Mitä olette kokeneet? Darkin ei tarvii kertoa koska ei ole pannut vielä naista.
Kertokaa parhaita panojuttujanne
17
593
Vastaukset
- Teknodonna
Mjoo
Ei kannata kun ne sensuroidaan.
(Hirn)- Teknodonna
modelli kirjoitti:
Voisit alkaa enemmän puhumaan parhaista panojuttuistasi.
Mjaa
Eivätkö universumin salaisuudet enää kiinnostaneetkaan?
(Hihitystä)
Iggyssä on kyllä särmää.
https://www.youtube.com/watch?v=rE0HY6cGJ9E - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Mjaa
Eivätkö universumin salaisuudet enää kiinnostaneetkaan?
(Hihitystä)
Iggyssä on kyllä särmää.
https://www.youtube.com/watch?v=rE0HY6cGJ9EEd (Rubberglove) China rakentaa töllössä ralliautoa.
Jännittävää.
(Hihitystä)
- Anna.kertoa
Oletko sä joku homofoobikko vai miksi sä et halua kuulla DarkFearin seksikokemuksia?
- Viinamies
Panin yhtä 17 v naista kun tapsin bussissa 23 vuotiaana. Olin menossa vaasaan juomaan viinaa kaverin luokse ja join viinaa bussissa kun tyttö pyysi minulta siideria, halusi ostaa mutta annoin lahjaksi. Siinä sitten juteltiin ja annoin tytölle lisää siideriä ja vaasassa meninkin tytön enkä kaverin luokse ja panin sitä tyttöä koko viikonlopun. Juotiin viinaa ja pantiin ja olikin todella hauskaa. Tapailin sitä tyttöä sitten koko kesän ajan, vein sen festareille ja tarjosin viinaa aina sille.
- pihallatipunen
Joo joo, atm32.
- Dark.Fear
Lasketaanko kokemukseksi myös lampaat?
Lokakuun ekalla viikolla panin pari kertaa erästä bangladeshilaista naista hänen kämpillä. Oli tosin aika hankalaa kun pituuseroa oli noin 35cm ja vastaavasti hänen alapäänsä oli mitoitettu aasialaisten miesten vehkeille tai sellaisten länsimaisten jotka syövät Fina-lääkettä.
Mutta eipähän ole enää poikuus housuissa 😎- Tämä.on.ätmin.paras
Paras on se, kun melkein sain! Se sanoi minulle, että haista vittu.
Ei se sitten antanutkaan haistaa... - Peris_ei_oo_pannu
Myöskään Periksen ei tarvitse kertoa mitään satuja, koska hän on vielä neitsyt.
- KivaOpiskelijatar
Koska kukaan ei uskalla kertoa, kerron. 18v nuorempi, runsas, vähän minua pidempi nainen oli eksyksissä ja tuli baariin lataamaan kännykkäänsä. Menin juttelemaan, mutta hän oli tilaamassa taksia. Sanoin, että lapset ovat äidillään, luokseni voi tulla yöksi. On sohva ja kolme sänkyä, saa nukkua missä tahtoo. Matkalla kerroin että pidän rehevistä naisista, eikä hän ottanut pahalla, päinvastoin naureskeli että ´arvasin´. Tarkkoja yksityiskohtia en jaksa kirjoittaa, mutta seuraavan vuorokauden aikana sohvasta katkesi jalka ja sänkyni romahti. Saunan lauteet eivät sentään särkyneet. Meilä molemmilla oli purkamattomia paineita,joita hellästi ja rajusti hoidettin yhteisymmärryksessä.
- vanhapalstalainenpalaa
Kyllä se minunkin paras panojuttuni taitaa olla se, missä sängystä petti jalka alta ja kierittiin molemmat sitä myötä lattialle... Kuulemma ainut laatuaan tapaus sekä minulle että hänelle. Eikä oltu kumpikaan lihavia, olin tuolloin noin 50-55 kg (alin painoni aikuisiällä) ja mieskin hoikka, joten otan tapahtuneet vain osoituksena aktin rajuudesta. Oli ilman tuotakin tapahtumaa jo poikkeuksellisen hyvää seksiä (en ole oikeastaan koskaan nauttinut seksistä yhden illan jutuissa, ja parisuhteissakin vain aniharvoin jos koskaan), joka jäi mieleen pitkäksi aikaa. No, seuraavalla kerralla nähdessämme muutaman kuukauden kuluttua olin valitettavasti lihonut huomattavasti, ja ehkä se osasyynä vaikutti siihen ettei seksi tuntunut enää sillä kertaa miltään eikä varsinkaan ekan kerran veroiselta.
Toinen ihan hyvä kerta tapahtui silloisen monivuotisen ns. "vakkarin" kanssa, ja myös sillä kertaa olin hoikimmillani. Hoikkuus teki myös partneriin sen verran ison vaikutuksen, että hän halusi kuvata - tätä ei siis ollut käynyt koskaan ennemmin eikä myöhemminkään sen monivuotisen friends with benefits - säädön aikana. Kenties se oma vartalonmalli vaikuttaa alitajuisesti itsetuntoon siten, että "liikakilot" latistavat oman nautinnon.
Aikoinaan kun olin nuori ja komea.. Nyt olen enään komea. Rakastelin silloisen naisen kanssa. Tuumaus oli ettei heti raskaaaksi
En kadu. Hän on lapsen hieno äiti..- Sinkkumies--
Kaikki panot oli hyviä. Yläasteella vein yhden samalla luokalla olevan tytön neitsyyden luokkaretkellä tukholmassa kun oltiin.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448229Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde442224Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262102- 951718
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811657- 321327
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081083Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53995
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28860