Nainko muka löytää helposti seksiseuraa?

seikkailijatar

Muutaman viikon tuloksettoman seuranhaun jälkeen taidan luovuttaa koko homman. Olen 170cm pitkä joten en halua panoseurakseni itseäni lyhyempää miestä. Miksi? Koska se ei vaan toimi, ja monesti miehellä iskee alemmuuskompleksi siinä vaiheessa, kun hommiin oltaisiin rupeamassa. Sitten toiseksi painan 90kg eli ylipainoinen olen reippaasti ja jälleen en halua tuntea itseäni norsuksi hiiren päällä, joten 70kg miehet ei sytytä. Ja lopuksi järkikin sanoo, että isäni ikäisen miehen kanssa seksi ei innosta. Se on vaan se iho ja tyyli suudella, jotka ei vaan sytytä. Ja onko kohtuu määrä hiusta liikaa pyydetty voin tästä kuitenkin joustaa jos jutut on hyviä. Näillä kriteereillä löytyvää miestä, jonka ajatukset pysyisi koossa kun jutellaan ei tunnu olevan olemassa.

Olen siis vastaillut kymmeniin kik viesteihin ja aina esiin pulpahtelee kummallisuuksia. Aikataulu ja sijainti sopii ja pyydän kahville. Vastauksena saan kuitenkin "pankkitilillä on 0.9€ että en kykene ja mummo tuli loppuvuodeksi kylään niin ei mul oo kyl paikkaa" ei siinä ei mua haittaa jätkälle kahvia tarjota ja voin varata air bnb kämpänkin, mutta jotenkin menee vähän maku jos toisella ei ole varaa edes ruokaan. Että selvittäköön elämänsä ensin jaloilleen ennen kun menen sekaantumaan kuvioon.
Sitten toinen raivostuttava kategoria on ehdottomasti aloitekyvyttömät tai vielä parempaa sovitaan aika ja paikka, mutta löytyy yhtäkkiä yllätystöitä. Aivan lauantai-iltoihin niitä töitä tulee yllätyksellä todella monelle Suomessa. Jälleen hukkasin aikaani turhiin odotuksiin. Ja sitten on toki yksinkertaisesti selkärankaani kylmäävät tapaukset eli viesteihin heti vastausta olettavat, jotka toteavat kolmen sekunnin odotuksen jälkeen "no et näköjään vastaa feikki" tai jotain vastaavaa. Kyseinen tapa on sen verran raivostuttava etten ole henkilöstä kiinnostunut tämän jälkeen. Ja sitten tietenkin pelkästään viestittelystä kiinnostuneet miehet ja mistä sä tykkäät seksissä kysymys. Oikeasti aikuiset miehet eikö teidänkin mielestänne olisi mukavampaa tavata nainen ja kysyä sitten korvaan kuiskutellen, kun nainen on siinä sylissä "että mistä sä tykkäät" Tähänkin kysymykseen olen toki kiltteyttäni vastannut ja useimmiten kyllä minun tyylini nussia kuulostaa hyvältä ruudun toiselle puolelle, mutta turhaa näpyttelyä se on minun mielestäni. Ja toki olen muutaman hylännyt kasvokuvan nähtyäni, koska mies ei ole omaa tyyppiäni ja toivoisin miehiltä samaa käytäntöä kehiin. Että kun vaihdetaan kasvokuvia niin miksi helvetissä jatkaa viestittelyä tai kehua minun kasvojani jos oikeasti on etsimässä pientä ja hoikkaa naista. Niin kun en ymmärrä.

Joten tämän kaiken kyynisyyden keskellä lopetan. Varmasti vika on oikeasti minussa, että en kiinnostu jokaikisestä miehestä. Puhumattakaan kuinka en todella ole kiinnostunut laittamaan itsestäni yhtään enempää sopimattomia kuvia. Haluan seksiä, läheisyyttä, mukavan illan upouuden ihmisen kanssa, jolla on varmasti mielenkiintoinen oma tarinansa josta hän haluaa jakaa murusia yhteisen rentouttavan stressiä purkavan seksin merkeissä. Ja se minkälaisen seksin riippuu siitä fiiliksestä miten ilta eten

53

1046

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pillujen--asiantuntija

Olet palstan ätmin tasoinen nainen. Sinun kuuluu kelpuuttaa lyhyt 167 cm ja lihava 90 kg atm mies.

• Pillujen--asiantuntija

Minä voin panna sinua. Minä en edes ole töissä eikä yllätyksiä tule. Minulla on myös rahaa matkustaa mihin päin suomea tahansa.

