Hyviä uutisia palstalaisille

Minua on kaipailtu palstalle niin pal, että perun lähtöaikeeni.

Näemme siis jatkossakin päivittäin.

T:A.Palstamäki

112

1570

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nopeestiratkestämä

Minähän sanoin jo... Ei mitään mielenkiintoa enää palstailla...mutta olisin olettanut edes viikon taukoa. :oD

• Käytännössähän en edes ehtinyt lopettamaan, tarkoitushan oli päättää palstailuni tänään puoliltaöin.

• hauskaahantäävaan
        Palstis kirjoitti:

Käytännössähän en edes ehtinyt lopettamaan, tarkoitushan oli päättää palstailuni tänään puoliltaöin.

No eipä tuossa mitään uutta olekaan. Ihan normitouhua...
        Tosin sanoin, ettet pysy pois ja itse väitit kivenkovaan juuri toisin...
        Aika hyvin toimii mun idea...

Voit lähteä palstalta, mutta palsta ei lähde sinusta. :oD

Tää on kuin tauti porukoissa kiinni. :oD

• hauskaahantäävaan kirjoitti:

No eipä tuossa mitään uutta olekaan. Ihan normitouhua...
        Tosin sanoin, ettet pysy pois ja itse väitit kivenkovaan juuri toisin...
        Aika hyvin toimii mun idea...

Voit lähteä palstalta, mutta palsta ei lähde sinusta. :oD

Tää on kuin tauti porukoissa kiinni. :oD

Palsta olen minä.

• hyvätpilleritainakin
        Palstis kirjoitti:

Palsta olen minä.

Vai niin olet... No johan! :oD

Montako ravintola-annosta olet nauttinut? :oD

• Kaikkia varmasti kiinnostaa kysymys "tuleeko mikään muuttumaan"?

Luoaan ettei mikään muutu, mennään vanhalla konseptilla.

• "Minua on kaipailtu palstalle niin pal, että perun lähtöaikeeni. "

Ohhoh. Tämäpä melkoinen yllätys.

• Uskomatonta mutta totta.

Minua on paljon pyydelty takaisin, ja se vaikuttaa osaltaan. Suurin syy on kuitenkin palstan vetovoiman säilyttäminen. Minun aloitukseni ovat usein sinkut-palstan, suhteet-osion, ja joskus jopa koko suomi24-sivuston luetuimpia aloituksia.

Silloin kun minä olen pois, sinkut-palstan luetuimmat ketjut eivät yllä edes suhteet-osion suosituimpien ketjujen joukkoon, puhumattakaan sijoituksista koko sivuston rankingissa.

Taso yksinkertaisesti romahtaa jos poistun.

• Palstis kirjoitti:

Uskomatonta mutta totta.

Minua on paljon pyydelty takaisin, ja se vaikuttaa osaltaan. Suurin syy on kuitenkin palstan vetovoiman säilyttäminen. Minun aloitukseni ovat usein sinkut-palstan, suhteet-osion, ja joskus jopa koko suomi24-sivuston luetuimpia aloituksia.

Silloin kun minä olen pois, sinkut-palstan luetuimmat ketjut eivät yllä edes suhteet-osion suosituimpien ketjujen joukkoon, puhumattakaan sijoituksista koko sivuston rankingissa.

Heh, kuka sanoi että vaatimattomuus kaunistaa....🤣

• Palstis kirjoitti:

Uskomatonta mutta totta.

Näinhän se on, että aikuisen miehen on kannettava vastuunsa. Sääli henkilökohtaiselta kannalta sinulle, jos tämä taakkasi on kovin raskas.

• mazy kirjoitti:

Heh, kuka sanoi että vaatimattomuus kaunistaa....🤣

Onko "totuus ei pala tulessakaan" tuttu lausahdus? Pitäisi olla.

Edellinen sinkut-palstan aloitus joka kohosi myös koko sivuston luetuimmaksi ketjuksi, oli minun tekemäni "minua on vainottu palstalla". Sitä ennen edellinen sivuston ykköseksi noussut sinkut-palstan ketju oli taas joku minun ketjuistani. Yhdenkään muun sinkut-palstan kirjoittajan ketju ei ole minun palstailu-urani aikana noussut sivuston ranking-ykköseksi,

• Palstis kirjoitti:

Onko "totuus ei pala tulessakaan" tuttu lausahdus? Pitäisi olla.

