Oletteko naiset jättäneet miehen

Kaikysyäsaa--

Viina takia? Siis että mies juonut liikaa.

69

785

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wanhaämmä

En ole alkanut suhteeseen alkolla läträävien kanssa. Alkoholistien lisäksi on känniääliöitä. Sellaisia satunnaisesti juopottelevia, joilla naksahtaa päässä jossain kohtaa ryyppyä.

• kiltti-nainen

Sitten vasta jätetty kun uusi mies on jo valmiiksi katsottuna.

• punkkupupu

Liiallisen viinanjuonnin takia en ole miestä jättänyt, mutta miehiä olen jättänyt koska he eivät halunneet juoda tarpeeksi. Punaviininjuonti on minulle tosi tärkeä juttu ja haluan että mies juo minun kanssani punkkua joka ilta. Viikonloppuna sitten vähän vielä muutakin päälle.

• Parasmiesjokaeijuo

Kyllä. Kaksi miestä olen jättänyt juuri siksi.
      Nykyinen ei juo 👍

• mullaenemmän

Minulla on toistakymmentä tapausta, kun mies on valehdellut olevansa kohtuukäyttäjä.

• mullaenemmän kirjoitti:

Minulla on toistakymmentä tapausta, kun mies on valehdellut olevansa kohtuukäyttäjä.

Ehkä ne on tarkoittaneet että ovat kohtuukäyttäjiä alkuillasta, tai ehkä parin drinkin verran...

Sitten astuu estradille toinen mies, Viinamies.

• ätmelsson
        Palstamäki kirjoitti:

Ehkä ne on tarkoittaneet että ovat kohtuukäyttäjiä alkuillasta, tai ehkä parin drinkin verran...

Tilulilulei!!🤣

• Palstamäki kirjoitti:

KoSsUmieS

• Sinkkunainen---

Olen muuten jättänyt ainakin kymmenen miestä. Saa kyllä joskus juoda kuten juhannuskena mutta kun tulee joka perjantai töistä kotiin kaljakassi kädessä niin sanon miehelle heippa en tule takaisin ja varsinkin kun on lupaillut ettei juo ja sovittu muuta tekemistä.

• Olen juu. Ongelma juominen aiheutti ongelmakäytöstä ja läjäpäin ongelmia, ei sellaista tarvi jaksaa...

• Trollipeikko

Muistelinkin näin ja arvasin että tulet palstalle kertomaan tämän.

• Trollipeikko kirjoitti:

Hyvin muistettu ja päätelty. Mulla on varautunut suhtautuminen läträämiseen, johtuu juurikin tuosta kokemuksesta että oman isän kännäämisestä ja harmeista mitä sen myötä koettiin perheessä.

Juopottelu on perseestä...fiksusti joskus juominen mikä pysyy kontrollussa menee, enkä keuhkoa. Miehen pikkujoulut ja sillon tällön viikonloppu kaljat siedän, eikä ees ahdista.

Mut säännöllinen alkottelu olis liikaa. Niuho olen sen suhteen.

• mazy kirjoitti:

Hyvin muistettu ja päätelty. Mulla on varautunut suhtautuminen läträämiseen, johtuu juurikin tuosta kokemuksesta että oman isän kännäämisestä ja harmeista mitä sen myötä koettiin perheessä.

Juopottelu on perseestä...fiksusti joskus juominen mikä pysyy kontrollussa menee, enkä keuhkoa. Miehen pikkujoulut ja sillon tällön viikonloppu kaljat siedän, eikä ees ahdista.

Mut säännöllinen alkottelu olis liikaa. Niuho olen sen suhteen.

Mitä vähemmän alkoholilla pelaamista, sen parempi mulle. Vaikka absolutisti, ei vaivais ollenkaan.

• Trollipeikko
        Trollipeikko kirjoitti:

Mazy, tätä ei kirjoittanut oikea Trollipeikko.

Minua on alettu matkia. Olen lunastanut asemani.

• mazy
        Trollipeikko kirjoitti:

Mazy, tätä ei kirjoittanut oikea Trollipeikko.

Minua on alettu matkia. Olen lunastanut asemani.