• SuominainenOngelmapesäke

" Minulla on myös rahaa matkustaa mihin päin suomea tahansa."

On varmasti. Mutta mikään ei ole niin rasittavaa, kuin matkustaa toiselle puolelle Suomea treffeille, vain huomatakseen, että:

a) nainen ei tule paikalle

tai

b) nainen ei tykkää ulkonäöstäsi, vaatetuksestasi , kengistäsi jne.

Ketjun aloittaja tosiaan itse pilaa asiansa liiallisilla ulkonäkövaatimuksillaan ja huonolla luonteellaan.

Taitaa etsiä lähinnä irtoseksiä, eli jos joku mies kaikesta huolimatta kiinnostuisi tuosta naisestas oikeasti, ja haluaisi viettää jokaisen yönsä hellästi sylikkäin, niin tämä nainen saisi jonkin paniikkikohtauksen ja lähtisi karkuun, koska on henkisesti niin kysymätön, ettei kykene tiiviiseen sitoutumiseen heti.

Tosin lisävaikeutena treffien järjestämisessä on usein naisen "emmä soita enkä anna numeroa tuntemattomille" -asenne -- tämä pilaa jo etukäteen mahdollisuuden järjestää treffit.

Miehet huom: Suunnistakaa Aasiaan vaimonhakureissulle - se on paras päätös, mitä sinkkumiehenä voit tehdä !

Kas kun suomalaisista naisista suurin osa niistä, jotka ovat vielä sinkkuja, ovat juuri tuollaisia.

Itse muuten olen 170 cm / 58 kg, ja minulla on ollut suomalainen ex -tyttöystävä 165 cm / 92 kg, tosin suhde jäi alle vuoden mittaiseksi, eli ilmeisesti juuri todellisessa / pitkäaikaisessa sitoutumisessa tälläkin nuorella naisella oli ongelmia.

Ei häntäkään kokoero haitannut, joten kyllä aloittajan tapauksessa e vika löytyy omien korvien välistä.

Viranomaiset valittavat ennätyspientä syntyvyyttä - ja suuri osa niistäkin lapsista joita tähän maahan nyt syntyy, ei synny rakastavaan avioliittoon, vaan hyvin usein yksinhuoltajaäideille.
        Eli siis: naisille kelpaa seksi, mutta ei kelpaa parisuhde / avioliitto.
        Ja se seksikin vain jos mies on 185 cm / 95 kg.

• Mikä sun kik on niin jutellaan;)

• Jos olet nätti, niin luulisi maailmasta löytyvän karhu-uroksia jotka haluavat jörniä sinua.

Uutta matoa vain koukkuun, kyllä se siitä.

• järkikäteen

Paskamäki tuskin kelpaa tuolle Iso-Iitalle

• htdeok

Eli haussa miehekäs nuorimies, joka mieluiten ei kalju, on tietenkin viriili, mutta osaa olla kuitenkin järkevä, ja oikealla tavalla supliikki. Sekä pitää isoista naisista.

Kyllähä tuossa aika paljon tippuu varmaan kandidaatteja pois. Varmasti jokunen täyttääkin nämä kriteerit, mutta mätsääkö sitten toiselta puolen. Olen positiivinen, ja sanoisin, että varmaan jostain löytyy sopiva, mutta ei välttämättä helposti.

• SoliterniuM1977

Ylipaino pahin este. Laihduta hoikaksi niin johan miehiä alkaa löytymään. Absoluuttinen totuus ja fakta.

• Anonyymi

Mussun mussun, toiset tykkää muhkummasta.

• xxMaxx

Mitä kanavia kaltaisesi lady on seksiseuraa etsinyt? Ennenhän oli Iskuri vaan sekin on mennyt pilalle.
      Kun olisin ilmoituksesi nähnyt olisin laittanut matoa koukkuun, sylkäissyt ja viuhauttanut siimaa.
      Viestistäsi ei ilmene missä päin Suomea vaikutat, itse olen hyvien ihmisten Pohjanmaalla ja autolla pääsee vaikka minne.

• ei.kiitos

Sulla on 40 kg ylipainoa

• vanhapalstalainenpalaa

Ei taatusti ole 40 kg ylipainoa. Ylipainoa on, mutta ei noin paljon. Itse olen 171 cm/67 kg, enkä ole määritysten mukaan ylipainoinen.

• varmastilöytyy

Ei muuta kuin jonnekin alastonsuomeen niin eiköhän panoseuraa löydy.

