Kertokaa parhaita panojuttujanne

Kaikysyäsaa--

Mitä olette kokeneet? Darkin ei tarvii kertoa koska ei ole pannut vielä naista.

17

596

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teknodonna

Mjoo

Ei kannata kun ne sensuroidaan.

(Hirn)

• Voisit alkaa enemmän puhumaan parhaista panojuttuistasi.

• Teknodonna
        modelli kirjoitti:

Voisit alkaa enemmän puhumaan parhaista panojuttuistasi.

Mjaa

Eivätkö universumin salaisuudet enää kiinnostaneetkaan?

(Hihitystä)

Iggyssä on kyllä särmää.

https://www.youtube.com/watch?v=rE0HY6cGJ9E

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Mjaa

Eivätkö universumin salaisuudet enää kiinnostaneetkaan?

(Hihitystä)

Iggyssä on kyllä särmää.

https://www.youtube.com/watch?v=rE0HY6cGJ9E

Ed (Rubberglove) China rakentaa töllössä ralliautoa.

Jännittävää.

(Hihitystä)

• Anna.kertoa

Oletko sä joku homofoobikko vai miksi sä et halua kuulla DarkFearin seksikokemuksia?

• Viinamies

Panin yhtä 17 v naista kun tapsin bussissa 23 vuotiaana. Olin menossa vaasaan juomaan viinaa kaverin luokse ja join viinaa bussissa kun tyttö pyysi minulta siideria, halusi ostaa mutta annoin lahjaksi. Siinä sitten juteltiin ja annoin tytölle lisää siideriä ja vaasassa meninkin tytön enkä kaverin luokse ja panin sitä tyttöä koko viikonlopun. Juotiin viinaa ja pantiin ja olikin todella hauskaa. Tapailin sitä tyttöä sitten koko kesän ajan, vein sen festareille ja tarjosin viinaa aina sille.

• pihallatipunen

Joo joo, atm32.

• Dark.Fear

Lasketaanko kokemukseksi myös lampaat?

• Lokakuun ekalla viikolla panin pari kertaa erästä bangladeshilaista naista hänen kämpillä. Oli tosin aika hankalaa kun pituuseroa oli noin 35cm ja vastaavasti hänen alapäänsä oli mitoitettu aasialaisten miesten vehkeille tai sellaisten länsimaisten jotka syövät Fina-lääkettä.

Mutta eipähän ole enää poikuus housuissa 😎

• Tämä.on.ätmin.paras

Paras on se, kun melkein sain! Se sanoi minulle, että haista vittu.

Ei se sitten antanutkaan haistaa...

• Peris_ei_oo_pannu

Myöskään Periksen ei tarvitse kertoa mitään satuja, koska hän on vielä neitsyt.

• KivaOpiskelijatar

Koska kukaan ei uskalla kertoa, kerron. 18v nuorempi, runsas, vähän minua pidempi nainen oli eksyksissä ja tuli baariin lataamaan kännykkäänsä. Menin juttelemaan, mutta hän oli tilaamassa taksia. Sanoin, että lapset ovat äidillään, luokseni voi tulla yöksi. On sohva ja kolme sänkyä, saa nukkua missä tahtoo. Matkalla kerroin että pidän rehevistä naisista, eikä hän ottanut pahalla, päinvastoin naureskeli että ´arvasin´. Tarkkoja yksityiskohtia en jaksa kirjoittaa, mutta seuraavan vuorokauden aikana sohvasta katkesi jalka ja sänkyni romahti. Saunan lauteet eivät sentään särkyneet. Meilä molemmilla oli purkamattomia paineita,joita hellästi ja rajusti hoidettin yhteisymmärryksessä.

• vanhapalstalainenpalaa

Kyllä se minunkin paras panojuttuni taitaa olla se, missä sängystä petti jalka alta ja kierittiin molemmat sitä myötä lattialle... Kuulemma ainut laatuaan tapaus sekä minulle että hänelle. Eikä oltu kumpikaan lihavia, olin tuolloin noin 50-55 kg (alin painoni aikuisiällä) ja mieskin hoikka, joten otan tapahtuneet vain osoituksena aktin rajuudesta. Oli ilman tuotakin tapahtumaa jo poikkeuksellisen hyvää seksiä (en ole oikeastaan koskaan nauttinut seksistä yhden illan jutuissa, ja parisuhteissakin vain aniharvoin jos koskaan), joka jäi mieleen pitkäksi aikaa. No, seuraavalla kerralla nähdessämme muutaman kuukauden kuluttua olin valitettavasti lihonut huomattavasti, ja ehkä se osasyynä vaikutti siihen ettei seksi tuntunut enää sillä kertaa miltään eikä varsinkaan ekan kerran veroiselta.

Toinen ihan hyvä kerta tapahtui silloisen monivuotisen ns. "vakkarin" kanssa, ja myös sillä kertaa olin hoikimmillani. Hoikkuus teki myös partneriin sen verran ison vaikutuksen, että hän halusi kuvata - tätä ei siis ollut käynyt koskaan ennemmin eikä myöhemminkään sen monivuotisen friends with benefits - säädön aikana. Kenties se oma vartalonmalli vaikuttaa alitajuisesti itsetuntoon siten, että "liikakilot" latistavat oman nautinnon.

• Aikoinaan kun olin nuori ja komea.. Nyt olen enään komea. Rakastelin silloisen naisen kanssa. Tuumaus oli ettei heti raskaaaksi

En kadu. Hän on lapsen hieno äiti..

• Sinkkumies--

Kaikki panot oli hyviä. Yläasteella vein yhden samalla luokalla olevan tytön neitsyyden luokkaretkellä tukholmassa kun oltiin.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5214
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4378
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2501
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2264
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2008
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1918
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1607
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1531
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1267
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1184
    Aihe