Onko eronnut nainen säälittävä sinkku

Kaikysyäsaa--

32

595

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikysyäsaa--

Kukaan ei kunnioita kun nainen eroo jännämiehestä.

• Ympäristönvaihdos

Jotain, mitä jutussa ei kerrota, on tapahtunut aiemmin. Eivät ihmiset ilman syytä noin käyttäydy... Onnea uuteen elämään silti.

• promisogynia

"Viimeksi Johanna on ollut sinkku 22-vuotiaana."

Naiselle on täysin erilainen kokemus olla sinkku 37-vuotiaana kuin 22-vuotiaana. Nyt Johanna saa kokea millaista suuren osan miehistä elämä on ollut aina, ellei sitten ole valmis laskemaan rimaa todella reippaasti. Koville ottaa valitusvirrestä päätellen.

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000005913073.html

Myös Hesarissa oli juttu yksinäisyydestä ja eiköhän kuvastakin jä näe missä vika piilee. Vanhat ämmät eivät kiinnosta ketään.

• Nainen on 53-vuotias. Eikö vanhuksia voisi jättää pois näistä sairaista taso-jutuista ja toisekseen,hän etsii YSTÄVIÄ. Teille varmaan kaikki tarkoittaa pillua,muuta elämää ei ole.

• Totuus-

Taas naisen valitusvirsi ettei ole miestä, ettei ole ystäviä. Nainen saa aina miehen ja ystäviä jos laskee rimaa. Miksi kelpuutti jännämiehen ja ne aina jättää. Minulla ei ole ollut ystäviä koskaan eikä naistakaan.

• Expihtarikurppa

Itse kysyisin, että miten niitä kaverisuhteita on hoidettu aikaisemmin ja parisuhteen aikana? Oikeat ystävät eivät käyttäydy noin, joten onko hänellä sellaisia ollutkaan ja jos ei, niin miksi. Tiedän itsekin muutaman tapauksen, joille "ystävät" ovat hyödykkeitä, joiden tulisi sopivasti olla saatuvilla, kun itselle sopii, mutta muuten heihin ei sitten ihmeemmin tarvitse huomiota kiinnittää. Enpä lähtisi itsekään sellaisen tyypin lipastoja kantelemaan.

• rakas.paras.kaveri

ns kaveri haluaa aina hyötyä jostakin tai jotain muuten halutaan olla rakkaitten kanssa ei kavereiden

• Mies-yksin

Ostin kerran kukkia naiselle niin se jätti minut. Että ei naisetkaan mitään hyviä ihmisiä ole. Turha itkeä kun kukaan ei soita tai pyydä juhliin.

• aito.tinderityttö

niin muilla on perhe ja koti hoidettavana niin ei naiiset haua hänen kanssaan olla vaan ovat rakkaittensa kanssa niin muut tietää mikä nainen on kyseessä jos hengaa hänen kanssaan niin ero tulee muillekkin niin kaikki tietää että hän on tinderityttö niin ei se normaallien naisten unelmana ole niin jos hänelläkin olisi kunnon mies ja kunnon koti ja perhe niin ei hänkään muitten naisten kanssa ole niin muut naiset miettii mitä herkkuja ostaa perheilleen ja mitä tekevt loppu viikon erheenä kun taas eronnut miettii ravintoloita kikkeleitä ja panoja useiden miesten kkanssa yms niin jutut ja arvot on eri niin ei tinderi ole kunnon naisten juttu mutta aina on näitä tyttöjä niin häpeää itsekkin kun kasvojaan ei näytä

• Jännänakka

Niin muilla on koti ja perhe hoidettavana. Miehenä ihana jännämies. Kuinkas muuten.

• Oikeestii

Onko naiset niin avuttomia etteivät löydä miestä.

• eck

No kun se oli viimeksi sinkku nuorena ja kauniina ja nyt se kuvittelee että sillä olisi varaa nirsoilla samalla tavalla.

