Jossain kappaleessa rumpali takoo tasaista tahtia: tak tak tak. Kun sitä on jatkunut aikansa, niin sitten yhtäkkiä tuleekin tak tak takatakatak.
Onko rumpali siinä vaiheessa huomannut olevansa jo askeleen jäljessä tai edellä vai miksi tuollainen yllättävä tuplapläjäys? Niitä voi ilmetä mielestäni milloin missäkin välissä ja joskus vielä joinakin lisä-tak-takkeinakin tuplana.
Osaako joku kertoa maallikkorumpalille mistä on kyse tuollaisessa tapauksessa ja missä vaiheessa sellainen tulee esiin?
Rumpalin jumputukset
tulevarumpali
5
179
Vastaukset
- kikkelinkantaja
Mikke tietä. Mikke on maailman paras rumpali, mutta varo kysymästä liian tarkkoja kysymyksiä, koska sinullekin voi lkasvaa sarvet päähän.
- Yrityskova
Olet kaikesta päätellen hieman "jälkeenjäänyt". Seuraa palstaa niin voit ehkä oppiakin jotain.
- perto
voisko olla kyseessä sellainen "filli" jonka siinä soittaa?
- Puikotlöysänä
Varmaankin joku filli tai täyte mutta miksi? Onko sellainen määritelty kappaleen nuoteissa?
- Pamflet
voiko se olla ns. "rioli"?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313984- 412679
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut412667Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82425- 302363
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3122220- 381949
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461643Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t481582- 1411487