Täällä hyökätään jatkuvasti mm. Mauno Mattilaa vastaan.hänen opetuksistaan ja kritiikistään eri ilmiöiden paljastamisiin.
Niin kritiikkiä heitetään One Way missionin päälle.
Tapani Suontoa on syytetty vääräksi opettajaksi.
Eräät tahot eivät siedä totuutta ja se on ollut nähtävissä jo Paavalin ajoista asti.
Tänä päivänä totuuden puhujat lyntätään ja heidän sanomaansa vääristellään pahoilla puheilla ja rienaamisella koska antikristuksen henkivalta ei siedä heitä.
Siunataan Mauno Tapani.Juha.ym.totuuden julistajat.herättelijät.taistelu ei ole lihaa ja verta vastaan vaan hallituksia ja pahoja henkivaltoja vastaan taivaan avaruuksissa.
Kysykää Tapani Suonnolta.
7
223
Vastaukset
- hylätkää_Suonto
Minä en kysy mitään Suonnolta. Hän on itse samanlainen eksyttäjä, joista hän varoittelee muita. Suonnon harhaopeista on ollut keskustelua aiemmin: https://keskustelu.suomi24.fi/t/14206960/tapani-suonto-quotmies-pimeydestaquot
- s-seutulainen
Mauno Mattila seisoo muurinaukossa.
Tapani Suontoa "mieheksi pimeydestä" syyttävä on omassa "valkeudessaan" itse sysimustassa pimeydessä.
Eikä yksikään ihminen ole erehtymätön.
Olla erehtyväinen ei ole sama asia kuin olla harhappinen eksyttäjä. - varokaa.myös.Suontoa
s-seutulainen kirjoitti:
Mauno Mattila seisoo muurinaukossa.
Tapani Suontoa "mieheksi pimeydestä" syyttävä on omassa "valkeudessaan" itse sysimustassa pimeydessä.
Eikä yksikään ihminen ole erehtymätön.
Olla erehtyväinen ei ole sama asia kuin olla harhappinen eksyttäjä.Et tainnut ollenkaan lukea linkin takaa, mitä törkyä Suonto on opettanut kastamisesta. Suonto myös hyväksyy homoseksualistit seurakuntaansa. On selvä asia, että Suonto on mies pimeydestä.
Rauhan tervehdys.
On ilmeistä, että ne jotka ovat eturintamassa, ovat kaikista kovimman tulituksen kohteena ja siksi pyydän muistamaan esirukouksin mainittuja veljiä ja allekirjoittanutta. Jos ei laisinkaan rukoiltaisi, olisimme jo täysin pakanamaa. Kaikki se suola, joka estää täydellisen mädäntymisen, tulee vanhurskaiden rukouksien kautta, joka tänäänkin voi paljon. Sinun rukouksesi on tärkeä.
"Veljet, rukoilkaa meidän edestämme." - 1. Tessalonikalaiskirje 5:25
Siunauksin, MM.- varokaa.Mattilaa
Kaikki pitää koetella, myös Mauno Mattila. Olen koetellut sinun saarnojasi ja paljon virheitä niistä runsaasti löytänyt. Kyse ei ole vähäisistä virheistä vaan sellaisista, joihin uskominen vie kadotukseen. Olen ennekin niistä sinulle huomauttanut, mutta sinä et virheitäsi tunnusta. Nyt heittäydyt kärsiväksi marttyyriksi, mitä et ole vaan eksyttäjä.
- ToteenNäyttämättä
varokaa.Mattilaa kirjoitti:
Kaikki pitää koetella, myös Mauno Mattila. Olen koetellut sinun saarnojasi ja paljon virheitä niistä runsaasti löytänyt. Kyse ei ole vähäisistä virheistä vaan sellaisista, joihin uskominen vie kadotukseen. Olen ennekin niistä sinulle huomauttanut, mutta sinä et virheitäsi tunnusta. Nyt heittäydyt kärsiväksi marttyyriksi, mitä et ole vaan eksyttäjä.
Olisikohan tosiaan tuolleen. Mitäpä jos Mauno onkin tuonut julki harhaoppeja sinun opetuksessasi tai seurakuntasi piiristä ja koska vain haluat uskoa heidän oppeja lähdet syyttämään toista. Tuollainen toteamus ja väite että olisit jotain koetellut jää ainakin täysin toten näyttämättä. Siinäkin tapauksessa että joitain pieniä asiavirheitä voisikin olla, sanoisin etä väitöksesi on panettuluorientoitunut ja valheellinen. Kyllä Mauno minun mielestäni ohjaa ihmisiä puhtaan kristinopin suuntaan.
- Jobinpostia
Ps.14:2-3 Herra katsoo taivaasta ihmislapsiin nähdäksensä, onko ketään ymmärtäväistä, ketään, joka etsii Jumalaa. Mutta kaikki ovat poikenneet pois, kaikki tyyni kelvottomiksi käyneet; ei ole ketään, joka tekee sitä, mikä hyvää on, ei yhden yhtäkään. Room.3:10-12
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau384032Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433150Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343046Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4782739Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1902000Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431886Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat291512- 381405
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51271- 781212