• tinderitytöt

niin tinderi yms miehiä kyllä löytää mutta kunnon miestä ei löydä ja vaikka löytäiskin niin pilaa senkin eli joko ei osaa olla kunnon miesten kanssa eli tottunut tinderi ja baari miähiin tai ei ole hyvä vaimo yms niin vaikeuksia on löytää edes kelpoa miestä

• ikävänkuuloista

Enpä oikein usko, mutta eivät ehkä halua ketä tahansa miestä. Tosin lehtijuttukin näyttää osa siitä miksi monet naiset heti eron jälkeen harrastaa useita treffejä viikossa, jopa päivässä. Tuo yksinäisyys eron jälkeen on tullut nähtyä monen kohdalla. Tietyssä iässä se on varmasti todella karvasta. Varmasti monet suhteessa olevat naiset järjestää vapaansa miehen aikataulujen mukaan, sinkku voi kyllä helposti tuntea olevansa saatavilla vain kun muilla ei mitään muuta ole.

• Pillujen--asiantuntija

On säälittävää naisilta valittaa lehdessä että on yksinäinen kun miehiä on tarjolla ihan liikaakin. Miestä ja ystäviä nainen saa helposti mutta ilmeisesti ei kelpaa kuin top 10 miehet ja ystävät joiden status on korkealla.

• äläpä jauha paskaa asioista mistä et tiedä. tässä maassa on erittäin vaikea saada ystäviä,oikeita ystäviä,melkein mahdotonta vanhemmalla iällä varsinkin jos olet nainen. aika paljon niitä pirullisia ja kyräilijöitä ja niitä jotka jättävät heti kun menee huonosti. missä maailmassa sä elät,yläasteella? missään ystävyydessä helkkarinkaan väliä jollain statuksella..kannattais varmaan jättää vähemmälle sen instapaskan tuijotus ja palata normaali ihmisten pariin..

• Ikänsä parisuhteessa eläneet ovat vain tottuneet siihen, että kaikenaikaa joku häsää ympärillä, niin se lienee jonkinmoinen shokki jäädä hetkeks yksinään. Se yksineläminenkin pitää oppia...Eihän sitä parisuhteessa opi.

Sitten tuo että ystävät ovat jättäneet, niin saattaa johtua ihan siitä, että ne ystävät olivatkin enemmänkin sen ex miehen ystäviä.
      Lisäks hän vaikuttaa kovin ripustautuvalta ja riippuvaiselta muista ihmisistä, mutta kuten sanoin ihan ymmärrettävää kun se on eräänlainen shokki jäädä yksin tottumattomalle.

Nainen kyllä saa halutessaan hyvin nopeasti miespuolisen ystävän/vakipanon. Kuinka monta ystävää tarvitaan?
      Itselleni riittäisi yksi naispuolinen fwb ystävä, jota tavata silloin tällöin vkloppuisin.
      Viikolla aika menee töiden, harrastusten ja päivittäisen pakollisen rentoutumisajan merkeissä, että omaan elämääni mitään ystäviä viikolle ei kertakaikkiaan sopisikaan. Minulla ei ole aikaa ystäville. Ihmetelen kovasti, että miten joillain on aikaa jopa kymmenille ystäville.

• AvioATMies

Aika yksilölliseltä tapaukselta kuulostaa. Näistä hyljeksityistä sinkuista kuulen lähinnä iltapäivälehtien välityksellä.

Mulla ja vaimollani ei ole niin paljon ystäviä, että niistä voisi suuremmin alkaa valikoimaan. Seurustelustatus ei ole koskaan ollut määräävä tekijä sille, kutsutaanko joku vai ei. Toisinaan on ollut ongelmia siitä kun minun olisi pitänyt tasapainon vuoksi löytää sinkku mieskaveri (sellaisia ei oikeastaan ole) kun vaimo haluaa kutsua jonkin sinkkukaverinsa silloin, kun isompia kutsuja järjestetään. Mikä ei todellakaan ole usein.

