaikille, koittakaahan jaksaa toisianne :D.
En jaksa enää näitä.
Rehellisyydellä olisi täälläkin päästy pidemmälle.
K.setusta.misspönttöuuni kirjoitti:
Minä voin olla vaikka v.tun joulupukki.
Mutta trollikka toi totuuden mullekin.Mikä oli se totuus?
Palstamäki kirjoitti:
Trollikalle ja muillekin turkulaisille kiitokset.
Peris ja Darkkis eivät tosdellakaan ole trollipääjaupungin pahimmat mätäpaiseet, kyllä sieltä tulee hölmömpiä kirjoittelijoita.
Mistä minä narahdin?Trollikasta tehdään vuoden palstalainen ja rehellisyysmitali kaulaan.
Etköhän omat narahtamisesi tiedä.
Minä olen aina liian kiltti ja sinisilmäinen.Palstamäki kirjoitti:
Mikä oli se totuus?
Mua yököttää, että vanhat äijät roikkuu minussa ja niillä on siinä samalla sadan naisen jono ja sähköpostiviritelmät.
Juu, kiitos ei.misspönttöuuni kirjoitti:
Trollikasta tehdään vuoden palstalainen ja rehellisyysmitali kaulaan.
Etköhän omat narahtamisesi tiedä.
Minä olen aina liian kiltti ja sinisilmäinen.Missä kohtaa sinä olet sinisilmäinen?
Mikä oli se juttu mistä narahdin?
Sähköposteilusta vai mistä?misspönttöuuni kirjoitti:
Mua yököttää, että vanhat äijät roikkuu minussa ja niillä on siinä samalla sadan naisen jono ja sähköpostiviritelmät.
Juu, kiitos ei.Olenko kirjoitellut muiden kanssa?
Harmaaritari kirjoitti:
Ei kaikki ole vanhaa juttua.
Ilmeisesti ihan verestuoretta.misspönttöuuni kirjoitti:
En jaksa enää näitä.
Rehellisyydellä olisi täälläkin päästy pidemmälle.
K.setusta.Missä kohtaa sinä olet ollut rehellinen?
Kerrataanko?Palstamäki kirjoitti:
Missä kohtaa sinä olet sinisilmäinen?
Sähköposteilusta vai mistä?Vastaus jo ylempänä.
misspönttöuuni kirjoitti:
Vastaus jo ylempänä.
Neiti Pönttöuuni ei ilmeisesti hallitse kaikkia yksityiskohtia, tai sitten sulla on sokea pisteesi.
Palstamäki kirjoitti:
Missä kohtaa sinä olet ollut rehellinen?
Kerrataanko?Turha viedä stna sivuraiteille.
Tässä on puhuttu sinun tekemisistäsi,
jotka eivät kylläkään enää sen enempää kiinnosta.
Trollikan ansiosta.
Tiedän, että kykenet valehtelemaan ummet ja lammet. Varmasti myös minusta.
Turha uhkailla. Kaikki mitä sanot, on keksittyä, ja jokainen sen tietää.Palstamäki kirjoitti:
Neiti Pönttöuuni ei ilmeisesti hallitse kaikkia yksityiskohtia, tai sitten sulla on sokea pisteesi.
Kiitos.
Tämä tästä.
Ehkä en hallitse eikä minun tarvitsekaan.Palstamäki kirjoitti:
Missä kohtaa sinä olet sinisilmäinen?
Sähköposteilusta vai mistä?Lirkuttelussa. Siinä olin sinisilmäinen.
Ei kaikki ole vanhaa juttua.
Ilmeisesti ihan verestuoretta.En vielä malttanutkaan nukkumaan. Mutta joo, trollikka tuossa mun tietämän mukaan viittasi vanhoihin keittiöexpertti (Palstamäki) aikaisiin juttuihin, silloin vissiin privaviesteilyjä trollikalta täällä toivottu ja vähän suutahdettu kun ei edennyt mutta ei kai sen kummempaa heidän välillä ole ollut minun tietääkseni. Mutta mistäpä minä tiedän, saa trollikka itse tarkentaa jos on tarkennettevaa. Nyt kaikki nukkumaan, minä ainakin meen. Hyviä öitä.
Turha viedä stna sivuraiteille.
Tässä on puhuttu sinun tekemisistäsi,
jotka eivät kylläkään enää sen enempää kiinnosta.
Trollikan ansiosta.
Tiedän, että kykenet valehtelemaan ummet ja lammet. Varmasti myös minusta.
Turha uhkailla. Kaikki mitä sanot, on keksittyä, ja jokainen sen tietää.Kultapieni pesusieni, et sinäkään nyt halua ihan kaikkea kertoa palstalaisille.
Kiitos.
Tämä tästä.
Ehkä en hallitse eikä minun tarvitsekaan.Kun ryhdyt trollailemaan kanssani, niin sinun tulee ymmärtää että vaikka minä häviäisin yhden taistelun, niin sodat minä voitan aina.
Sinun uskottavuudestasi ei jää mitään jäljelle kun minä päätän niin.Harmaaritari kirjoitti:
En vielä malttanutkaan nukkumaan. Mutta joo, trollikka tuossa mun tietämän mukaan viittasi vanhoihin keittiöexpertti (Palstamäki) aikaisiin juttuihin, silloin vissiin privaviesteilyjä trollikalta täällä toivottu ja vähän suutahdettu kun ei edennyt mutta ei kai sen kummempaa heidän välillä ole ollut minun tietääkseni. Mutta mistäpä minä tiedän, saa trollikka itse tarkentaa jos on tarkennettevaa. Nyt kaikki nukkumaan, minä ainakin meen. Hyviä öitä.
Joo, pitäis ajatella tällä viikolla tuota terveyttäkin eikä vauhkota täällä. Menen sairaalaan keskiviikkona. Ärsyttää vaan tietty kaava, millä naisia k.setetaan (missä hyvänsä).
Olen tullut siihen tulokseen, että olen tosissani liian kiltti ja ystävällinen kaikille.
On muutettava tyyliä.
Ehkä on kommentoitavakin tyyliin "kyllä", "ei", lyhyitä vastauksia ja vain asiaan.
Öitä sinulle jos menet.Harmaaritari kirjoitti:
En vielä malttanutkaan nukkumaan. Mutta joo, trollikka tuossa mun tietämän mukaan viittasi vanhoihin keittiöexpertti (Palstamäki) aikaisiin juttuihin, silloin vissiin privaviesteilyjä trollikalta täällä toivottu ja vähän suutahdettu kun ei edennyt mutta ei kai sen kummempaa heidän välillä ole ollut minun tietääkseni. Mutta mistäpä minä tiedän, saa trollikka itse tarkentaa jos on tarkennettevaa. Nyt kaikki nukkumaan, minä ainakin meen. Hyviä öitä.
Öitä sinne Turkuun.
Palstamäki kirjoitti:
Kultapieni pesusieni, et sinäkään nyt halua ihan kaikkea kertoa palstalaisille.
Odotan.
Se mahtaa olla MITÄ?
(istuin sohvalle)
Mitä ikinä teetkin, teet sen silkasta vihasta, jonka trollikan viesti on aiheuttanut,
Kaikki tietävät senkin.
Minulla on puhtaat jauhot pussissa, joten ei ole hävettävää.
Mustamaalaus on toinen juttu.misspönttöuuni kirjoitti:
Odotan.
Se mahtaa olla MITÄ?
(istuin sohvalle)
Mitä ikinä teetkin, teet sen silkasta vihasta, jonka trollikan viesti on aiheuttanut,
Kaikki tietävät senkin.
Minulla on puhtaat jauhot pussissa, joten ei ole hävettävää.
Mustamaalaus on toinen juttu.Mitä trollikan viesti minua liikuttaa?
Palstamäki kirjoitti:
Kun ryhdyt trollailemaan kanssani, niin sinun tulee ymmärtää että vaikka minä häviäisin yhden taistelun, niin sodat minä voitan aina.
Sinun uskottavuudestasi ei jää mitään jäljelle kun minä päätän niin.Aina ei ihminen päätä kaikkea, ei huomista päivääkään.
Minulla on paljon raskaampaa asiaa elämässä tällä hetkellä kuin tämä,
että se antaa ihan sopivat mittasuhteet tervejärkiselle.Palstamäki kirjoitti:
Mitä trollikan viesti minua liikuttaa?
Niin, kerropa se...
miksi sitten hyökit häntäkin päin?
Anna hänen olla rauhassa, hänestähän sinä aloituksen teit "minua on vainottu palstalla".
Mikä se siihen ajoi yhtäkkiä?
Paljon kysymyksiä, vähän vastauksia.misspönttöuuni kirjoitti:
Aina ei ihminen päätä kaikkea, ei huomista päivääkään.
Minulla on paljon raskaampaa asiaa elämässä tällä hetkellä kuin tämä,
että se antaa ihan sopivat mittasuhteet tervejärkiselle.Voidaanhan me tässä kirjoittaa loppukohtaus meidän "romanssillemme".
Kertoa miten tähän tultiin...misspönttöuuni kirjoitti:
Niin, kerropa se...
miksi sitten hyökit häntäkin päin?
Anna hänen olla rauhassa, hänestähän sinä aloituksen teit "minua on vainottu palstalla".
Mikä se siihen ajoi yhtäkkiä?
Paljon kysymyksiä, vähän vastauksia.Trollin tekemiset eivät kiinnosta minua. Hän on ottanut nikkinsäkin ilmeisesti vain siksi että voisi tunkea idioottimaisia juttujaan jokaiseen ketjuun joissa mainitaan trolli.
Mikään aloitukseni ei ole ainakaan 1,5 vuoteen liittynyt häneen, enkä muista olenko oikeasti tehnyt koskaan aloitusta hänestä.Palstamäki kirjoitti:
Voidaanhan me tässä kirjoittaa loppukohtaus meidän "romanssillemme".
Kertoa miten tähän tultiin...Nukun yön yli ja jos herään, katson miltä päivä näyttää.
Hyvää yötä nyt.- Terveiset.eiturusta
Palstamäki kirjoitti:
Voidaanhan me tässä kirjoittaa loppukohtaus meidän "romanssillemme".
Kertoa miten tähän tultiin...Ei taida olla mitään romanssia. On vain sinun mielisairaus ja vainoharhat.
Toivottavasti pönttis viimein tajusi mikä sä olet. misspönttöuuni kirjoitti:
Nukun yön yli ja jos herään, katson miltä päivä näyttää.
Hyvää yötä nyt.Nuku yösi ihan rauhassa, kunhan muistat ettei yksikään trolli hypi silmilleni. Ei Turun ääliötrollit sen enempää kuin maakuntien muutkaan trollaattorit.
Yöt sullekin.Terveiset.eiturusta kirjoitti:
Ei taida olla mitään romanssia. On vain sinun mielisairaus ja vainoharhat.
Toivottavasti pönttis viimein tajusi mikä sä olet.Romanssi oli sitaateissa.
Asiasta voidaan keskustella jos toinenkin osapuoli haluaa. Yksin en sepusta mistään asioista.Palstamäki kirjoitti:
Nuku yösi ihan rauhassa, kunhan muistat ettei yksikään trolli hypi silmilleni. Ei Turun ääliötrollit sen enempää kuin maakuntien muutkaan trollaattorit.
Yöt sullekin.Ei muuten minunkaan.
- näinkävi
Palstamäki kirjoitti:
Nuku yösi ihan rauhassa, kunhan muistat ettei yksikään trolli hypi silmilleni. Ei Turun ääliötrollit sen enempää kuin maakuntien muutkaan trollaattorit.
Yöt sullekin.Kannattaisi jo tajuta että olet hävinnyt :)
Se on soronoo Pertti ja ei tule ikävä. näinkävi kirjoitti:
Kannattaisi jo tajuta että olet hävinnyt :)
Se on soronoo Pertti ja ei tule ikävä.Koeta tajuta Harmis ettei Pönttönä esiintyvä trollaattori aja minua palstalta mihinkään.
- nähtynätämätaas
Palstamäki kirjoitti:
Koeta tajuta Harmis ettei Pönttönä esiintyvä trollaattori aja minua palstalta mihinkään.
Aika yllättävää, että taas kaikki on trolleja, paitsi sinä itse. Vejät kaikenlaista roolia täällä palstalla ja kun se ei toimi, alkaa trollisota taas...
Mutta eipä uutta sinun kohdalla... - Otapirukaanselvää
Palstamäki kirjoitti:
Koeta tajuta Harmis ettei Pönttönä esiintyvä trollaattori aja minua palstalta mihinkään.
Huomauttaisin että olet kihistellyt kuukausikaupalla tätä pönttönä esiintyvää trollaattoria.
Kerrataanpa:
Ensin pönttö oli ihana nainen johon kannatti tutustua
Sitten pönttö oli miespuolinen trolliapina mikä oli täällä vain kiusatakseen sinua
Taas pönttö oli maailman ihanin nainen jonka kanssa yöt meni viestitellessä
Nyt se perkele on taas miespuolinen trolli!!
Niin että yritä päättää jo :) nähtynätämätaas kirjoitti:
Aika yllättävää, että taas kaikki on trolleja, paitsi sinä itse. Vejät kaikenlaista roolia täällä palstalla ja kun se ei toimi, alkaa trollisota taas...
Mutta eipä uutta sinun kohdalla...Ainahan sinäkin voit kommentoida omalla nikilläsi.
Otapirukaanselvää kirjoitti:
Huomauttaisin että olet kihistellyt kuukausikaupalla tätä pönttönä esiintyvää trollaattoria.
Kerrataanpa:
Ensin pönttö oli ihana nainen johon kannatti tutustua
Sitten pönttö oli miespuolinen trolliapina mikä oli täällä vain kiusatakseen sinua
Taas pönttö oli maailman ihanin nainen jonka kanssa yöt meni viestitellessä
Nyt se perkele on taas miespuolinen trolli!!
Niin että yritä päättää jo :)Olenpa piru ottanut selvää.
Ei ole nainen.- Kiitosselvennyksestä
Palstamäki kirjoitti:
Olenpa piru ottanut selvää.
Ei ole nainen.Selvä. Vastaus lukitaan ja se on tällä kertaa pitävä.
Se muistettakoon tästä edespäin :) - kumpi.kampi
Palstamäki kirjoitti:
Ei ole nainen.Sitten sinä olet varmaan pesunkestävä homo? Oho.
Kovasti Pönttöneiti jaksaa kiihottaa ollakseen mies. - nähtyjatodistettu
Palstamäki kirjoitti:
Ei ole nainen.Palstamäki on nainen isolla v.tulla.
- aisantuntia
Minulla on kaikki ohi herra Palstamäen kanssa. Kiitos trollikan informatiivisuuden.
Just joo, ja heti perään pitkä keskustelu, sekä hyvän yön toivotukset.
kumpi.kampi kirjoitti:
Sitten sinä olet varmaan pesunkestävä homo? Oho.
Kovasti Pönttöneiti jaksaa kiihottaa ollakseen mies.Pönttöhän on esiintynyt naisena, ei se tee minusta homoa.
Homo on se äijä joka kirjoittelee Pönttönä.- ku.muuta.ei.voi
Palstamäki kirjoitti:
Ei ole nainen.Saman vanhan p.skan länkytystä. Asiasta on vain mennyt mielenkiinto buahahah.
- helpottiko
Palstamäki kirjoitti:
Ainahan sinäkin voit kommentoida omalla nikilläsi.
Ei ole omaa nikkiä, mä laitan mitä huvittaa nikiks... Ennenmuinoin käytin Dissident-nikkiä. Mutta mitä tuolla nikillä on väliä? Ei mitään, asialla on väliä.
Mutta samaa mä tässä selitän, mitä toi toinen tuossa... Veivaat ja veivaat, hermostut ja kohta taas aloitat uudestaan. En mä tajua, että minkä ihmeen takia sä hermoilet kaikesta, väität tänään tätä ja huomenna tuota, sitten kohta taas toista. Kyllä olet tämän palstan sekavin kaveri ikinä. Ja pahinta varmaan tässä on vielä se, että asetat itsesi ainoaksi, joka on selväpäinen koko sakista....tuolla näytöksellä.... Ei kovin vakuuttavaa...
Mutta omapahan on soppasi... ku.muuta.ei.voi kirjoitti:
Saman vanhan p.skan länkytystä. Asiasta on vain mennyt mielenkiinto buahahah.
Sama mullakin, homma on katsottu.
- miesten.peräänkö.mieli
Palstamäki kirjoitti:
Pönttöhän on esiintynyt naisena, ei se tee minusta homoa.
Homo on se äijä joka kirjoittelee Pönttönä.Ahahah, myöhäistä. Leima on Palstamäessä. Homoleima. Ei kelpaa nainen
kun pitää olla karvainen mies! misspönttöuuni kirjoitti:
Joo, pitäis ajatella tällä viikolla tuota terveyttäkin eikä vauhkota täällä. Menen sairaalaan keskiviikkona. Ärsyttää vaan tietty kaava, millä naisia k.setetaan (missä hyvänsä).
Olen tullut siihen tulokseen, että olen tosissani liian kiltti ja ystävällinen kaikille.
On muutettava tyyliä.
Ehkä on kommentoitavakin tyyliin "kyllä", "ei", lyhyitä vastauksia ja vain asiaan.
Öitä sinulle jos menet."Olen tullut siihen tulokseen, että olen tosissani liian kiltti ja ystävällinen kaikille.
On muutettava tyyliä."
"" Jiimen
12.9.2018 20:18
Uudet tuulet puhaltaa täällä näköjään. Miss P käynyt kuoleman portilla ja päättänyt ottaa nyt uuden suunnan elämässään, uudenvuodenlupaus etuajassa. :) toivottavasti pitää ettei käy niinkuin uudenv. lupauksille yleensä käy.
Minä ainakin tykkään enemmän tästä miss p,n uudesta tyylistä. ""
Yhteen ketjuun kommentoin näin kun te naiset olitte nousseet yhteistuumin barrikaadeille.
Liian kiltti ei saisi aina olla, voi joutua hyväksikäytetyksi.
Minä kun en käytä naisia hyväkseni niin tykkään enemmän siitä kun naisessa on särmää ja osaa pitää puolensa.helpottiko kirjoitti:
Ei ole omaa nikkiä, mä laitan mitä huvittaa nikiks... Ennenmuinoin käytin Dissident-nikkiä. Mutta mitä tuolla nikillä on väliä? Ei mitään, asialla on väliä.
