Rakkaus on ikuista, mutta lahkot eivät.

Tosi-rakkautta

16

187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin.se.on

Lahkot tekevät ihmisestä orjan.

• Lahkon.orjan.kohtalo

Orjuuteen liittyy aina myös ajattelun ja sananvapauden riisto. Lahkot ovat kunnostautuneet juuri sillä saralla. Lahkon toimintatapoja ja sen oppeja ei saa kyseenalaistaa. Jos rohkenet niin tekemään, joudut lahkon valtaapitävien taholta halveksunnan kohteeksi. Orjan ei sovi antaa isännälleen neuvoja.

• kysynpävaa
        Lahkon.orjan.kohtalo kirjoitti:

Orjuuteen liittyy aina myös ajattelun ja sananvapauden riisto. Lahkot ovat kunnostautuneet juuri sillä saralla. Lahkon toimintatapoja ja sen oppeja ei saa kyseenalaistaa. Jos rohkenet niin tekemään, joudut lahkon valtaapitävien taholta halveksunnan kohteeksi. Orjan ei sovi antaa isännälleen neuvoja.

Tulokohan nyt vähän liioittelua vai ?

• Lahkon.orjan.kohtalo
        kysynpävaa kirjoitti:

Tulokohan nyt vähän liioittelua vai ?

Ei tullut liioiteltua lainkaan. Päinvastoin.
        Lahkon rivijäsenen kohtalo on peesata mukana ja rahoittaa bisnestä ja tehdä vielä talkootyötä lahkon valtaapitävien helpon elämän ylläpitämiseksi.
        Orjan kohtalo on sama.

• Näin.se.on
        Lahkon.orjan.kohtalo kirjoitti:

Ei tullut liioiteltua lainkaan. Päinvastoin.
        Lahkon rivijäsenen kohtalo on peesata mukana ja rahoittaa bisnestä ja tehdä vielä talkootyötä lahkon valtaapitävien helpon elämän ylläpitämiseksi.
        Orjan kohtalo on sama.

Adventismia johdetaan USA:sta. Siitä voi jo päätellä aika paljon.

• Ei kai pystytissinen neito ollut hän.

• Minä persiestä neitsyenä pysyttelen.
      Aamen.

• Jari-on-neiti

Olet siis Jari pystytissinen neiti perseneitsyydellä?

• Jari-on-neiti kirjoitti:

Olet siis Jari pystytissinen neiti perseneitsyydellä?

Onko siellä lautaperseinen kaksimetrinen vanha piika, vai mistähän mahtaa olla kyse?

Vai onko makkaramahainen ruttuisen eukon vanhan akan mies?

Minä olen pysytellyt miehenä elämässäni vielä toistaiseksi, enkä 60 vuotiaana miehenä neidiksi ryhdy.

• Ihmiset ovat aina tietysti saaneet tyydytystä orgasmeista.
      Orgasmeja ihmiset tehtailevat sitten moninaisin menetelmin.

Ns. homot nk. homot ovat maskuliinisia miehiä tavallisesti. Mitä maskuliinisempi mies, sitä enemmän mies ihailee maskuliinisuutta itsessään ja toisessa ihmisessä. Maskuliinisuuden ihailu ja maskuliinisuuden maksimointi aiheuttaa sen että mies mieltyy vain maskuliiniin. Femiini ei kelpaa enää puolisoksi.

Miehet homoilevat aina. Tietysti naisetkin keskenään.
      Miehillä on tunne-elämän kriisejä ja vaikeuksia, -nuoret usein luulevat itseään homoiksi aikuisuuden kynnyksellä. Kukaan ei rakastaisi ketään jos miehet eivät toistaan tykkäisi. Mutta kuitenkin se "normaali" on hetero tietysti. Eli miesten tykkääminen rajoittuu lähimmäisen rakkauteen tavallisesti, joka ei purkaudu ja johda homoseksuaalisuuteen. Moni mies on saanut ympäristönsä homotuomioita sen vuoksi että joku näkee omasta mielestään miehessä jotakin naisellista. On täysin harhaluulo että sellaiset miehet joissa joku estetiikan rakastaminen mm. olisivat ns. homoja sen perusteella että joku on näkevinään miehessä jotakin naisellisuutta.
      Miesten homokokemukset ovat tavallisimmin ohimeneviä, tai/ja nykyajan ihmiset suhtautuvat sellaiseen toisena vaihtoehtona "normaalina" asiana, ja monet ihmiset sinkkuihmisinä seikkailevat molemmissa sukupuolissa.

