Hyvä treffiprofiili - aito vai hiottu vedätys

Treffipalstajutut on ruvenneet taas kiinnostamaan, ja ajattelin että ehkä täältä löytyisi sen suhteen enempi asiantuntemusta mitä itselläni on.

Entisenä myyntimiehenä ymmärrän markkinoinnin merkityksen, tavaroiden ja palveluiden myynnissä oikeanlaisten mielikuvien luominen on kaiken A ja O. Markkinointi herättää kiinnostuksen, mutta ostopäätös vaatii tietenkin että potentiaalinen ostaja on vakuuttunut hyödykkeestä myös lähemmän tarkastelun jälkeen.

Lienee itsestäänselvää että myös treffiprofiileiden joukossa on hyvin laadittuja profiileja, joissa itse tuote ei vastaakaan sitä mitä markkinointiosasto haluaa kertoa. Kiinnostaisi tietää, onko olemassa joitakin tiettyjä tunnusmerkkejä joista voisi jo päällepäin tajuta että profiili on hiottu vedätys eikä vastaa markkinoinnissa luotua mielikuvaa?

218

1781

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .. Joo.. Varmaan Useimmat Miesten Profiilit Ja lähes Kaikki Naisten Profiilit on Luultavammin Sellaisia.. ;P

      .. VitsiVitsi.. Eikökö.. Ei taira Ollakaan.. ;D

      • Oletko asiantuntija?

        Mistä tiedät että profiili on markkinointiosaston laatima ja todennäköisesti siinä ei ole inhimillisyyden hiventäkään?


      • .. Noh.. Taisin Khyllä nyt Hieman Vedättää.. PosiTiivariuttani.. Laitetaan Se SiniSimmujen Piikkiin.. Pitäis aina Muistaa Pysähtyä hetkeks Pohtimaan.. Ettei ne Vuan Käynnistä Mittää ItsePetostelu Prosesseja Taustalle.. ;D


      • Palstis kirjoitti:

        Oletko asiantuntija?

        Mistä tiedät että profiili on markkinointiosaston laatima ja todennäköisesti siinä ei ole inhimillisyyden hiventäkään?

        .. Ei mulla ole Aikaa lähteä Jaarittelemaan.. Eikä Halua.. Eikä Mittään Muutakaan.. Tämä Tästä.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Ei mulla ole Aikaa lähteä Jaarittelemaan.. Eikä Halua.. Eikä Mittään Muutakaan.. Tämä Tästä.. ;P

        AiNiin.. Tägi Unohtus.. Ekast Kommentist.. ;D

        #NarsuMarsustaninNarsuMarsut


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Ei mulla ole Aikaa lähteä Jaarittelemaan.. Eikä Halua.. Eikä Mittään Muutakaan.. Tämä Tästä.. ;P

        No, kiva ettet nyt esiinny asiantuntijana jos et tunne käsiteltävää aihetta.


      • Palstis kirjoitti:

        No, kiva ettet nyt esiinny asiantuntijana jos et tunne käsiteltävää aihetta.

        .. NarsuMarsut on Khyl HyvinHyvin Tuttuja.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. NarsuMarsut on Khyl HyvinHyvin Tuttuja.. ;D

        .. ValiTettavasti.. ;D


    • helmiä_sioille

      No jos mies esittelee netista napatun naisen perseen kuvaa omanaan, on tilanne vähintäänkin epäilyttävä,.. :D

      • Juoppo muusikko on vissiin laitellut vain miehiä persiisiin kun ei tiedä miltä naisen peräpää näyttää.


      • helmiä_sioille
        Palstis kirjoitti:

        Juoppo muusikko on vissiin laitellut vain miehiä persiisiin kun ei tiedä miltä naisen peräpää näyttää.

