K-supermarket - Asiakaspalvelu

Tom923

Huonosta asiakaspalvelusta on jonkinverran ollut jo täällä keskustelua. Oletteko kukaan asioinut K-supermarketissa, jossa kassalla todella **ttumainen vaalea silmälasipäinen naistyöntekijä?

Vaikka kuinka olisi itse "hyvä" ja kohtelias asiakas niin on todella kylmäkiskoinen. Vaihdoin kauppaa kun asiakaspalveluun ei ole tullut muutosta.
Onko kukaan muu huomannut samaa?

14

885

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peiliin

      Olen katoppa peiliin 😈

    • Luotomäen K-marketissa ainakin in hyvä palvelu, siirtykääpäs sinne asiakkaaksi!

      Late Laapista.

      • Tom923

        Totta. Prisma toinen. Voisi tämä kyseinen kassatar käydä siellä oppimismatkalla katsomassa kollegoiltaan mallia.


      • Olen_hukassa

        Missä Luotomäen K-Market on ? Eikös juuri Luotomäellä ole K-Supermarket


      • Olen_hukassa kirjoitti:

        Missä Luotomäen K-Market on ? Eikös juuri Luotomäellä ole K-Supermarket

        Sielläpäs tokaluokklainen hogasi oikein näsäviisauden! et sitten osannut antaa itse asiaan kommenttia ? Mistä teitä näsäviisaita räkänokkia riittääkin tällä Tornio- Haaparanta baanalla? oletteko Suomalaisia vaiko Haaparantalaisia ?
        Jos Haaparannalla, niin tehkääpäs tuolle Barents Centerin montullenne jotakin joka parantaa näköalaa rajalla !

        Late Lapista.


      • soontosi

        Pöljä, asiallinen kysymys tuo oli, se on juuri luotomäellä tämä supermarket, tosiaan minulla ei ole valittamista siitä.


    • defactollaeteenpäin

      Vejä sie late yöhön ja mene gränsenille. . Se "ykkönen" loppuu luotomäeltä.

      • Lidli ei lopu!

        Late Lapista.


      • pikkuvirhe

        Röttä loppuu aina kesken ajon.


      • Jorjorjormasta

        Onko tähän ykkösen loppumiselle ihan lähdettäkin olemassa, vai perinteinen " Jaska sano niin" huhu? Tappion tekeminen ei yksiselitteisesti kerro lopusta.


      • pikkuvirhe
        Jorjorjormasta kirjoitti:

        Onko tähän ykkösen loppumiselle ihan lähdettäkin olemassa, vai perinteinen " Jaska sano niin" huhu? Tappion tekeminen ei yksiselitteisesti kerro lopusta.

        Tuo Lidl on vienyt asiakkaat superista, ei ole montaa autoa K,n pihalla yleensä enää.


      • Anonyymi
        pikkuvirhe kirjoitti:

        Tuo Lidl on vienyt asiakkaat superista, ei ole montaa autoa K,n pihalla yleensä enää.

        Jos järjestettäisiin äänestys siitä, millä elintarvikeliikkellä eniten korjattavaa, niin antaisin empimättä ääneni gränssenin k-kaupalle.
        Kovat hinnat, surkeat tuotteet. Ellei kauppapaikka niin keskeinen, niin olisi taatusti kuollut jo aikaa sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos järjestettäisiin äänestys siitä, millä elintarvikeliikkellä eniten korjattavaa, niin antaisin empimättä ääneni gränssenin k-kaupalle.
        Kovat hinnat, surkeat tuotteet. Ellei kauppapaikka niin keskeinen, niin olisi taatusti kuollut jo aikaa sitten.

        Ryöstävät vanhuksia joilla on hankala mennä muualle kauppaan.
        Siitä edestä voisikin lähteä linja-auto kolme - neljä kertaa päivässä ja kiertää ainakin Lildin ja Prisman ja miksi ei myös ICA:n ennen kuin palaa takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ryöstävät vanhuksia joilla on hankala mennä muualle kauppaan.
        Siitä edestä voisikin lähteä linja-auto kolme - neljä kertaa päivässä ja kiertää ainakin Lildin ja Prisman ja miksi ei myös ICA:n ennen kuin palaa takaisin.

        Hyvä ajatus. Ja vaikka biletti maksais 5 euroa, saisi sen takaisin helposti edullisempinä hintoina.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      313
      3566
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1250
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1212
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      182
      1161
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1147
    Aihe