Oukei, saanut stalkkerin. Olet tehnyt johonkin vaikutuksen..😃

• Trollipeikko
        mazy kirjoitti:

Oukei, saanut stalkkerin. Olet tehnyt johonkin vaikutuksen..😃

Juu. Ehkä olen ärsyttänyt jotakuta. Toisin sanoen olen luultavasti sanonut jotain, mikä on totta. 😂

Juu. Ehkä olen ärsyttänyt jotakuta. Toisin sanoen olen luultavasti sanonut jotain, mikä on totta. 😂

Sepä se voikin kirvoittaa kielenkantoja ja herättää mörrimöykyt koloistaan peeloilemaan...aina ei voi vaan varoa, ettei joku pahoita mieltään. Rehellinen mielipide ja kannanotto voi joskus tuntua jollekin ikävänä ja pahoittaa mieltä.

Kostoretket on turhia näissä jutuissa...mahtuuhan tänne eriävät näkemykset. ☺️

• häivy.iäksi
        Trollipeikko kirjoitti:

Olet vain sen totteri-tonoun perseennuolija, ei muuta.

hah Trolli ihmettelee miksi häntä trollataa: D surkuhupaisaa

• Toivottavasti en koskaan joudu.

• Kärsiikö perjantai-iltana ottaa lasillisen Octomorea vai onko laukut heti pakattu?

• helmiä_sioille

Mut joutuisit jättään heti. Mulla maistuu liiankin hyvin... :D

• helmiä_sioille

• Palstamäki kirjoitti:

Kärsiikö perjantai-iltana ottaa lasillisen Octomorea vai onko laukut heti pakattu?

No 4 cl

ehkä kertaa kaksi.

l. 8 cl max.

Sen verran joutuu ko. ainetta arvostamaan, mutta ei sen kanssa pystykään hosumaan.

• helmiä_sioille kirjoitti:

Ei?

• misspönttöuuni kirjoitti:

No 4 cl

ehkä kertaa kaksi.

l. 8 cl max.

Sen verran joutuu ko. ainetta arvostamaan, mutta ei sen kanssa pystykään hosumaan.

Tuokin olisi hyvä nauttia yhdessä, lasillinen molemmille. Jaettu ilo on kaksinkertainen ilo...

Harva kaipaa kännäilyä elämäänsä, mutta kyllähän 2-3 kertaa vuodessa pitää olla kosteammat iltamat hyvässä seurassa. Kestäisitkö äijää joka ottaisi tuon 2-3 kertaa vuodessa sellaisen iloisen hiprakan?

• helmiä_sioille
        misspönttöuuni kirjoitti:

Ei?

Meinaatko, et jaksaisit mun tissuttelua? :D

• Palstamäki kirjoitti:

Tuokin olisi hyvä nauttia yhdessä, lasillinen molemmille. Jaettu ilo on kaksinkertainen ilo...

Harva kaipaa kännäilyä elämäänsä, mutta kyllähän 2-3 kertaa vuodessa pitää olla kosteammat iltamat hyvässä seurassa. Kestäisitkö äijää joka ottaisi tuon 2-3 kertaa vuodessa sellaisen iloisen hiprakan?

Niinpä.

Kestän jos lukema pitää paikkansa enkä joudu käymään oman tai toisen puolesta läpi putkaa, sairaaloita, turvakoteja, toisten naisten/miesten kämppiä jne.

Ystävien seura ja sopivan hilpeä juhlinta on silloin tällöin paikallaan.
        Kun pitää sitä hauskaa siihen asti kun se oikeasti on hauskaa, että joskus tekee mieli juhlistaa uudelleenkin.

• helmiä_sioille kirjoitti:

Meinaatko, et jaksaisit mun tissuttelua? :D

Ei, ei tissuttelua.

• helmiä_sioille

Niinpä.

Kestän jos lukema pitää paikkansa enkä joudu käymään oman tai toisen puolesta läpi putkaa, sairaaloita, turvakoteja, toisten naisten/miesten kämppiä jne.

Ystävien seura ja sopivan hilpeä juhlinta on silloin tällöin paikallaan.
        Kun pitää sitä hauskaa siihen asti kun se oikeasti on hauskaa, että joskus tekee mieli juhlistaa uudelleenkin.

Huomaan että tuossa asiassa meille ei syntyisi ongelmia.

Kokonaan oma lukunsa on se, että vaikka minä lopetin tupakoinnin joulukuussa 2015 (27 vuoden sauhuttelun jälkeen), niin minä polttelen savukkeita silloin harvoin kun otan kuppia. Muutoin en polta ainuttakaan savuketta, mutta alkoholin kanssa se vain maistuu.

Onko tuollainen toiminta hyväksyttävissä?