Mutta samaa mä tässä selitän, mitä toi toinen tuossa... Veivaat ja veivaat, hermostut ja kohta taas aloitat uudestaan. En mä tajua, että minkä ihmeen takia sä hermoilet kaikesta, väität tänään tätä ja huomenna tuota, sitten kohta taas toista. Kyllä olet tämän palstan sekavin kaveri ikinä. Ja pahinta varmaan tässä on vielä se, että asetat itsesi ainoaksi, joka on selväpäinen koko sakista....tuolla näytöksellä.... Ei kovin vakuuttavaa...
Mutta omapahan on soppasi...Sinuako tässä tulisi pitää selväpäisenä?
Älä naurata.miesten.peräänkö.mieli kirjoitti:
Ahahah, myöhäistä. Leima on Palstamäessä. Homoleima. Ei kelpaa nainen
kun pitää olla karvainen mies!Jonkun homon esiintyminen Pönttönä ei tee minusta homoa, kyllähän homo on se joka on esiintynyt naisena palstailijalle joka on ilman epäilystäkään mies.
- justjustst
Palstamäki kirjoitti:
Jonkun homon esiintyminen Pönttönä ei tee minusta homoa, kyllähän homo on se joka on esiintynyt naisena palstailijalle joka on ilman epäilystäkään mies.
Mistä yhtäkkiä keksit että pönttö onkin muka mies?
- samaarataajatkat
Palstamäki kirjoitti:
Sinuako tässä tulisi pitää selväpäisenä?
Älä naurata.No ei tarvitsekaan. Mutta sinulle tuntuu olevan kovinkin tärkeää se, mutta käyttäytyisit sitten niin täällä myös. Nyttenkin hermoilet ja latelet tuossa rehvakkaana, että pönttis ei ole nainen... No miksi ei? Siksikö, että se hermostui, kun olet pettänyt hänen mielestään luottamuksen suhun...ja minkä takia? Sen takia, että olet hermostunut aikoinaan Trollikalle, kun tämä ei suostunut privaattikirjoitteluun. Ja olet täällä tehnyt niin muun monenkin kohdalla. Mylmyrin kohdalla alkoi trolliksi ja mieheksi epäily, Linerinkin kohdalla hermostuit....ja varmaan nyt taas lista jatkui Pönttiksellä...
Etkö huomaa itse? Et varmaan.... Muut vaan kyllä huomaa.. - miehen.mieli.muuttuu
Palstamäki kirjoitti:
Jonkun homon esiintyminen Pönttönä ei tee minusta homoa, kyllähän homo on se joka on esiintynyt naisena palstailijalle joka on ilman epäilystäkään mies.
Niin nähty juttu, niin nähty juttu, mutta että Palstamäestä tuli homo, niin se on jo jotain uutta.
Hyvä, että se on meillä tiedossa, mistä genrestä pidät. - raivon.vallassa.on
justjustst kirjoitti:
Kun muuta ei voi. Raivo on purettava. Trollikka osui naulankantaan ja viha kimposi ilmoille.
- kato.ittees
Nukun yön yli ja jos herään, katson miltä päivä näyttää.
Hyvää yötä nyt.Mitäs sinä tuolle vielä öitä toivottelet? Sinähän olet kuulemma homokin.
Niin että pallit piiloon eikä mitään yön toivotuksia. samaarataajatkat kirjoitti:
No ei tarvitsekaan. Mutta sinulle tuntuu olevan kovinkin tärkeää se, mutta käyttäytyisit sitten niin täällä myös. Nyttenkin hermoilet ja latelet tuossa rehvakkaana, että pönttis ei ole nainen... No miksi ei? Siksikö, että se hermostui, kun olet pettänyt hänen mielestään luottamuksen suhun...ja minkä takia? Sen takia, että olet hermostunut aikoinaan Trollikalle, kun tämä ei suostunut privaattikirjoitteluun. Ja olet täällä tehnyt niin muun monenkin kohdalla. Mylmyrin kohdalla alkoi trolliksi ja mieheksi epäily, Linerinkin kohdalla hermostuit....ja varmaan nyt taas lista jatkui Pönttiksellä...
Etkö huomaa itse? Et varmaan.... Muut vaan kyllä huomaa..Kun tässä nyt on selkeästi hyökkäys minua kohtaan päällä, niin voinhan minä raottaakin mistä on kyse.
Minä ja Pönttis ollaan kirjoiteltu privana ehkä kuukauden ajan, pitäen välillä taukoakin. Mikään viestittelyssämme ei ole viitannut siihen että kyseessä olisi mikään muu kuin trollaattori.
Kyllä minua oikeastikin kiinnosti selvittää mistä on kyse, mutta aika onttoahan se keskustelu on jos keskustelee trollin kanssa. Pönttiksellä ei ole aktiivisena oma suomi24-sähköposti, hän kirjoitti mulle itse ja antoi osoitteensa.- plan.b
justjustst kirjoitti:
Se on takataskun ainainen varavastaus. Homo- ja mieskortti. Ässänä hihassa.
- selväpelitämä
Palstamäki kirjoitti:
Kun tässä nyt on selkeästi hyökkäys minua kohtaan päällä, niin voinhan minä raottaakin mistä on kyse.
Minä ja Pönttis ollaan kirjoiteltu privana ehkä kuukauden ajan, pitäen välillä taukoakin. Mikään viestittelyssämme ei ole viitannut siihen että kyseessä olisi mikään muu kuin trollaattori.
Kyllä minua oikeastikin kiinnosti selvittää mistä on kyse, mutta aika onttoahan se keskustelu on jos keskustelee trollin kanssa. Pönttiksellä ei ole aktiivisena oma suomi24-sähköposti, hän kirjoitti mulle itse ja antoi osoitteensa.No minä satun tietämään tasan tarkkaan, että onko kyseessä trolli ja voin sanoa, että minä osaan kyllä vetää nyt johtopäätökseni sinusta ja sanon, jos pönttis tämän tajuaa katsoa, että pitäytyy tässä ketjussa esiin tulleessa mielipiteessä. Tosin voin sen laittaa hälle privanakin, että ei tarvitse tässä lähteä sitä sen kummasemmin selvittämään.
- Hmmm.m
Palstamäki kirjoitti:
Kun tässä nyt on selkeästi hyökkäys minua kohtaan päällä, niin voinhan minä raottaakin mistä on kyse.
Kyllä minua oikeastikin kiinnosti selvittää mistä on kyse, mutta aika onttoahan se keskustelu on jos keskustelee trollin kanssa. Pönttiksellä ei ole aktiivisena oma suomi24-sähköposti, hän kirjoitti mulle itse ja antoi osoitteensa.Hienoa että asia on nyt selvitetty eikä siitä sen enempää. Tässähän tosin väkisinkin herää sellainen ajatus, että pitäisiköhän rekata nikki ja ottaa itse selvää hänen sukupuolestaan.
Tovottavasti pönttö ei kuitenkaan liikaa innostu ja postaa mulle kuvaa makkarastaan ;) selväpelitämä kirjoitti:
No minä satun tietämään tasan tarkkaan, että onko kyseessä trolli ja voin sanoa, että minä osaan kyllä vetää nyt johtopäätökseni sinusta ja sanon, jos pönttis tämän tajuaa katsoa, että pitäytyy tässä ketjussa esiin tulleessa mielipiteessä. Tosin voin sen laittaa hälle privanakin, että ei tarvitse tässä lähteä sitä sen kummasemmin selvittämään.
Kirjoittaja joka takaa trollin, on itsekin trolli.
- eisustaotaselvää
Palstamäki kirjoitti:
Kyllä minua oikeastikin kiinnosti selvittää mistä on kyse, mutta aika onttoahan se keskustelu on jos keskustelee trollin kanssa. Pönttiksellä ei ole aktiivisena oma suomi24-sähköposti, hän kirjoitti mulle itse ja antoi osoitteensa."Kyllä minua oikeastikin kiinnosti selvittää mistä on kyse, mutta aika onttoahan se keskustelu on jos keskustelee trollin kanssa."
Mitä tarkoitat ontolla? Tarkoitatko että teillä ei synkannytkaan privana postissa ja nyt sen takia syytät trolliksi? :D - trolli
On muutettava tyyliä.
Öitä sinulle jos menet.Kyllä Harmis kävi jo selittämässä asian juuri niin kuin se on! Keittiöexperttinä...se sota käytiin silloin vuonna vappu... siitä on jo aikaa. Sen jälkeen aina toisinaan oon saanut kuraa silmilleni, kuten nyt taas! Mitään uusia virityksiä ei tuolla äijällä tällä hetkellä ole ollut ilmassa.
Ainoastaan mun mollaamiseni. Jostain syystä tuolle oli varmaan kova kolaus kun mä haukuin sen pystyyn, kuten nytkin... kiukussani tietenkin!
Nyt tää juttu menee liian pitkälle, jos sulla ei ole muuta syytä heittää Pertsaa mäelle, kuin riita mun kanssani.
Minähän käskin hänen jättämään ainoastaan munt rauhaan; tarkoittaen vain noita trolli juttu aloituksiaan. Olen pahoillani jos pahoitin sun mielesi, kun sotkin sinutkin tähän typeryyksissäni käskien hänen lirkutella mieluummin sulle... kuin savustaa taas kerran mua!
Mistään muusta ei tällä hetkellä ole ollut kysymys, Pertsan ja mun riita alkoi ainakin 2 vuotta sitten... ja leimahtaa liekkiin jos käy härppimässä mua. Mä olen tottunut puolustautumaan, en olemaan uhri...
Suoraan sanottuna; tuskin oikoisin tätäkään asiaa jos sä ett olis reakoinut noin. Sä kuitenkin olet se syytön osapuoli, enkä halua sua mitenkään potkia nilkkaan. Sulle ois jäänyt vääräkäsitys, ellen kertois sulle koko totuutta. Tää on niin vanha juttu, ettei tällä voi olla mitään merkitystä sulle.
Pertsa kerran ilmeisesti ihastui hetkeksi minuun, mutt se hetki kyllä taatusti meni äkkiä ohitse!
Kuten huomaat vain sotakirveet viuhuu ilmassa ja toisen päänahkaa haetaan!
Rauhaa ja rakkautta teille.... mä poistun nyt takavasemmalle!
Hyvää yötä ja riidelkää te sovinossa tästä eteen päin! - kukavoisihyökätä
Palstamäki kirjoitti:
Kyllä minua oikeastikin kiinnosti selvittää mistä on kyse, mutta aika onttoahan se keskustelu on jos keskustelee trollin kanssa. Pönttiksellä ei ole aktiivisena oma suomi24-sähköposti, hän kirjoitti mulle itse ja antoi osoitteensa.Ja kuka sua kohtaan muuten hyökkää? Mäkö?
Minä vaan ihmettelen sun palstakäyttäytymistäs...enhän mä muuta sinusta tiedäkkään. Pönttis tuntee sut varmasti paremmin. selväpelitämä kirjoitti:
No minä satun tietämään tasan tarkkaan, että onko kyseessä trolli ja voin sanoa, että minä osaan kyllä vetää nyt johtopäätökseni sinusta ja sanon, jos pönttis tämän tajuaa katsoa, että pitäytyy tässä ketjussa esiin tulleessa mielipiteessä. Tosin voin sen laittaa hälle privanakin, että ei tarvitse tässä lähteä sitä sen kummasemmin selvittämään.
Tulenpa vielä itse tähän kun mies valitsi juuri polkunsa.
Kun luette tätä ketjua, https://keskustelu.suomi24.fi/t/15445800/onko-ponttoneiti-treffeilla
jossa Palstamäki kirjoittaa näin, alkaa Palstamäen ikiomat touhuilut selviämään:
"Palstamäki 29.10.2018 0:47
Jaa-a...
Jotta tämä ei menisi liialliseksi jankutukseksi tai liian imeläksi, niin pysytellään asialinjalla.
Haluaisin tutustua sinuun, mutta vain jos sinua kiinnostaa.
En ehdota mitään suhteiluun tähtäävää juttua, vaan ihan tunnustelevaa viestittelyä privaatisti. Jos haluat keskustella palstan ulkopuolella, niin laita mulle sähköpostiosoitteesi nikkini sähköpostilaatikkoon."
Hän on pyytänyt kaksi kertaa sähköpostiosoitettani lirkuttelujensa jälkeen. No siinäpähän näkevät nyt toisetkin naiset.eisustaotaselvää kirjoitti:
"Kyllä minua oikeastikin kiinnosti selvittää mistä on kyse, mutta aika onttoahan se keskustelu on jos keskustelee trollin kanssa."
Mitä tarkoitat ontolla? Tarkoitatko että teillä ei synkannytkaan privana postissa ja nyt sen takia syytät trolliksi? :DKirjoittamalla voi aika helposti selvittää onko toinen vilpitön, se vaatii vain yksityisyyttä.
- vaiko
Kun luette tätä ketjua, https://keskustelu.suomi24.fi/t/15445800/onko-ponttoneiti-treffeilla
jossa Palstamäki kirjoittaa näin, alkaa Palstamäen ikiomat touhuilut selviämään:
Jaa-a...
Jotta tämä ei menisi liialliseksi jankutukseksi tai liian imeläksi, niin pysytellään asialinjalla.
En ehdota mitään suhteiluun tähtäävää juttua, vaan ihan tunnustelevaa viestittelyä privaatisti. Jos haluat keskustella palstan ulkopuolella, niin laita mulle sähköpostiosoitteesi nikkini sähköpostilaatikkoon."
Hän on pyytänyt kaksi kertaa sähköpostiosoitettani lirkuttelujensa jälkeen. No siinäpähän näkevät nyt toisetkin naiset.Ja sinä kirjoitit hälle?
- seonmoitaas
Palstamäki kirjoitti:
Kirjoittaja joka takaa trollin, on itsekin trolli.
Hui että mua sit harmittaa... Oon vaikka 27 trollia..eihän mulla ole enää nikkiäkään. Ei ole mitään, miks mun pitäis olla JOKU tällä palstalla...annan aina asiakeskusteluissa asian tulla läpi, en vakuuttavan palstahahmon. Mulla ei ole sillä enää mitään väliä, jos joskus olikin.
Mutta aikamoinen veijari olet.... Et ota mistään tekemisistäs tai sanomisistas vastuuta, vaan syytät aina muita. Mutta itsepähän toilailuistas kärsit....
Hyvää yötä ja iloa kieriskelyysi.. misspönttöuuni kirjoitti:
Jaa-a...
Hän on pyytänyt kaksi kertaa sähköpostiosoitettani lirkuttelujensa jälkeen. No siinäpähän näkevät nyt toisetkin naiset.Se aika jonka käytit lirkutteluun kanssani oli sen verran runsasta, että oli oikeastaan aika loogista että haluan selvittää onko kirjoittajassa mitään mitä kuvittelin.
En minä koe että haluni selvittää kuka on Pönttöneiti, olisi ollut mitenkään erikoislaatuinen.Palstamäki kirjoitti:
Kirjoittamalla voi aika helposti selvittää onko toinen vilpitön, se vaatii vain yksityisyyttä.
Onneksi se tuli myös sinun kohdallasi moneen otteeseen selväksi.
Inhimillisyys puuttui niissäkin viesteissä, kuten palstalla.
Minkäs teet, luulin toisenlaiseksi.
Luulin, että vedät kylmää roolia vaan täällä.- trolli
eisustaotaselvää kirjoitti:
"Kyllä minua oikeastikin kiinnosti selvittää mistä on kyse, mutta aika onttoahan se keskustelu on jos keskustelee trollin kanssa."
Mitä tarkoitat ontolla? Tarkoitatko että teillä ei synkannytkaan privana postissa ja nyt sen takia syytät trolliksi? :DEi todellakaan synkannut... ei olla privana kirjoiteltu, koska mä en suostunut silloin kirjoittamaan riviäkään ... en kenellekkään kysyjälle. Mutt pertsa oli ainoa joka veti herneen nenäänsä ja on kostoretkillään taas. Joillakin äijillä vaan on herkkä hipiä saada pakit. Ja ainakin pönttiksen pitäisi ymmärtää tuota kipunoita ja tuhkaa syöksevää otusta nimitetään sitä sitt vaikka Ananakses!
Enkä kirjoittaisi nytkään yhdellekkään palstan äijälle privaa viestiä, mä en hae täältä kumppania, ainoastaan juttu seuraa, kun en pääse menemään IRL:n kavereideni luo! Palstamäki kirjoitti:
Se aika jonka käytit lirkutteluun kanssani oli sen verran runsasta, että oli oikeastaan aika loogista että haluan selvittää onko kirjoittajassa mitään mitä kuvittelin.
En minä koe että haluni selvittää kuka on Pönttöneiti, olisi ollut mitenkään erikoislaatuinen.Kaikkihan jää palstalle ja on näkyvillä. Myös sinun ajankäyttösi minuun.
Miksi sitten tuppauduit seuraani sitkeästi, jopa näihin päiviin asti? Miksi haluat keskustella kanssani jos se on ääliömäistä enkä mielestäsi ole aito (tai yhtään mitään).
Ennen kuin -minä-, huom, -minä- lopetin tämän.
Sanat ja teot eivät ole
nyt reilassa.
Lukekaa niistä palstateksteistä kuinka hän puhuu/kirjoittaa minulle.
En voi sanoa, että kaveri olisi passiivinen osapuoli.- samakuviotoistuu
trolli kirjoitti:
Kyllä Harmis kävi jo selittämässä asian juuri niin kuin se on! Keittiöexperttinä...se sota käytiin silloin vuonna vappu... siitä on jo aikaa. Sen jälkeen aina toisinaan oon saanut kuraa silmilleni, kuten nyt taas! Mitään uusia virityksiä ei tuolla äijällä tällä hetkellä ole ollut ilmassa.
Ainoastaan mun mollaamiseni. Jostain syystä tuolle oli varmaan kova kolaus kun mä haukuin sen pystyyn, kuten nytkin... kiukussani tietenkin!
Nyt tää juttu menee liian pitkälle, jos sulla ei ole muuta syytä heittää Pertsaa mäelle, kuin riita mun kanssani.
Minähän käskin hänen jättämään ainoastaan munt rauhaan; tarkoittaen vain noita trolli juttu aloituksiaan. Olen pahoillani jos pahoitin sun mielesi, kun sotkin sinutkin tähän typeryyksissäni käskien hänen lirkutella mieluummin sulle... kuin savustaa taas kerran mua!
Mistään muusta ei tällä hetkellä ole ollut kysymys, Pertsan ja mun riita alkoi ainakin 2 vuotta sitten... ja leimahtaa liekkiin jos käy härppimässä mua. Mä olen tottunut puolustautumaan, en olemaan uhri...