• TOSI_KOMEA_DF

ollen 170cm ja 160kg.

peenixeni on seisokissa 11cm !

aletaax panee ?

• Kaikysyäsaa--

Paljonko se pillusi käyttö maksaa? Puhut rahasta ekassa viestissä ettei köyhät miehet pääse sun kanssa treffeille.

• ymmärrettävää

Ei sellaiset, joilla ei ole varaa yhteen kahvikuppiin

• EnTueKahvilayrittäjiä
        ymmärrettävää kirjoitti:

Ei sellaiset, joilla ei ole varaa yhteen kahvikuppiin

"Ei sellaiset, joilla ei ole varaa yhteen kahvikuppiin"

Miksi mies maksaisi jonkun naisen latte -annosta kahvilassa ?

Itse en juo kahvia, koska se maistuu pahalta.

Ja se nainenkin löytäisi kahvinsa halvemmalla keittämällä sen kotona - tarikkeita löytyy halvalla Prismasta.

Miksikö kahvi kahvilassa sitten maksaa niin paljon ?

Ahneutta epäilen ensimmäisenä - mutta ei välttämättä sen kahvilanomistajan ahneutta vaan (liikehuoneiston) vuokranantajan !

Jos pienen kahvilan liikehuoneiston vuokra on 7000 €/kk, niin saa siinä muutaman kahvikupillisen myydä (2,5 € /kuppi) että saa edes vuokran maksettua, ja kun sen vuokran lisäksi on uitakin kuluja, henkilökunnallekin täytyy maksaa palkkaa (jollei sitten rehki yksinään kahvilassaan aamusta iltaan 7 päivää viikossa).

Juuri liikehuoneistojen vuokrat ovat syyllisiä Suomen erittäin korkeaan hintatasoon !

Vuokranantajan kannalta tietysti kätevää - joku muu tekee työn ja kantaa yrittämisen riskit - itse voi senkun kerätä vuokratuottoja vuosikymmeniä sitten sijoitustarkoituksessa ostetusta liikehuoneistosta. Ja jos syntyy esim. remonttikuluja, niin ainahan voi nostaa vuokraa (niin kauan kun joku liiketilaa tarvitseva yrittäjä vain suostuu vielä korkeampaa vuokraa maksamaan).

Eihän yrittäjä tietenkään mielellään entistäkin korkeampaa vuokraa maksa, mutta siitä pitävät huolen muut vuokranantajat ettei vaihtoehtojakaan juuri ole (ainakaan Helsingissä).

Mutta siitä vain Latte -kupposelle kahvilaan - vaan EI minun rahoillani - eli nainen: maksa ihan itse kahvikuppisi !

• läski.turn.off

Miksi ap. ei laiduta. Läskinainen kelpaa vain runkkareille

• Nainen löytää jos hyvöksyy tasonsa. Sun naistasoa (90kg) vastaava on mies joka on joko alle 50kg tai yli 120kg, semmoisille luulisi kelpaavan mutta jos sinä et niitä kelpuuta voi olla vaikeampi löytää.

• wanhaämmä

Tuuraat Pikkukakkosta? Onko sulla tilasto, ätmitutkimus tai jokin kaavio noille kilomäärillesi? Ripottele muutama prosenttiluku vielä tekstin sekaan niin on vakuuttavampaa.. 110% taitaa olla Pikkukakkosen lempiluku ;)

Aina vaan kuvitellaan että kaikilla on samanlainen maku kuin itsellä, tai että ainakin edustaa suurinta osaa ihmisistä mielipiteineen... Vaikka mielipide-erot vois jakautua suht tasaisesti vaikkapa 1/1000.

• wanhaämmä kirjoitti:

Tuuraat Pikkukakkosta? Onko sulla tilasto, ätmitutkimus tai jokin kaavio noille kilomäärillesi? Ripottele muutama prosenttiluku vielä tekstin sekaan niin on vakuuttavampaa.. 110% taitaa olla Pikkukakkosen lempiluku ;)

Aina vaan kuvitellaan että kaikilla on samanlainen maku kuin itsellä, tai että ainakin edustaa suurinta osaa ihmisistä mielipiteineen... Vaikka mielipide-erot vois jakautua suht tasaisesti vaikkapa 1/1000.

Joo, jos nainen on ylipainoinen sen tasoinen on ylipainoinen mies ja koska miehet luonnostaan rotevampia pitää laittaa vastaavat kilot päälle. Ap on 90kg vaikka pitäisi olla max.60kg, miehelle normaali paino voi olla vielä 90kg, siihen päälle samat 30kg tekee 120kg.