Edellinen sinkut-palstan aloitus joka kohosi myös koko sivuston luetuimmaksi ketjuksi, oli minun tekemäni "minua on vainottu palstalla". Sitä ennen edellinen sivuston ykköseksi noussut sinkut-palstan ketju oli taas joku minun ketjuistani. Yhdenkään muun sinkut-palstan kirjoittajan ketju ei ole minun palstailu-urani aikana noussut sivuston ranking-ykköseksi,

Joo, olet vetonaula. Mummu vainaa sanoi aina, ettei totuus pala tulessakaan ja silti hänen siskonsa poltti raamatunkin...

Huono vertauskuva ehkä, mutta tuli vaan mieleen...

Laitatko jonkun kuvan profiiliin?☺️

• mazy kirjoitti:

Joo, olet vetonaula. Mummu vainaa sanoi aina, ettei totuus pala tulessakaan ja silti hänen siskonsa poltti raamatunkin...

Peppukuvani ajattelin laittaa, mutta en tiedä mistä löydän sen.

Jos en löydä vanhaa kuvaa, otan uuden.

• Palstis kirjoitti:

Haha, selvä. 😊

• mazy kirjoitti:

Haha, selvä. 😊

Palstapojillekin silmäniloa.

• Palstis kirjoitti:

Palstapojillekin silmäniloa.

Ilmanmuuta!

• paIstis
        Palstis kirjoitti:

Tässä se vanha

https://aijaa.com/Vs93uV

• hiljaahyvätulee
        Palstis kirjoitti:

No ettei joku pääse sitten vaan sinua kiusaamaan taas, että niin on täsmäkuva, että niin jutut, kuin kuvakin on perseestä? Mietihan kahdesrti... sinua on jo kiusattu niin paljon.... Harmiskin on huolissaan, että kuinka sä jaksat oikein...

Olehan nyt varovainen, kun taas aloitat uudella innolla, ettei heti ala harmittamaan ja kiukuttamaan... Sellainen rento alku tähän väliin. :o)

• hiljaahyvätulee kirjoitti:

No ettei joku pääse sitten vaan sinua kiusaamaan taas, että niin on täsmäkuva, että niin jutut, kuin kuvakin on perseestä? Mietihan kahdesrti... sinua on jo kiusattu niin paljon.... Harmiskin on huolissaan, että kuinka sä jaksat oikein...

Olehan nyt varovainen, kun taas aloitat uudella innolla, ettei heti ala harmittamaan ja kiukuttamaan... Sellainen rento alku tähän väliin. :o)

Nyt voin sitten sanoa palstapojille että älkää roikkuko palstaperseessäni ellette ole oikeastikin homoja.

• eihomoa
        Palstis kirjoitti:

Nyt voin sitten sanoa palstapojille että älkää roikkuko palstaperseessäni ellette ole oikeastikin homoja.

Ei kerta homoa tee ja kolmannesta kerrasta nollataan! :oD

• eihomoa kirjoitti:

Ei kerta homoa tee ja kolmannesta kerrasta nollataan! :oD

Jokainen homo tehköön kuvallani mitä haluaa, ei kuulu mulle.

• Palstis kirjoitti:

Ai se on peppu..🤣

• naisen_ansiota
        mazy kirjoitti:

Ilman Pönttöuunia Palstamäen ketjut olisivat olleet kuolleita. Mies on vetonaulasta kaukana.
        Ketjut saivat nostetta Pönttöuunin saapuessa paikalle.
        Muuten ukko olisi horissut yksinään eikä mikään aihe juurikaan saanut nostetta ilman naista.
        Tasosta kertoo profiilissa oleva perse.

• naisen_ansiota kirjoitti:

Ilman Pönttöuunia Palstamäen ketjut olisivat olleet kuolleita. Mies on vetonaulasta kaukana.
        Ketjut saivat nostetta Pönttöuunin saapuessa paikalle.
        Muuten ukko olisi horissut yksinään eikä mikään aihe juurikaan saanut nostetta ilman naista.
        Tasosta kertoo profiilissa oleva perse.