Suoraan sanottuna; tuskin oikoisin tätäkään asiaa jos sä ett olis reakoinut noin. Sä kuitenkin olet se syytön osapuoli, enkä halua sua mitenkään potkia nilkkaan. Sulle ois jäänyt vääräkäsitys, ellen kertois sulle koko totuutta. Tää on niin vanha juttu, ettei tällä voi olla mitään merkitystä sulle.
Pertsa kerran ilmeisesti ihastui hetkeksi minuun, mutt se hetki kyllä taatusti meni äkkiä ohitse!
Kuten huomaat vain sotakirveet viuhuu ilmassa ja toisen päänahkaa haetaan!
Rauhaa ja rakkautta teille.... mä poistun nyt takavasemmalle!
Hyvää yötä ja riidelkää te sovinossa tästä eteen päin!Perttihän on kihistellyt _jokaikisen_ palstanaisen vuorotellen! Ja jokaisen keltä on pakit saanut niin Pertti on myöhemmin leimannut trolliksi ja mieheksi. Ihan jokaikisen.
Ihmettelen suuresti että miksei pönttö ole aiemmin jo huomannut pelin henkeä? Palstamäki kirjoitti:
Se aika jonka käytit lirkutteluun kanssani oli sen verran runsasta, että oli oikeastaan aika loogista että haluan selvittää onko kirjoittajassa mitään mitä kuvittelin.
En minä koe että haluni selvittää kuka on Pönttöneiti, olisi ollut mitenkään erikoislaatuinen.Mutta olet ehdottanut tosi monelle palstanaiselle privaviesteilyä?
samakuviotoistuu kirjoitti:
Perttihän on kihistellyt _jokaikisen_ palstanaisen vuorotellen! Ja jokaisen keltä on pakit saanut niin Pertti on myöhemmin leimannut trolliksi ja mieheksi. Ihan jokaikisen.
Ihmettelen suuresti että miksei pönttö ole aiemmin jo huomannut pelin henkeä?No kun mä olen kiltti ja luulin hölmöläisenä, että se on sanojensa takana.
Saa nauraa minulle, olkaa hyvät.misspönttöuuni kirjoitti:
Onneksi se tuli myös sinun kohdallasi moneen otteeseen selväksi.
Inhimillisyys puuttui niissäkin viesteissä, kuten palstalla.
Minkäs teet, luulin toisenlaiseksi.
Luulin, että vedät kylmää roolia vaan täällä.Sinä paljastuit vain kuoreksi. Ei mikään privaviesteistäsi vakuuttanut siitä että keskustelisin oikean ihmisen kanssa, ja tänä iltana aloittamasi show oli oikeastaan aika looginen päätös viestittelylle jossa et saanut pumpattua minusta tietoa joka oli trollaamisesi tarkoitus.
- sellastase
No kun mä olen kiltti ja luulin hölmöläisenä, että se on sanojensa takana.
Saa nauraa minulle, olkaa hyvät.Emme naura. Pertti osaa olla vakuuttavakin, mutta olet ehkä ollut liian vähän aikaa palstalla huomataksesi hänen oikean karvansa.
- pidäpintasnainen
Jaa-a...
Hän on pyytänyt kaksi kertaa sähköpostiosoitettani lirkuttelujensa jälkeen. No siinäpähän näkevät nyt toisetkin naiset.Niin, näistä epämääräisistä jannuista mä jo sua varoitin. Niitä mäkin pelkäsin, enkä ketään palstalla kirjoittavaa naista. Nää voi vetää mattoa alta vaikka mieheltä, koitetaan onkia tietoja ja sitten uhkaillaan ja ties mitä.
Mutta kuten muistat, niin aika pitkään kannattaa kirjoitella ja pysyä anonyyminä, vaikka jutut ois kuinka mukavia. Kyllä yleensä se tarina muuttuu liikaa ja aukkoja tulee, ei valheessa voi elää muistaen jokaisen sanotun sanan aikojen päästä. Totuus on helppo muistaa.
Väärä tämä mesta on valehteluun...aika pitkältä jaksolta löytyy todisteita, jos ei niitä sitten halua poistatella... Mutta on siinäkin homma. Ja aika monet silmäprit sen kaiken lukee, täällä on monella silmät tapillaan tähänkin keskusteluun ja niitä voidaan nostaa esiin toisten toimesta...
Mutta jos sitä nukkumaan menis... Uni on hyvä lääke vaikka mihin vaivaan. - tuliolo
Kaikkihan jää palstalle ja on näkyvillä. Myös sinun ajankäyttösi minuun.
Miksi sitten tuppauduit seuraani sitkeästi, jopa näihin päiviin asti? Miksi haluat keskustella kanssani jos se on ääliömäistä enkä mielestäsi ole aito (tai yhtään mitään).
Sanat ja teot eivät ole
nyt reilassa.
En voi sanoa, että kaveri olisi passiivinen osapuoli.Onhuomattu. Tuli olo että te molemmat tajusitte privassa ettei teillä synkkaa. Tunsitte toisenne erilaiseksi kuin palstalla, palstalla juttu ehkä luisti.
Kaikkihan jää palstalle ja on näkyvillä. Myös sinun ajankäyttösi minuun.
Sanat ja teot eivät ole
nyt reilassa.
En voi sanoa, että kaveri olisi passiivinen osapuoli.Olenhan minä kirjoitellut sinulle, mutta ei kai minua voi siitä syyttää tällaisella imbesillipalstalla?
Falskiutesi on tehnyt privaviestittelyn kannattamattomaksi, mutta kyllähän minä olen sulle privaatisti sanonut että palstaviihteen nimissä voin kirjoitella tänne diipadaapaa.- tottatuokin
sellastase kirjoitti:
Emme naura. Pertti osaa olla vakuuttavakin, mutta olet ehkä ollut liian vähän aikaa palstalla huomataksesi hänen oikean karvansa.
Niin totta... Palstalla kun on vuosia, voi yhdistellä asioita ja toiset on erilaisella asenteella liikenteessä. Pönttiskin on sellainen kevään lintunen-tyyppinen iloisuus, eikä ole syventynyt niinkään asiaketjuihin. Kevyesti on ollut liikenteessä, mutta tuo Palstamäki vaan osasi hieraista uteliaisuutta esiin.
Mutta oppia ikä kaikki, elä Pönttis tästä masennu. Tulee paksumpi nahka ja susta kuoriutuu kohta pesun- ja (pertsojen) kestävä palstanainen. :oD Ota Macystä mallia... misspönttöuuni kirjoitti:
Mutta olet ehdottanut tosi monelle palstanaiselle privaviesteilyä?
Lineria olen pyytänyt kahville, mutta en minä tuolloin käsittänyt että hän on "wanhaämmä". Oletan että hänen ikänsä oli syy kieltäytymiseen.
Trollille ilmoitin joskus että voitais kirjoitella privana, mutta ei se kiinnostanut häntä. Trollin kanssa sukset meni ristiin koska hän aloitti ja levitti huhua että minä olisin palstan "pahamaineinen ex-pua", eli joku värikäs palstapersoona ennen minua. Trolli on oikeastaan ihan oikea trolli, en usko että tämä olisi hänelle muuta kuin näyttämö jossa vammainen voi tanssia itsensä tähdeksi.Palstamäki kirjoitti:
Sinä paljastuit vain kuoreksi. Ei mikään privaviesteistäsi vakuuttanut siitä että keskustelisin oikean ihmisen kanssa, ja tänä iltana aloittamasi show oli oikeastaan aika looginen päätös viestittelylle jossa et saanut pumpattua minusta tietoa joka oli trollaamisesi tarkoitus.
Kiitos kauniista sanoistasi...
Olen sitten kuori,
olkoon niin...yritän muistaa.
Turpaanhan sain sielläkin heti ensitervehdyksen jälkeen vaikka minua ensin pyydettiin ottamaan yhteyttä. Et olisi koskaan pyytänyt niin ei olisi sattunut minuakin.
Ei tässä muuta käynyt kuin se, että luotto on vähäksi aikaa miehiin mennyt.
Lopputulos on se ettei tule muuta kuin kipua ja mielipahaa.
Parempi olla yksin.
Anteeksi, että koskaan kirjoitin.tottatuokin kirjoitti:
Niin totta... Palstalla kun on vuosia, voi yhdistellä asioita ja toiset on erilaisella asenteella liikenteessä. Pönttiskin on sellainen kevään lintunen-tyyppinen iloisuus, eikä ole syventynyt niinkään asiaketjuihin. Kevyesti on ollut liikenteessä, mutta tuo Palstamäki vaan osasi hieraista uteliaisuutta esiin.
Mutta oppia ikä kaikki, elä Pönttis tästä masennu. Tulee paksumpi nahka ja susta kuoriutuu kohta pesun- ja (pertsojen) kestävä palstanainen. :oD Ota Macystä mallia...Mitään muuta mä en ole kuin typerys. Nyt näit sinäkin.
Ei pitäis uskoa eikä luottaa mihinkään.
Paitsi, että sinuun minä voin, se on jäänyt sille pohjalle. Se on toinen juttu eikä koske tällaista mitä ikinä tämä onkaan.
Mä olen nyt kuori ja pelkkä pelle.- tässäselitystä
Palstamäki kirjoitti:
Lineria olen pyytänyt kahville, mutta en minä tuolloin käsittänyt että hän on "wanhaämmä". Oletan että hänen ikänsä oli syy kieltäytymiseen.
Trollille ilmoitin joskus että voitais kirjoitella privana, mutta ei se kiinnostanut häntä. Trollin kanssa sukset meni ristiin koska hän aloitti ja levitti huhua että minä olisin palstan "pahamaineinen ex-pua", eli joku värikäs palstapersoona ennen minua. Trolli on oikeastaan ihan oikea trolli, en usko että tämä olisi hänelle muuta kuin näyttämö jossa vammainen voi tanssia itsensä tähdeksi.Tuossa viestissä ja monessa muussakin tässä ketjussa näkee, että sinulle kaikki muut ihmiset on joko hyödyttäviä, tai sitten vammasia paskakasoja... = olet narsisti.
Että elä ihmettele jos sinua vainotaan, niinkuin tässä aloituksessa ilmoitat. Olet sen ansainnut käytökselläsi. Mutta ethän sinä sitä narsistina ymmärrä. Ihmettelt vaan, miten joku ei voi olla mielissään sinun erionomaisuudesta...ja hermostut sellaisesta "tyhmyydestä". Palstamäki kirjoitti:
Olenhan minä kirjoitellut sinulle, mutta ei kai minua voi siitä syyttää tällaisella imbesillipalstalla?
Falskiutesi on tehnyt privaviestittelyn kannattamattomaksi, mutta kyllähän minä olen sulle privaatisti sanonut että palstaviihteen nimissä voin kirjoitella tänne diipadaapaa.Joo, mutta kun mä otan asiat tunteella.
Sillon pitää olla toisenkin varovainen ettei luo mitään sellaista, mitä ei tarkoita..tuliolo kirjoitti:
Onhuomattu. Tuli olo että te molemmat tajusitte privassa ettei teillä synkkaa. Tunsitte toisenne erilaiseksi kuin palstalla, palstalla juttu ehkä luisti.
No sanottakoon, että palstalla toimimme paremmin.
Lyhyissä viesteissä ja kepeämmissä tilanteissa.misspönttöuuni kirjoitti:
Kiitos kauniista sanoistasi...
Olen sitten kuori,
olkoon niin...yritän muistaa.
Turpaanhan sain sielläkin heti ensitervehdyksen jälkeen vaikka minua ensin pyydettiin ottamaan yhteyttä. Et olisi koskaan pyytänyt niin ei olisi sattunut minuakin.
Ei tässä muuta käynyt kuin se, että luotto on vähäksi aikaa miehiin mennyt.
Lopputulos on se ettei tule muuta kuin kipua ja mielipahaa.
Parempi olla yksin.
Anteeksi, että koskaan kirjoitin.Trollilla on trollin luonne, kyllä minä sen sinusta aika nopeasti luin. Jokainen kirjoittamasi lause jätti enemmän kysymyksiä kuin avasi mitään asiaa.
Kysyin sulta täsmennyksiä aika ihmeellisiinkin kommentteihisi, et koskaan avannut mitään vaan pidit radiohiljaisuutta kunnes vihjasin palstalla että sulle on taas postia.
Kun kirjoitin sulle lässynlässynkirjeen, niin vastasit niihin niinkauan kun taas huomasit että kysyn sulta asiaa johon trolli ei voi vastata. Sitten taas mykkäkoulua.- palaillaantaas
Mitään muuta mä en ole kuin typerys. Nyt näit sinäkin.
Ei pitäis uskoa eikä luottaa mihinkään.
Paitsi, että sinuun minä voin, se on jäänyt sille pohjalle. Se on toinen juttu eikä koske tällaista mitä ikinä tämä onkaan.
Mä olen nyt kuori ja pelkkä pelle.Plääh! Elä ole ankara itselles... Parempi sun on oppia tälleen jotain, kuin mennä pidemmälle ja huomata sitten.
Mutta mä sinuna funtsisin itseäsi, ei niinkään mitä nää muut tekee.... rupeet lueskelemaan täällä syvällisempiä juttuja ja osallistut keskusteluihin, sekä kyseenalaista asioita.... siinä tää palsta on kyllä hyvä. Ja katselet sit livestä ne jannut sit. :o)
Ei näihin maailma kuules kaadu...ehei... Ne näyttää vaan, että selvisit taas. :o)
nyt mä taijan käydä savuamassa ja sit loikkaan petiin hetkeks....oikeesti yövuoro, mutta eiköhän tässä nokoset kärsi ottaa.. :oD pidäpintasnainen kirjoitti:
Niin, näistä epämääräisistä jannuista mä jo sua varoitin. Niitä mäkin pelkäsin, enkä ketään palstalla kirjoittavaa naista. Nää voi vetää mattoa alta vaikka mieheltä, koitetaan onkia tietoja ja sitten uhkaillaan ja ties mitä.
Mutta kuten muistat, niin aika pitkään kannattaa kirjoitella ja pysyä anonyyminä, vaikka jutut ois kuinka mukavia. Kyllä yleensä se tarina muuttuu liikaa ja aukkoja tulee, ei valheessa voi elää muistaen jokaisen sanotun sanan aikojen päästä. Totuus on helppo muistaa.
Väärä tämä mesta on valehteluun...aika pitkältä jaksolta löytyy todisteita, jos ei niitä sitten halua poistatella... Mutta on siinäkin homma. Ja aika monet silmäprit sen kaiken lukee, täällä on monella silmät tapillaan tähänkin keskusteluun ja niitä voidaan nostaa esiin toisten toimesta...
Mutta jos sitä nukkumaan menis... Uni on hyvä lääke vaikka mihin vaivaan.Ymmärrän, mitä tarkoitat...ja muistan, että olet sanonut, mutta ottaako minun kaltainen pässinpää
mitään opiksi. Aina sattuu.
Ihan mukava kun otit kantaa.
Kiitos kun olet siellä jossain järkevänä..:/ vaikka mä en aina tukea ansaitsisikaan..
Hyvää yötä jos nukkumaan suuntaat. *huoh*
:'(misspönttöuuni kirjoitti:
No sanottakoon, että palstalla toimimme paremmin.
Lyhyissä viesteissä ja kepeämmissä tilanteissa.Palstalla kukaan ei ole kiinnostunut siitä kirjoitteletko totta vai puppua.
Kyllähän minä sanoinkin sulle kun kysyit saanko privaviestittelystämme mitä kaipaan, että mielestäni keskustelumme on sillä tasolla että se voidaan käydä palstalla.
Sinä halusit pysyä pinnallisella tasolla, eikä se ole minun nähdäkseni syy kirjoitella privana.misspönttöuuni kirjoitti:
Ymmärrän, mitä tarkoitat...ja muistan, että olet sanonut, mutta ottaako minun kaltainen pässinpää
mitään opiksi. Aina sattuu.
Ihan mukava kun otit kantaa.
Kiitos kun olet siellä jossain järkevänä..:/ vaikka mä en aina tukea ansaitsisikaan..
Hyvää yötä jos nukkumaan suuntaat. *huoh*
:'(En kyllä käsitä mihin satutit itsesi?
Et kyllä privassa kirjoittanut mistään josta olisi voinut tulkita sinun olleen avoimena.misspönttöuuni kirjoitti:
Joo, mutta kun mä otan asiat tunteella.
Sillon pitää olla toisenkin varovainen ettei luo mitään sellaista, mitä ei tarkoita..Höpötihöpöti, kirjoittelit diipadaapaa.
Jossain vaiheessa manailit sitä että asumme liian kaukana toisistamme. Sinun teki puheidesi mukaan mieli nähdä minut, mutta kun ehdotin että hommaan prepaidin johon voisit soittaa, niin sitten alkoi kiertely ja kaartelu.
Ei tuossa ole muuta logiikkaa kuin trollin logiikka.Palstamäki kirjoitti:
Trollilla on trollin luonne, kyllä minä sen sinusta aika nopeasti luin. Jokainen kirjoittamasi lause jätti enemmän kysymyksiä kuin avasi mitään asiaa.
Kysyin sulta täsmennyksiä aika ihmeellisiinkin kommentteihisi, et koskaan avannut mitään vaan pidit radiohiljaisuutta kunnes vihjasin palstalla että sulle on taas postia.
Kun kirjoitin sulle lässynlässynkirjeen, niin vastasit niihin niinkauan kun taas huomasit että kysyn sulta asiaa johon trolli ei voi vastata. Sitten taas mykkäkoulua.No jos mulle alunperin puhutaan karkeasti, niin enhän minä enää silloin vastaa?
Monestiko sinä haukuit minut kun olin avannut elämää ensin?
Voitko aavistaa miltä ihmisestä tuntuu kun OIKEASTI kirjoittaa jotain, ja sinä vedät rätillä päin näköä sen jälkeen? Tietenkin minä lopetan kirjoittamisen.
Tämän asian minä voin tähän kirjoittaa, koska se on TOTUUS.
Kun katsoo peiliin ja miettii sitä omaakin käytöstä, niin voisiko sieltä löytyä mitään syitä?
Mutta eiköhän tämä ole nyt tullut selväksi. Kortit ovat pöydällä oikein päin.
En minä saa tällaisesta mitään. Pelkkää repostelua ja p.skan heittoa.
Sanoin sulle kerran, että yritä ajatella lähtökohtaisesti hyvällä. Et koskaan siihen kai pystynyt kun nyt luen tätä asiaa täältä.
Nythän tämä on avointa. Riittävän rehellistä.Palstamäki kirjoitti:
Höpötihöpöti, kirjoittelit diipadaapaa.