• vanhapalstalainenpalaa
        Harmaaritari kirjoitti:

Joo, jos nainen on ylipainoinen sen tasoinen on ylipainoinen mies ja koska miehet luonnostaan rotevampia pitää laittaa vastaavat kilot päälle. Ap on 90kg vaikka pitäisi olla max.60kg, miehelle normaali paino voi olla vielä 90kg, siihen päälle samat 30kg tekee 120kg.

"Ap on 90kg vaikka pitäisi olla max.60kg,"

Kuule, ihan normaalipainoinen olen kaikkien määritelmien mukaan minäkin vaikka tällä hetkellä on painoa 67-68 kg (suhteutettuna pituuteen 171 cm). Suurosan aikuisikääni painoni on ollut 60 kg, ja se on seuraavana tavoitteenani mieluiten vuoden loppuun mennessä. 55-kiloisena, silloin kun olen muutamana keväänä sen painanut, olen ollut jo selkeästi hyvin hoikka - ja se on taas tavoitteenani kevääseen mennesä.

• pppps
        vanhapalstalainenpalaa kirjoitti:

"Ap on 90kg vaikka pitäisi olla max.60kg,"

Kuule, ihan normaalipainoinen olen kaikkien määritelmien mukaan minäkin vaikka tällä hetkellä on painoa 67-68 kg (suhteutettuna pituuteen 171 cm). Suurosan aikuisikääni painoni on ollut 60 kg, ja se on seuraavana tavoitteenani mieluiten vuoden loppuun mennessä. 55-kiloisena, silloin kun olen muutamana keväänä sen painanut, olen ollut jo selkeästi hyvin hoikka - ja se on taas tavoitteenani kevääseen mennesä.

Jos on isot rinnat niin sitten 67 kiloisena et ole ylipainoinen...miesten silmissä.

• vanhapalstalainenpalaa
        pppps kirjoitti:

Jos on isot rinnat niin sitten 67 kiloisena et ole ylipainoinen...miesten silmissä.

No ei ole isoja rintoja. :( Olen siis auttamatta läski, miesten silmissä.

Tässä esimerkiksi läski kroppani tältä aamulta:

http://tinypic.com/view.php?pic=14sld8x&s=9

Hyvä tietää, että se on 99 % miehistä liian läski, niin tiedän olla jatkossa edes katselematta tai haaveilematta miehistä. Nunnaluostari kutsuu...

Tai sitten kun saan tuosta sen haluamani 15 kg laihdutettua pois, uskaltaa varmaan jo palata "markkinoille"...

• vanhapalstalainenpalaa kirjoitti:

No ei ole isoja rintoja. :( Olen siis auttamatta läski, miesten silmissä.

Tässä esimerkiksi läski kroppani tältä aamulta:

http://tinypic.com/view.php?pic=14sld8x&s=9

Hyvä tietää, että se on 99 % miehistä liian läski, niin tiedän olla jatkossa edes katselematta tai haaveilematta miehistä. Nunnaluostari kutsuu...

Tai sitten kun saan tuosta sen haluamani 15 kg laihdutettua pois, uskaltaa varmaan jo palata "markkinoille"...

No ei tuo valtavan pahalta näytä ja sulla vissiin sellainen vartalomalli että siinä kestää vähän olla ylimääräistäkin eikä sitä heti huomaa mutta joo, jonnekin alle 60kg niin olet jo nätti ja 55kg niin volet upea, siihen kannattaa sitten jättääkin.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

No ei tuo valtavan pahalta näytä ja sulla vissiin sellainen vartalomalli että siinä kestää vähän olla ylimääräistäkin eikä sitä heti huomaa mutta joo, jonnekin alle 60kg niin olet jo nätti ja 55kg niin volet upea, siihen kannattaa sitten jättääkin.

Todellakin on hirveä läski! Kuvottavaa. Mikä suomilehmiä vaivaa, kun löysää lihaan roikkuu joka paikassa?? Kaunein nainen on 170 cm, paino max 10 kg, ei tissejä tai sit silarit. Plussaa jos on kuollut, niin ettei tarvi kuunnella vittutelineen paskoja juttuja.

Mitkä on muuten yberalfa - Harmaaritarin mitat 🤗? Onx viä hiuksia?

• mklbgflrt

Nainen löytää helposti seksiseuraa, jos ei ole turhan nirso. Tämä jälkimmäinen osuus naisilta useimmiten unohtuu. Nytkään ongelma ei ole se, etteikö sitä seksiseuraa olisi, vaan se ettei tarjonta kelpaa.