Oikeastaan minun ketjut ovat vetäneet aina, jopa ennen Pönttöneidin tuloa. Lähes alusta asti ketjuissani on ollut elämää, toki Harmis oli alussa aisaparinani puhaltamassa ketjuihin henkeä.

Kukaan ei tee ketjuja yksin, en minä tai Pönttöneitikään. Kyllä minä olen käynyt tämän keskustelun Pönttöneidinkin kanssa (palstalla), hän on itsekin myöntänyt että se energia tulee minulta.

Niin se menee oikeassa elämässäkin, minä en huku taustameluun.

• älä.ota.kunniaa
        Palstis kirjoitti:

Oikeastaan minun ketjut ovat vetäneet aina, jopa ennen Pönttöneidin tuloa. Lähes alusta asti ketjuissani on ollut elämää, toki Harmis oli alussa aisaparinani puhaltamassa ketjuihin henkeä.

Kukaan ei tee ketjuja yksin, en minä tai Pönttöneitikään. Kyllä minä olen käynyt tämän keskustelun Pönttöneidinkin kanssa (palstalla), hän on itsekin myöntänyt että se energia tulee minulta.

Jäi nähtäväksi kuinka lähinnä veit energiat Pönttöuunilta. Et ainakaan positiivisesti ole vähään aikaan tuonut tänne mitään jos tulkitaan täsmällisen oikeamielisesti.

Voit olla hyvä kirjoittelemaan, mutta suuntaa tarmokkuutesi hyvään niin ehkä joku lukee sinuakin.
        Sivusta katsoen toimintasi on ollut palstalla olosi ajan hyvin kyseenalaista.

Olen sitä mieltä, että Pönttöuuni on elävöittänyt kaikkia ketjujasi ja toiminut muusana vanhenevalle palstamiehelle. Onneksi naisen profiili näkyy vielä eikä hän ole jättänyt palstaa.

• älä.ota.kunniaa kirjoitti:

Jäi nähtäväksi kuinka lähinnä veit energiat Pönttöuunilta. Et ainakaan positiivisesti ole vähään aikaan tuonut tänne mitään jos tulkitaan täsmällisen oikeamielisesti.

Voit olla hyvä kirjoittelemaan, mutta suuntaa tarmokkuutesi hyvään niin ehkä joku lukee sinuakin.
        Sivusta katsoen toimintasi on ollut palstalla olosi ajan hyvin kyseenalaista.

Olen sitä mieltä, että Pönttöuuni on elävöittänyt kaikkia ketjujasi ja toiminut muusana vanhenevalle palstamiehelle. Onneksi naisen profiili näkyy vielä eikä hän ole jättänyt palstaa.

Pönttöneiti on vaihdettavissa, Palstis ei.

Sen pari kuukautta mitä pidin hiljaiseloa palstalla kun keskityin opintojeni aloittamiseen, oli selkeä osoitus siitä että Pönttöneidille ei ole palstalla riittävän tasokasta kavaljeeria kun minä olen pois.

• Miettivä_kissatar
        Palstis kirjoitti:

Uskomatonta mutta totta.

Okei. Tyhmä kysymys, jos sua on Täällä kiusattu ja vainottu? Niin miksi haluat Täällä käydä? Jos mua kiusattaisiin niin en itse ainakaan haluaisi käydä palstalla missä kiusataan. Ehkä sä oot niin Super vahva?

Mieti että saatko Tästä palstasta hyvän mielen vain pahan? Jos paha mieli niin miksi turhaan sietää sontaa.

• melaa_mekkoon
        Palstis kirjoitti:

Sen pari kuukautta mitä pidin hiljaiseloa palstalla kun keskityin opintojeni aloittamiseen, oli selkeä osoitus siitä että Pönttöneidille ei ole palstalla riittävän tasokasta kavaljeeria kun minä olen pois.

Mutta käykö se itse Palstamäelle jos Pönttöneitiä tänä yönä panee paljon tasokkaampi kavaljeeri irl, ei se palstailu mahda paljon pimpsassa tuntua ilman oikeaa miestä ja naiset kaipaa meisseliä ;D

• Miettivä_kissatar kirjoitti:

Okei. Tyhmä kysymys, jos sua on Täällä kiusattu ja vainottu? Niin miksi haluat Täällä käydä? Jos mua kiusattaisiin niin en itse ainakaan haluaisi käydä palstalla missä kiusataan. Ehkä sä oot niin Super vahva?