Jossain vaiheessa manailit sitä että asumme liian kaukana toisistamme. Sinun teki puheidesi mukaan mieli nähdä minut, mutta kun ehdotin että hommaan prepaidin johon voisit soittaa, niin sitten alkoi kiertely ja kaartelu.
Ei tuossa ole muuta logiikkaa kuin trollin logiikka.Monestiko sinä haluat tuollaista toistaa? Rauhoittaako minun syyttely sinua jotenkin?
Minulle tämä keskustelua on aika selvää.
Jos sinä tuolla haluat omaatuntoasi (jos sellainen on) vaientaa, niin olkoon niin jos se helpottaa.
Mutta ainakin minua on sattunut.Palstamäki kirjoitti:
Palstalla kukaan ei ole kiinnostunut siitä kirjoitteletko totta vai puppua.
Kyllähän minä sanoinkin sulle kun kysyit saanko privaviestittelystämme mitä kaipaan, että mielestäni keskustelumme on sillä tasolla että se voidaan käydä palstalla.
Sinä halusit pysyä pinnallisella tasolla, eikä se ole minun nähdäkseni syy kirjoitella privana.Minähän lopetin kirjottelun jos et sattunut huomaamaan?
Tajusin ettei tällaisessa ole mitään mieltä, että joka toisessa viestissä
minut haukutaan ja epäillään ties miksi p.skaksi.
Ei se ole oikean ihmisen puhetta tai tekstiä.
Joten palstalla olo on parempi vaihtoehto.
Ei ole muuta mielenkiintoa.
Haluan olla ystävällisten ihmisten -ja hyvää tahtovien, seurassa.Palstamäki kirjoitti:
En kyllä käsitä mihin satutit itsesi?
Et kyllä privassa kirjoittanut mistään josta olisi voinut tulkita sinun olleen avoimena.No olkoon sitten niin jos et asioistani mitään saanut.
Kiitos, kiitos..palaillaantaas kirjoitti:
Plääh! Elä ole ankara itselles... Parempi sun on oppia tälleen jotain, kuin mennä pidemmälle ja huomata sitten.
Mutta mä sinuna funtsisin itseäsi, ei niinkään mitä nää muut tekee.... rupeet lueskelemaan täällä syvällisempiä juttuja ja osallistut keskusteluihin, sekä kyseenalaista asioita.... siinä tää palsta on kyllä hyvä. Ja katselet sit livestä ne jannut sit. :o)
Ei näihin maailma kuules kaadu...ehei... Ne näyttää vaan, että selvisit taas. :o)
nyt mä taijan käydä savuamassa ja sit loikkaan petiin hetkeks....oikeesti yövuoro, mutta eiköhän tässä nokoset kärsi ottaa.. :oDAnnan suuren halauksen sinulle.
Mitähän ikinä olen tehnyt, että yhäkin olet siinä,misspönttöuuni kirjoitti:
No jos mulle alunperin puhutaan karkeasti, niin enhän minä enää silloin vastaa?
Monestiko sinä haukuit minut kun olin avannut elämää ensin?
Voitko aavistaa miltä ihmisestä tuntuu kun OIKEASTI kirjoittaa jotain, ja sinä vedät rätillä päin näköä sen jälkeen? Tietenkin minä lopetan kirjoittamisen.
Tämän asian minä voin tähän kirjoittaa, koska se on TOTUUS.
Kun katsoo peiliin ja miettii sitä omaakin käytöstä, niin voisiko sieltä löytyä mitään syitä?
Mutta eiköhän tämä ole nyt tullut selväksi. Kortit ovat pöydällä oikein päin.
En minä saa tällaisesta mitään. Pelkkää repostelua ja p.skan heittoa.
Sanoin sulle kerran, että yritä ajatella lähtökohtaisesti hyvällä. Et koskaan siihen kai pystynyt kun nyt luen tätä asiaa täältä.
Nythän tämä on avointa. Riittävän rehellistä.No, sen myönnän että se yksi episodi meni vähän alta riman. Siinä olisi pitänyt käyttää vähän harkintaa, mutta tulkitsin kommenteistasi että trollailit ja olit muka vailla psykologin palveluita. Taidettiin siinä sanoa puolin ja toisin asioita jotka oli.....vähän yliampuvia. Sanoisin että tuossa kohtaa minä tein rikkeen josta konflikti käynnistyi..
Tuonkin jälkeen kokeilimme kirjoittelua yhtä laihoin tuloksin. Kyllä minä sanoisin että en saanut sinusta missään kohtaa kuvaa siitä että kirjoittelisin oikean ihmisen kanssa.Palstamäki kirjoitti:
No, sen myönnän että se yksi episodi meni vähän alta riman. Siinä olisi pitänyt käyttää vähän harkintaa, mutta tulkitsin kommenteistasi että trollailit ja olit muka vailla psykologin palveluita. Taidettiin siinä sanoa puolin ja toisin asioita jotka oli.....vähän yliampuvia. Sanoisin että tuossa kohtaa minä tein rikkeen josta konflikti käynnistyi..
Tuonkin jälkeen kokeilimme kirjoittelua yhtä laihoin tuloksin. Kyllä minä sanoisin että en saanut sinusta missään kohtaa kuvaa siitä että kirjoittelisin oikean ihmisen kanssa."Kyllä minä sanoisin että en saanut sinusta missään kohtaa kuvaa siitä että kirjoittelisin oikean ihmisen kanssa."
Monennenko jälkeen helpottaa?
Onhan tuossa alla tilaa...
Siihen vaan samoja lauseita.
Eipähän tuolla ole enää väliä.
Pidä minä hyvään, mikä itsestäsi parhaimmalta tuntuu.
Mullekin tuli tunne.
Niin kuin mulle olisi vastannut takaisin kylmä kone.
En ole kokenut vastaavaa aiemmin. Kylmänviileä, täysin tunteeton.
Mutta onko nyt hyvä? Voi sitä seuraavaa miesparkaa, joka joutuu kuulemaan mun idioottimaisesta elämästä jos joskus vielä avaudun. Sekin sanoo taatusti, että "pelkkä trollihan se siinä, et sinä ole oikea ihminen".misspönttöuuni kirjoitti:
Minähän lopetin kirjottelun jos et sattunut huomaamaan?
Tajusin ettei tällaisessa ole mitään mieltä, että joka toisessa viestissä
minut haukutaan ja epäillään ties miksi p.skaksi.
Ei se ole oikean ihmisen puhetta tai tekstiä.
Joten palstalla olo on parempi vaihtoehto.
Ei ole muuta mielenkiintoa.
Haluan olla ystävällisten ihmisten -ja hyvää tahtovien, seurassa.Täsmällisesti ottaen sinä lopetit kirjoittelun aina kun kysyin sulta täsmennystä trollaamiseen viittaavaan kommenttiisi. Olit aktiivinen vain kun yritit kaivaa tietoa minusta.
Trollailusi oli privassa liian läpinäkyvää, täällä se menee läpi kun voit vedota yksityisyydensuojaan. Privassa pyritään tutustumaan, se ei ollut sinun päämääräsi...tai halusit tietää minusta kertomatta mitään itsestäsi.- jatkuvaatöihinpatistelua
Annan suuren halauksen sinulle.
Mitähän ikinä olen tehnyt, että yhäkin olet siinä,Ja p.skat tässä unille pääse.... töitä vaan pukkas, vaikka punkan virittelin ja viltin allekin kömmin....
Niin, miksikö olen yhä tässä? Sinähän se syy olet, etkä ole tehnyt mitään muuta, kuin ollut ihan sinä. :o)
Sä nyt et oikein itseäsi meinaa arvostaa ja se on monen tavalllisen tallaajan perivika... Sitä vaan näkee itsensä huonossa valossa ja räiskyttää siihen jotain esteeks, ettei muut näkis sitä myös.
Ellu kyllä manais mut, kun koittasin hiukan tyynnytellä sun läikkyvyyttäsi ja iloista eloa hiukan, sekä laittaisin miettimään asioita elämässä. Sen mielestä se on tuollaisen pirteyden haaskausta, mutta minusta sitä ei silloin haaskata, vaan suojellaan, että sitä löytyy vielä, vaikka ei niin että yli läikkyy. :o)
Toistan itseäni, mutta rupeappas kurkkimaan täällä kirjoituksia ja mietiskele, miten tää maailma kulkee, sekä missä sä itse olet siinä. Se ei ole ikinä liian myöhäistä. :o) misspönttöuuni kirjoitti:
"Kyllä minä sanoisin että en saanut sinusta missään kohtaa kuvaa siitä että kirjoittelisin oikean ihmisen kanssa."
Monennenko jälkeen helpottaa?
Onhan tuossa alla tilaa...
Siihen vaan samoja lauseita.
Eipähän tuolla ole enää väliä.
Pidä minä hyvään, mikä itsestäsi parhaimmalta tuntuu.
Mullekin tuli tunne.
Niin kuin mulle olisi vastannut takaisin kylmä kone.
En ole kokenut vastaavaa aiemmin. Kylmänviileä, täysin tunteeton.
Mutta onko nyt hyvä? Voi sitä seuraavaa miesparkaa, joka joutuu kuulemaan mun idioottimaisesta elämästä jos joskus vielä avaudun. Sekin sanoo taatusti, että "pelkkä trollihan se siinä, et sinä ole oikea ihminen".Ehkä joku palstapoika lukee juttujasi ja antaa sulle myötätuntoa, minä kirjoittelin kanssasi ja tiedän sinut trolliksi.
Aamulla herätys klo 07:00, joten suljen silmäni. Öitä sulle ja kauniita unia.Palstamäki kirjoitti:
Täsmällisesti ottaen sinä lopetit kirjoittelun aina kun kysyin sulta täsmennystä trollaamiseen viittaavaan kommenttiisi. Olit aktiivinen vain kun yritit kaivaa tietoa minusta.
Trollailusi oli privassa liian läpinäkyvää, täällä se menee läpi kun voit vedota yksityisyydensuojaan. Privassa pyritään tutustumaan, se ei ollut sinun päämääräsi...tai halusit tietää minusta kertomatta mitään itsestäsi.Ja lisäksi jos sinua helpottaa niin nythän minä olen palstalla se naurunalainen hölmö,
mitä et millään enää saa korjattua vaikka haluaisitkin.
Toivon, että sait hyvän mielen edes tästä jos muu kirjoittelu toisaalla oli pelkkää mitäänsanomatonta p.skaa.
Onhan se voitto sekin kun sellaisia niin kovin janoat.
Voit vääntää ja kääntää mielinmäärin, mutta sadismia en privassakaan kestä. Olin sulle koekani.
Se muisto säilyy.
Ei kai minun kirjoituksistani saa irti mitään jos niitä ei lue. Ja olisiko pitänyt olla hiljaa kysymättä sinusta mitään? Sehän nyt perin omahyväistä ja outoa olisi ollut jos ei toisen asiat sitten yhtään kiinnosta. Joo, sori sadannenviidennen kerran, etten osannut käyttäytyä tyylisi vaatimalla tavalla.
Älä huoli, en aio enempää yrittää tutustua. En kysele enää tyhmiä kysymyksiäni keltään.
Voin olla hiljaa.
Toivottavasti joskus löydät itseäsi ymmärtävän naisen elämääsi ja että pystyisit tuolloin olemaan rauhassa aidosti sinä ilman vuorenkokoisia epäilyksiä ja ennakkoluuloja.
Sitä kautta tulee mielenrauhakin.
Eipä kai muuta.jatkuvaatöihinpatistelua kirjoitti:
Ja p.skat tässä unille pääse.... töitä vaan pukkas, vaikka punkan virittelin ja viltin allekin kömmin....
Niin, miksikö olen yhä tässä? Sinähän se syy olet, etkä ole tehnyt mitään muuta, kuin ollut ihan sinä. :o)
Sä nyt et oikein itseäsi meinaa arvostaa ja se on monen tavalllisen tallaajan perivika... Sitä vaan näkee itsensä huonossa valossa ja räiskyttää siihen jotain esteeks, ettei muut näkis sitä myös.
Ellu kyllä manais mut, kun koittasin hiukan tyynnytellä sun läikkyvyyttäsi ja iloista eloa hiukan, sekä laittaisin miettimään asioita elämässä. Sen mielestä se on tuollaisen pirteyden haaskausta, mutta minusta sitä ei silloin haaskata, vaan suojellaan, että sitä löytyy vielä, vaikka ei niin että yli läikkyy. :o)
Toistan itseäni, mutta rupeappas kurkkimaan täällä kirjoituksia ja mietiskele, miten tää maailma kulkee, sekä missä sä itse olet siinä. Se ei ole ikinä liian myöhäistä. :o)Joo, olisi vaan pitänyt kuunnella aikanaan, mutta on niin helppoa laittaa korvat viistoon kun joku asia on kiva.
Palautan tässä sinun ääntäsi mieleen, ja voin kuulla nuo rivit rauhallisesti, sinun lailla, todettuina.
Sinä katsot minun hölmöä toilailua ja et säti siitä.
Piristit mieltä.
Ei ole yksinäinen olo tämän vouhotuksen keskellä kun siihen ilmestyit illaksi. Mee nyt, niin minäkin, oon vieny sinunkin aikaa. Pitäisi kai lepuuttaa kroppaa. Menen tosiaan sairaalaan toimenpiteeseen, se vähän pelottaa, niin sen alle kyllä hautautuu tämäkin jonninjoutava kahakka.
Lähetän iloa ja valoa sulle säkillisen ystävä kallis (oot mielessä, vaikka ei aina aikoihin mitään sanottaisikaan)! Joissakin kohdissa hyvät asiat korostuvat ja arvo nousee entisestäänkin. Muista synkkänä päivänä.
Hyvää työyötä...palataan. (halaa kerta kiellon päälle)Palstamäki kirjoitti:
Ehkä joku palstapoika lukee juttujasi ja antaa sulle myötätuntoa, minä kirjoittelin kanssasi ja tiedän sinut trolliksi.
Aamulla herätys klo 07:00, joten suljen silmäni. Öitä sulle ja kauniita unia.En tarvitse nyt hetkeen mitään.
Öitä.misspönttöuuni kirjoitti:
Ja lisäksi jos sinua helpottaa niin nythän minä olen palstalla se naurunalainen hölmö,
mitä et millään enää saa korjattua vaikka haluaisitkin.
Toivon, että sait hyvän mielen edes tästä jos muu kirjoittelu toisaalla oli pelkkää mitäänsanomatonta p.skaa.
Onhan se voitto sekin kun sellaisia niin kovin janoat.
Voit vääntää ja kääntää mielinmäärin, mutta sadismia en privassakaan kestä. Olin sulle koekani.
Se muisto säilyy.
Ei kai minun kirjoituksistani saa irti mitään jos niitä ei lue. Ja olisiko pitänyt olla hiljaa kysymättä sinusta mitään? Sehän nyt perin omahyväistä ja outoa olisi ollut jos ei toisen asiat sitten yhtään kiinnosta. Joo, sori sadannenviidennen kerran, etten osannut käyttäytyä tyylisi vaatimalla tavalla.
Älä huoli, en aio enempää yrittää tutustua. En kysele enää tyhmiä kysymyksiäni keltään.
Voin olla hiljaa.
Toivottavasti joskus löydät itseäsi ymmärtävän naisen elämääsi ja että pystyisit tuolloin olemaan rauhassa aidosti sinä ilman vuorenkokoisia epäilyksiä ja ennakkoluuloja.
Sitä kautta tulee mielenrauhakin.
Eipä kai muuta.Kukahan tässä on hölmö? Enköhän se ole minä.
Minä olen ollut suhteissa, yhdessä pitkässäkin. Kokemusteni mukaan päässäni ei ole vikaa, mulla ei ole tapana epäillä ja olla ennakkoluuloinen. Trollipalstalla alkaneen tuttavuuden varmistaminen puhelinkeskustelulla ennen enempiä avautumisia on mielestäni täysin perusteltu pyyntö, se oli askel mihin sinä et ollut halukas menemään.
Kyse ei ole siitä että meillä ei olisi juttu kulkenut tai ettenkö minä olisi ollut kiinnostunut tutustumaan sinuun. Ongelma oli yksinkertaisesti se, että sinä et halunnut todistaa ettet ole trolli. Minä en keksi tuolle muuta selitystä kuin sen ilmeisimmän.
Ja jos olet huolissasi siitä että olet hölmö, niin minä olen suurempi hölmö. Minä tunsin ihastumisen tunteita trolliin. Olet hyvä työssäsi, jatka samaan malliin.- jatöihintaas
Joo, olisi vaan pitänyt kuunnella aikanaan, mutta on niin helppoa laittaa korvat viistoon kun joku asia on kiva.
Palautan tässä sinun ääntäsi mieleen, ja voin kuulla nuo rivit rauhallisesti, sinun lailla, todettuina.
Sinä katsot minun hölmöä toilailua ja et säti siitä.
Piristit mieltä.
Ei ole yksinäinen olo tämän vouhotuksen keskellä kun siihen ilmestyit illaksi. Mee nyt, niin minäkin, oon vieny sinunkin aikaa. Pitäisi kai lepuuttaa kroppaa. Menen tosiaan sairaalaan toimenpiteeseen, se vähän pelottaa, niin sen alle kyllä hautautuu tämäkin jonninjoutava kahakka.
Lähetän iloa ja valoa sulle säkillisen ystävä kallis (oot mielessä, vaikka ei aina aikoihin mitään sanottaisikaan)! Joissakin kohdissa hyvät asiat korostuvat ja arvo nousee entisestäänkin. Muista synkkänä päivänä.
Hyvää työyötä...palataan. (halaa kerta kiellon päälle)No pääsen mä kohta huilaamaan hetkeksi...
Mutta niin mäkin meen puukotettavaks. Kinttua operoidaan. Kyllä ne lääkärit sen osaa hoitaa, sit huilitaan hetki ja kerkee funtsimaan taas yhtä jos toista.
Hyvä että on hiukan parempi mieli. Kyllä täällä maailmassa hyville tapahtuu kuules hyviä asioita. Elä huoli. :o)
Mukavia unia sullekin ja palaillaan taas joskus. (ja halit on aina paikallaan..sinnekin) Palstamäki kirjoitti:
Kukahan tässä on hölmö? Enköhän se ole minä.
Minä olen ollut suhteissa, yhdessä pitkässäkin. Kokemusteni mukaan päässäni ei ole vikaa, mulla ei ole tapana epäillä ja olla ennakkoluuloinen. Trollipalstalla alkaneen tuttavuuden varmistaminen puhelinkeskustelulla ennen enempiä avautumisia on mielestäni täysin perusteltu pyyntö, se oli askel mihin sinä et ollut halukas menemään.
