Emätin oikein on?
Mikä se sellainen
49
658
Vastaukset
- kokoperhe
Se on rintintinin äiti. Siitintin on isä.
- kaisanoasaa
Onko kuva sun jalkojen välistä?
Tästä oli poistettu viesti, joka silti näkyy mun vellikellossa..
"Eiku tääpäs...pölöhö! Tuo oli siitintintin https://goo.gl/images/G1oERi Tää on emäitintintin"
🤣- mekaanikkokokoko
Wwuwuw kirjoitti:
Tästä oli poistettu viesti, joka silti näkyy mun vellikellossa..
"Eiku tääpäs...pölöhö! Tuo oli siitintintin https://goo.gl/images/G1oERi Tää on emäitintintin"
🤣Kukahan lie laittanut...???
No sulla oli tuossa pölöhö mäntä....sehän on niinkuin kikuli ja se pytty on se pimpukka....
Mitä teit konetekniikan tunnila? Ampuilit jätkiä kuminpaloilla takaraivoon? :oD mekaanikkokokoko kirjoitti:
Kukahan lie laittanut...???
No sulla oli tuossa pölöhö mäntä....sehän on niinkuin kikuli ja se pytty on se pimpukka....
Mitä teit konetekniikan tunnila? Ampuilit jätkiä kuminpaloilla takaraivoon? :oDNappi ja mäntä!
mekaanikkokokoko kirjoitti:
Kukahan lie laittanut...???
Mitä teit konetekniikan tunnila? Ampuilit jätkiä kuminpaloilla takaraivoon? :oDTietysti siinä on männän kuva kun joku ei tiennyt mikä se on. Doh!
- eikäkö
Wwuwuw kirjoitti:
Nappi ja mäntä!
Mikä nappi? Ja se on neppari....muutens...
- tohtorisykerö
Wwuwuw kirjoitti:
Tietysti siinä on männän kuva kun joku ei tiennyt mikä se on. Doh!
Minusta emätin on kyllä hassu nimi sille.... Minusta se silloin emättää.... jos tuuppasee vaikka sinne pippelinsä, niin siitä tulee emäksinen...se emätin emättää sen. :oD Ja oikeestihan pippeli on hapan ja emätin emäksinen ph-arvoiltaan... Onkohan sitten lopputulos likimain 7, vai ihon 5,5? hmmm???
Pitääköhän hommata ph-paperia makkariin? tohtorisykerö kirjoitti:
Minusta emätin on kyllä hassu nimi sille.... Minusta se silloin emättää.... jos tuuppasee vaikka sinne pippelinsä, niin siitä tulee emäksinen...se emätin emättää sen. :oD Ja oikeestihan pippeli on hapan ja emätin emäksinen ph-arvoiltaan... Onkohan sitten lopputulos likimain 7, vai ihon 5,5? hmmm???
Pitääköhän hommata ph-paperia makkariin?Sano sitten vaikka vagina.
- karjalaisenjii
Wwuwuw kirjoitti:
Vaikka sinappi. 😋
Ankkurinappi?
- tyttömäinen
Wwuwuw kirjoitti:
Sano sitten vaikka vagina.
Pinppi on kiva. :o)
- koivutuote
Wwuwuw kirjoitti:
Vastaanottokeskus.
Aatteles...vastaaottokeskus, eli keskus joka ottaa vastoja?
koivutuote kirjoitti:
Aatteles...vastaaottokeskus, eli keskus joka ottaa vastoja?
Jyst..
Vastaanpanokeskus..- päikytparhautta
Wwuwuw kirjoitti:
Jyst..
Vastaanpanokeskus..No hyi....en sillä enää vihtois...vaikka olis ollut kuinka keskuksessa...:o(
Nyt otn päikkärit. Ei merkittävää työtapahtumaa tule tuntiin ainakaan, joten lyön luukut silmille ja viltin varpaille.
Se on moro, sano katontekijä, kun kattoluukusta alas putos. :o) päikytparhautta kirjoitti:
No hyi....en sillä enää vihtois...vaikka olis ollut kuinka keskuksessa...:o(
Nyt otn päikkärit. Ei merkittävää työtapahtumaa tule tuntiin ainakaan, joten lyön luukut silmille ja viltin varpaille.
Se on moro, sano katontekijä, kun kattoluukusta alas putos. :o)"Vihtoisi" vai vihtoisi..? Emätin tulee tietty sanasta emä..
Mä tulin just lenkiltä..siellä tuulee niin että meinaa korvat irtoo..Siksi mulla kai ne korvaläpät oli..- keskussei
Wwuwuw kirjoitti:
"Vihtoisi" vai vihtoisi..? Emätin tulee tietty sanasta emä..