Mieti että saatko Tästä palstasta hyvän mielen vain pahan? Jos paha mieli niin miksi turhaan sietää sontaa.

Minua on yritetty kiusata ja vainota, huonolla menestyksellä. Myönnän että kiusaajilla on psykologista tilannetajua, mutta heiltä puuttuu käsitys minun psyykestäni.

Minä olen oikeassa elämässä keitetty sellaisissa liemissä, ettei palstapojilla ole mitään mahdollisuutta tuottaa yhtä voimakkaita reaktioita joita minä olen kokenut. Minä saan lähinnä hyvän mielen siitä kun pidän palstapoikia pilkkanani.

• Miettivä_kissatar
        Palstis kirjoitti:

En tiedä mitä ajatella susta. Oot mielenkiintoinen ihminen ja jollain hassusti Kiva, mutta samalla ihminen, josta en pidä.

• Miettivä_kissatar kirjoitti:

En tiedä mitä ajatella susta. Oot mielenkiintoinen ihminen ja jollain hassusti Kiva, mutta samalla ihminen, josta en pidä.

Ne, jotka ovat samalla puolella kuin minä, pitävät minusta. Vastapuolelle ajautuvat eivät pidä minusta.

Minä olen lojaali ystävilleni, mutta pahin mahdollinen vihollinen niille jotka käyvät minua vastaan.

• rumia_sanoja

Naisista et ole koskaan puhunut täällä kauniisti. Pidät naisia käyttöesineinä. Omahyväisyys ja idioottimaisuus tekee sinusta ruman. Jos olet yrittänyt puhua kauniisti, törkyturpaisuus kuulastaa kummiskin läpi. Miksi elämästäsi tuli katkera?

• hyvin_kuvailit
        Palstis kirjoitti:

Ne, jotka ovat samalla puolella kuin minä, pitävät minusta. Vastapuolelle ajautuvat eivät pidä minusta.

Minä olen lojaali ystävilleni, mutta pahin mahdollinen vihollinen niille jotka käyvät minua vastaan.

Eli suomeksi
        sairas. Lapsuudessa mennyt paljon pieleen.

• rumia_sanoja kirjoitti:

Naisista et ole koskaan puhunut täällä kauniisti. Pidät naisia käyttöesineinä. Omahyväisyys ja idioottimaisuus tekee sinusta ruman. Jos olet yrittänyt puhua kauniisti, törkyturpaisuus kuulastaa kummiskin läpi. Miksi elämästäsi tuli katkera?

Kehotan sinua trolliseni pitämään kristallinkirkkaana mielessäsi sen, että vaikka minä keskustelen kanssasi, en sotke tätä vilpittömään keskusteluun.

Jos sulla on haaveena päästä ihoni alle, niin sinä hävisit pelin jo siinä kohtaa kun valikoit minut kohteeksesi.

• pelkkä.nolla
        rumia_sanoja kirjoitti:

Sanoit oikeat sanast, kanssasi samaa mieltä. Tyypin uskottavuus nolla. pelkkä spede se on ja kaikki sille nauraa. Ei vaan tajuu

• pelkkä.nolla kirjoitti:

Sanoit oikeat sanast, kanssasi samaa mieltä. Tyypin uskottavuus nolla. pelkkä spede se on ja kaikki sille nauraa. Ei vaan tajuu

Hyvää yötä trollipeikolle.

• Palstis kirjoitti:

Ei ole Pönttis vaihdettavissa!

# Pönttis takaisin!

• Wwuwuw kirjoitti:

Ei ole Pönttis vaihdettavissa!

# Pönttis takaisin!

Pönttis teki kanssani yhden virheen, hän lähti rakentamaan hyökkäystä minua kohtaan trollikan yhden kommentin pohjalta. Meillä oli privassa sopimus että minä en tuo epäilyksiäni hänen suhteensa julki palstalla, mutta se olisi edellyttänyt että hän ei hyökkisi kimppuuni.