Kyse ei ole siitä että meillä ei olisi juttu kulkenut tai ettenkö minä olisi ollut kiinnostunut tutustumaan sinuun. Ongelma oli yksinkertaisesti se, että sinä et halunnut todistaa ettet ole trolli. Minä en keksi tuolle muuta selitystä kuin sen ilmeisimmän.
Ja jos olet huolissasi siitä että olet hölmö, niin minä olen suurempi hölmö. Minä tunsin ihastumisen tunteita trolliin. Olet hyvä työssäsi, jatka samaan malliin.Et sinä enää pysty puhumaan itseäsi tästä pois selittelemällä ja kiemurtelemalla.
Menet vain syvemmälle. Fakta on faktaa.
Jätän sen siihen, että lukijat lukevat ja näkijät näkevät. Eiköhän tästä ole muodostunut mielikuvia itsekullekin.
Jos joku haluaa soitella, kiristäminen ja uhkailu ei ihan oikea tapa siihen ole (tosin myönsit äsken, että menit yli). Silloin soi vastapuolellakin hälytyskellot.
Sori, mutta sellainen ei ole hyvä lähtökohta millekään.misspönttöuuni kirjoitti:
Et sinä enää pysty puhumaan itseäsi tästä pois selittelemällä ja kiemurtelemalla.
Menet vain syvemmälle. Fakta on faktaa.
Jätän sen siihen, että lukijat lukevat ja näkijät näkevät. Eiköhän tästä ole muodostunut mielikuvia itsekullekin.
Jos joku haluaa soitella, kiristäminen ja uhkailu ei ihan oikea tapa siihen ole (tosin myönsit äsken, että menit yli). Silloin soi vastapuolellakin hälytyskellot.
Sori, mutta sellainen ei ole hyvä lähtökohta millekään."Jos joku haluaa soitella, kiristäminen ja uhkailu ei ihan oikea tapa siihen ole (tosin myönsit äsken, että menit yli). Silloin soi vastapuolellakin hälytyskellot."
Taisin ehdotella soittelua sen jälkeen kun sanoit että sinun tekisi mielesi hypätä autoon ja tulla katsomaan minälaisen miehen kanssa kirjoittelet. Sanoit että välimatka estää, johon totesin että soitellaan.
Mielestäni on hivenen ristiriitaista että haluaisit tavata mieluummin livenä kuin soittaa prepaidiin...Palstamäki kirjoitti:
"Jos joku haluaa soitella, kiristäminen ja uhkailu ei ihan oikea tapa siihen ole (tosin myönsit äsken, että menit yli). Silloin soi vastapuolellakin hälytyskellot."
Taisin ehdotella soittelua sen jälkeen kun sanoit että sinun tekisi mielesi hypätä autoon ja tulla katsomaan minälaisen miehen kanssa kirjoittelet. Sanoit että välimatka estää, johon totesin että soitellaan.
Mielestäni on hivenen ristiriitaista että haluaisit tavata mieluummin livenä kuin soittaa prepaidiin...Sinä käskit kyllä ihan ensin soittamaan ja raivostuit kun sanoin, että nyt meni oudoksi, koska pyyntösihän oli ihan HETI toisessa viestissä.
Tuo hypätä autoon-viesti oli hyväntuulinen kirjoitus, taisin laittaakin, että ilta oli tylsä ja tuli paljon myöhemmin kuin prepaidin tyrkytys/pakottaminen.
En pidä tuosta kaunistelusta ja kontekstin muuntelusta. Tottahan sinä sitä teet, että se kaikissa tapauksissa olisi tyylipuhtaasti etusi mukaista.
Kyllä nämä voidaan läpianalysoida.
Olen vaan niin nähnyt tuon kuviosi. Hemmetin hyvä olet kääntämään asiat päälaelleen; missä olet oppinut taidon?Palstamäki kirjoitti:
"Jos joku haluaa soitella, kiristäminen ja uhkailu ei ihan oikea tapa siihen ole (tosin myönsit äsken, että menit yli). Silloin soi vastapuolellakin hälytyskellot."
Mielestäni on hivenen ristiriitaista että haluaisit tavata mieluummin livenä kuin soittaa prepaidiin...Sait raivokohtauksen kun en heti ekassa viestissä puheluun suostunut. Mun olisi pitänyt soittaa sinun numeroosi omallani, että saat mahdollisesti numeron.
Kukaan ei ole koskaan niin väkisin halunnut sitä asiaa kuin sinä.
Reagointi ei ihan normaalilta kuulostanut ja kysyinkin sillä hetkellä, että oletko kunnossa.misspönttöuuni kirjoitti:
Sinä käskit kyllä ihan ensin soittamaan ja raivostuit kun sanoin, että nyt meni oudoksi, koska pyyntösihän oli ihan HETI toisessa viestissä.
Tuo hypätä autoon-viesti oli hyväntuulinen kirjoitus, taisin laittaakin, että ilta oli tylsä ja tuli paljon myöhemmin kuin prepaidin tyrkytys/pakottaminen.
En pidä tuosta kaunistelusta ja kontekstin muuntelusta. Tottahan sinä sitä teet, että se kaikissa tapauksissa olisi tyylipuhtaasti etusi mukaista.
Olen vaan niin nähnyt tuon kuviosi. Hemmetin hyvä olet kääntämään asiat päälaelleen; missä olet oppinut taidon?Ei se noin mennyt.
Meidän keskustelumme kulkivat kyllä aika lailla sellaista kaavaa jossa sinä yritit lypsää minulta tietoja, ja kun minä kysyin sulta jotakin, niin sinä pidit radiohiljaisuutta jos kysymys oli sellainen mihin trollaattori ei voi vastata.
Kun tämä nyt alkaa menemään rumaksi, niin sanottakoon tässä sitten sekin, että meidän välisen privaviestittelyn kautta antamiani yksityisiä tietoja on näkynyt Teknodonnan kirjoituksissa. Misspönttöuunilla ja Teknodonnalla on yhteys, mutta onko se sama kirjoittaja?
En sano että olisi sama kirjoittaja, mutta tieto ainakin kulkee näiden välillä.misspönttöuuni kirjoitti:
Mutta olet ehdottanut tosi monelle palstanaiselle privaviesteilyä?
Kirjoitin Anan kanssa muutaman viestin. Ne koskivat palstadynamiikkaa, ja olivat asiallisia. Mitään romanttista ei ollut. Hän päinvastoin kirjoitti, kuinka tärkeä olet hänelle. Väistyin syrjään, jotta hän voisi keskittyä vain sinuun. Harmi, että tässä kävi näin. :(
- sivusta
Sinä käskit kyllä ihan ensin soittamaan ja raivostuit kun sanoin, että nyt meni oudoksi, koska pyyntösihän oli ihan HETI toisessa viestissä.
Olen vaan niin nähnyt tuon kuviosi. Hemmetin hyvä olet kääntämään asiat päälaelleen; missä olet oppinut taidon?"Hemmetin hyvä olet kääntämään asiat päälaelleen" Tuollainen taito kuuluu narsistien vakiovarusteisiin.
- siitämied
Mariaaaaaa kirjoitti:
Kirjoitin Anan kanssa muutaman viestin. Ne koskivat palstadynamiikkaa, ja olivat asiallisia. Mitään romanttista ei ollut. Hän päinvastoin kirjoitti, kuinka tärkeä olet hänelle. Väistyin syrjään, jotta hän voisi keskittyä vain sinuun. Harmi, että tässä kävi näin. :(
No nythän sä voit sitten hyvin jatkaa Palstamäen kanssa. :)
siitämied kirjoitti:
No nythän sä voit sitten hyvin jatkaa Palstamäen kanssa. :)
En etsi täältä seuraa.
- Omituista
Mariaaaaaa kirjoitti:
En etsi täältä seuraa.
Niin mistä sitten väistyit syrjään?
Jos et ole kirjoitellut romanttisesti ja et hae mitään, niin mistä väistyit syrjään? Omituista kirjoitti:
Niin mistä sitten väistyit syrjään?
Jos et ole kirjoitellut romanttisesti ja et hae mitään, niin mistä väistyit syrjään?Minulla on pipo aika kireällä näissä asioissa. Jos olisin itse todella kiinnostunut jostain miehestä, en pitäisi siitä että hän kirjoittelisi muidenkin naisten kanssa. Hyvinä päivinä tuo toimii, mutta kriisitilanteissa reservistä on helppo napata joku uusi tilalle. Olen facebookissa ja treffipalstoilla nähnyt tuon niin monta kertaa. En tietenkään väitä, että Ana toimisi noin.
Palstamäki kirjoitti:
Ei se noin mennyt.
Meidän keskustelumme kulkivat kyllä aika lailla sellaista kaavaa jossa sinä yritit lypsää minulta tietoja, ja kun minä kysyin sulta jotakin, niin sinä pidit radiohiljaisuutta jos kysymys oli sellainen mihin trollaattori ei voi vastata.
Kun tämä nyt alkaa menemään rumaksi, niin sanottakoon tässä sitten sekin, että meidän välisen privaviestittelyn kautta antamiani yksityisiä tietoja on näkynyt Teknodonnan kirjoituksissa. Misspönttöuunilla ja Teknodonnalla on yhteys, mutta onko se sama kirjoittaja?
En sano että olisi sama kirjoittaja, mutta tieto ainakin kulkee näiden välillä.Kuten mitä? En tiedä, mitä olet aiemmin palstan kautta puuhastellut (koska olet) ja mitä olet kenellekin antanut, joten tuollaisesta sanoudun 100 % irti. En voi harhoille mitään. Voit keksiä ja väittää mielin määrin niin kuin teetkin.
Teknodonnaan minulla ei edelleenkään ole yhteyttä.
Ei ole minun syyni, että sompailet jokaisen kanssa ja että ihmisillä on täällä silmät.
Olet kertonut siitä minulle.
Kaikki eivät mahda olla niin kilttejä kuin minä.
Jatkat mustamaalausta ja panettelua. Ja ennen kaikkea VALEHTELUA..JOTA en katso pitkään.
Onkp tämä sinulle harrastus?- Oih.ana
Mariaaaaaa kirjoitti:
Minulla on pipo aika kireällä näissä asioissa. Jos olisin itse todella kiinnostunut jostain miehestä, en pitäisi siitä että hän kirjoittelisi muidenkin naisten kanssa. Hyvinä päivinä tuo toimii, mutta kriisitilanteissa reservistä on helppo napata joku uusi tilalle. Olen facebookissa ja treffipalstoilla nähnyt tuon niin monta kertaa. En tietenkään väitä, että Ana toimisi noin.
Voi että kun se tuo ana on niin mahdottoman hyvä tyyppi <3
Tässähän miehenä itsekin rakastuu siihen kun kuuntelee sinun ylitsevuotavia kehusaarnoja. Palstamäki kirjoitti:
Ei se noin mennyt.
En sano että olisi sama kirjoittaja, mutta tieto ainakin kulkee näiden välillä.Jokaisella on omat aivot ja he voivat tehdä kaikista kirjoituksistasi omalla järjellään omat
päätelmät.
Mutta minä en katso enää milliäkään tällaista kuraa ja valhetta ja p.skaa.
Nyt juuri menee tässä kohtaa raja.
Jos aikuisen ihmisen tarvitsee leikkiä, se ei tee sitä minun kanssani.
Painu h.lvettiin syyttelemästä ja väärää tietoa antamasta.
Asia on nyt työn alla. Eli selvityksessä, mikä mies sinä täällä palstoilla oikein olet ja onko toimintasi lainmukaista.
Kun ulkopuolinen selvittää, asia ratkeaa.
Keskustelupalstoja ohjaavat ylläpitäjät, ja he noudattavat lakeja ja sääntöjä, ja valvovat viime kädessä, mitä täällä tapahtuu.Oih.ana kirjoitti:
Voi että kun se tuo ana on niin mahdottoman hyvä tyyppi <3
Tässähän miehenä itsekin rakastuu siihen kun kuuntelee sinun ylitsevuotavia kehusaarnoja.Näetkö kuka on nimimerkki Mariaaaaa?
Palstamäki pitää ihmisiä typerinä.
Minä en ole mennyt siihen.- Hmmmmm
Palstamäki kirjoitti:
Ei se noin mennyt.
En sano että olisi sama kirjoittaja, mutta tieto ainakin kulkee näiden välillä.Onko tosiaan Teknodonna ja misspönttis sama henkilö?? Niin, ei ehkä ihan tuulesta temmattu ajatus.
Palstamäki kirjoitti:
Ei se noin mennyt.
En sano että olisi sama kirjoittaja, mutta tieto ainakin kulkee näiden välillä.Valheesi on selvityksessä. Perätön väite tiedonliikkumisesta on rikos.
Hmmmmm kirjoitti:
Onko tosiaan Teknodonna ja misspönttis sama henkilö?? Niin, ei ehkä ihan tuulesta temmattu ajatus.
Hyvä herra Palstamäki, voit kirjoitella puskista tukikommenttejasi kuinka paljon hyvänsä.
Ei mene enää läpi.Hmmmmm kirjoitti:
Onko tosiaan Teknodonna ja misspönttis sama henkilö?? Niin, ei ehkä ihan tuulesta temmattu ajatus.
Tuon voin nyt ihan omasta pyynnöstä sulle selvityttää, että eivät ole.
Mariaaaaa ja Palstamäki sen sijaan ovat.Palstamäki kirjoitti:
Ei se noin mennyt.
En sano että olisi sama kirjoittaja, mutta tieto ainakin kulkee näiden välillä.Olen saanut tarpeeksi ilveilystäsi.
Peli alkoi näyttämään sen verran rumalta (vaikkakin itse pidät sitä vain julmana leikkinä), että olen vienyt asian eteenpäin.
Ja sille tulee ratkaisu.
Tämä on julkinen palsta ja tässä on kaikki näkyvillä.- Reilupelivaan
Olen saanut tarpeeksi ilveilystäsi.
Peli alkoi näyttämään sen verran rumalta (vaikkakin itse pidät sitä vain julmana leikkinä), että olen vienyt asian eteenpäin.
Ja sille tulee ratkaisu.
Tämä on julkinen palsta ja tässä on kaikki näkyvillä.Hyvä. Palstan touhuihin onkin saatava tolkku. Urheaa toimintaa!
Kaikenlaista epäkunnioitettavaa toimintaa ei pidä hyväksyä. Ja nykyään ei kaiken bittiviidakon taakse enää pääsekkään piiloon.
Jos Palstamäki on toiminut kuten sanoo, eipä hänen tässä tarvitse mistään olla huolissaan. Normikäytäntö. Tutkitaan asiat vaan. 😬 Reilupelivaan kirjoitti:
Hyvä. Palstan touhuihin onkin saatava tolkku. Urheaa toimintaa!
Kaikenlaista epäkunnioitettavaa toimintaa ei pidä hyväksyä. Ja nykyään ei kaiken bittiviidakon taakse enää pääsekkään piiloon.
Jos Palstamäki on toiminut kuten sanoo, eipä hänen tässä tarvitse mistään olla huolissaan. Normikäytäntö. Tutkitaan asiat vaan. 😬Aivan, ei pääse enää.
Toiminta tarkastetaan silloin jos alkaa ilmenemään kyseenalaisia seikkoja.
Ihan ohjeeksi kaikille palstalaisille jos koette häirintää, uhkailua, kiristystä tms.
asiaa ei pidä jättää siihen.
Rajoja voi kokeilla, mutta pitää katsoa, missä ja miten (ja miten pitkälle).
Sivusto on kuitenkin julkinen ja lain alla.
Viimekädessä apu löytyy.- pelimiehet
Olen saanut tarpeeksi ilveilystäsi.
Ja sille tulee ratkaisu.
Tämä on julkinen palsta ja tässä on kaikki näkyvillä.Mitä sä oikein skitsoilet täällä?
Palstamäki on pelimies ja muita manipuloiva narsisti, sehän on myöntänyt sen alusta saakka. Ei se ole edes valehdellut kenellekään.
Jos sä vasta ny sen tajuat niin se todistaa että naiset rakastaa pelimiesnarsuja, kun vähän lirkuttelee niin ovat täysin sokeita totuudella. pelimiehet kirjoitti:
Mitä sä oikein skitsoilet täällä?
Palstamäki on pelimies ja muita manipuloiva narsisti, sehän on myöntänyt sen alusta saakka. Ei se ole edes valehdellut kenellekään.
Jos sä vasta ny sen tajuat niin se todistaa että naiset rakastaa pelimiesnarsuja, kun vähän lirkuttelee niin ovat täysin sokeita totuudella.Perätön väite on rikos.
- Metootpalstalla
pelimiehet kirjoitti:
Mitä sä oikein skitsoilet täällä?
Jos sä vasta ny sen tajuat niin se todistaa että naiset rakastaa pelimiesnarsuja, kun vähän lirkuttelee niin ovat täysin sokeita totuudella.Katsotaan löytyykö termille ”pelimies” lakikirjasta lieventäviä asianhaaroja?
Tuskin. On aika ottaa vastuu tekemisistään. - 12121212121212
Perätön väite on rikos.
Nimim. pelimiehet kirjoittaa täyttä asiaa.
Pertti-setä on ollut alusta saakka rehellinen. Mieshän kertoi heti alkuun olevansa koukussa naisten kaatamiseen ja ettei ymmärrä romantiikkaa paitsi seksin osalta. Pertti kertoi myös avoimesti neljästä saamastaan sukupuolitaudista joista yksi on parantumaton. Tarina avioliitosta ja vaimon pettämisestä on kerrottu lukemattomia kertoja.
Jokainen aplstailija jonka ÄÖ ylittää kengännumeron, on huomannut että Pertti yrittää vietellä jokaista palstanaista, ja mikäli saa kielteisen vastauksen, pyrkii ajamaan nämä pois palstalta. PikkuLikka ja Nainen34v olivat ensimmäiset uhrit. Sen jälkeen Liner, trollikka, sinä, jne.
Pertti on yksi suosikkikirjoittajistani, koska mies on kävelevä oppitunti naisista. Kuten olen aina sanonut: naisia ei kiinnosta miten asiat ovat, vain se miltä asiat tuntuvat. Kun vietteleminen ja kehuminen tuntu kivalta, naiset rationalisointihamsteroivat narsistin ihanaksi mieheksi ja mustan valkoiseksi. Tässä asiassa naisen henkinen kehitys päättyy n. 14 ikävuoden kohdalla.
Yläpeukku Pertti-sedälle! - 12121212121212
Perätön väite on rikos.
Kun nyt asiaa mietin, tapaus PikkuLikka on kylläkin sellainen joka suututti minuakin..
