Yksi joka vuosi
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/15b81d77-8848-431e-b8cd-111c081e4196
Synnytyssairaaloita suljetaan
4
87
Vastaukset
- wanhaämmä
Varmaan tulee säästöjä jos ei ole synnyttäjiäkään tarpeeksi.
Oletko huolissasi säästöistä vai sairaalasta jossa haluaisit synnyttää? Tarvitaan lisää massia mamujen auttamiseen..
Mummot ja papatki erotetaan toisistaan justiinsa ennen loppua..
Mutta kun kyse on mamu perheiden yhdistämisestä niin pätäkkää kyllä löytyy.Uiii kun suloinen ihana vauva kuvassa.. <3<3 :'')
Meen välillä ihan mutkalle, kun nään tommosia vauvoja. Hellyyttäviä kauniita pikkuihmisiä. Mutta asiaan, jos osaan keskittyä vielä. Kyllähän tuolla säästöjä saadaan, mutta johonkin ne säästöt menee...mihin?
Mua tuossa huolettaa eniten välimatkat, kuinka paljon tulee komplikaatioita jopa kuolemia kun sairaalat on kauhean kaukana synnyttäjistä? :(- Tämä-selvä
Miehet ei pääse nussimaan joten ei tarvita sairaaloita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648173Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592532- 71866
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60853- 55813
- 25806
- 64802
- 12780
- 46776
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68703