Pönttis varmaan kirjoittelee jatkossakin palstalla, mutta ei Palstamäen kanssa samaan ketjuun.

• wanhaämmä
        Palstis kirjoitti:

Olet kertonut, ettei sulla ole kavereita. Eikä ystäviä.

• wanhaämmä kirjoitti:

Olet kertonut, ettei sulla ole kavereita. Eikä ystäviä.

En pidä aktiivisesti sosiaalisia suhteitani yllä, mutta kyllä mulle on siunaantunut kavereita aika iso kokoelma. Minun kaverisuhteeni eivät koskaan pääty riitoihin, vaan siihen että en ylläpidä suhteita. Periaatteessa nuo kaverisuhteet voi aktivoida jos sellaiselle olisi tarvetta.

Ystävyyssuhteet on luku sinänsä, sanoisin että sellaisia mulla on ollut elämäni aikana vain kaksi. Toinen noista ystävyyssuhteista on nyt pienellä tauolla erään minuun liittymättömän ikävän tapahtuman johdosta, mutta toisen ystäväni kanssa soittelemme toisinaan. Tuo tauolla oleva ystävyyssuhdekin on eräällä tapaa aktiivinen, meillä on olemassa keskustelulinja mutta minun täytyy antaa nyt ajan tehdä tehtävänsä.

• Miettivä_kissatar
        Palstis kirjoitti:

Minua on yritetty kiusata ja vainota, huonolla menestyksellä. Myönnän että kiusaajilla on psykologista tilannetajua, mutta heiltä puuttuu käsitys minun psyykestäni.

Minä olen oikeassa elämässä keitetty sellaisissa liemissä, ettei palstapojilla ole mitään mahdollisuutta tuottaa yhtä voimakkaita reaktioita joita minä olen kokenut. Minä saan lähinnä hyvän mielen siitä kun pidän palstapoikia pilkkanani.

Oot varmasti mukava ystäville, mutta mieti, että turhaan laitat energiaa ihmiseen jota sitä ei halua. Tee jotain positiivista niin elämä on helpompaa.

Ps.kohtele muita niinkuin haluaisit että sinua kohdellaan.

• wanhaämmä
        Palstis kirjoitti:

En pidä aktiivisesti sosiaalisia suhteitani yllä, mutta kyllä mulle on siunaantunut kavereita aika iso kokoelma. Minun kaverisuhteeni eivät koskaan pääty riitoihin, vaan siihen että en ylläpidä suhteita. Periaatteessa nuo kaverisuhteet voi aktivoida jos sellaiselle olisi tarvetta.

Ystävyyssuhteet on luku sinänsä, sanoisin että sellaisia mulla on ollut elämäni aikana vain kaksi. Toinen noista ystävyyssuhteista on nyt pienellä tauolla erään minuun liittymättömän ikävän tapahtuman johdosta, mutta toisen ystäväni kanssa soittelemme toisinaan. Tuo tauolla oleva ystävyyssuhdekin on eräällä tapaa aktiivinen, meillä on olemassa keskustelulinja mutta minun täytyy antaa nyt ajan tehdä tehtävänsä.

Palstahahmoja ei lasketa ystäviksi eikä tuttaviksi.

• valtakunta kirjoitti:

Miksi määrä katoin tämän😥

Siis mä

• mklbgflrt

Et sinä missään vaiheessa edes aikonut lähteä, halusit vaan puhua mahdollisimman paljon suosikkiaiheestasi - itsestäsi.

• narsukerho

Sopii hyvin dissin ja sikahelmen seuraksi.

• tai.tyhmempi.serkku
        narsukerho kirjoitti:

Sopii hyvin dissin ja sikahelmen seuraksi.

Dissi voisi hyvin olla helmiä.sioille vajukimpi veli.

• Uncle-persa

Hassu setä tämä persa. Kaipailee naisia palstalle vaikka itse savustaa kaikki parhaat pois sitä mukaa kun palstalle eksyvät. Kertakaikkiaan hassu setä.

• ekitädin.haamu

Taitaa olla persalla isoja haasteita päänuppinsa kanssa.