PikkuLikka siis oli kolmekymppinen, tsetuhoisista ajatuksista ja kroonisesta masennuksesta kärsivä nainen joka oli psykologisesti koukussa tapaamaansa jännämieheen.
Pertti tarjoutui miehekkäästi lohduttamaan, koska PikkuLikka "kiihotti häntä" (suora lainaus). Kun apua ei tarvittu, Pertti aloitti kampajan jolla PL leimattiin minun sivunikikseni.
Se oli ilkeä temppu, koska palsta oli PikkuLikalle henkireikä jolle kirjoitella asioista.
Mutta sellaista on nettipalstailu, se täytyy hyväksyä. Siksi pyrinkin itse pysyttelemään asialinjalla, keskittyen tärkeiden asioiden kuten MAT:n pohdintaan, eikä ihmissuhdekuvioihin. - Näin.on
12121212121212 kirjoitti:
Pertti-setä on ollut alusta saakka rehellinen. Mieshän kertoi heti alkuun olevansa koukussa naisten kaatamiseen ja ettei ymmärrä romantiikkaa paitsi seksin osalta. Pertti kertoi myös avoimesti neljästä saamastaan sukupuolitaudista joista yksi on parantumaton. Tarina avioliitosta ja vaimon pettämisestä on kerrottu lukemattomia kertoja.
Jokainen aplstailija jonka ÄÖ ylittää kengännumeron, on huomannut että Pertti yrittää vietellä jokaista palstanaista, ja mikäli saa kielteisen vastauksen, pyrkii ajamaan nämä pois palstalta. PikkuLikka ja Nainen34v olivat ensimmäiset uhrit. Sen jälkeen Liner, trollikka, sinä, jne.
Pertti on yksi suosikkikirjoittajistani, koska mies on kävelevä oppitunti naisista. Kuten olen aina sanonut: naisia ei kiinnosta miten asiat ovat, vain se miltä asiat tuntuvat. Kun vietteleminen ja kehuminen tuntu kivalta, naiset rationalisointihamsteroivat narsistin ihanaksi mieheksi ja mustan valkoiseksi. Tässä asiassa naisen henkinen kehitys päättyy n. 14 ikävuoden kohdalla.
Yläpeukku Pertti-sedälle!Pönttistä on kyllä monikin varoittanut Pertistä vaan eipä tuo ole ottanut kuuleviin korviinkaan.
Aika monta naista Pertti on tosiaan savustanut palstalta (sen jälkeen kun sai pakit heiltä) ja pelkäänpä että pönttis on seuraava.
Perttihän ei itse lähde kulumallakaan. 12121212121212 kirjoitti:
Kun nyt asiaa mietin, tapaus PikkuLikka on kylläkin sellainen joka suututti minuakin..
PikkuLikka siis oli kolmekymppinen, tsetuhoisista ajatuksista ja kroonisesta masennuksesta kärsivä nainen joka oli psykologisesti koukussa tapaamaansa jännämieheen.
Pertti tarjoutui miehekkäästi lohduttamaan, koska PikkuLikka "kiihotti häntä" (suora lainaus). Kun apua ei tarvittu, Pertti aloitti kampajan jolla PL leimattiin minun sivunikikseni.
Se oli ilkeä temppu, koska palsta oli PikkuLikalle henkireikä jolle kirjoitella asioista.
Mutta sellaista on nettipalstailu, se täytyy hyväksyä. Siksi pyrinkin itse pysyttelemään asialinjalla, keskittyen tärkeiden asioiden kuten MAT:n pohdintaan, eikä ihmissuhdekuvioihin.PikkuLikka oli huono trolli, en viitsi sanoa ketä palstapupuista hän muistuttaa.
Nainen34v ei ollut minun uhrini, hän lähti kyllä uskoakseni ihan muista syistä. Nyt kun kyseinen lyyli tuli puheeksi, niin vaihdoinhan minä hänen kanssaan jonkun viestin. 3-5 viestiä, mutta niiden perusteella on mahdotonta sanoa oliko enemmän palstapoika kuin nainen.
Keskustelu jäi hyvin pintapuoliseksi, enkä minäkään yrittänyt viedä sitä henkilökohtaiselle tasolle.Näin.on kirjoitti:
Pönttistä on kyllä monikin varoittanut Pertistä vaan eipä tuo ole ottanut kuuleviin korviinkaan.
Aika monta naista Pertti on tosiaan savustanut palstalta (sen jälkeen kun sai pakit heiltä) ja pelkäänpä että pönttis on seuraava.
Perttihän ei itse lähde kulumallakaan.En tosiaankaan ajatellut lähteä. Odottelen rekkautumispakkoa ja katson montako "palstanaista" jää jäljelle.
- voijeesus
Palstamäki kirjoitti:
En tosiaankaan ajatellut lähteä. Odottelen rekkautumispakkoa ja katson montako "palstanaista" jää jäljelle.
Narsistipaska edelleen kuvittelee että on suurenkin luokan saalis, vaikka kieroilusi alkaa paljastua herkkäuskoisimmillekin :D
Näetkö kuka on nimimerkki Mariaaaaa?
Palstamäki pitää ihmisiä typerinä.
Minä en ole mennyt siihen.Älä nyt sinäkin. :) Analla tuskin on paikallistietämystä Turusta. Minulla on. Se on monta kertaa tullut ilmi.
- Tämäolilopputulema
Näin.on kirjoitti:
Pönttistä on kyllä monikin varoittanut Pertistä vaan eipä tuo ole ottanut kuuleviin korviinkaan.
Perttihän ei itse lähde kulumallakaan.Niin kyllähän pönttiksellä olisi pitänyt hälärit soida jo heidän ensimmäisen jupakan jälkeen. Mutta ei, jännyys veti puoleensa magneetin lailla.
- Berttihän.se
Mariaaaaaa kirjoitti:
Älä nyt sinäkin. :) Analla tuskin on paikallistietämystä Turusta. Minulla on. Se on monta kertaa tullut ilmi.
Mitä se Pertti täällä sössöttää? Käry on käynyt joten voit vallan hyvin lopettaa tuon esityksen.
Berttihän.se kirjoitti:
Mitä se Pertti täällä sössöttää? Käry on käynyt joten voit vallan hyvin lopettaa tuon esityksen.
Ehkä "Pertti" haluaa jatkossakin laittaa tänne kysymyksiä, keskustella FHL:n kanssa uskonnosta, höpöttää miehistä mazyn kanssa, kuunnella klassista musiikkia, suunnitella kirjaa ja gallerian perustamista. Tuntuu vaikealta uskoa, että Anaa kiinnostaisi juuri nämä asiat.
- ananasbärtil
Mariaaaaaa kirjoitti:
Ehkä "Pertti" haluaa jatkossakin laittaa tänne kysymyksiä, keskustella FHL:n kanssa uskonnosta, höpöttää miehistä mazyn kanssa, kuunnella klassista musiikkia, suunnitella kirjaa ja gallerian perustamista. Tuntuu vaikealta uskoa, että Anaa kiinnostaisi juuri nämä asiat.
Taitavasti luotu päinvastainen kulissi that's all. Eihän se tietenkään pertsalta saa näyttää.
- paljon.bärtileita
ananasbärtil kirjoitti:
Taitavasti luotu päinvastainen kulissi that's all. Eihän se tietenkään pertsalta saa näyttää.
Unohtamatta ystäväämme TP:tä eli Trollipeikkoa.
- boahboah
paljon.bärtileita kirjoitti:
Unohtamatta ystäväämme TP:tä eli Trollipeikkoa.
Tähän voisi todeta, että pahaa kanssakeskustelijoiden aliarvioimista, mutta onhan täällä joukossa teräviä ymmärtämäänkin.
On muutettava tyyliä.
Öitä sinulle jos menet.Joo no vilkaisin ketjua jä vähän kommentoin. Ei sulla ole mitään hävettävää, et sinä minkään hölmö ole, vähän liikaa vaan ehkä luotat ihmisiin joista varoitetaan. Minäkinhän silloin viime-episodin aikaan varoittelin, nyt v iimeaikoina jätin vähemmälle kun arvelin sun jo anan temput suunnilleen tietävän. Tuo on kyllä ikävä kuulla että privanakaan ei mies osaa käyttäytyä vaan kiristää/uhkailee/raivoilee kun luulisi kyllä että siinä vaiheessa kun privaillaan olisi jo jonkinlaista luottamusta olemassa.
Mutta joo, eihän tuossa nyt isoa vahinkoa ole vielä päässyt tapahtumaan kun ette ole kuitenkaan fyysisesti tapailleet. Ota tämä vain hyvänä opetuksena että noinkin voi mennä privailut vaikka sitä tietysti toivoisi että menisi mukavammissa merkeissä. Minusta tässä julkisella puolella pysymisessä on kuitenkin puolensa, vaikka täällä kaikki näkee toisten jutut niin myös näkee sitten asialliset ihmiset perseilytkin ja tarvittaessa huomauttavat, privana kun niitä perseilyjä ei muut näe ja narsku saattaa pystyä ohjailemaan toista, uskotella asioita sen tosien viaksi vaikkei vikaa olisikaan niin siinä mielessä julkisuus on hyväkin juttu, ei pääse niin ylilyömään kuin privana.
Toivoisin ettet ihan menettäisi uskoa ihmisiin tuon episodin myötä, pertsa nyt sattuu vaan olemaan narsu, onhan sen itsekin myöntänyt niin jälki on sitten sen mukaista mitä saa aikaan.- Valitan-
Harmaaritari kirjoitti:
Joo no vilkaisin ketjua jä vähän kommentoin. Ei sulla ole mitään hävettävää, et sinä minkään hölmö ole, vähän liikaa vaan ehkä luotat ihmisiin joista varoitetaan. Minäkinhän silloin viime-episodin aikaan varoittelin, nyt v iimeaikoina jätin vähemmälle kun arvelin sun jo anan temput suunnilleen tietävän. Tuo on kyllä ikävä kuulla että privanakaan ei mies osaa käyttäytyä vaan kiristää/uhkailee/raivoilee kun luulisi kyllä että siinä vaiheessa kun privaillaan olisi jo jonkinlaista luottamusta olemassa.
Mutta joo, eihän tuossa nyt isoa vahinkoa ole vielä päässyt tapahtumaan kun ette ole kuitenkaan fyysisesti tapailleet. Ota tämä vain hyvänä opetuksena että noinkin voi mennä privailut vaikka sitä tietysti toivoisi että menisi mukavammissa merkeissä. Minusta tässä julkisella puolella pysymisessä on kuitenkin puolensa, vaikka täällä kaikki näkee toisten jutut niin myös näkee sitten asialliset ihmiset perseilytkin ja tarvittaessa huomauttavat, privana kun niitä perseilyjä ei muut näe ja narsku saattaa pystyä ohjailemaan toista, uskotella asioita sen tosien viaksi vaikkei vikaa olisikaan niin siinä mielessä julkisuus on hyväkin juttu, ei pääse niin ylilyömään kuin privana.
Toivoisin ettet ihan menettäisi uskoa ihmisiin tuon episodin myötä, pertsa nyt sattuu vaan olemaan narsu, onhan sen itsekin myöntänyt niin jälki on sitten sen mukaista mitä saa aikaan.Taitaa mennä hukkaan huolenpitosi. Ovat nimittäin jälleen uppoutuneet toisiinsa ja kirjoittelevat privaatisti tälläkin hetkellä. Se on näköjään sama pönttiksen kanssa mitä sille sanoo. Niin kovasti on jännä-pertin pauloissa eikä irti pääse.
Valitan- kirjoitti:
Taitaa mennä hukkaan huolenpitosi. Ovat nimittäin jälleen uppoutuneet toisiinsa ja kirjoittelevat privaatisti tälläkin hetkellä. Se on näköjään sama pönttiksen kanssa mitä sille sanoo. Niin kovasti on jännä-pertin pauloissa eikä irti pääse.
Kyllä kai misspönttiksellä kuitenkin jollain tavalla estot toimii persan suhteen kun ei ole soittelemaankaan alkanut. se on tietysti ikävää että siitä seurannut trollisyytöksiä mutta näin jälkikäteen ajatellen viisasta varovaisuutta, ei päässyt prepaid-persa nuuskimaan numeroa. Sitä minä vaan ihmettelen että miten persa aina onnistuu ryssimään nuo juttunsa, juuri kun näyttää että menee hyvin trolliepäilyillä/syytöksillä viimemetreillä sitten aina ryssii kaiken, olisiko peräti tahallista?
- kravmagakriminaali
Mariaaaaaa kirjoitti:
Olen myös Turusta. Mariaaaaa rekisteröitiin myös heti, joten olen nyt Mariaaaaaa.
Ninnin jokainen jo tietääkin irkkuhölöttäjäpoika, vaipanvaihtaja Hoivassa
Voisi kyllä käyttää omaa nimeänsäkin --Anniina ja typerä broidi -Kimmo Petri - Voi.olla.tahallista
Harmaaritari kirjoitti:
Kyllä kai misspönttiksellä kuitenkin jollain tavalla estot toimii persan suhteen kun ei ole soittelemaankaan alkanut. se on tietysti ikävää että siitä seurannut trollisyytöksiä mutta näin jälkikäteen ajatellen viisasta varovaisuutta, ei päässyt prepaid-persa nuuskimaan numeroa. Sitä minä vaan ihmettelen että miten persa aina onnistuu ryssimään nuo juttunsa, juuri kun näyttää että menee hyvin trolliepäilyillä/syytöksillä viimemetreillä sitten aina ryssii kaiken, olisiko peräti tahallista?
Voihan se olla että persa suojelee omaa impotenssiaan. Pitää huolen ettei mikään suhde vahingossakaan liian läheiseksi pääse menemään, silloin persan nolo pikku impotenssi paljastuu.
- bertil.puskassa
Valitan- kirjoitti:
Taitaa mennä hukkaan huolenpitosi. Ovat nimittäin jälleen uppoutuneet toisiinsa ja kirjoittelevat privaatisti tälläkin hetkellä. Se on näköjään sama pönttiksen kanssa mitä sille sanoo. Niin kovasti on jännä-pertin pauloissa eikä irti pääse.
Ei mene läpi enää pertsan puskailut. Säälittävää räpistelyä havaittavissa.
- naurettavaa.räpiköintiä
Harmaaritari kirjoitti:
Vastailet puska-Pertille. Tekee kaikkensa.
- on.sanonutkin.jossain
Harmaaritari kirjoitti:
Harrastus.
Pönttis on sille harrastus. Voi.olla.tahallista kirjoitti:
Voihan se olla että persa suojelee omaa impotenssiaan. Pitää huolen ettei mikään suhde vahingossakaan liian läheiseksi pääse menemään, silloin persan nolo pikku impotenssi paljastuu.
Persahan on sanonutkin ettei etsi täältä seuraa. Ehkä hakeekin vain jotain kieroutunutta huvitusta pyrkimällä kontakteihin palstanaisten kanssa ja sitten henkisesti koettaa murskata kun saa vähän otetta.Narsuksi Persa on aika huono, pätevä narsuhan ensin kieputtaisi luottamuksellisesti pikkusormensa ympärille ja sitten murskaisi, Persalta tulee aina liian aikaisin nuo kilahdukset jotta ehtisi luottamusta syntyä.
- game.over
Valitan- kirjoitti:
Et tule koskaan saamaan neiti Pönttöuunia. Eiköhän hänellekin löydy parempia miehiä.
Tuon voin nyt ihan omasta pyynnöstä sulle selvityttää, että eivät ole.
Mariaaaaa ja Palstamäki sen sijaan ovat.Olen pitkään etsinyt ihmistä, kenen kanssa tekisisin yhteistyötä, ja ketä tekemäni taide inspiroisi. Olen tosissani tuon kirjan suhteen. Itse en tarvitse siitä voittoa, tuotteistaminen tulee niin kalliiksi muutenkin. Kustantamot eivät siitä kiinnostu, eikä maailmanvalloitusta ole luvassa. Olen liian huono siihen. Lähinnä sitä voisi antaa kavereille lahjaksi. Voisin editoida molemmille kirjan sivut valmiiksi. Siis ne, joissa on runojasi ja ne, joissa on taidettani. Voisit sitten vaikka Ifolorin kautta kopioida sitä niin paljon kuin haluat.
- kaikki.tajuavat.kuvion
Mariaaaaaa kirjoitti:
Olen pitkään etsinyt ihmistä, kenen kanssa tekisisin yhteistyötä, ja ketä tekemäni taide inspiroisi. Olen tosissani tuon kirjan suhteen. Itse en tarvitse siitä voittoa, tuotteistaminen tulee niin kalliiksi muutenkin. Kustantamot eivät siitä kiinnostu, eikä maailmanvalloitusta ole luvassa. Olen liian huono siihen. Lähinnä sitä voisi antaa kavereille lahjaksi. Voisin editoida molemmille kirjan sivut valmiiksi. Siis ne, joissa on runojasi ja ne, joissa on taidettani. Voisit sitten vaikka Ifolorin kautta kopioida sitä niin paljon kuin haluat.
Pertsa eiköhän kirjat ole nyt kirjoitettu ja kannet pantu kiinni. Voisit antaa pönttiksen olla.
Ei Pönttis tuohon viisana naisena mene. - noinseasiavaanonpertti
Mariaaaaaa kirjoitti:
Olen pitkään etsinyt ihmistä, kenen kanssa tekisisin yhteistyötä, ja ketä tekemäni taide inspiroisi. Olen tosissani tuon kirjan suhteen. Itse en tarvitse siitä voittoa, tuotteistaminen tulee niin kalliiksi muutenkin. Kustantamot eivät siitä kiinnostu, eikä maailmanvalloitusta ole luvassa. Olen liian huono siihen. Lähinnä sitä voisi antaa kavereille lahjaksi. Voisin editoida molemmille kirjan sivut valmiiksi. Siis ne, joissa on runojasi ja ne, joissa on taidettani. Voisit sitten vaikka Ifolorin kautta kopioida sitä niin paljon kuin haluat.
Miten asia liittyy siihen, kun nuoleskelet mielisairaan narsistin persettä täällä?
Väkisellä tulee olo että olet itse Pertti-setä. Tämä tieto lukittakoon ja totena pidettäköön. Piste. - tuhannenyhdenyöntarinat
noinseasiavaanonpertti kirjoitti:
Miten asia liittyy siihen, kun nuoleskelet mielisairaan narsistin persettä täällä?
Väkisellä tulee olo että olet itse Pertti-setä. Tämä tieto lukittakoon ja totena pidettäköön. Piste.Jep. Totuus, joka sinetöidään. Konstit on monet kun Palstamäki Pönttiksellä pöytää pyyhki.
kaikki.tajuavat.kuvion kirjoitti:
Pertsa eiköhän kirjat ole nyt kirjoitettu ja kannet pantu kiinni. Voisit antaa pönttiksen olla.