        No siinähän se onkin. Tiedän liiankin hyvin miltä naisten perseet näyttävät, sinusta en olisi niinkään varma... :D


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        No siinähän se onkin. Tiedän liiankin hyvin miltä naisten perseet näyttävät, sinusta en olisi niinkään varma... :D

        Luulet persettäni naisen perseeksi...ei mene lujaa sullakaan.

        Oletko paljonkin laitellut tuollaisiin persiisiin takaapäin?


      • helmisika
        helmiä_sioille kirjoitti:

        No siinähän se onkin. Tiedän liiankin hyvin miltä naisten perseet näyttävät, sinusta en olisi niinkään varma... :D

        "naisten" perseet eli läskien kurppien takalistot


      • helmiä_sioille
        Palstis kirjoitti:

        Luulet persettäni naisen perseeksi...ei mene lujaa sullakaan.

        Oletko paljonkin laitellut tuollaisiin persiisiin takaapäin?

        Heh, en luule , vaan se on naisen perse. Aika nuorenkin. Sanoisin, et max. 3kymppisen.

        Mutta mikä saa sinut luulemaan, että se on sinun perse? Tai toivotko olevasi kyseisen perseen omistava nainen? :D


      • helmisika kirjoitti:

        "naisten" perseet eli läskien kurppien takalistot

        Kuvassani ei ole mitään josta voisit hahmottaa takaliston mittasuhteet.

        Ihan yhtä paljon minun silmänikin vei tilaa profiilissani silloin aikoinaan, eikä se ole edes pienen pepun kokoinen.


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Heh, en luule , vaan se on naisen perse. Aika nuorenkin. Sanoisin, et max. 3kymppisen.

        Mutta mikä saa sinut luulemaan, että se on sinun perse? Tai toivotko olevasi kyseisen perseen omistava nainen? :D

        Palstalla on kirjoitellut "pillujen-asiantuntija".

        Ehkä sinä rekkaat nikin "perseiden-asiantuntija"?

        Kumpikaan teistä ei tunne nimeämäänsä erikoisalaa.


      • trollli
        helmiä_sioille kirjoitti:

        No siinähän se onkin. Tiedän liiankin hyvin miltä naisten perseet näyttävät, sinusta en olisi niinkään varma... :D

        Oot sä pönttö SikaHelmi, Palstis on miesmäinen nainen... minäkin kalpenen sille, vaikka olis metsästyskivääri mulla fölis!


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Heh, en luule , vaan se on naisen perse. Aika nuorenkin. Sanoisin, et max. 3kymppisen.

        Mutta mikä saa sinut luulemaan, että se on sinun perse? Tai toivotko olevasi kyseisen perseen omistava nainen? :D

        "Heh, en luule , vaan se on naisen perse. Aika nuorenkin. Sanoisin, et max. 3kymppisen."

        Tämä lausunto menee arkistoon, ja käytän sitä aina jos joku ryhtyy nimittelemään minua papsuksi.


      • helmiä_sioille
        Palstis kirjoitti:

        Palstalla on kirjoitellut "pillujen-asiantuntija".

        Ehkä sinä rekkaat nikin "perseiden-asiantuntija"?

        Kumpikaan teistä ei tunne nimeämäänsä erikoisalaa.

        Heh, olkoon sitten niin... :D


      • helmiä_sioille
        Palstis kirjoitti:

        "Heh, en luule , vaan se on naisen perse. Aika nuorenkin. Sanoisin, et max. 3kymppisen."

        Tämä lausunto menee arkistoon, ja käytän sitä aina jos joku ryhtyy nimittelemään minua papsuksi.

        Heh, samapa se. Onhan netti täynnä nuorten naisten persekuvia, mistä voit valita mieluisat... :D

        Ps. Yhdenkään melkein viiskybäsen iho ole enää niin hyvässä(sileässä) kuosissa.... :D


      • helmiä_sioille
        trollli kirjoitti:

        Oot sä pönttö SikaHelmi, Palstis on miesmäinen nainen... minäkin kalpenen sille, vaikka olis metsästyskivääri mulla fölis!

