Olen alkanut haaveilla poikamaisista hiuksista (ja vaatteista). Kavereitteni mielestä lyhyet hiukset eivät sovi minulle, mutta todella todella haluaisin sellaiset ? Mitä nyt?
Uusi hiustyyli? Annanko vain mennä?
6
262
Vastaukset
- m.wurst
sitten leikkautat sellaiset.
hiuksesi ovat sinun ja kasvavat sinun päässäsi, sinä saat tehdä niille ihan mitä itse haluat. - 576642
Tytöllä/naisella poikatyyli on hyvinkin usein onnistunut ja tuore vaihdos. Anna mennä vaan.
- dfghjklkjhgfcdfghjk
Jos rehellisiä ollaan, niin ei ole sellaista tapausta, että poikatyyli olisi näyttänyt hyvältä naisella. Moni nainen on karun näköinen, jos hiukset ei pehmennä ja peitä kallon luustoa.
- Oleomaitsesi
Ei kantsi elää siten ,kun kaverit sanoo, vaan niinkö itse haluu, leikkauta pois vaan....
- Emihir
Jos hiukset ovat ohuet niin ne voi vahvistua leikkauksen jälkeen.:)
- Äidillämyösohut
Paskat se mihinkään vahvistu, perintötekijät vaikuttaa, ohuena pysyy loppuun asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181