Tein juuri päätöksen, että en kommentoi hänelle enää koskaan mitään. Nin rumasti on kohdellut muutamia tyyppejä tällä palstalla, että persa ansaitsee joutua ignooratuksi.

Seuransa saa valita myös keskustelupalstalla.

• hyvä.kun.palasi

Eiköhän ne ätmit jutuillaan osallistu vähintään yhtä paljon siihen "savustamiseen".

Palsta olisi tylsä ilman pertsaa.

• Miksipuolustat
        hyvä.kun.palasi kirjoitti:

Eiköhän ne ätmit jutuillaan osallistu vähintään yhtä paljon siihen "savustamiseen".

Palsta olisi tylsä ilman pertsaa.

No persa on savustanut ainakin pikkulikan, n34:sen, nainen39:n ja nyt viimeisimpänä misspönntiksen. Ja on yrittänyt savustaa ainakin lineriä ja trollikkaa.
        Eikös olekin hyvä ja reilu kaveri?

• hyvä.kun.palasi
        Miksipuolustat kirjoitti:

No persa on savustanut ainakin pikkulikan, n34:sen, nainen39:n ja nyt viimeisimpänä misspönntiksen. Ja on yrittänyt savustaa ainakin lineriä ja trollikkaa.

Ihan sama, jos noi henkilöt on täältä poistuneet. Enkä edes usko Pertsan niitä savustaneen, eiköhän ne ole lähteneet ihan muista syistä.

• hyvä.kun.palasi
        ekitädin.haamu kirjoitti:

Taitaa olla persalla isoja haasteita päänuppinsa kanssa.

Tein juuri päätöksen, että en kommentoi hänelle enää koskaan mitään. Nin rumasti on kohdellut muutamia tyyppejä tällä palstalla, että persa ansaitsee joutua ignooratuksi.

Seuransa saa valita myös keskustelupalstalla.

Mutta ainakin innokkaasti luit ketjun ja jopa vastasit, vaikka näit kuka oli aloittajana ja aiheena.

• berzakyrzä

Ihan sama, jos noi henkilöt on täältä poistuneet. Enkä edes usko Pertsan niitä savustaneen, eiköhän ne ole lähteneet ihan muista syistä.

Aivan niin Pertti, aivan niin.

• hyvä.kun.palasi
        berzakyrzä kirjoitti:

En ole Pertti, olen ensinnäkin nainen.

Misspönttiksen lähtöön saattoi vaikuttaa, nuo muut todennäköisesti katosi ihan muista syistä. Mutta aivan sama.

• hyvä.kun.palasi kirjoitti:

Misspönttiksen lähtöön saattoi vaikuttaa, nuo muut todennäköisesti katosi ihan muista syistä. Mutta aivan sama.

Pönttis on aktiivisena täällä, taisi olla eilenkin palstalla.

• Palstis kirjoitti:

Pönttis on aktiivisena täällä, taisi olla eilenkin palstalla.

Sitäpaitsi Pönttis olisi halunnut että laitan selkäkuvani sijaan peppukuvani. Nyt hänen toiveensa on täytetty.

• juupajuu44

Onkos misspönttöuuni siis ihan poistanut profiilinsa?

Toissailtana se ainakin puskista kirjoitteli...taitaa vaan olla tänään tyttöjen illassa juttujen perusteella.

• juupajuu44 kirjoitti:

Toissailtana se ainakin puskista kirjoitteli...taitaa vaan olla tänään tyttöjen illassa juttujen perusteella.

Eilen kirjoitteli profiilillaan.

• Älävalehtele

Näinhän se asia just onkin, Pertti.

• Miksipuolustat kirjoitti:

Mikä ihmeen Persa?

• Kuin tuo sun pymppy on tuolleen vinkkelis?

Mä en oikeesti hahmottanut yhtään mikä siinä kuvassa on ennenkuin se täällä julki tuotiin.

• Wwuwuw kirjoitti:

Kuin tuo sun pymppy on tuolleen vinkkelis?

Mä en oikeesti hahmottanut yhtään mikä siinä kuvassa on ennenkuin se täällä julki tuotiin.

Aika selkeä kuvahan tuo on, belfie on otettu sohvalla kyljellään maaten.

• Palstis kirjoitti:

Aika selkeä kuvahan tuo on, belfie on otettu sohvalla kyljellään maaten.