• helmiä_sioille

• misspönttöuuni_out
        Palstamäki kirjoitti:

Kokonaan oma lukunsa on se, että vaikka minä lopetin tupakoinnin joulukuussa 2015 (27 vuoden sauhuttelun jälkeen), niin minä polttelen savukkeita silloin harvoin kun otan kuppia. Muutoin en polta ainuttakaan savuketta, mutta alkoholin kanssa se vain maistuu.

Tupakan mittaisen tauon voi lasillisen aikana pitää. Minulla on erikoisvalmisteisia puolimetrisiä tupakkeja siihen tarkoitukseen.

• misspönttöuuni_out kirjoitti:

Tupakan mittaisen tauon voi lasillisen aikana pitää. Minulla on erikoisvalmisteisia puolimetrisiä tupakkeja siihen tarkoitukseen.

Huomaan että nautintoaineet eivät aiheuttaisi välillemme kitkaa (edellyttäen että vastaaja ei ole trolli).

• Palstamäki kirjoitti:

En pidä tupakoinnista (itse polttanut koskaan),
        mutta tuonkin mainitsemasi tapamallin tiedän ystävieni kautta.
        Sitä tapahtuu ”iltamissa”, mutta en minä silti ole ystäviäni hylännyt tai katsonut
        huonoiksi ihmisiksi. Eivät hekään arkena polta.

Onpa muuten hienoa jos noiden vuosien jälkeen olet pystynyt panemaan stopin tasaiselle poltolle.

• Palstamäki kirjoitti:

Huomaan että nautintoaineet eivät aiheuttaisi välillemme kitkaa (edellyttäen että vastaaja ei ole trolli).

Siis tuo en ollut minä. Jos kirjoitan, merkki on aktiivisena.

• räkälän_trubaduuri
        helmiä_sioille kirjoitti:

Kukapa nainen haluaisi riesakseen juopon virolaisen lautapojan.

• misspönttöuuni_out kirjoitti:

Sinä trolli voit työntää sen metrisen tupakin...

• helmiä_sioille
        räkälän_trubaduuri kirjoitti:

Kukapa nainen haluaisi riesakseen juopon virolaisen lautapojan.

Sinä varmaan haluisit, muttet saa... :D

En pidä tupakoinnista (itse polttanut koskaan),
        mutta tuonkin mainitsemasi tapamallin tiedän ystävieni kautta.
        Sitä tapahtuu ”iltamissa”, mutta en minä silti ole ystäviäni hylännyt tai katsonut
        huonoiksi ihmisiksi. Eivät hekään arkena polta.

Onpa muuten hienoa jos noiden vuosien jälkeen olet pystynyt panemaan stopin tasaiselle poltolle.

Taisin vastata ensin trollille...

Olen oikeastaan yllättynyt siitä kuinka helppoa lopettaminen oli, ja siitäkin että minun ei tee illanvieton jälkeen yhtään mieli savukoida.

Toisaalta olen muutenkin panostanut terveellisiin elämäntapoihin. Ainoa paheeni on Pönttöuuni, nukun toisinaan viikolla liian vähän kun notkun takiasi palstalla pikkutunneille asti.

Sinä trolli voit työntää sen metrisen tupakin...

Ei sanota rumaa sanaa palstalla jossa voi olla alaikäisiä.

• Palstamäki kirjoitti:

Olen oikeastaan yllättynyt siitä kuinka helppoa lopettaminen oli, ja siitäkin että minun ei tee illanvieton jälkeen yhtään mieli savukoida.

Toisaalta olen muutenkin panostanut terveellisiin elämäntapoihin. Ainoa paheeni on Pönttöuuni, nukun toisinaan viikolla liian vähän kun notkun takiasi palstalla pikkutunneille asti.

Hienoa. Voisi luulla, että riippuvuus on kovempaa, kun kroppa saanut niin pitkään.

Niin minä tiedän pähkinät ja liikunnat ym., mutta oletko...oletko pystynyt tekemään viimeiselle paheelle mitään?

Otan tavoitteekseni järjestää sinulle 8 tuntia unta/yö.

Hienoa. Voisi luulla, että riippuvuus on kovempaa, kun kroppa saanut niin pitkään.

Niin minä tiedän pähkinät ja liikunnat ym., mutta oletko...oletko pystynyt tekemään viimeiselle paheelle mitään?

Otan tavoitteekseni järjestää sinulle 8 tuntia unta/yö.

Lopettamisessa keskeistä on motivaatio, ilman sitä riippuvuudesta irti pääseminen on toivotonta.

