Olen alkanut haaveilla poikamaisista hiuksista (ja vaatteista). Kavereitteni mielestä lyhyet hiukset eivät sovi minulle, mutta todella todella haluaisin sellaiset ? Mitä nyt?
Vastaukset 6
- m.wurst
sitten leikkautat sellaiset.
hiuksesi ovat sinun ja kasvavat sinun päässäsi, sinä saat tehdä niille ihan mitä itse haluat. - 576642
Tytöllä/naisella poikatyyli on hyvinkin usein onnistunut ja tuore vaihdos. Anna mennä vaan.
- dfghjklkjhgfcdfghjk
Jos rehellisiä ollaan, niin ei ole sellaista tapausta, että poikatyyli olisi näyttänyt hyvältä naisella. Moni nainen on karun näköinen, jos hiukset ei pehmennä ja peitä kallon luustoa.
- Oleomaitsesi
Ei kantsi elää siten ,kun kaverit sanoo, vaan niinkö itse haluu, leikkauta pois vaan....
- Emihir
Jos hiukset ovat ohuet niin ne voi vahvistua leikkauksen jälkeen.:)
- Äidillämyösohut
Paskat se mihinkään vahvistu, perintötekijät vaikuttaa, ohuena pysyy loppuun asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1853051- 921364
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois2481112- 1261065
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä86955- 94810
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun104677Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa55675Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid106626- 38582