Joo kyllä mä tajusin kun katsoin sen vanhan kuvan. Oisit vähän kääntänyt sitä..Ehkä se olin sitten vaan mä, kun en hoksannut..

• varosydäriä
        Wwuwuw kirjoitti:

Joo kyllä mä tajusin kun katsoin sen vanhan kuvan. Oisit vähän kääntänyt sitä..Ehkä se olin sitten vaan mä, kun en hoksannut..

Mummikin niin kiimassa persan persekuvasta että tekohampaat lensi kaaressa nurkkaan ja kihtilääkettä meni tupla-annos.

• hyvä.kun.palasi
        varosydäriä kirjoitti:

Mummikin niin kiimassa persan persekuvasta että tekohampaat lensi kaaressa nurkkaan ja kihtilääkettä meni tupla-annos.

Hyvä pyllyhän toi, kyllä sitä katselee.

• varosydäriä kirjoitti:

Mä luulin ensin että siinä on miestissi.

• Wwuwuw kirjoitti:

Laitoin kuvan suoraan profiiliini, ja sovellus rajasi sen automaattisesti.

En tiedä olisiko sitä pitänyt jotenkin kääntää? Ehkä parempi että se on noin ettei homor.nkkarit villiinny.

• sikahelmenpellehahmo
        berzakyrzä kirjoitti:

aivan niin dissi aivan niin

• hyvä.kun.palasi kirjoitti:

Kiva jos se piristää.

Peppupupu on esitellyt vuosia miehille pakaroitaan, nyt oli aika tarjota naisillekin mahdollisuutta vilkaista paljaita miespakaroita.

• Wwuwuw kirjoitti:

Nyt se on käännetty, sinun iloksesi.

• rivo.iita
        juupajuu44 kirjoitti:

Pönttis on omien sanojensa mukaan m.lkkumetsällä, pers.enantoreissu. Luin ketjua ja nauroin ääneen. Harvinaisen suorasanaista tekstiä tyttöjenillasta.
        Palstapojat ovat opettaneet palstan naisetkin käyttämään oikeita termejä.
        Pönttis kertonee sen saldon kun lupasi jos pe.se kestää? ;D

• miten_käy

Ja tätä Mariaaaaa ei muka ana kiinnostanut. Toivottavasti miss pönttöuuni osaa nyt pysyä anasta erossa, saa nähä

• Palstis kirjoitti:

Nyt se on käännetty, sinun iloksesi.

No niin kiitos. Nyt ei enää voi erehtyä..

• Kaikysyäsaa--

Juotko tänään keskiolutta vai oletko se sama tylsä palstanmäki kuin ennen?

• Tässä ei nyt kerennyt syntymään mitään vahinkoakaan, pyörsin lopettamispäätökseni ennenkuin lopetinkaan.

• pahanilmanlintu

Entäs se _hyvä uutinen_?

• voijummi

joutuu jo Paskamäen persettäkin katselemaan

taitaa palstakansa vähentyä enenevästi

• Vain homot roikkuvat palstaperseessäni.

• Pillujen--asiantuntija

Tiesinhän ettet voinut lähteä ätmi palstalta koska olisit ollut ihan yksin eikä ketään kelle jutella.

• hemoroidi
    • Nonniih:)

• Kaikysyäsaa--

Hyvä uutinen kenen mielestä?

• Enemmistö halusi minut takaisin, en voinut pettää ihailijoitani.

• joojoo-
        Palstis kirjoitti:

Enemmistö halusi minut takaisin, en voinut pettää ihailijoitani.

Enemmistö..

• joojoo- kirjoitti:

Enemmistö..

Eiköhän tästäkin aloituksesta tule taas yksi luetuimmista...

Sopii sillä sitten keulia ja laittaa vaikka ansioksi CV:hen.

• Wwuwuw kirjoitti:

Eiköhän tästäkin aloituksesta tule taas yksi luetuimmista...

Sopii sillä sitten keulia ja laittaa vaikka ansioksi CV:hen.

Ja tuossa on se mun pymppykuva, jonka tänne aikoinaan laitoinkin..

https://aijaa.com/aNHAFe

• s.f
        Wwuwuw kirjoitti:

Onko omasta perseestä kuva?