Ei kukaan koskaan väittänyt että sinulle olisi tarjolla juuri sinua varten räätälöity panomies.

• älä.nirsoile

Ruman naisen ei pitäisi nirsoilla

• wanhaämmä

Onpas erikoista. Vanhoille ämmillekin tyrkytetään lähempää kanssakäymistä jatkuvasti.

Ehkei sun kuitenkaan kannata luovuttaa. Jollet saa edes seksiä kiinnostavalta mieheltä, löytäisitkö sitten parisuhteen yhtään sen helpommin?

• SukupuoliTilastoFakta

"Jollet saa edes seksiä kiinnostavalta mieheltä, löytäisitkö sitten parisuhteen yhtään sen helpommin?"

Naisen seksimarkkina-arvo on aina korkeampi kuin parisuhdemarkkina-arvo.

Eli jos saat irtoseksiin YTM:n , niin parisuhteeseensaat hyvällä onnella KTM:n , huonommalla onnella ATM:n.

Vastaavasti:

jos saat irtoseksiin KTM:n , niin parisuhteeseensaat hyvällä onnella ATM:n , huonommalla onnella EATM:n. (* = Erittäin Alhaisen Tason Mies).

Nainen saa irtoseksisuhteeseen huomattavasti tasokkaamman miehen kuin mitä hän voi saada pysyvään parisuhteeseen.

Nainen, joka ei tätä joko ymmärrä tai ei hyväksy, ei tule koskaan saamaan vakituista parisuhdetta vaan elää joko selibaatissa tai harrastaa irtoseksisuhteta (ja mahdollisesti kerää itseensä sukupuolitauteja, jos edes kondomia ei käytetä).

• wanhaämmä

Heh... Käsityksesi mukaan vakituisen parisuhteen saaminen naiselle jokin suurikin elämän tavoite ja täyttymys?

Se on kuule niin, että tosielämän ytm ei haahuile irtopillu-elämää, vaan on enemmän uskollisen parisuhteen perään. Irtop -jutut on vain ätmien ja muiden vajakkien haaveita, niillä ei pitkälle pääse. Teidän miesten ytm on aivan erilainen kuin meidän naisten.

• 12121212121212
        wanhaämmä kirjoitti:

Heh... Käsityksesi mukaan vakituisen parisuhteen saaminen naiselle jokin suurikin elämän tavoite ja täyttymys?

Se on kuule niin, että tosielämän ytm ei haahuile irtopillu-elämää, vaan on enemmän uskollisen parisuhteen perään. Irtop -jutut on vain ätmien ja muiden vajakkien haaveita, niillä ei pitkälle pääse. Teidän miesten ytm on aivan erilainen kuin meidän naisten.

Kuinka moni tuntemistasi ytmeistä on ensisijaisesti kiinnostunut reippaasti ylipainoisista, kirjoitustaidottomista ja tylsistä naisista jotka hakevat pituus- ja painokriteereillä (huonolla menestyksellä) vakipanoja nettitreffeiltä?

• 12121212121212 kirjoitti:

Kuinka moni tuntemistasi ytmeistä on ensisijaisesti kiinnostunut reippaasti ylipainoisista, kirjoitustaidottomista ja tylsistä naisista jotka hakevat pituus- ja painokriteereillä (huonolla menestyksellä) vakipanoja nettitreffeiltä?

Kuinka moni ihmisistä ylipäätään on ENSISIJAISESTI kiinnostunut reippaasti ylipainoisista? Jopa jotkut lihavat ovat mm. tällä palstalla sanoneet että heitä viehättää vain hoikat ihmiset, koska eivät kuulemma "voi mieltymyksilleen mitään". Kuitenkin osa ihmisistä voi toisinaan löytää itsensä poikkeustilanteesta, jossa on kiinnostunut jostain ylipainoisesta ihmisestä yksilönä. Yksikään ei kuitenkaan ole ENSISIJAISESTI lihavista kiinnostunut, poislukien ns. "läskifetistit".

• Tavallinen-tapaus

Naisten on aina helppo saada miehiä. Menee vaan tinderiin niin heti saa tai lähibaariin niin miehet tulee heti iskemään. Aloittaja on vain todella nirso eikä kelpaa samantasoinen. Siinäpä se taas nähdään että ihan turhaa valitusitkua aloittajalta kun ei edes halua saada niitä tavis miehiä

• flowersreally

Eikö noi asiat ois helpoiten tsekattavissa livenä, esim baarissa?