Tuo viimeinen paheeni ei oikeastaan häiritse minua, pärjäilen sen kanssa. Itseasiassa olisin valmis menemään tuon addiktion suhteen vieläkin pidemmälle, kenties elämään sen kanssa virallisemmin.

8 tuntia/yö on tässä iässä ihan liikaa, 6 tuntia on optimaalinen unen määrä.

• Palstamäki kirjoitti:

Tänä iltana menet klo 22 nukkumaan jos herätys on kuudelta.
        Sitten sammuu palstavalot ja pulinat seis.

Toisetkin voisivat noudattaa. Keikumme kaikki täällä liian myöhään,
        jopa aikaiseen.

Voin myöntää, että parina kesäaamuna huomasin kauhukseni kellon olevan kuusi :D

Sittemmin olen ottanut itseäni niskasta kiinni.

Tänä iltana menet klo 22 nukkumaan jos herätys on kuudelta.
        Sitten sammuu palstavalot ja pulinat seis.

Toisetkin voisivat noudattaa. Keikumme kaikki täällä liian myöhään,
        jopa aikaiseen.

Voin myöntää, että parina kesäaamuna huomasin kauhukseni kellon olevan kuusi :D

Sittemmin olen ottanut itseäni niskasta kiinni.

Herään aamuisin seitsemältä, ja kuusi tuntia on mulle sopiva unen määrä. Voin valvoa yhteen asti, mutta sinun aikataulusi on myös huomioitava.

Tulihan sitä valvottua öisin, mutta minä toisaalta nautin koko rahan edestä.

• Palstamäki kirjoitti:

Lopettamisessa keskeistä on motivaatio, ilman sitä riippuvuudesta irti pääseminen on toivotonta.

Tuo viimeinen paheeni ei oikeastaan häiritse minua, pärjäilen sen kanssa. Itseasiassa olisin valmis menemään tuon addiktion suhteen vieläkin pidemmälle, kenties elämään sen kanssa virallisemmin.

8 tuntia/yö on tässä iässä ihan liikaa, 6 tuntia on optimaalinen unen määrä.

Vaaralllinen addiktio.

Vai kuudella meinaat pärjätä. Minulla minimi on kahdeksan. Vapailla heittämällä kymmenen.

Uni lisää onnellisuutta ja tyytyväisyyttä. Muuten ihmisestä tulee kiukkuinen harakka.

Vaaralllinen addiktio.

Vai kuudella meinaat pärjätä. Minulla minimi on kahdeksan. Vapailla heittämällä kymmenen.

Uni lisää onnellisuutta ja tyytyväisyyttä. Muuten ihmisestä tulee kiukkuinen harakka.

Pärjään kuudella, käytännössä menen sillä nykyään. Nuorempana oli vuosia kun nukuin 3-4 tuntia/yö, mutta silloin kuljin hivenen ylikierroksilla.

Onnellisuus on jossain määrin minun dna:ssa, eikä univaje vaikuta siihen.

En ole huolissani tuosta addiktiosta.

• Palstamäki kirjoitti:

Herään aamuisin seitsemältä, ja kuusi tuntia on mulle sopiva unen määrä. Voin valvoa yhteen asti, mutta sinun aikataulusi on myös huomioitava.

Tulihan sitä valvottua öisin, mutta minä toisaalta nautin koko rahan edestä.

Heräätkö aina seitsemältä?

Täällä se on joko kuudelta tai puoli kymmenen. Minun työaikani ovat säännöllisen epäsäännölliset, aikaista aamua tai tosi myöhäistä iltaa.

Heräätkö aina seitsemältä?

Täällä se on joko kuudelta tai puoli kymmenen. Minun työaikani ovat säännöllisen epäsäännölliset, aikaista aamua tai tosi myöhäistä iltaa.

Kello on laitettu herättämään seitsemältä, mutta herään varttia vaille.

Pakko sanoa että mulla on hivenen syyllinen olo siitä että elämäni on liian helppia, mutta toisaalta on se ollut välillä kovaakin.

• Palstamäki kirjoitti:

Kello on laitettu herättämään seitsemältä, mutta herään varttia vaille.

Pakko sanoa että mulla on hivenen syyllinen olo siitä että elämäni on liian helppia, mutta toisaalta on se ollut välillä kovaakin.

No nythän se siinä tasaantuu, älä moisia mieti.

No nythän se siinä tasaantuu, älä moisia mieti.