Ei Pönttis tuohon viisana naisena mene.Kyllä tämä idea on muidenkin käytettävissä. Vaikka Ifolorin sivuilla hinta näyttää edulliselta, niin tilauksiin tulevat päälle toimituskulut. Siihen vielä lisäksiksi toimituskulut nettikaupan asiakkaille (jos suunnittelee maailmanlaajuista myyntiä), ja suuret kulut asiakaspalautuksista. Lisäksi pitäisi tuotteistaa itsensä sosiaalisessa mediassa. Veroja ei tarvitse miettiä, koska myynti olisi todennäköisesti niin vähäistä. Lähinnä omaksi iloksi olisi mukavaa, että tuollainen kirja olisi olemassa.
noinseasiavaanonpertti kirjoitti:
Väkisellä tulee olo että olet itse Pertti-setä. Tämä tieto lukittakoon ja totena pidettäköön. Piste.Pidän hänestä. Minulle hän ei ole koskaan ollut epäystävällinen. Palsta olisi myös tylsempi paikka ilman häntä. Olen ystävilleni lojaali hautaan asti. Harvinaista nykyään.
- varikset.nauraa.pertille
Mariaaaaaa kirjoitti:
Kyllä tämä idea on muidenkin käytettävissä. Vaikka Ifolorin sivuilla hinta näyttää edulliselta, niin tilauksiin tulevat päälle toimituskulut. Siihen vielä lisäksiksi toimituskulut nettikaupan asiakkaille (jos suunnittelee maailmanlaajuista myyntiä), ja suuret kulut asiakaspalautuksista. Lisäksi pitäisi tuotteistaa itsensä sosiaalisessa mediassa. Veroja ei tarvitse miettiä, koska myynti olisi todennäköisesti niin vähäistä. Lähinnä omaksi iloksi olisi mukavaa, että tuollainen kirja olisi olemassa.
Ja mitenhän tämä yhtäkkiä tähän ketjuun liittyy, että jostain puskista
paikalle saapuu Misspönttikselle kirjayhteistyötä tarjoava Mariaaaaaa? Älkää ny :D - hyvä.perttisetä
Mariaaaaaa kirjoitti:
Pidän hänestä. Minulle hän ei ole koskaan ollut epäystävällinen. Palsta olisi myös tylsempi paikka ilman häntä. Olen ystävilleni lojaali hautaan asti. Harvinaista nykyään.
Oletkin sitten ainoa jäljellä oleva. Menkää iltapäiväkahveille.
- hyvä.vedätys
hyvä.perttisetä kirjoitti:
Oletkin sitten ainoa jäljellä oleva. Menkää iltapäiväkahveille.
Mariaaaaaalla on tapana ilmestyä tiettyinä aikoina hahaha. Vain hoopo menee tuohon. Enkä tarkoita pönttistä. Se varmaan hoksaa.
Mariaaaaaa kirjoitti:
Minulla on pipo aika kireällä näissä asioissa. Jos olisin itse todella kiinnostunut jostain miehestä, en pitäisi siitä että hän kirjoittelisi muidenkin naisten kanssa. Hyvinä päivinä tuo toimii, mutta kriisitilanteissa reservistä on helppo napata joku uusi tilalle. Olen facebookissa ja treffipalstoilla nähnyt tuon niin monta kertaa. En tietenkään väitä, että Ana toimisi noin.
toi on muuten totta, frendi fiiliksillä voi pitää yhteyksiä tollasen miehen kanssa mutta ei tulis mitään vakavampaa,no way..jokaisen kanssa löpisevät ja flirttailevat eivät ole kovin parisuhdekelpoisia. mieti nyt jos tulee riita tai jotain,siellä se äijä on lässyttämässä netissä muiden nais "ystisten" kanssa..
- naurua.nurkalla
Mariaaaaaa kirjoitti:
Kohta Mariaaaaaa toteaa Miss P:lle, että kirjoita mulle taiteen merkeissä niin suunnitellaan yhdessä.
- ei_niin_huono_ole
game.over kirjoitti:
Et tule koskaan saamaan neiti Pönttöuunia. Eiköhän hänellekin löydy parempia miehiä.
Hänellekin? Hänelle on oikea sanamuoto.
peppupupu kirjoitti:
toi on muuten totta, frendi fiiliksillä voi pitää yhteyksiä tollasen miehen kanssa mutta ei tulis mitään vakavampaa,no way..jokaisen kanssa löpisevät ja flirttailevat eivät ole kovin parisuhdekelpoisia. mieti nyt jos tulee riita tai jotain,siellä se äijä on lässyttämässä netissä muiden nais "ystisten" kanssa..
Neljä orastavaa parisuhdetta on kaatunut vuosien myötä tuollaiseen käytökseen. Olen oppinut tarkaksi asian suhteen. Facebook on todella hyvä keino selvittää, missä mennään. Jos mies ei halua paljastaa parisuhdetta naamakirjassa, niin se on hyvin äkkiä kiitos ei. Sitten itketään perään, ja lähetetään 100 viestiä. :)
- yritys.osa.kaksi
Mariaaaaaa kirjoitti:
Neljä orastavaa parisuhdetta on kaatunut vuosien myötä tuollaiseen käytökseen. Olen oppinut tarkaksi asian suhteen. Facebook on todella hyvä keino selvittää, missä mennään. Jos mies ei halua paljastaa parisuhdetta naamakirjassa, niin se on hyvin äkkiä kiitos ei. Sitten itketään perään, ja lähetetään 100 viestiä. :)
Nyt kokeillaan josko peppis menisi halpaan. Aika vakuuttavaa tekstiä, siitä pisteet.
varikset.nauraa.pertille kirjoitti:
Ja mitenhän tämä yhtäkkiä tähän ketjuun liittyy, että jostain puskista
paikalle saapuu Misspönttikselle kirjayhteistyötä tarjoava Mariaaaaaa? Älkää ny :DTarjoan seuraavaksi yhteistyötä FHL:lle. Markkinat ovat 10000x laajemmat, jos runot ovat englanniksi.
Mariaaaaaa kirjoitti:
Tarjoan seuraavaksi yhteistyötä FHL:lle. Markkinat ovat 10000x laajemmat, jos runot ovat englanniksi.
Kontaktini taidepiireissä ovat maailmanlaajuiset. Olen vuosia nähnyt vaivaa asian suhteen.
naurua.nurkalla kirjoitti:
Kohta Mariaaaaaa toteaa Miss P:lle, että kirjoita mulle taiteen merkeissä niin suunnitellaan yhdessä.
Ennemmin tämä: https://www.hersecret.fi/asusteet/vyot/kultainen-ristikoristeinen-ketjuvyo.html
Niin cool, että tilasin 2x. Tilaan muutenkin lähes kaikki vaatteni tuolta.- pensseliä.kouraan
Mariaaaaaa kirjoitti:
Tarjoan seuraavaksi yhteistyötä FHL:lle. Markkinat ovat 10000x laajemmat, jos runot ovat englanniksi.
Hahahahahaha. Kukas sitten sen jälkeen?
Mariaaaaaa kirjoitti:
Ennemmin tämä: https://www.hersecret.fi/asusteet/vyot/kultainen-ristikoristeinen-ketjuvyo.html
Niin cool, että tilasin 2x. Tilaan muutenkin lähes kaikki vaatteni tuolta.PP on ihan ehdottomasti yksi suosikeistani palstalla!
- pökköä.pesään
Mariaaaaaa kirjoitti:
PP on ihan ehdottomasti yksi suosikeistani palstalla!
Ootsä kyllä läpinäkyvämpi ku Kytäjän kartanon haamu.
Mariaaaaaa kirjoitti:
PP on ihan ehdottomasti yksi suosikeistani palstalla!
Ainoastaan kälyäni kiinnostaa pukeutuminen ja ulkonäkö. Hän on Ukrainasta. Olen kiitollinen, jos voin vaihtaa täällä jonkun kanssa välillä pari sanaa pukeutumisesta.
- rentotyyli
Mariaaaaaa kirjoitti:
Ainoastaan kälyäni kiinnostaa pukeutuminen ja ulkonäkö. Hän on Ukrainasta. Olen kiitollinen, jos voin vaihtaa täällä jonkun kanssa välillä pari sanaa pukeutumisesta.
Onhan täällä juppityylin puolestapuhuja numero yksi, herra kultalusikka eli pikkukakkonen.
- trolli
12121212121212 kirjoitti:
Yläpeukku Pertti-sedälle!Voihan peppu, en viitsi edes kirjoittaa minkälainen sun pitäisi haistaa; mutt se haisee pahalle!
Siitä MUN pois ajamisesta; sulla on ennenaikainen riemu... minä en ole häipynyt mihinkään!
Joku teistä typeryyksistä vaan kirjoitteli, mun käyttämällääni trollikka nikkellä täysin p*sk*puhetta. Joten mä aloin kirjoittamaan uudella nikkellä trolli, eipä ole nikkevaras käynyt tällä erää persuuksiaan pyyhkimässä tällä nikkellä... sitä mä vähän arvelinkin, valinnan tehdessäni!
Eikä ole ihme jos noin Palstamäen tekosia ihailet... jo aikoja sitten mä luokittelin sinut narsistiksi,
enkä mitenkään syrjäytyneeksi ns. ätmiksi, joksi sä yritit "naamioitua"... mulla kun on joskus herkkä nessu. Teitä narsistisia äijiä; kun löytyy kakskielisistä suomalaisäijistä enemmän mitä muista suomalaisista! Förstår du, miljöö kun on mulle perin tuttu... mutt tasapuolisuuden nimissä on taas sanottava ett aivan toistalaitaa edutaviakin on suuri joukkio tasapainottamassa kyseistä otantaa.
Tämä maininta ihan siksi, kun sinä henkilökohtaisesti tykkäät niin tilaistoista!
Taisin tälläkin kertaa polttaa päreeni Palstamäen aloitettua savustukseni... ja se nyt johti suurmpaan konflitiin, mitä piti, kun Nti Pönttöuunikin oli joutunut saman kohtelun kohteeksi kuin minä aikoinani... ja pehmeämpänä luonteena ajautunut vielä syvemmälle tuohon manipulointiin... tai ehkä vaan olis ollut ; vielä ajautumassa!
Idollisi vaan teki ajallisen arvio virheen; suututtaessaan minut tölvimisellään, ja mitätöimällä mun mielipiteitäni, kirjoituksiani jne. Mulla tulimitta täyteen ja latasin kiukkuni siitä savustamisestani julki, kun kehtas vielä leikkiä vainottua osapuolta!
No tulipa nyt mätähammas sinunkin kanssa pois riuhtaistua... hymyillään silti enskerrallakin jos jossain pippaloissa satuttais näkemään.
Mikä ei tarkoita; ett olisin edelleenkään kiinnostunut sun seurastasi, joten pysy housuissasi. - 12121212121212
trolli kirjoitti:
Voihan peppu, en viitsi edes kirjoittaa minkälainen sun pitäisi haistaa; mutt se haisee pahalle!
Siitä MUN pois ajamisesta; sulla on ennenaikainen riemu... minä en ole häipynyt mihinkään!
Joku teistä typeryyksistä vaan kirjoitteli, mun käyttämällääni trollikka nikkellä täysin p*sk*puhetta. Joten mä aloin kirjoittamaan uudella nikkellä trolli, eipä ole nikkevaras käynyt tällä erää persuuksiaan pyyhkimässä tällä nikkellä... sitä mä vähän arvelinkin, valinnan tehdessäni!
Eikä ole ihme jos noin Palstamäen tekosia ihailet... jo aikoja sitten mä luokittelin sinut narsistiksi,
enkä mitenkään syrjäytyneeksi ns. ätmiksi, joksi sä yritit "naamioitua"... mulla kun on joskus herkkä nessu. Teitä narsistisia äijiä; kun löytyy kakskielisistä suomalaisäijistä enemmän mitä muista suomalaisista! Förstår du, miljöö kun on mulle perin tuttu... mutt tasapuolisuuden nimissä on taas sanottava ett aivan toistalaitaa edutaviakin on suuri joukkio tasapainottamassa kyseistä otantaa.
Tämä maininta ihan siksi, kun sinä henkilökohtaisesti tykkäät niin tilaistoista!
Taisin tälläkin kertaa polttaa päreeni Palstamäen aloitettua savustukseni... ja se nyt johti suurmpaan konflitiin, mitä piti, kun Nti Pönttöuunikin oli joutunut saman kohtelun kohteeksi kuin minä aikoinani... ja pehmeämpänä luonteena ajautunut vielä syvemmälle tuohon manipulointiin... tai ehkä vaan olis ollut ; vielä ajautumassa!
Idollisi vaan teki ajallisen arvio virheen; suututtaessaan minut tölvimisellään, ja mitätöimällä mun mielipiteitäni, kirjoituksiani jne. Mulla tulimitta täyteen ja latasin kiukkuni siitä savustamisestani julki, kun kehtas vielä leikkiä vainottua osapuolta!
No tulipa nyt mätähammas sinunkin kanssa pois riuhtaistua... hymyillään silti enskerrallakin jos jossain pippaloissa satuttais näkemään.
Mikä ei tarkoita; ett olisin edelleenkään kiinnostunut sun seurastasi, joten pysy housuissasi.Ollaanpa sitä kiukkuisia taas :/
Olen kertonut olevani palstalla keskustelemassa mielenkiintoisista asioista kuten MAT, en iskemässä seuraa. Siksi on ihan turha kiukustua siitä ettet pääse treffeille tms puuhiin kanssani.
Ihan turhaa on syyttää minua siitäkään että olette itse narsisteja joihin uppoaa kehuminen ja flirttailu. Minä, Harmaaritari ja muut palstan kunnolliset miehet kyllä varoitimme teitä. Minkä ei olisi pitänyt olla tarpeen, koska Pertti-setä itse kertoi suoraselkäisesti millainen on miehiään.
Mutta näinhän se on aina. Naiset rationalisointihamsteroivat kuin viimeistä päivää, ja sitten syyttävät kunnollisia miehiä omasta typeryydestään :D
- ohh
Tyylipuhdas draamakuningatar!
Vedättää? Silloin kyse on henkilökohtaisemmasta.
Vainoaminen kuulostaa vielä henkilökohtaisemmalle.- 12121212121212
No eiköhän trollien harjoittama vainoaminen nyt lopu kun teit näin miehekkäästi ja jämerästi selväksi että juoni meni pieleen.
- kun.nyt.aloitit
Jospa avataan asiaa hieman lisää?
- ikäraja
Olet Pertsa liian vanha näihin juttuihin. Olet sitä sukupolvea, joka on kansakoulussa Raamatulla päähän takomalla opetettu ottamaan kirjoitettu sana ihan tosissaan. Etsisit ikäistäsi seuraa joltain eläkeläisten palstalta. Siellä voisitte papat yhdessä muistella sotajuttuja tai jotain.
Kiitos neuvostasi, arvostan huolenpitoasi.
Minut on niin monessa liemessä keitetty, että tiedän pärjääväni elämässä.
Olen enempi sinusta huolissani, klo 3:25 maanantaiyönä ei ole täysipäisillä tapana pohdiskella palstakollegan asioita. Laitapa ensin oma elämäsi kondikseen.- eipahaaika
Palstamäki kirjoitti:
Kiitos neuvostasi, arvostan huolenpitoasi.
Minut on niin monessa liemessä keitetty, että tiedän pärjääväni elämässä.
Olen enempi sinusta huolissani, klo 3:25 maanantaiyönä ei ole täysipäisillä tapana pohdiskella palstakollegan asioita. Laitapa ensin oma elämäsi kondikseen.Palstamäki
27.11.2018 2:39
Entä tämä ajankohta?
Noh noh.
Tuskin vainottu😁
Mutta jos oot paljon äänessä, erottuu hyvin ristiriitaisuus jutuissa, niin myös monella muulla.
Mutta mikään ei ole niin mustavalkoista vaikka toinen niin väittäisi. Minuakin kohtaa on heitetty niin paljon kuraa, onneksi joku tykkää kuurata sut usko sitä ja puhtaaksi toisten liasta.- Expihtarikurppa
Helkkari, tämä on viihdyttävin ketju pitkään aikaan! :-D
Palstamäki halusi seksiä, mutta yritti liian härskisti ja karkeasti ajaa sitä käärmettä pyssyyn, ja herkempi ja varovaisempi Pönttö veti jarrut päälle, mikä on tietysti aivan oikein. Harvoin vaan pääsee näkemään ihan julkisesti tällaista avautumista ja välien selvittelyä, ja vieläpä kahden toisilleen tuntemattoman ihmisen välillä!
Pönttöneitiä, samoin kuin Trolliakaan, en ole koskaan epäillyt miehiksi. He ovat aivan liian avoimia elämästään, työstään, harrastuksistaan, perhesuhteistaan ja asuinpaikastaan, että kukaan mies siihen ikinä pystyisi. Itse karsastan tuollaista kaikesta lörpöttelyä nettipalstalla, koska kuten hyvin on nähty ja nähdään taas, se osuu kirjoittajan omaan nilkkaan. Nämä palstaröllykät kun ovat säännönmukaisesti epävarmoja, estyneitä, epäonnistuneita ja epäempaattisia miehiä, joiden suurinta huvia on kostaa äidin tekemät vääryydet kaikille maailman naisille. Täältä ei kannata miesseuraa hakea, vaan keskittykää niihin elävässä elämässä vastaantuleviin.
Tietysti ihan viihteen vuoksi, niin jatkakaa ihmeessä kinaamista! :-D- äly.hoi.älä.jätä
Käytkö itse ollenkaan elävässä elämässä koska palstailet täällä?
Palstalainen ei voisi koskaan tulla vastaan elävässä elämässä...äly hoi. - Expihtarikurppa
äly.hoi.älä.jätä kirjoitti:
Käytkö itse ollenkaan elävässä elämässä koska palstailet täällä?
Palstalainen ei voisi koskaan tulla vastaan elävässä elämässä...äly hoi.Tietysti, mutta livenä tuollaiset ö-luokan sontiaiset on helppo kiertää kaukaa. Täällä taas ei ole mitään keinoa tietää, millainen psykopaskiainen on keskustelukumppanina ja se jo yksistään riittää syyksi vältellä kaikkia kontakteja palstapoikiin.
- perwo-sawolaine
Kuka sinnuu on vetäny? Iliman luppaako?
- Ha_Haa
Palstamäki uhriutuu.
- No-homoshit-boy
Taasko yksi milleniaali nillittää?