        No ilmankos epäilee monia palstalle kirjoittavia naisia miehiksi... :D


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Heh, olkoon sitten niin... :D

        Kyllä minä sen tiedän ettei baaritiskillä maleksineen muusikonrentun pakarat näytä lihaksilta, mutta minä olen sentään joskus ollut aktiiviliikkuja.

        Nuorempana minua luultiin useaan otteeseen urheilijaksi johtuen lihaksikkaasta vartalostani.


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Heh, samapa se. Onhan netti täynnä nuorten naisten persekuvia, mistä voit valita mieluisat... :D

        Ps. Yhdenkään melkein viiskybäsen iho ole enää niin hyvässä(sileässä) kuosissa.... :D

        En ole papsu.


      • helmiä_sioille
        Palstis kirjoitti:

        Kyllä minä sen tiedän ettei baaritiskillä maleksineen muusikonrentun pakarat näytä lihaksilta, mutta minä olen sentään joskus ollut aktiiviliikkuja.

        Nuorempana minua luultiin useaan otteeseen urheilijaksi johtuen lihaksikkaasta vartalostani.

        Tietäisit vaan kuin paljon minä olen harrastanut ja harrastan liikuntaa. Sinusta en lähtisi takuuseen, mitä nyt sormiliikuntaa palstaillessaan... :D


      • helmiä_sioille
        Palstis kirjoitti:

        En ole papsu.

        Olet ja todennäköisesti liikuntarajoitteinenkin. Sekin johtuu painostasi... :D


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Tietäisit vaan kuin paljon minä olen harrastanut ja harrastan liikuntaa. Sinusta en lähtisi takuuseen, mitä nyt sormiliikuntaa palstaillessaan... :D

        Harrastatko runkkupenkkiä, vai mikä muu liikunta jättää urheilijan pakarattomaksi?


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Olet ja todennäköisesti liikuntarajoitteinenkin. Sekin johtuu painostasi... :D

        180 cm ja 82 kg, vyötärönympärys 88 cm.

        Pistä plösö paremmaksi.


      • helmiä_sioille
        Palstis kirjoitti:

        Harrastatko runkkupenkkiä, vai mikä muu liikunta jättää urheilijan pakarattomaksi?

        En näe tarpeellisena asian markkinointia täällä...

        Mutta sanotaan niin, että riittävästi kilometrejä kestävyys- ja kamppailulajien parissa... :)


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        En näe tarpeellisena asian markkinointia täällä...

        Mutta sanotaan niin, että riittävästi kilometrejä kestävyys- ja kamppailulajien parissa... :)

        Rullatuolikorista?

        Siinähän pakarat eivät saa harjoitusta.


      • helmiä_sioille
        Palstis kirjoitti:

        Rullatuolikorista?

        Siinähän pakarat eivät saa harjoitusta.

        Hmmm...

        Ei tainnut ymmärtää, mitä tarkoitin kestävyys- ja kamppailulajeilla. Yksilölajeja, joukkuelajit ei sovi luonteelleni...


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Hmmm...

        Ei tainnut ymmärtää, mitä tarkoitin kestävyys- ja kamppailulajeilla. Yksilölajeja, joukkuelajit ei sovi luonteelleni...

        Sinä olet väittänyt takalistoani isoksi vaikka kuvassa ei ole mitään johon sinä voisit suhteuttaa takalistoni kuvaa.

        Ainoa mihin viittaat, on pehmyt ihoni ja pyöreän muotoiset pakarat. Iho on varmaan geeniperimän ansiota, pakaran muodot treenistä.


      • helmiä_sioille
        Palstis kirjoitti:

        Sinä olet väittänyt takalistoani isoksi vaikka kuvassa ei ole mitään johon sinä voisit suhteuttaa takalistoni kuvaa.