Olen miettinyt että alkaisin tekemään iltatyötä, mutta toisaalta se voisi sitten näkyä opiskelussa kun tulee eteen aineita joihin pitäisi pystyä panostamaan enemmän aikaa.

• Palstamäki kirjoitti:

Olen miettinyt että alkaisin tekemään iltatyötä, mutta toisaalta se voisi sitten näkyä opiskelussa kun tulee eteen aineita joihin pitäisi pystyä panostamaan enemmän aikaa.

Jos vaan pärjäät noin, suosittelen ettet ala. Sitten just sakkaa aikataulut ja voimavarat.

Jos vaan pärjäät noin, suosittelen ettet ala. Sitten just sakkaa aikataulut ja voimavarat.

Pärjään ilmankin. Aikataulullisesti se olisi mahdollista, mutta ei silloin kun pitää lukea tentteihin ja siksi se ei houkutakkaan.

Nyt on löysää, mutta duunin kanssa se olisi sitten liian tiukkaa.

• Palstamäki kirjoitti:

Pärjään ilmankin. Aikataulullisesti se olisi mahdollista, mutta ei silloin kun pitää lukea tentteihin ja siksi se ei houkutakkaan.

Nyt on löysää, mutta duunin kanssa se olisi sitten liian tiukkaa.

Sitten ratkaisu on varmasti aika lailla selvä. Pää on liian täynnä töiden jälkeen, teoria vaatii
        vastaanottavuutta. Mee vain noin.

Katselen tällä hetkellä kahden reilun parikymppisen nuoren elämää työkuvioissa, toinen
        kiinni AMK:ssa, toinen yliopistolla. Työvuoroja ollaan yritety keventää, mutta näkee väsymyksen kun lopputyö on käsillä kummallakin ja firmakin vaatii. Ei mahda mitään.

Mutta he ovat pakkorakosessa, työtä on tehtävä ettei mene arkiruokailu kokonaan tonnikalatähteiksi.

Sitten ratkaisu on varmasti aika lailla selvä. Pää on liian täynnä töiden jälkeen, teoria vaatii
        vastaanottavuutta. Mee vain noin.

Katselen tällä hetkellä kahden reilun parikymppisen nuoren elämää työkuvioissa, toinen
        kiinni AMK:ssa, toinen yliopistolla. Työvuoroja ollaan yritety keventää, mutta näkee väsymyksen kun lopputyö on käsillä kummallakin ja firmakin vaatii. Ei mahda mitään.

Mutta he ovat pakkorakosessa, työtä on tehtävä ettei mene arkiruokailu kokonaan tonnikalatähteiksi.

Tuo on niin tosi että teoria vaatii vastaanottavuutta, ja se taas vaatii lepoa ja hyvää mieltä. Minä olen tottunut vetämään välillä pienellä univajeella, mutta toisaalta sitten pitää saada päälle sellainen mielihyvävaihde. Meillä on onneksi kiva ryhmä ja me nauretaan paljon, se auttaa pysymään oikeassa moodissa.

Tiedän kuitenkin että duuni tässä paikassa sitoisi minua liikaa, ja opiskelusta pitäisi tinkiä. En ole pakkorakosessa ja menen näillä. En yhtään kadehdi noita työkavereitasi.

• Palstamäki kirjoitti:

Tuo on niin tosi että teoria vaatii vastaanottavuutta, ja se taas vaatii lepoa ja hyvää mieltä. Minä olen tottunut vetämään välillä pienellä univajeella, mutta toisaalta sitten pitää saada päälle sellainen mielihyvävaihde. Meillä on onneksi kiva ryhmä ja me nauretaan paljon, se auttaa pysymään oikeassa moodissa.

Tiedän kuitenkin että duuni tässä paikassa sitoisi minua liikaa, ja opiskelusta pitäisi tinkiä. En ole pakkorakosessa ja menen näillä. En yhtään kadehdi noita työkavereitasi.

Niin, jotta suotta syytteli itseäsi.

Hyvä ryhmä kannustaa yksilön hyviin suorituksiin. Itsekin tulen olemaan aina kiitollinen
        omalla opiskeluporukalle, lieneköhän ilman niitä tyyppejä tullut koko lopputyötä tehtyä.
        Ryhmäkuri, tuki ja kannustus. Koko ryhmä halusi valmistua kunnon papereilla.
        Joskus silloin tällöin muistelen vähän haikeudella.