- flowersreally
Ei siis mitään uutta auringon alla.
- 54754754754
Sulle oikein paska
Mitäs olet niin paska
Sulle oikein paska
Mitäs olet niin paska
Sulle oikein paska
Mitäs olet niin paska
Sulle oikein paska
Mitäs olet niin paska
Sulle oikein paska
Mitäs olet niin paska
Sulle oikein paska
Mitäs olet niin paska
Sulle oikein paska
Mitäs olet niin paska
Sulle oikein paska
Mitäs olet niin paska
Sulle oikein paska
Mitäs olet niin paska
Sulle oikein paska
Mitäs olet niin paska
Sulle oikein paska
Mitäs olet niin paska
Sulle oikein paska
Mitäs olet niin paska
Sulle oikein paska
Mitäs olet niin paska
Sulle oikein paska
Mitäs olet niin paska
Sulle oikein paska
Mitäs olet niin paska
Sulle oikein paska
Mitäs olet niin paska
Sulle oikein paska
Mitäs olet niin paska
Sulle oikein paska
Mitäs olet niin paska
Sulle oikein paska
Mitäs olet niin paska
Sulle oikein paska
Mitäs olet niin paska
Sulle oikein paska
Mitäs olet niin paska
Sulle oikein paska
Mitäs olet niin paska
Sulle oikein paska
Mitäs olet niin paska
Sulle oikein paska
Mitäs olet niin paska
Sulle oikein paska
Mitäs olet niin paska
Sulle oikein paska
Mitäs olet niin paska
Sulle oikein paska
Mitäs olet niin paska
Sulle oikein paska
Mitäs olet niin paska
Sulle oikein paska
Mitäs olet niin paska
Sulle oikein paska
Mitäs olet niin paska - helmiä_sioille
Pönttis, hei! Milloin se olikaan kun sanoin sulle ekan kerran, että olet oikeasti pönttö? :) Eikä se ollut mitään lempeää herjaa ja flirttailevaa vittuila, vaan tarkoitin sitä oikeasti... :D
Ja sitten te kaikki muut palstapöntöt. Milloinkohan se oli se eka kerta kun ihmettelin paskamäestä, että olenko minä ainoa joka näkee tämän? :D
Ette ole järin välkkyä jengiä. Sanoisin, että keskimääräistä sokeampia ja tyhmempiä jopa... :D- Laatokangubbe
Gempsu on kyllä Paskamäkeä fiksumpi
Mutta miksi yrittää pilkata palstan söpöintä likkaa
joka on verbaalisesti paljon gempsua lahjakkaampi
eikä hauku ketään
Haen söpöliinin suojaane tykkiven Karjalalla
Pönttisvideo: https://www.xvideos.com/video28990879/this_redhead_is_so_cute_-_hotcamteen.net paitsi mä olen mastermind helmipoju,älä unohda tota;) mulla on kyllä aina omat epäilykset joskus mutta annan olla..mä kyllä uskon että kaikki nais nikit on oikeesti naisia:)
- helmiä_sioille
peppupupu kirjoitti:
paitsi mä olen mastermind helmipoju,älä unohda tota;) mulla on kyllä aina omat epäilykset joskus mutta annan olla..mä kyllä uskon että kaikki nais nikit on oikeesti naisia:)
Sä oot kova likka pojuttelee keski-ikäistä miestä... :D
Mut jos tosissaan puhutaan, en ole ikinä tavannut ainuttakaan mastermindia. Ehkä se johtuu siitä, ettei sellaista ole... :) - onko.vintti.pimee
Aika yksinkertainen olet. Mitenkähän moni palstalla on varoitellut palstamäestä ja nyt kuvittelet että olet ainut.
- helmiä_sioille
onko.vintti.pimee kirjoitti:
Aika yksinkertainen olet. Mitenkähän moni palstalla on varoitellut palstamäestä ja nyt kuvittelet että olet ainut.
Nojaa... Pönttistä sanoin oikeesti pöntöks vähän aikaa sitten. Mut paskamäen todellisen naaman näytin teille jo exkeittiöexpertin ja viimeistään poliisin pojan aikoihin. Miten tän nyt ottaa...? Tainnut oikein kukaan tajuta sitä silloin... :D
- surkuketju
helmiä_sioille kirjoitti:
Nojaa... Pönttistä sanoin oikeesti pöntöks vähän aikaa sitten. Mut paskamäen todellisen naaman näytin teille jo exkeittiöexpertin ja viimeistään poliisin pojan aikoihin. Miten tän nyt ottaa...? Tainnut oikein kukaan tajuta sitä silloin... :D
En muusta tiiä, mutta pönttis tässä vähän säälittää ja naisena harmittaa. Eipä ihme jos luotto miehiin karisee.
Sä oot kova likka pojuttelee keski-ikäistä miestä... :D
Mut jos tosissaan puhutaan, en ole ikinä tavannut ainuttakaan mastermindia. Ehkä se johtuu siitä, ettei sellaista ole... :)no höh,miten vanha sä muka sitten olisit,old geezer?:D eikös helmipoju ole kivempi kuin vaikka rectumin aivopieru tai ajan syövyttämä tyräaivo? ;D mua on muuten aina suvussa kutsuttu "likaksi" jo niin tottunu siihen ettei voi närkästyä haha
mastermindeja kyllä on,ne ei vaan aina pidä isoa meteliä itsestään,silleen tutkailee tilannetta ja porukkaa taustalla,aivot sykyttäen : p- helmiä_sioille
surkuketju kirjoitti:
En muusta tiiä, mutta pönttis tässä vähän säälittää ja naisena harmittaa. Eipä ihme jos luotto miehiin karisee.
Ei oikeastaan säälitä. Ei säälitä yksikään pönttö, joka ei näe niin ilmiselvää. Sen saa minkä tilaa ja blääblää...
Toivottavasti ihmistuntemus on nyt hänellä, sinulla ja muillakin parantunut edes vähän. Nää paskamäet noudattavat aina hyvin samanlaista kaavaa. Aina kantsis muistaa se, että jos joku vie nonstoppina kaiken tilan(vaikka olisi näennäisesti antamassa sitä muillekin), siitä ei hyvää seuraa. Ja pitäisi myös tunnistaa milloin se tila viedään ja oppia olemaan antamatta sitä tilaa tilasyöpölle... :) - helmiä_sioille
peppupupu kirjoitti:
no höh,miten vanha sä muka sitten olisit,old geezer?:D eikös helmipoju ole kivempi kuin vaikka rectumin aivopieru tai ajan syövyttämä tyräaivo? ;D mua on muuten aina suvussa kutsuttu "likaksi" jo niin tottunu siihen ettei voi närkästyä haha
mastermindeja kyllä on,ne ei vaan aina pidä isoa meteliä itsestään,silleen tutkailee tilannetta ja porukkaa taustalla,aivot sykyttäen : pNo riittävän vanha. Sanotaan, et yli 40 ja alle 50.
Mut minä sanoisin mastermindiks sellaista, jolta minulla olisi jotain opittavaa. En ole tavannut sellaista. Ihan itse joutunut kantapään kautta oppimaan...
Toki aina välillä tullut jotain vinkkiä sieltä sun täältä, siitä sun tästä, mikä on edesauttanut itseoppimista... :) peppupupu kirjoitti:
no höh,miten vanha sä muka sitten olisit,old geezer?:D eikös helmipoju ole kivempi kuin vaikka rectumin aivopieru tai ajan syövyttämä tyräaivo? ;D mua on muuten aina suvussa kutsuttu "likaksi" jo niin tottunu siihen ettei voi närkästyä haha
mastermindeja kyllä on,ne ei vaan aina pidä isoa meteliä itsestään,silleen tutkailee tilannetta ja porukkaa taustalla,aivot sykyttäen : pSusta on ollut täällä näkyvillä kasvokuvia hurumycke, miksi nyt enää peitellä kasvoja profiilikuvassa. :)
Ei noin nätin likan tarvi kasvojaan peittää.- surkuketju
Ei oikeastaan säälitä. Ei säälitä yksikään pönttö, joka ei näe niin ilmiselvää. Sen saa minkä tilaa ja blääblää...
Toivottavasti ihmistuntemus on nyt hänellä, sinulla ja muillakin parantunut edes vähän. Nää paskamäet noudattavat aina hyvin samanlaista kaavaa. Aina kantsis muistaa se, että jos joku vie nonstoppina kaiken tilan(vaikka olisi näennäisesti antamassa sitä muillekin), siitä ei hyvää seuraa. Ja pitäisi myös tunnistaa milloin se tila viedään ja oppia olemaan antamatta sitä tilaa tilasyöpölle... :)Toivottavasti on tavallaan opiksi vähän jokaiselle. Jos joku on täällä ystävällinen ja vaikka oikeamielisesti haluaa rakennella sosiaalisiaverkostoja niin kyllähän tämänmoinen vastakäyttäytyminen pilaa aika paljon. Luottamusta on muutenkin vaikea rakentaa uusiin ihmisiin ja luotto voi mennä kokonaan. Pahanmielen tuotto on epäinhimillistä.
- helmiä_sioille
surkuketju kirjoitti:
Toivottavasti on tavallaan opiksi vähän jokaiselle. Jos joku on täällä ystävällinen ja vaikka oikeamielisesti haluaa rakennella sosiaalisiaverkostoja niin kyllähän tämänmoinen vastakäyttäytyminen pilaa aika paljon. Luottamusta on muutenkin vaikea rakentaa uusiin ihmisiin ja luotto voi mennä kokonaan. Pahanmielen tuotto on epäinhimillistä.
Koskaan ei pidä unohtaa minkälainen maailma on internet. Ikinä ei voi olla varma siitä kuka niiden sanojen takana on. Internetissähän toteutuu anarkia sellaisenaan...
Terve varovaisuus ei muutenkaan ole kenellekään haitaksi. Ja itsensä tunteminen edes auttavasti. Silloin pystyy lukemaan myös toisen motiivit helpommin, ei tosin ikinä vedenpitävästi.
Mutta kyllä mä tänäpäivänä suosittelisin sosiaalisten verkostojen rakentamiseen enemmän facea, instaa jne. Niissäkään mestoissa ole aina kaikki sitä miltä näyttää, mutta kusetetuksi tulemisen mahdollisuus huomattavasti pienempi.
Suomi24 on taas eräänlainen sosiaalisten verkostojen viemäri. Ajantappopaikkana menettelee silloin tälloin, mut muuten ei. Tänne on palstalle ku palstalle pesiytynyt 24/7 vakkareiksi enimmäkseen kaikenlaista muuta kuin tervepäistä porukkaa.
Siinä olisikin jo hyvä lähtökohta. Mitä enemmän palstoilla aikaansa viettää, sen epäilyttävämpi tapaus kyseessä. Kunnes toisin todistetaan... :) - surkuketju
Koskaan ei pidä unohtaa minkälainen maailma on internet. Ikinä ei voi olla varma siitä kuka niiden sanojen takana on. Internetissähän toteutuu anarkia sellaisenaan...
Terve varovaisuus ei muutenkaan ole kenellekään haitaksi. Ja itsensä tunteminen edes auttavasti. Silloin pystyy lukemaan myös toisen motiivit helpommin, ei tosin ikinä vedenpitävästi.
Mutta kyllä mä tänäpäivänä suosittelisin sosiaalisten verkostojen rakentamiseen enemmän facea, instaa jne. Niissäkään mestoissa ole aina kaikki sitä miltä näyttää, mutta kusetetuksi tulemisen mahdollisuus huomattavasti pienempi.
Suomi24 on taas eräänlainen sosiaalisten verkostojen viemäri. Ajantappopaikkana menettelee silloin tälloin, mut muuten ei. Tänne on palstalle ku palstalle pesiytynyt 24/7 vakkareiksi enimmäkseen kaikenlaista muuta kuin tervepäistä porukkaa.
Siinä olisikin jo hyvä lähtökohta. Mitä enemmän palstoilla aikaansa viettää, sen epäilyttävämpi tapaus kyseessä. Kunnes toisin todistetaan... :)Kyllä sinä asiaa kirjoitat. Jokaisen pitäisi löytää itselleen sopivat kanavat ja ennen kaikkea turvalliset.
- ja.ajat.omia.intressejä
Siinä olisikin jo hyvä lähtökohta. Mitä enemmän palstoilla aikaansa viettää, sen epäilyttävämpi tapaus kyseessä. Kunnes toisin todistetaan... :)Kommentissasi kerrot lähinnä itsestäsi.
- helmiä_sioille
ja.ajat.omia.intressejä kirjoitti:
Kommentissasi kerrot lähinnä itsestäsi.
Ei, vaan kaikenmaailman paskamäkeläisistä :D
- Elmeri.Rummukainen
Jotta Paskamäen vainoharhaisella lässytysaloituksella olisi jokin loppukaneetti
Myös Paskamäen ahkeralle säestäjälle Elisaketulle,
joka apuhoitajan ominaisuudessa edistää lääketehtaiden humpuukilääkkeiden myyntiä
ehkä komissioita tavoitteleva " Hotaellu"
Aikoinaan Kupiittan ylilääkäri Sourander sanoi, ettei mielisairaita voi parantaa
Kurjenmäen hullujenhuoneen Ylilääkäri taas totesi, että kaikki hullut voidaan parantaa
paitsi Sourander
https://turpaduunari.wordpress.com/2014/06/24/laaketeollisuuden-palkkamurhaajat/- paskamäennaapuri
elisakettu on kuivavittuinen lutka.
- fugee
paskamäennaapuri kirjoitti:
elisakettu on kuivavittuinen lutka.
Asutko myös asuntovaunukylässä?
Terveestä mielipiteestä päätellen sinun on saatava kunnon asunto
cityTurusta ja löytää siellä kunnollinen ystäväpiiri antavaisia naisia--tai miehiä
Paskamäestä näet, miten ihminen sekoaa yksinäisessä asuntovaunussa
pelkkä palsta seurananansa laskiämpäri
VOK fugeetkin sekoilevat henkirikoksiin
- ykkösenkannalla
Päätimme jatkaa Paskamäen paranoia I osassa
ettei kaikki keskustelut muutu Paskamäki paranoiaxi- olkoon.hän.siellä
Master ei saa enää Ipadillaan aloitustaan auki. Pitää olla kakkos osa.
olkoon.hän.siellä kirjoitti:
Master ei saa enää Ipadillaan aloitustaan auki. Pitää olla kakkos osa.
Näen vallan hyvin koko ketjun.
Minä pohdin enemmänkin lukijoita, heille näin pitkän ketjun seuraaminen voi olla haaste. Jatkakaa tässä jos se on antoisampaa.
No hitto vie.. Jos tässä on pakko valikoida, niin mazy, pp ja fhl ovat eniten kaltaisianiani ihmisiä. Olen valmis hylkäämään kaikki muut, jos se on jollekin ongelma. Minulla on ihan tarpeepsi seuraa irl. Liikaakin.
- liian.monta.nimimerkkiä
Olemisesi on jo kaikille aika selvä.
- liftari
Pitää nostaa tämä Paskamäen mielitaudit ykkönen
muuten tulee paska kakkosen jälkeen sentiljoona kpl
Paskamäen mielitauteja Näyttää siltä, että nyt on valinnan paikka. Palstan ihmiset vs. Ana. (Tiedän, että vastaukseni päätyy kuvan muodossa aijaan sivuille.) Valitsen näistä ystävikseni pp:n ja muutaman muun. Muiden mielipiteleillä ei ole niin väliä. Yritin loppuun asti olla lojaali, mutta kaikki oli liian vaikeaa. Anteeksi. Minulla on irl ihan tarpeeksi paineita.
- jopa.lapsellinen
Tai mitä jos et valitsisi puolia etkä ottaisi kantaa tähän asiaan? Voithan jutella muista aiheista kaikkien kanssa. Tämä koko härdelli on melko naurettava.
- helmiä_sioille
jopa.lapsellinen kirjoitti:
Tai mitä jos et valitsisi puolia etkä ottaisi kantaa tähän asiaan? Voithan jutella muista aiheista kaikkien kanssa. Tämä koko härdelli on melko naurettava.
Lähinnä kiinnostaa se, et ketä kiinnostaa se, että kuka kenenkin puolella on...? :D
Palstamäki kirjoitti:
Ikävää että valitsit muut.
Toisaalta tilanne on kaikille selkeämpi.Anteeksi. Olet niin vahva, ettet tarvitse kenenkään tukea. Kirjoitan tänne ainoastaan rekisteröityneenä, joten mitään negatiivista ei ole luvassa puskista huutelun nimissä. Helmiä.sioille, mazy, pönttöuuni, pp, fhl jne. veivät nyt voiton.
Mariaaaaaa kirjoitti:
Anteeksi. Olet niin vahva, ettet tarvitse kenenkään tukea. Kirjoitan tänne ainoastaan rekisteröityneenä, joten mitään negatiivista ei ole luvassa puskista huutelun nimissä. Helmiä.sioille, mazy, pönttöuuni, pp, fhl jne. veivät nyt voiton.
En tarvitsekaan tukea, enkä edes pidä ajatuksesta että minun pitäisi pohtia mielipiteissäni mitä mieltä joku muu on niistä.
On parempi edustaa reilusti vain itseään.
- Narsisti
Kuinkahan paljon kirjoittajia täällä mahtaa olla?
Ja sitten yksi kirjoitta; MINUA on vainottu. - Hoitoon
Synkkä yksinpuhelu....
- tarkasteluun.saman.tien
Palstamäen toimet ylläpidon tarkasteluun, mikäli sivusto lakia noudattaa.
- Haluunpoishimasta
Miä kaipaan oikeita ihmisiä
- Carbutt
Palstalla kasvaa porkkanaa ja selleriä, jota syödessä voi ajella golffilla
- etoleyksin
Etpä ole ainoa, jota täällä ja muuallakin vainottu. Jaetty yhteistietoja yms
- Jataassemeninäin
Sama täälläkin. Kirjoitusteni julkaisu on mennyt harvinaisuuksien rajoille. Asiakirjoituksia harvoin julkaistaan, mutta rivot kirjoitukset pysyvät esillä kuukausikaupalla. Minkälisia "pervoja siellä toimistossa istuu" ? Suomi-24 sivun menestyneisyys johtuu juuri ala-arvoisten kirjoitusten ja mielipiteiden ilmaisuista, joka taas osaltaan on todisteena yhteiskunnan etenevästä rappeutuneisuudesta, varsinkin uskonnollisten asioiden parissa.
- pulkka
Menkääpä mielenterveyspalvelujen piiriin, niin saatte oikein tosivainoa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1013522Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3091896Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2471717- 971582
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4141535Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21430Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4311428Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat431190MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar291034Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun3581030