Vaimo tapailee omia kavereitaan ilman minua, kuten hekin vaimoani tapailevat ilman kumppaneitaan. Samoin minä omia kavereitani. Joten sinkkudella ei todellakaan ole merkitystä.

Melko snobahtavat on piirit, jos aletaan ihmisiä toivottuihin ja epätoivottuihin jakamaan siviilisäädyn perusteella.

• Ei-poikkeusta

Olet jännämies. Ei muut pääse parisuhteeseen.

• AvioATMies
        Ei-poikkeusta kirjoitti:

Olet jännämies. Ei muut pääse parisuhteeseen.

Olen ihan yhtä jännä kuin Liljalaakson Timppa.

• Yksinäinen-ätmi

Ystäviä tarvitsee vain heikkoitsetuntoiset ihmiset. Perhelliset ei ehdi kuunnella sinkkunaisten valituksia juhlissa kun siitä tulee epämukava olo kun nainen kertoo miten sai pakit kymmeneltä mieheltä viikossa. Sen takia yksinäistä sinkkunaista ei kutsuta juhliin.
      Yksinäisyys ei ole syy olla syömättä, olen ollut yksin koko elämäni ja ruoka silti maistuu. Tuossa on kyse siitä että nainen ahdistuu kun ex mies löysi uuden nuoremman ja kauniimman naisen ja nainen ei sitä hyväksy, elämä pilalla ja yrittää sitten paikata ystävillä yksinäistä oloa vaikka on vasta viikko sitten eronnut.
      Kuinka heikkoja naiset onkaan kun eivät pärjää yksin.

• Sinkkunainenn

Eipä ole tarvetta ukolle. Paremmin pärjää ilman.

• viisasmies

Mä en eronneeseen koske. Panen varattuja ja tuhoan ihmissuhteita. Mahtavaa nähdä kun pettäjänaiset saa nokkaan, itsekin välillä hakkaan naisen tai pari.

• niiiinn

Jokainen tyylillään. Mieskin.

• eiookavereitaheillä

Eihän palstan "kilteillä ja kunnollisilla" ätminkäisillä mitään kavereita ole kenen luokse mennä kylään.

• Pillujen--asiantuntija

Palstan sinkkunaiset on aika säälittäviä koska ovat palstalla ätmien kanssa. Eikö teille löydy ytmi palstaa?

• Johannan kannattaisi tulla sinkut -palstalle, täällä on ystäviä. Jos laittaa pebakuvan ja se on hyvä ystäviä alkaa tunkemaan ovista ja ikkunoista mutta niiden kanssa saa olla sitten vähän varovainen.

• uskallan väittää vastaan,jos laittaa peba kuvan ihme puska perseily alkaa lol

• tänne ei kannata laittaa mitään seksikästä tai saa kaikki kimppuunsa sekä miehet että naiset lol ihme palsta: p

• peppupupu kirjoitti:

tänne ei kannata laittaa mitään seksikästä tai saa kaikki kimppuunsa sekä miehet että naiset lol ihme palsta: p

Joo, siks minäkään en oo peppukuvaa laittanut :D

• vanhaviisaus

Kerro minulle minkälaisia ystäväsi ovat, ja minä kerron sinulle millainen sinä olet. Tuo nainen on tehnyt varmasti ihan samallatavalla jollekin toiselle, koska hänellä on noin ilkeitä ystäviä.

• .. Sanoi NarsuMarsu, kun Persustaan Nuoli.. ;D

.. Noh.. Voipi olla, että Sanoja voi olla Myös "vain" TodTyhmä&YksinKertainen Tapaus.. Ja on lukenut Taas jostain Kirjasta ja/tai Kuullut jostain jotain, jota sitten AivoPiereskelee Ympäriinsä, kuin mikäkin VajukkiVajakki.. ;D

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4393
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3015
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2918
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2703
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      340
      2651
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2605
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2279
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2035
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1693
    10. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      2
      1683
    Aihe