Huonosta asiakaspalvelusta on jonkinverran ollut jo täällä keskustelua. Oletteko kukaan asioinut K-supermarketissa, jossa kassalla todella **ttumainen vaalea silmälasipäinen naistyöntekijä?
Vaikka kuinka olisi itse "hyvä" ja kohtelias asiakas niin on todella kylmäkiskoinen. Vaihdoin kauppaa kun asiakaspalveluun ei ole tullut muutosta.
Onko kukaan muu huomannut samaa?
K-supermarket - Asiakaspalvelu
14
965
Vastaukset 14
- peiliin
Olen katoppa peiliin 😈
Luotomäen K-marketissa ainakin in hyvä palvelu, siirtykääpäs sinne asiakkaaksi!
Late Laapista.- Tom923
Totta. Prisma toinen. Voisi tämä kyseinen kassatar käydä siellä oppimismatkalla katsomassa kollegoiltaan mallia.
- Olen_hukassa
Missä Luotomäen K-Market on ? Eikös juuri Luotomäellä ole K-Supermarket
Olen_hukassa kirjoitti:
Missä Luotomäen K-Market on ? Eikös juuri Luotomäellä ole K-Supermarket
Sielläpäs tokaluokklainen hogasi oikein näsäviisauden! et sitten osannut antaa itse asiaan kommenttia ? Mistä teitä näsäviisaita räkänokkia riittääkin tällä Tornio- Haaparanta baanalla? oletteko Suomalaisia vaiko Haaparantalaisia ?
Jos Haaparannalla, niin tehkääpäs tuolle Barents Centerin montullenne jotakin joka parantaa näköalaa rajalla !
Late Lapista.- soontosi
Pöljä, asiallinen kysymys tuo oli, se on juuri luotomäellä tämä supermarket, tosiaan minulla ei ole valittamista siitä.
- defactollaeteenpäin
Vejä sie late yöhön ja mene gränsenille. . Se "ykkönen" loppuu luotomäeltä.
- pikkuvirhe
Röttä loppuu aina kesken ajon.
- Jorjorjormasta
Onko tähän ykkösen loppumiselle ihan lähdettäkin olemassa, vai perinteinen " Jaska sano niin" huhu? Tappion tekeminen ei yksiselitteisesti kerro lopusta.
- pikkuvirhe
Jorjorjormasta kirjoitti:
Onko tähän ykkösen loppumiselle ihan lähdettäkin olemassa, vai perinteinen " Jaska sano niin" huhu? Tappion tekeminen ei yksiselitteisesti kerro lopusta.
Tuo Lidl on vienyt asiakkaat superista, ei ole montaa autoa K,n pihalla yleensä enää.
- Anonyymi
pikkuvirhe kirjoitti:
Tuo Lidl on vienyt asiakkaat superista, ei ole montaa autoa K,n pihalla yleensä enää.
Jos järjestettäisiin äänestys siitä, millä elintarvikeliikkellä eniten korjattavaa, niin antaisin empimättä ääneni gränssenin k-kaupalle.
Kovat hinnat, surkeat tuotteet. Ellei kauppapaikka niin keskeinen, niin olisi taatusti kuollut jo aikaa sitten. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos järjestettäisiin äänestys siitä, millä elintarvikeliikkellä eniten korjattavaa, niin antaisin empimättä ääneni gränssenin k-kaupalle.
Kovat hinnat, surkeat tuotteet. Ellei kauppapaikka niin keskeinen, niin olisi taatusti kuollut jo aikaa sitten.Ryöstävät vanhuksia joilla on hankala mennä muualle kauppaan.
Siitä edestä voisikin lähteä linja-auto kolme - neljä kertaa päivässä ja kiertää ainakin Lildin ja Prisman ja miksi ei myös ICA:n ennen kuin palaa takaisin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ryöstävät vanhuksia joilla on hankala mennä muualle kauppaan.
Siitä edestä voisikin lähteä linja-auto kolme - neljä kertaa päivässä ja kiertää ainakin Lildin ja Prisman ja miksi ei myös ICA:n ennen kuin palaa takaisin.Hyvä ajatus. Ja vaikka biletti maksais 5 euroa, saisi sen takaisin helposti edullisempinä hintoina.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 41578
- 48571
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459