        Ainoa mihin viittaat, on pehmyt ihoni ja pyöreän muotoiset pakarat. Iho on varmaan geeniperimän ansiota, pakaran muodot treenistä.

        Sanoin vaan, että naisen perse. En ottanut kantaa kokoon.

        Mut hirvee määrä selittelyä ja todistelua... :D


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Sanoin vaan, että naisen perse. En ottanut kantaa kokoon.

        Mut hirvee määrä selittelyä ja todistelua... :D

        En minä ole mitään selitellyt, olen sanonut että olet väärässä.


      • helmiä_sioille
        Palstis kirjoitti:

        En minä ole mitään selitellyt, olen sanonut että olet väärässä.

        Selittelethän. Geenit yms. :D

        Ja onhan sulla naisen anatomia muutenkin hyvin hallussa. Tinsa(lat. rectum) pilkistelee pakaroiden välistä. Ja tarkemmin katsomalla voi tehdä havaintoja myös häpyhuulista ja klitoriksesta(lat. testiculis et penis) :D


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Selittelethän. Geenit yms. :D

        Ja onhan sulla naisen anatomia muutenkin hyvin hallussa. Tinsa(lat. rectum) pilkistelee pakaroiden välistä. Ja tarkemmin katsomalla voi tehdä havaintoja myös häpyhuulista ja klitoriksesta(lat. testiculis et penis) :D

        Okei, lopetan siis selittelyn.

        Perse on omani, treenillä muokattu. Jos iho on sileä, niin se on kaiketi geenien ansiota.

        En jatka kanssasi vänkäystä aiheesta, voit kuitenkin tyydyttää itsesi kuvaani katselemalla.


      • helmiä_sioille
        Palstis kirjoitti:

        Okei, lopetan siis selittelyn.

        Perse on omani, treenillä muokattu. Jos iho on sileä, niin se on kaiketi geenien ansiota.

        En jatka kanssasi vänkäystä aiheesta, voit kuitenkin tyydyttää itsesi kuvaani katselemalla.

        Et sinä pysty lopettamaan selittelyä sen paremmin kuin palstailuakaan. Se on sulla geeneissä... :D


      • Palstis kirjoitti:

        "Heh, en luule , vaan se on naisen perse. Aika nuorenkin. Sanoisin, et max. 3kymppisen."

        Tämä lausunto menee arkistoon, ja käytän sitä aina jos joku ryhtyy nimittelemään minua papsuksi.

        Toi oli kyllä kohteliaisuus viiskybäselle ukolle.

        No mä(kin) olen nähnyt sen sun alkuperäisen peppukuvan..

        En usko että Harmiksen "Kylän paras perse" on yhtään parempi. Tai tän Helmisian..

        Hihii..


      • sloggitvaihtoon
        Wwuwuw kirjoitti:

        Toi oli kyllä kohteliaisuus viiskybäselle ukolle.

        No mä(kin) olen nähnyt sen sun alkuperäisen peppukuvan..

        En usko että Harmiksen "Kylän paras perse" on yhtään parempi. Tai tän Helmisian..

        Hihii..

        Joko on alimmat housut märkänä?


      • Palstis kirjoitti:

        "Heh, en luule , vaan se on naisen perse. Aika nuorenkin. Sanoisin, et max. 3kymppisen."

        Tämä lausunto menee arkistoon, ja käytän sitä aina jos joku ryhtyy nimittelemään minua papsuksi.

        "Heh, en luule , vaan se on naisen perse. Aika nuorenkin. Sanoisin, et max. 3kymppisen."

