Jos nainen painaa rinnoillaan esim. kun ollaan hississä, niin onko se merkki siitä että hän on kiinnostunut. Hänellä kyllä olisi tilaa seistä vähän kauempanakin. Eikä hän ole mikään isorintainen, jonka olisi nahdoton hallita etumustaan. Ja mä luulen siis muutenkin että hän on kiinnostunut, mutta en oikein osaa kysyäkään, kun menee sitten vähän kummaksi elämä jos mä tunnustan ihastumiseni ja hän ei olekaan. Eli miten te naiset koette rintanne? Näin miehenä olen kuin sähköiskun saanut, kun hänen rintansa painuivat selkääni vasten, En siirtynyt eikä hänkään muuttanut asentoaan.
Millaisia merkkejä nainen antaa
Hissimies
4
564
Vastaukset
- Hihho
Kysy sitä kahville.
Alotaja olla matu?
- Aloittajataas
Nii. Tässä ollaan muuten tuttuja ja kahville voi pyytää koska vaan. Mutta että kysyisin jotain. Siinä voisi tulla pahaa jälkeä, jos tulkitsen väärin.
- Onkoseoikein
Jos nainen tekee noin niin aah se on kiihottavaa. jos mies tekisi noin. niin tavataan käräjillä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904372
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?542935Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132501Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1132311- 401993
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281967Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2221723Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91627- 291608
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki571555