Kuitenkin homoja on jokseenkin harvemmin kuin ihmiset toisiaaan leimaavat, ja ilkeästi nimittelevät, -niitä jotka ottavat homomission virallisestikin parisuhteekseen, ja julkisesti antavat itse omasta tahdostaan ymmärtää homoparisuhteensa.

Miesten tunne-elämän kriisit ja kypsymiset kokevat koettelemuksiakin, ja henkiset kriisit menevät itsekseen ohitse tavallisesti hissukseen.
      Voimakkaat pettymykset vastakkaisen sukupuolen kanssa mm. aiheuttavat toisinaan vaikeuksia sitten -toipumista hetkeksi aikaa. Molemmat sukupuolet toisinaan tarvitsevat kymmenenkin vuotta toipuakseen parisuhde- menetyksistään -avioeron tai leskeyden vuoksi, ennen kuin kykenevät emotionaalisesti sitoutumaan uuteen parisuhteeseen.

Nykyajan arvomaailma tarjoaa niin paljon ristiriitoja arvojen suhteen nuorille joiden kaikki kypsyminen ja aikuisikä on vasta edessäpäin. Siksi olen itse pitänyt näppini visusti erossa nuorista, vaikka nuoria on minulle esimerkiksi viimeisen 30- vuoden aikana vielä lukuisin määrin itse tarjoutunut intiimiin kanssakäymiseen. En ole koskaan halunnut raavasmiespäivilläni varhais-nuoria ihmisiä, koska tahdon että he löytävät oman rakkautensa eikä hetken hekumaa minusta.
      En siksi koskaan halunnut ja himoinnut varhaisnuoria. -Siis kumpaakaan sukupuolta. En vanhaa ihmistäkään kuitenkaan.-.

Nuorten homoilut ovat tietysti olevaisia asioita, koska ympäristö -yhteiskunnan sivilisaation arvot sellaiset vapaasti sallivat ja monenlaiset mallit ovat vapaasti tarjolla vielä kypsymättömille ihmisille.

(Minulla on ollut oma nuoruusikäni 30 vuoden takaisessa ajassa, -olen itse 61 vuotias ensi kesänä 61-)

• Täsmennys; "Miehet homoilevat aina. Tietysti naisetkin keskenään," Tarkoitan että vastakkaiset sukupuolet eivät koskaan homoile keskenään.

• .. Mutta minä olen perseestä neitsyt, eikä minulla ole ainuttakaan homo-rakkaus-suhdetta ollut elämässäni koskaan.

Ystäväni ovat jokainen säilyneet halki ja läpi jokaisen vuosikymmenen persiestään neitsyeinä minun seurassani poikkeuksetta.

• Ns. uskovaisten poikkeamiset kaidalta tieltä, eivät nekään ole välttämättä lopullisia.

Raamattu kertoo monista uskon merkkimiehistä miten nämä ottivat myös harha-askelensa.
      Salomosta Jumala oli tehnyt maailman viisaimman miehen, Salomolla oli millä mällätä vaikka kuinka paljon. Yhtäkkiä Salomolla oli tuhat vaimoa, ja Salomo uhrasi epäjumalille uhrikukkuloilla.

Nooa otti räkäkännejä ja sammui kännissä kerran telttaansa ja manasi krapulapäissään poikaansa.

Mutta nuo uskon "suurmiehet" jotka ovat Raamatun lehdillä -jokainen heistä tuli sitten sellaisella tavalla järkiinsä että hylkäsivät väärän menettelynsä ja heillä oli synnin suru Jumalan edessä, ja sen mukana sitten hylkäsivät väärin tekonsa Jumalaa kohtaan ja saivat anteeksi.

• pyhpyh29384792384

Ja se "onni" päättyy helvetin tuleen, joten se siitä.

• Uskonnot.ovat.tätä

Adventistien "onni" päätyy aina helvetin tuleen.

• Aikookohan Sebastian Tynkkynen pyrkiä joskus presidentiksi?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      557
      1828
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      887
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      873
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      806
    5. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      729
    6. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      717
    7. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      68
      695
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      74
      638
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      543
    Aihe