• Wwuwuw kirjoitti:

Jopas jotakin...

Tuo alkaa olemaan jo aika lähellä sellaista täydellistä otosta, kohdistus pikkaisen alemmaksi niin siinä näkyisi jo kaikki herkut.

Ymmärrän miksi minun kuvani ei "avautunut"...siinähän oli vähän sellainen viattomampi lähestymiskulma asiaan.

• Palstis kirjoitti:

Jopas jotakin...

Tuo alkaa olemaan jo aika lähellä sellaista täydellistä otosta, kohdistus pikkaisen alemmaksi niin siinä näkyisi jo kaikki herkut.

Ymmärrän miksi minun kuvani ei "avautunut"...siinähän oli vähän sellainen viattomampi lähestymiskulma asiaan.

Ai menikö tuo läpi?

Viimeks arvattiin heti..😉

• Wwuwuw kirjoitti:

Tässä olis
        https://aijaa.com/CGe34v
        tissikuva..

Ananas Guinnesin ennätysten kirjaan..

"Eniten lukijoita koko Suomi 24:ssä"

• Wwuwuw kirjoitti:

Ananas Guinnesin ennätysten kirjaan..

"Eniten lukijoita koko Suomi 24:ssä"

Kaikki mukaan..

Haloo!!

• Wwuwuw kirjoitti:

Kaikki mukaan..

Haloo!!

Varmaan pian on luetuimpien listalla, ei se vaadi eniten kommentteja.

• Palstis kirjoitti:

Varmaan pian on luetuimpien listalla, ei se vaadi eniten kommentteja.

No ei, mutta mitä enemmän kommentteja sen enemmän lukijoita.

Nytkin on niin ruuhkasta ettei tabletilla meinaa kyetä vastaamaan.

Mun panos oli sitten tässä..

Tilulilu kaikille..🤗

• Wwuwuw kirjoitti:

No ei, mutta mitä enemmän kommentteja sen enemmän lukijoita.

Nytkin on niin ruuhkasta ettei tabletilla meinaa kyetä vastaamaan.

Mun panos oli sitten tässä..

Tilulilu kaikille..🤗

Jos ketju ei ala vetämään, niin laitan paljastavampia kuvia.

• aika.iso.siis
        Wwuwuw kirjoitti:

Ei sovi edes kuvaan.

• teretulemast

JEEE!!!!

Ananas Palstakäki käy ja kukkuu taas!!!!!!!!:DDDDDDDD

• persmäki

Ananas on sitten laittanut parhaimman puolensa profiilikuvaksi.

• Tajusko kaikki muut heti mitä se kuva esittää?

No..mulla on niin siveä mieli ettei se tuommosiin pyllyilyihin niin vaan taivu.

• Kiitos kehuista.

• Inhoantuotaverbiä

Ja. . Sun täytyy näyttää kaikille, että olet tsempannut

• Tämä-selvä

Sellaista seon yksinäisten miesten elämä. Lopulta ne palaavat sinkut palstalle jossa yksinäiset sinkut saavat tukea ja turvaa toisistaan. Samanhenkisten kanssa onkin helppo olla oma itsensä, voit puhua mistä vaan eikä naisetkaan välitä paskan vertaa. Tällä palstalla kaikki ovat viivan väärällä puolella.

• Ketju on kivunnut sinkut-palstan toiseksi luetuimmaksi ketjuksi, vaikka palstalla on ollut tänään aika hiljaista.

Uutiseni on otettu positiivisesti vastaan.

• Tämä-selvä

Mutta olet silti yksinäinen sinkku vaikka naiset lukee viestejäsi palstalla. Ihan kuin tinderissä, et saa naista vaikka naiset lukee viestejäsi.

• Ainakin naiset peukuttavat (ellei sitten palsta kuhise homoja).

• Ätmi-

Onko sukusi tietoinen palsta kiinnityksestäsi?

• Ex----PUA

Siellä se herkkutinsa(lat.rectum) pilkistää.

• wanhaämmä

Kuulostaa maaniselta.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5604
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4940
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2834
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2384
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2078
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2038
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1657
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1621
    9. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      26
      1582
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1509
    Aihe