Mä tulin just lenkiltä..siellä tuulee niin että meinaa korvat irtoo..Siksi mulla kai ne korvaläpät oli..No kävipäs näppärästi. Mäkin otin nokoset jo, mutta ihan lämmin oli. Noh, työtuoli ei ole suunniteltu ihan päiväunien ottoon, mutta hei....mikäs täällä maailmassa on niin justiinsa.
Onkos sit siitin sanan keksinyt joku epsanjalainen sii.... si senjor! keskussei kirjoitti:
No kävipäs näppärästi. Mäkin otin nokoset jo, mutta ihan lämmin oli. Noh, työtuoli ei ole suunniteltu ihan päiväunien ottoon, mutta hei....mikäs täällä maailmassa on niin justiinsa.
Onkos sit siitin sanan keksinyt joku epsanjalainen sii.... si senjor!Se tulee siittämisestä 😌
Tieddy.- änhooällää
Wwuwuw kirjoitti:
Se tulee siittämisestä 😌
Tieddy.No jopas on....
Mä otin telian sellasen töllöpaketin... katselen nyt sit änäriä täällä töissä. Kyllä kelpaa... aika menee kuin siivillä. :oD
Miks mä en keksinyt tätä aiemmin.... Vanha pelihän toi on, mutta en mä nyt yöllä jaksa kahtella...mähän nukun silloin... :oD änhooällää kirjoitti:
No jopas on....
Mä otin telian sellasen töllöpaketin... katselen nyt sit änäriä täällä töissä. Kyllä kelpaa... aika menee kuin siivillä. :oD
Miks mä en keksinyt tätä aiemmin.... Vanha pelihän toi on, mutta en mä nyt yöllä jaksa kahtella...mähän nukun silloin... :oDÄnäri? Ai lätkändaalia. Pyf. 😝
- JännämiesVantaalta
Sellainen märkä kostee asia, johon on kiva laueta.
- pihallatipunen
Vantaalla on pelkkiä ätmejä ja muita luusereita.
- Ötmitys
Niinkuin viemäriputki, kostee putki...
- JännämiesVantaalta
Suht sama. Tiedättekö mikä erottaa meidät?
- vesijaviemäripomo
JännämiesVantaalta kirjoitti:
Suht sama. Tiedättekö mikä erottaa meidät?
Viemäriputkessa paska liikkuu, vantaalaisessa jännämiehessä se jumittaa pään seudulle?
- Pillujen--asiantuntija
Se on naisen sukupuolielin jonne jännämiehet ruiskii saastaisen spermansa
- kukkarukka
Sinäkö muka Pillujen--asiantuntija?
- selaanpuhelinluetteloa
kukkarukka kirjoitti:
Sinäkö muka Pillujen--asiantuntija?
Onkos noita Jonne Jännämiehiä useitakin? En tunne ketään tuon nimistä...
- Kaikentietävä
Se emättää! Tyhymä!
olento jolla on terävät piikkihampaat,kannattaa pysyä kaukana.
- römpsytin
ei peppupupulla hampaita ole
vaan namukkaat römpsyttimet
- lypsäri
Emätin on eräänlainen lypsykone,
joka lypsää miehen rahat- suippari
peppupupu kirjoitti:
ja silti sinne lypsykoneeseen pitää päästä survomaan sitä letkua;)
Vaikkapa pupua peppuun
- apinana
Maksullisissa ei ole pakko käydä, aina voi vejellä omaan karvaseen katöseen.
- Mutikainen
Pyydä, että äiti näyttää.
- Neitsyt-setä
Pyysin, mutta äiti veteli tiskirätillä ympäri korvia.
t: Neitsyt-setä 47v
- Teknodonna
Mjoo
Mä olen tässä odotellut hyvää vastausta tähän mielenkiintoiseen kysymykseen. Yksi hyvä siellä jo on, mutta haluan hieman kohentaa asentoa.
Emätin on se josta ilmestyy esiin sana vaadin.
(Hihitystä) Emätin on homoille! 100% hetero ja mies.
- KurppaN
Emätin on jotain sellasta, mitä "kiltit ja kunnolliset" ei pääse koskaan edes näkemään...
- mikä-lienee-
Olen kuullut jostakin, että se on sama kuin e-lasku, mutta iso kokoisempi. E-mätin on sellainen johon mätetään mahlat pikapikaa, eikä siitä synny muuta kuin kusipäisiä lapsia.
- Äppi-mätin
Emätin on tollasta some jargonia.
Oikeesti se on E-mätin, elikkästen E- mättäjä.
Se on sellanen äppi jolla voi mättää internetissä ja tollee. - vaahtopupu
Emätin on paloturvaväline
hametta nostaessa toimii vaahtosammuttajan Mjaa, se on joku hilavitkutin mihin miehet kuulemma tuntee jotakin vetoa...kummallisia ihmisiä. Emminä vaan...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458450Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462358Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262192- 951748
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811707- 371700
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081133Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai181052Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531005