Ja miten viisas opinto-ohjaaja siinä paikkaa oli; ainoa ihminen, joka sanoi väsymyksen tultua, että nyt hommat seis ja tuolloin vasta jatkuu. Ja sitten tulikin valmista kun siihen vaikeimpaan paikkaan sai vähän välimatkaa. Viisas vanhempi rouva hän...

Ei haitannut vaikka meni vuosi yli sovitun.

Sulla on hyvin kaikki munat samassa korissa...hetkinen...vai mikä se sanonta oli :D
        no joka tapauksessa ideaalitilanne. Tahto sille tiedontulolle ilman häiriötekijöitä.

Pidän peukkuja.

Niin, jotta suotta syytteli itseäsi.

Hyvä ryhmä kannustaa yksilön hyviin suorituksiin. Itsekin tulen olemaan aina kiitollinen
        omalla opiskeluporukalle, lieneköhän ilman niitä tyyppejä tullut koko lopputyötä tehtyä.
        Ryhmäkuri, tuki ja kannustus. Koko ryhmä halusi valmistua kunnon papereilla.
        Joskus silloin tällöin muistelen vähän haikeudella.

Ja miten viisas opinto-ohjaaja siinä paikkaa oli; ainoa ihminen, joka sanoi väsymyksen tultua, että nyt hommat seis ja tuolloin vasta jatkuu. Ja sitten tulikin valmista kun siihen vaikeimpaan paikkaan sai vähän välimatkaa. Viisas vanhempi rouva hän...

Ei haitannut vaikka meni vuosi yli sovitun.

Sulla on hyvin kaikki munat samassa korissa...hetkinen...vai mikä se sanonta oli :D
        no joka tapauksessa ideaalitilanne. Tahto sille tiedontulolle ilman häiriötekijöitä.

Pidän peukkuja.

Jotenkin tuntuu että vanhempana opiskelu on helpompaa. Motivaatio on korkeammalla, osaa erottaa oleellisen epäoleellisesta, ja jopa ryhmässä toimimisen taito on paremmalla tasolla. Nuorempana ei myöskään osannut suhteutua oikein siihen jos joku jäi vähän usvan peittoon, nyt minä kaivan omalla ajalla tietoa jos joku asia vaivaa.

Tuo ryhmässä toimiminen on yllättävän tärkeää jos haluaa menestyä, ilman sitä touhu on tuplasti työläämpää. Ryhmäytyminen lisää myös viihtyvyyttä, se on oikeasti tärkeää kaikkialla missä on muita ihmisiä ympärillä.

Miten oma ammatinvaihtosi?

• Palstamäki kirjoitti:

Jotenkin tuntuu että vanhempana opiskelu on helpompaa. Motivaatio on korkeammalla, osaa erottaa oleellisen epäoleellisesta, ja jopa ryhmässä toimimisen taito on paremmalla tasolla. Nuorempana ei myöskään osannut suhteutua oikein siihen jos joku jäi vähän usvan peittoon, nyt minä kaivan omalla ajalla tietoa jos joku asia vaivaa.

Tuo ryhmässä toimiminen on yllättävän tärkeää jos haluaa menestyä, ilman sitä touhu on tuplasti työläämpää. Ryhmäytyminen lisää myös viihtyvyyttä, se on oikeasti tärkeää kaikkialla missä on muita ihmisiä ympärillä.

Onhan se helpompaa kun sillon on jo tolkku päässä.
        On halu osata ja hyödyntää tietoa. Itseä vartenhan se tulee ja parempaa elämää.
        Nuorena ketutti pakkolukeminen. Se saattoi olla vähän, hmm, hengailua, "kuhan jotain jossain".

Jos on välitön porukka, niin info liikkuu liukkaasti ja hyödyttävästi.

No niinku nyt töissäkin, sinne on silleen kiva mennä, että vuosien jälkeen tuntuu ku kotiin tulis. Ne on tavallaan "perhettä", yksi ryhmä, johon maailmassa kuulun ja he tarvitsevat minua.
        Jos nyt duunista ikinä voi noin sanoa. Mutta joo.

Ai ammatinvaihto? Olen sille ihan avoin. Koko ajan tuntosarvet tärisee. Vaikka tykkäis tuosta, niin ajatus on se, että maailmassa on niin paljon muutakin ja elämää ei ole kuin yksi.
        Tuntuupi, että tällä nykyisellä saralla olen nähnyt jo kaiken.

• Palstamäki kirjoitti:

Kohta mä peittelen sut täkin alle.

Vaikka panisit vastaan.

