Kertokaa parhaita panojuttujanne

Kaikysyäsaa--

Mitä olette kokeneet? Darkin ei tarvii kertoa koska ei ole pannut vielä naista.

17

593

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teknodonna

Mjoo

Ei kannata kun ne sensuroidaan.

(Hirn)

• Voisit alkaa enemmän puhumaan parhaista panojuttuistasi.

• Teknodonna
        modelli kirjoitti:

Voisit alkaa enemmän puhumaan parhaista panojuttuistasi.

Mjaa

Eivätkö universumin salaisuudet enää kiinnostaneetkaan?

(Hihitystä)

Iggyssä on kyllä särmää.

https://www.youtube.com/watch?v=rE0HY6cGJ9E

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Mjaa

Eivätkö universumin salaisuudet enää kiinnostaneetkaan?

(Hihitystä)

Iggyssä on kyllä särmää.

https://www.youtube.com/watch?v=rE0HY6cGJ9E

Ed (Rubberglove) China rakentaa töllössä ralliautoa.

Jännittävää.

(Hihitystä)

• Anna.kertoa

Oletko sä joku homofoobikko vai miksi sä et halua kuulla DarkFearin seksikokemuksia?

• Viinamies

Panin yhtä 17 v naista kun tapsin bussissa 23 vuotiaana. Olin menossa vaasaan juomaan viinaa kaverin luokse ja join viinaa bussissa kun tyttö pyysi minulta siideria, halusi ostaa mutta annoin lahjaksi. Siinä sitten juteltiin ja annoin tytölle lisää siideriä ja vaasassa meninkin tytön enkä kaverin luokse ja panin sitä tyttöä koko viikonlopun. Juotiin viinaa ja pantiin ja olikin todella hauskaa. Tapailin sitä tyttöä sitten koko kesän ajan, vein sen festareille ja tarjosin viinaa aina sille.

• pihallatipunen

Joo joo, atm32.

• Dark.Fear

Lasketaanko kokemukseksi myös lampaat?

• Lokakuun ekalla viikolla panin pari kertaa erästä bangladeshilaista naista hänen kämpillä. Oli tosin aika hankalaa kun pituuseroa oli noin 35cm ja vastaavasti hänen alapäänsä oli mitoitettu aasialaisten miesten vehkeille tai sellaisten länsimaisten jotka syövät Fina-lääkettä.

Mutta eipähän ole enää poikuus housuissa 😎

• Tämä.on.ätmin.paras

Paras on se, kun melkein sain! Se sanoi minulle, että haista vittu.

Ei se sitten antanutkaan haistaa...

• Peris_ei_oo_pannu

Myöskään Periksen ei tarvitse kertoa mitään satuja, koska hän on vielä neitsyt.

• KivaOpiskelijatar

Koska kukaan ei uskalla kertoa, kerron. 18v nuorempi, runsas, vähän minua pidempi nainen oli eksyksissä ja tuli baariin lataamaan kännykkäänsä. Menin juttelemaan, mutta hän oli tilaamassa taksia. Sanoin, että lapset ovat äidillään, luokseni voi tulla yöksi. On sohva ja kolme sänkyä, saa nukkua missä tahtoo. Matkalla kerroin että pidän rehevistä naisista, eikä hän ottanut pahalla, päinvastoin naureskeli että ´arvasin´. Tarkkoja yksityiskohtia en jaksa kirjoittaa, mutta seuraavan vuorokauden aikana sohvasta katkesi jalka ja sänkyni romahti. Saunan lauteet eivät sentään särkyneet. Meilä molemmilla oli purkamattomia paineita,joita hellästi ja rajusti hoidettin yhteisymmärryksessä.

• vanhapalstalainenpalaa

Kyllä se minunkin paras panojuttuni taitaa olla se, missä sängystä petti jalka alta ja kierittiin molemmat sitä myötä lattialle... Kuulemma ainut laatuaan tapaus sekä minulle että hänelle. Eikä oltu kumpikaan lihavia, olin tuolloin noin 50-55 kg (alin painoni aikuisiällä) ja mieskin hoikka, joten otan tapahtuneet vain osoituksena aktin rajuudesta. Oli ilman tuotakin tapahtumaa jo poikkeuksellisen hyvää seksiä (en ole oikeastaan koskaan nauttinut seksistä yhden illan jutuissa, ja parisuhteissakin vain aniharvoin jos koskaan), joka jäi mieleen pitkäksi aikaa. No, seuraavalla kerralla nähdessämme muutaman kuukauden kuluttua olin valitettavasti lihonut huomattavasti, ja ehkä se osasyynä vaikutti siihen ettei seksi tuntunut enää sillä kertaa miltään eikä varsinkaan ekan kerran veroiselta.

Toinen ihan hyvä kerta tapahtui silloisen monivuotisen ns. "vakkarin" kanssa, ja myös sillä kertaa olin hoikimmillani. Hoikkuus teki myös partneriin sen verran ison vaikutuksen, että hän halusi kuvata - tätä ei siis ollut käynyt koskaan ennemmin eikä myöhemminkään sen monivuotisen friends with benefits - säädön aikana. Kenties se oma vartalonmalli vaikuttaa alitajuisesti itsetuntoon siten, että "liikakilot" latistavat oman nautinnon.

• Aikoinaan kun olin nuori ja komea.. Nyt olen enään komea. Rakastelin silloisen naisen kanssa. Tuumaus oli ettei heti raskaaaksi

En kadu. Hän on lapsen hieno äiti..

• Sinkkumies--

Kaikki panot oli hyviä. Yläasteella vein yhden samalla luokalla olevan tytön neitsyyden luokkaretkellä tukholmassa kun oltiin.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      141
      7969
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2061
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      2000
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1663
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1595
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1060
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      999
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      51
      960
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      840
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      832
    Aihe