• Luotettaviakin miehiä on olemassa, eli sellaisia kun jotain sopii, niin sitten kanssa laittaa sen asian tapahtumaan kuten on sovittu.
      Minulla on aikalailla sama näkemys aloittajan kanssa siitä, että kevytrakenteiselle miehelle sopii aika huonosti raskastekoinen nainen sexipartneriksi.
      Itse kun olen 76kg, niin pidän kyllä 70kg naista jo ihan maximi painoisena tämän kokoiselle miehelle. Ideaali paino naiselle olisi siellä 55-60kg, jotta menisi suhteessa omaan painooni optimaalisessa suhteessa.

• 12121212121212

Eli olet reippaasti ylipainoinen, kirjoitustyylisi perusteella et kovin fiksu, sivistynyt tai mielenkiintoinen.

Tämän perusteella haluat miehen olevan pitkä, raamikas, komea, fiksu, hauska, nuori mutta silti kokenut, jne.

Ja tietysti kuvaamallasi kaikien naisten suosimalla miehellä tulisi olla aikaa juuri sinulle, ja panosuhdekin kuulostaa enemmän seurustelusuhteelta jossa jutellaan henkeviä ja vietetään iltaa viiniä maistellen. Ja tietysti huipputason miehen tulisi viihdyttää sinua, koska pillu>pippeli niin nainen on se joka valitsee.

Se että nainen löytää helposti seksiseuraa, ei tarkoita sitä että kuka tahansa nainen löytää haluamansa miehen haluamillaan ehdoilla, etenkin jos se mies ja ne ehdot ovat samaa mitä kauniit ja hoikat kilpasiskot haluavat.

• Älähän nyt. Aloittajalla oli minusta tuossa moniakin hyviä huomioita.
        Itsekkin olen sitä mieltä, että siitä seksistä ei ole tarpeen kauheasti jauhaa etukäteen..Jotenkin se minusta pilaa koko fiiliksen tapaamiselta. Sen näkee sitten mitä tapahtuu. Turha luoda etukäteen odotuksia.

Ja kyllä minäkin odotan illalta muutakin kuin suoraan sänkyyn hyppäämistä tuntemattoman ihmisen kanssa. Ensin on hyvä viettää aikaa illasta ja keksiä siihen iltaan vähän muutakin ohjelmaa ja jättää se seksi sitten sinne yöhön kun käydään yöpuulle.. Läheisyyden kautta ne asiat siellä etenevät omalla painollaan. hmm hmm.

• 12121212121212
        blade83 kirjoitti:

Älähän nyt. Aloittajalla oli minusta tuossa moniakin hyviä huomioita.
        Itsekkin olen sitä mieltä, että siitä seksistä ei ole tarpeen kauheasti jauhaa etukäteen..Jotenkin se minusta pilaa koko fiiliksen tapaamiselta. Sen näkee sitten mitä tapahtuu. Turha luoda etukäteen odotuksia.

Ja kyllä minäkin odotan illalta muutakin kuin suoraan sänkyyn hyppäämistä tuntemattoman ihmisen kanssa. Ensin on hyvä viettää aikaa illasta ja keksiä siihen iltaan vähän muutakin ohjelmaa ja jättää se seksi sitten sinne yöhön kun käydään yöpuulle.. Läheisyyden kautta ne asiat siellä etenevät omalla painollaan. hmm hmm.

On naisia joihin halutaan sitoutua.
        On naisia joiden kanssa harrastetaan seksiä ja vietetään koko ilta yhdessä mutta ei sitouduta koska elämäntilanne tms estää vakavamman seurustelun.
        On naisia joiden kanssa harrastetaan seksiä vakituisesti, ilman BFE-kuvioita.
        On naisia joiden kanssa harrastetaan seksiä kerran, jos ei ole muuta saatavilla.

Sinä kuvittelet nyt mielessäsi naisen joka ensisijaisesti kiinnostaisi. Nyt kuvittele mielessäsi nainen joka ei ole mitä haluaisit, mutta voisit ehkä käydä visiitillä elleivät kaverit pyydä oluelle.

Tämä kuvio on yleistymässä. Ei saada itseä tasokkaampaa poikaystävää, joten etsitäänkin vastaavaa kuviota FWB-suhteista. Mutta FWB-suhde ei ole seurustelusuhde, ja mitä suurempi tasoero mieheen on, sitä kauempana siitä se tyypillisesti on.