        Heh, pitääkö tässä alkaa huolestumaan palstan miesten seksuaalisista suuntauksista? Eilen dissi kyseli sulta millaisesta suuseksistä pidät ja nyt helmiä.sioille pitää sun p...ttä max. kolemykymppisen naisen p...seenä eli siis ilmiesen viehättävänä :D Joo no nykyäänhän ollaan hyvin liberaaleja ja suhtaudutaan hyväksyvästi kiinnostukseen samansukupuolisista eihän siinä mitään mutta sinua käsittääkseni heterona ehkä saattaa alkaa ahdistamaan nuo lähentelyt :D


      • henkselit.jakoon
        Harmaaritari kirjoitti:

        "Heh, en luule , vaan se on naisen perse. Aika nuorenkin. Sanoisin, et max. 3kymppisen."

        Heh, pitääkö tässä alkaa huolestumaan palstan miesten seksuaalisista suuntauksista? Eilen dissi kyseli sulta millaisesta suuseksistä pidät ja nyt helmiä.sioille pitää sun p...ttä max. kolemykymppisen naisen p...seenä eli siis ilmiesen viehättävänä :D Joo no nykyäänhän ollaan hyvin liberaaleja ja suhtaudutaan hyväksyvästi kiinnostukseen samansukupuolisista eihän siinä mitään mutta sinua käsittääkseni heterona ehkä saattaa alkaa ahdistamaan nuo lähentelyt :D

        Olisi suotavaa, että housut pantaisiin jalkaan.

        Tuo ko. perse loistaa tuossa kuin kuutamo. Takasilmä vainoaa lukijaa.

        Kaiken lisäksi sitä kutsutaan jo ystävällisen tuttavallisesti "pympyksi". Ei v.ttu.


      • helmiä_sioille
        Harmaaritari kirjoitti:

        "Heh, en luule , vaan se on naisen perse. Aika nuorenkin. Sanoisin, et max. 3kymppisen."

        Heh, pitääkö tässä alkaa huolestumaan palstan miesten seksuaalisista suuntauksista? Eilen dissi kyseli sulta millaisesta suuseksistä pidät ja nyt helmiä.sioille pitää sun p...ttä max. kolemykymppisen naisen p...seenä eli siis ilmiesen viehättävänä :D Joo no nykyäänhän ollaan hyvin liberaaleja ja suhtaudutaan hyväksyvästi kiinnostukseen samansukupuolisista eihän siinä mitään mutta sinua käsittääkseni heterona ehkä saattaa alkaa ahdistamaan nuo lähentelyt :D

        Paskiksen tavat tarttumassa? :D

        Olen todennut ainoastaan, että naisen perse ja nuorehkon.

        Naisen viehättävyyteen tarvitaan muutakin kuin perse. :)

        Mutta mitä se kertoo sinusta kun uskot sen olevan oikeasti paskiksen(eli osaat varmasti erottaa naisen ja miehen perseen) perse ja vielä puolustelet sitä? :D


      • henkselit.jakoon kirjoitti:

        Olisi suotavaa, että housut pantaisiin jalkaan.

        Tuo ko. perse loistaa tuossa kuin kuutamo. Takasilmä vainoaa lukijaa.

        Kaiken lisäksi sitä kutsutaan jo ystävällisen tuttavallisesti "pympyksi". Ei v.ttu.

        Muuten olisin samaa mieltä mutta onhan tämä aika hauskaa. Palstis alkoi hurmaamaan pymppykuvallaan palstan miehiä, on se aika kova veto :D


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Paskiksen tavat tarttumassa? :D

        Olen todennut ainoastaan, että naisen perse ja nuorehkon.

        Naisen viehättävyyteen tarvitaan muutakin kuin perse. :)

        Mutta mitä se kertoo sinusta kun uskot sen olevan oikeasti paskiksen(eli osaat varmasti erottaa naisen ja miehen perseen) perse ja vielä puolustelet sitä? :D

        En ole tuota niin tarkkaan tutkinut, enkä tutki, että alkaisin siitä mitään mielipidettä muodostamaan, koska se on anan profiilissa on se anan p..se toistaiseksi. Enkä minä sen kummemmin puolustele mutta myönnän että yllättävyydessään tuota voisi kutsua vuoden palstateoksi.