Onhan se helpompaa kun sillon on jo tolkku päässä.
        On halu osata ja hyödyntää tietoa. Itseä vartenhan se tulee ja parempaa elämää.
        Nuorena ketutti pakkolukeminen. Se saattoi olla vähän, hmm, hengailua, "kuhan jotain jossain".

Jos on välitön porukka, niin info liikkuu liukkaasti ja hyödyttävästi.

No niinku nyt töissäkin, sinne on silleen kiva mennä, että vuosien jälkeen tuntuu ku kotiin tulis. Ne on tavallaan "perhettä", yksi ryhmä, johon maailmassa kuulun ja he tarvitsevat minua.
        Jos nyt duunista ikinä voi noin sanoa. Mutta joo.

Ai ammatinvaihto? Olen sille ihan avoin. Koko ajan tuntosarvet tärisee. Vaikka tykkäis tuosta, niin ajatus on se, että maailmassa on niin paljon muutakin ja elämää ei ole kuin yksi.
        Tuntuupi, että tällä nykyisellä saralla olen nähnyt jo kaiken.

Nuorempana duunitkin oli enempi vain sellaista pakkopullaa, tai pelkkä toimeentulo. Vasta aikuisiällä on herännyt tajuamaan ryhmähengen tärkeyden ja oikeastaan vielä tarkemmin oman merkityksen sen ryhmähengen rakentamisessa.

Nuorempana duunissa saattoi olla 1 tai 2 parempaa frendiä joiden kanssa tuli käytyä vapaa-aikana "radalla" ja muut oli vähän kuin ilmaa. Nykyään sitä on kiinnostuneempi muista ihmisistä, ja minä huomaan jopa rekisteröiväni jos duunissa (tai nyt opiskelupaikalla) jollakin on huolia. Jos huomaan että joku vetäytyy vähän syrjään, niin otan kontaktia. Kai se on osaltaan myös sitä iän tuomaa itsevarmuutta.

Hyvä työ- ja opiskeluyhteisö on voimavara, sellaiseen on kiva aina mennä. Jos sullakin on ajatuksia kokeilla jotakin muuta, niin on hyvä että on kuitenkin nyt sellainen kuvio josta ei tarvitse vauhdissa hypätä mihinkään epävarmuuteen. Voit punnita vaihtoehtoja ja hylätä sellaiset joissa on liikaa riskikerrointa,

• Palstamäki kirjoitti:

Nuorempana duunitkin oli enempi vain sellaista pakkopullaa, tai pelkkä toimeentulo. Vasta aikuisiällä on herännyt tajuamaan ryhmähengen tärkeyden ja oikeastaan vielä tarkemmin oman merkityksen sen ryhmähengen rakentamisessa.

Nuorempana duunissa saattoi olla 1 tai 2 parempaa frendiä joiden kanssa tuli käytyä vapaa-aikana "radalla" ja muut oli vähän kuin ilmaa. Nykyään sitä on kiinnostuneempi muista ihmisistä, ja minä huomaan jopa rekisteröiväni jos duunissa (tai nyt opiskelupaikalla) jollakin on huolia. Jos huomaan että joku vetäytyy vähän syrjään, niin otan kontaktia. Kai se on osaltaan myös sitä iän tuomaa itsevarmuutta.

Hyvä työ- ja opiskeluyhteisö on voimavara, sellaiseen on kiva aina mennä. Jos sullakin on ajatuksia kokeilla jotakin muuta, niin on hyvä että on kuitenkin nyt sellainen kuvio josta ei tarvitse vauhdissa hypätä mihinkään epävarmuuteen. Voit punnita vaihtoehtoja ja hylätä sellaiset joissa on liikaa riskikerrointa,

No nimenomaan. Eipä kovasti lisättävää tähän.

Niin, turvaverkosta on helpompi pompata
        toisiin tuuliin kun ei ole ajolähtö kyseessä.
        Saadaan eliminoitua hätäiset ratkaisut.

Olen tässä vaivihkaa käynytkin muutamassa haastattelussa...
        Otin treenin kannalta, miltä se tuntuis...
        Lähinnä tuntui, että minä haastattelin haastattelijaa ja esitin kysymykset, koska ei ollut paineita.
        Joka tapauksessa, noissa se tökkäsi palkkaukseen; huonompaan en tietenkään lähde ja nyt osaan jo vaatia, sen, mikä kuuluu saada.