• 12121212121212 kirjoitti:

On naisia joihin halutaan sitoutua.
        On naisia joiden kanssa harrastetaan seksiä ja vietetään koko ilta yhdessä mutta ei sitouduta koska elämäntilanne tms estää vakavamman seurustelun.
        On naisia joiden kanssa harrastetaan seksiä vakituisesti, ilman BFE-kuvioita.
        On naisia joiden kanssa harrastetaan seksiä kerran, jos ei ole muuta saatavilla.

Sinä kuvittelet nyt mielessäsi naisen joka ensisijaisesti kiinnostaisi. Nyt kuvittele mielessäsi nainen joka ei ole mitä haluaisit, mutta voisit ehkä käydä visiitillä elleivät kaverit pyydä oluelle.

Tämä kuvio on yleistymässä. Ei saada itseä tasokkaampaa poikaystävää, joten etsitäänkin vastaavaa kuviota FWB-suhteista. Mutta FWB-suhde ei ole seurustelusuhde, ja mitä suurempi tasoero mieheen on, sitä kauempana siitä se tyypillisesti on.

No en mä tapaa ollenkaan sellaisia naisia jotka eivät kiinosta millään tavalla.
        Ja siis juurikin tuollaista friends with benefits kuviota olen itsekkin hakemassa.. Kevyttä tapailua mukavien illanviettojen, läheisyyden ja seksin merkeissä/ illan ja yön yli treffailua.

• 12121212121212
        blade83 kirjoitti:

No en mä tapaa ollenkaan sellaisia naisia jotka eivät kiinosta millään tavalla.
        Ja siis juurikin tuollaista friends with benefits kuviota olen itsekkin hakemassa.. Kevyttä tapailua mukavien illanviettojen, läheisyyden ja seksin merkeissä/ illan ja yön yli treffailua.

No niin, siinähän se juju onkin.

Ap:lle ei kelpaa ne miehet joita kiinnostaisi tuollainen FWB-suhteen ja seurustelusuhteen välimaastosta oleva tapailukuvio. Ne miehet joita ap haluaa, ovat häntä sen verran tasokkaampia että heille ap on "paremman puutteessa saattaisin kelpuuttaa"-pano.

• 12121212121212

"Sitten toinen raivostuttava kategoria on ehdottomasti aloitekyvyttömät tai vielä parempaa sovitaan aika ja paikka, mutta löytyy yhtäkkiä yllätystöitä. Aivan lauantai-iltoihin niitä töitä tulee yllätyksellä todella monelle Suomessa. Jälleen hukkasin aikaani turhiin odotuksiin. Ja sitten on toki yksinkertaisesti selkärankaani kylmäävät tapaukset eli viesteihin heti vastausta olettavat, jotka toteavat kolmen sekunnin odotuksen jälkeen "no et näköjään vastaa feikki" tai jotain vastaavaa. Kyseinen tapa on sen verran raivostuttava etten ole henkilöstä kiinnostunut tämän jälkeen."

Tuo johtuu siitä että olet näille miehille "voisihan tuota panna jos ei parempaa löydy"-tapaus. Näille miehille löytyi kuumempi pano, tai oluella istuminen pubissa kaverien kanssa vei voiton.

"Ja sitten tietenkin pelkästään viestittelystä kiinnostuneet miehet ja mistä sä tykkäät seksissä kysymys. Oikeasti aikuiset miehet eikö teidänkin mielestänne olisi mukavampaa tavata nainen ja kysyä sitten korvaan kuiskutellen, kun nainen on siinä sylissä "että mistä sä tykkäät" Tähänkin kysymykseen olen toki kiltteyttäni vastannut ja useimmiten kyllä minun tyylini nussia kuulostaa hyvältä ruudun toiselle puolelle, mutta turhaa näpyttelyä se on minun mielestäni."

Ymmärrätkö eron panosuhteen ja seurustelusuhteen välillä? Jos haluat romanttista korvaan kuiskuttelua ja hidasta tutustumista, etsi seurustelusuhde eikä panosuhde.

"Ja toki olen muutaman hylännyt kasvokuvan nähtyäni, koska mies ei ole omaa tyyppiäni ja toivoisin miehiltä samaa käytäntöä kehiin. Että kun vaihdetaan kasvokuvia niin miksi helvetissä jatkaa viestittelyä tai kehua minun kasvojani jos oikeasti on etsimässä pientä ja hoikkaa naista. Niin kun en ymmärrä."