      • helmiä_sioille
        Harmaaritari kirjoitti:

        Muuten olisin samaa mieltä mutta onhan tämä aika hauskaa. Palstis alkoi hurmaamaan pymppykuvallaan palstan miehiä, on se aika kova veto :D

        Heh, tuskin se nyt ketään on tässä hurmannut. Lähinnä naurettavaa kun esittää jonku tuntemattoman naisen netistä napattua persekuvaa omanaan... :D Enkä mä ole ainoa, joka on saman havainnon tehnyt.

        Mutta niin kuin edellisessä viestissä sinulle totesin. Sinun oma suhtautuminen asiaan pistää vähän miettimään... :D


      • vinurit.hattuun
        Harmaaritari kirjoitti:

        Muuten olisin samaa mieltä mutta onhan tämä aika hauskaa. Palstis alkoi hurmaamaan pymppykuvallaan palstan miehiä, on se aika kova veto :D

        Sehän tässä onkin, notta niin päin meni : D : D

        Monta äijää jo puristelemassa.


      • helmiä_sioille
        Harmaaritari kirjoitti:

        En ole tuota niin tarkkaan tutkinut, enkä tutki, että alkaisin siitä mitään mielipidettä muodostamaan, koska se on anan profiilissa on se anan p..se toistaiseksi. Enkä minä sen kummemmin puolustele mutta myönnän että yllättävyydessään tuota voisi kutsua vuoden palstateoksi.

        Mut justhan sä muodostit. Halusit olla nokkela, mut miten meni näin niinku omasta mielestä? :D

        Niin ja sulle taitaa olla miesten perseet tutumpia kuin naisten kun niin varma olet, et paskiksen autenttinen perse... :D


      • oikeassa.olet
        helmiä_sioille kirjoitti:

        Heh, tuskin se nyt ketään on tässä hurmannut. Lähinnä naurettavaa kun esittää jonku tuntemattoman naisen netistä napattua persekuvaa omanaan... :D Enkä mä ole ainoa, joka on saman havainnon tehnyt.

        Mutta niin kuin edellisessä viestissä sinulle totesin. Sinun oma suhtautuminen asiaan pistää vähän miettimään... :D

        Hänestä on tullut kuin tullutkin Palstiksen pikku ystäväinen?


      • uskomatonta
        Harmaaritari kirjoitti:

        En ole tuota niin tarkkaan tutkinut, enkä tutki, että alkaisin siitä mitään mielipidettä muodostamaan, koska se on anan profiilissa on se anan p..se toistaiseksi. Enkä minä sen kummemmin puolustele mutta myönnän että yllättävyydessään tuota voisi kutsua vuoden palstateoksi.

        Älkää nyt enää olko nenä kiinni toisen äijän perseessä. Mitä se kertoo teistä palstapojista?
        Ja että sinäkin?

        Mulla on kyllä vahva tunne, että tämä toimintanne kiihottaa Palstamäkeä.


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Mut justhan sä muodostit. Halusit olla nokkela, mut miten meni näin niinku omasta mielestä? :D

        Niin ja sulle taitaa olla miesten perseet tutumpia kuin naisten kun niin varma olet, et paskiksen autenttinen perse... :D

        En minä ole mistään varma täällä mutta jos joku sanoo profiilissaan olevan p..seen olevan omansa oletan että se on. Voihan se toki olla lainattukin, mistäpä sitä niin varmaksi tietää.


      • otit.esille
        helmiä_sioille kirjoitti:

        Paskiksen tavat tarttumassa? :D

        Olen todennut ainoastaan, että naisen perse ja nuorehkon.

        Naisen viehättävyyteen tarvitaan muutakin kuin perse. :)

        Mutta mitä se kertoo sinusta kun uskot sen olevan oikeasti paskiksen(eli osaat varmasti erottaa naisen ja miehen perseen) perse ja vielä puolustelet sitä? :D

        Erittäin hyviä kysymyksiä.