Vaan ihan avartava kokemus. Ruosteet pinnoilta pois sitten kun on tosipaikka kyseessä, minkä kirkuen haluan.

Kohta mä peittelen sut täkin alle.

Vaikka panisit vastaan.

Kyllä minä tykkään panna vastaan, mutta parempi tuo lienee painua pian pehkuihin.

Tässä jutustellessa tajusin että minun pitää muistaa kirjoitella myös henkilökohtaisia sähköpostejani, mutta jumitan aina kanssasi palstalle. Toisaalta, kivahan se on kirjoitella kanssasi, tämä alkaa tuntumaan jo kodikkaalta.

• Palstamäki kirjoitti:

Kyllä minä tykkään panna vastaan, mutta parempi tuo lienee painua pian pehkuihin.

Tässä jutustellessa tajusin että minun pitää muistaa kirjoitella myös henkilökohtaisia sähköpostejani, mutta jumitan aina kanssasi palstalle. Toisaalta, kivahan se on kirjoitella kanssasi, tämä alkaa tuntumaan jo kodikkaalta.

Öö...

Jahaa...ahaa.

Hyvää yötä Sinulle toivotan nyt. Se olisi aikamoinen viikko edessä (kädet tärisee).
        Toivottavasti selviää. Kaikesta.
        Ehkä siitä jossain kohtaa.

Untalunta..

No nimenomaan. Eipä kovasti lisättävää tähän.

Niin, turvaverkosta on helpompi pompata
        toisiin tuuliin kun ei ole ajolähtö kyseessä.
        Saadaan eliminoitua hätäiset ratkaisut.

Olen tässä vaivihkaa käynytkin muutamassa haastattelussa...
        Otin treenin kannalta, miltä se tuntuis...
        Lähinnä tuntui, että minä haastattelin haastattelijaa ja esitin kysymykset, koska ei ollut paineita.
        Joka tapauksessa, noissa se tökkäsi palkkaukseen; huonompaan en tietenkään lähde ja nyt osaan jo vaatia, sen, mikä kuuluu saada.

Vaan ihan avartava kokemus. Ruosteet pinnoilta pois sitten kun on tosipaikka kyseessä, minkä kirkuen haluan.

Sulla on oikea asenne, pitää tarkkailla ympärilleen ja katsoa onko elämällä jotakin muuta tarjottavanaan. Uskon että sulle käy kaikissa tapauksissa hyvin.

Kultapieni pesusieni, minun täytyy nyt siirtyä puhelimeen, velimies soitteli mulle juuri hetki sitten. Viime viikonloppuna oli nuorimman sisareni tyttären vauvan ristiäiset, ja tänään vanhimmasta veljestäni tuli ukki.

Hänen tyttärensä asuu Norjassa, joten voipi olla että nuo ristiäiset jää nyt käymättä, mutta pitää vaihtaa vielä broidin kanssa muutama sana ennenkuin pistän nukkumaan.

Kysyit jossakin keskustelussamme puhunko ruotsin kieltä. En puhu, se on valitettavasti jäänyt opettelematta. Norjassa siitä olisi hyötyä, mutta kun ei osaa niin ei osaa.

Toivotan sulle hyvät yöt ja kauniita unia. Kirjoittelen sulle taas sopivassa kohtaa niin jatketaan juttua.

• akuutti_keissi

Viinalla hoidetaan elämän harhaa, luulisin. Viinan ja harhat saa hätistettyä pois muutoinkin, työstämällä itseä, mutta siinä joutuu pohtimaan asioita ja se vie vähän enemmän aikaa. :-9

• Neiti-A

Miehet on alkoholisteja. Parempi pysyä erossa miehistä kokonaan niin oma elämäkin pysyy järjestyksessä.

• aaaniinkuaaa

Tarkoittaako Neiti-A neiti alkoholistia?

• Eivaanjaksa

Olen enkä huoli edes vanhaa alkkaria. Ongelmia kun tulee lohdutus on pullossa.

• Wrong-love

Edellinen mies joi liikaa. Teki velkaa, otti lainaa kavereilta ja osti alkoholia, jätti laskuja maksamatta. Ihna hirveetä elämää sellainen. Juoda saa mutta kohtuudella, ex joi 30 kaljaa illassa.
      Nykymieheni 43v on fiksumpi eikä juo usein, ei ole velkaa ja ottaa parisuhteen vakavasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      73
      3335
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      31
      1901
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1899
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      17
      1446
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1391
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1308
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1296
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1207
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1197
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      965
    Aihe