Koska,

A) pieniä ja hoikkia naisia on vaikeampaa saada ja siksi on tyytyminen sinuun
      B) sama kuin yllä, ja siksi on hyvä olla varapano

Molemmissa tapauksissa miehet tietävät että ellei kehu, ei saa. Siksi kaikille ladellaan samat kohteliaisuudet.

• mitä.vittua

Sanattomaksi vetää jos 90kg naisella on ylipäätänsä mitään kriteerejä.
      Mitä vittua oikeasti?

• mitä.helvettiä

Hei, onhan täällä ätmeilläkin kriteerejä :D

• mitä.helvettiä kirjoitti:

Hei, onhan täällä ätmeilläkin kriteerejä :D

Useimmilla normaalipainoisilla on kriteerinä että toinen ihminen on myös normaalipainoinen. Moni joka kutsuu itseään atm:ksi on ilmoittamansa mukaan normaalipainoinen.

Ja myönsihän ap:kin että voisi ottaa hieman tukevammankin miehen tai että ennemmin sellaisen ottaisikin kuin itseään hintelämmän. Mielestäni kaksi ylipainoista sopii paremmin yhteen ja sänkyynkin kuin asetelma ylipainoinen hoikkeliini.

• Anonyymi
        palstalutka kirjoitti:

Useimmilla normaalipainoisilla on kriteerinä että toinen ihminen on myös normaalipainoinen. Moni joka kutsuu itseään atm:ksi on ilmoittamansa mukaan normaalipainoinen.

Ja myönsihän ap:kin että voisi ottaa hieman tukevammankin miehen tai että ennemmin sellaisen ottaisikin kuin itseään hintelämmän. Mielestäni kaksi ylipainoista sopii paremmin yhteen ja sänkyynkin kuin asetelma ylipainoinen hoikkeliini.

Mutta monella itseään rumaksi sanovalla "atm:llä" on myös vaatimuksena kaunis nainen.

• Anonyymi

Ja sua harmittaa kun et täytä niitä-

• Anonyymi

Ei se oma ulkomuoto yleensä vaikuta omiin mieltymyksiin. Jos ei nappaa eihän sille minkään voi.

• 54545454

Ronkelit runkkaa, vai miten se meni? :)

• niceguysalwayslose

Monenko miehen käyttämä AP on?

• Ootko kokeillut treffi24 ? Pääset sinne täältäk

• Anonyymi

Aloittaja puhuu täyttä paskaa. Seksi ei muka toimi lyhyen miehen kanssa. Seksillä ja pituudella ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Lyhyepi mies osaa panna yhtä hyvin kuin 190 cm mies. Aloittaja on pinnallinen rumilus jolle ulkonäkö merkkaa sitä toimiiko joku eikä kelpuuta omantasoisia rumiluksia. Tunnen pariskunnan jossa mies on 10 cm lyhyempi, ovat olleet yhdessä 40 vuotta ja tehneet 3 lasta. Aloittaja voi mennä panemaan vaikka sikaa niin se toimii aloittajan kanssa.

• Anonyymi

170cm pitkä nainen ei nykypäivänä ole edes pitkä, nuoret on selkeesti pidempiä kuin aiemmat sukupolvet. Tölväisyt ulkonäöstä on ne sitten mitä tahansa on aika ikäviä. Ite oon 175cm pitkä ja tykkään välillä käyttää korollisia kenkiä, ei mitään kovin korkeita korkoja, ja todellakin olen kuullut kommentteja pituudesta. On myös totta, että jotkut miehet kokevat liian pitkäksi. Joku aiemmin myös kirjoitti, että pitkänä tulet herkemmin suuren oloiseksi vaikkei ylimääräistä painoa paljon olisikaan eli lyhyemmät saavat vapaammin olla hieman pulskia vaikuttamatta silti suuri kokoisilta. Ja pitkänä, jos on hoikempi niin näyttää vielä pidemmältä. Mutta kiitos ketjun, itekin kun on punninnut joskus lyhyempiä tai hoikempia miehiä niin kyllä ne tosiaan kantsii ajatuksistaan hylätä, vaikka kuinka kivoja olisi, sillä jos et itte tunne itseäsi rohmelon kokoiseksi niin se toinen tuntee itsensä pieneksi. Omat kumppanit tosin on ollut melko lyhyitä ja pääosin hoikkia miehiä, pari senttiä itseä pidempiä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      5006
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      218
      2686
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      30
      1820
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      34
      1775
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1707
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      30
      1608
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1237
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      153
      1187
    9. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1164
    10. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      43
      974
    Aihe