      • helmiä_sioille
        Harmaaritari kirjoitti:

        En minä ole mistään varma täällä mutta jos joku sanoo profiilissaan olevan p..seen olevan omansa oletan että se on. Voihan se toki olla lainattukin, mistäpä sitä niin varmaksi tietää.

        Minäkin sanon olevani Juha Sipilä ja sinä varmaan oletat, että olenkin... :D


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Minäkin sanon olevani Juha Sipilä ja sinä varmaan oletat, että olenkin... :D

        No jos kehtaat moisen tunnustaa niin sano vaan :D


      • helmiä_sioille
        Harmaaritari kirjoitti:

        No jos kehtaat moisen tunnustaa niin sano vaan :D

        Ja sinä oletat, että olen.... :D


      • suksi.sossujen.siipeen
        Harmaaritari kirjoitti:

        No jos kehtaat moisen tunnustaa niin sano vaan :D

        Juha Sipilässä ei ole mitään vikaa!!! Häivy!


      • Harmaaritari kirjoitti:

        "Heh, en luule , vaan se on naisen perse. Aika nuorenkin. Sanoisin, et max. 3kymppisen."

        Heh, pitääkö tässä alkaa huolestumaan palstan miesten seksuaalisista suuntauksista? Eilen dissi kyseli sulta millaisesta suuseksistä pidät ja nyt helmiä.sioille pitää sun p...ttä max. kolemykymppisen naisen p...seenä eli siis ilmiesen viehättävänä :D Joo no nykyäänhän ollaan hyvin liberaaleja ja suhtaudutaan hyväksyvästi kiinnostukseen samansukupuolisista eihän siinä mitään mutta sinua käsittääkseni heterona ehkä saattaa alkaa ahdistamaan nuo lähentelyt :D

        Onneksi ruutu on välissä.

        Olen silti huolissani gentsusta ja dissistä joiden piti olla heteroita.


      • henkselit.jakoon kirjoitti:

        Olisi suotavaa, että housut pantaisiin jalkaan.

        Tuo ko. perse loistaa tuossa kuin kuutamo. Takasilmä vainoaa lukijaa.

        Kaiken lisäksi sitä kutsutaan jo ystävällisen tuttavallisesti "pympyksi". Ei v.ttu.

        Se on hellittelynimitys.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Toi oli kyllä kohteliaisuus viiskybäselle ukolle.

        No mä(kin) olen nähnyt sen sun alkuperäisen peppukuvan..

        En usko että Harmiksen "Kylän paras perse" on yhtään parempi. Tai tän Helmisian..

        Hihii..

        Onhan tää vähän erikoinen tilanne, palstan naistenmiehet on julistaneet että pymppyni näyttää alle kolmekymppisen naisen pympyltä.

        Joko mulla on oikeasti hyvä pymppy, tai sitten homous selittyy huonolla näkökyvyllä. En tiedä kummasta on kyse..


      • vuositarkastus
        Palstis kirjoitti:

        Onhan tää vähän erikoinen tilanne, palstan naistenmiehet on julistaneet että pymppyni näyttää alle kolmekymppisen naisen pympyltä.

        Joko mulla on oikeasti hyvä pymppy, tai sitten homous selittyy huonolla näkökyvyllä. En tiedä kummasta on kyse..

        Pymppysi on suht hyvässä asennossa sohvalla, jotta siihenkin voitaisiin tunkea endoskooppinenkamera.


      • vähän.kunnioitusta
        Palstis kirjoitti:

        Onneksi ruutu on välissä.

        Olen silti huolissani gentsusta ja dissistä joiden piti olla heteroita.

        Minä olen huolissani Sipilästä, koska hänet on vedetty mukaan onnettomaan perseketjuun.
        Sipilässä ei ole vikaa.


      • vuositarkastus kirjoitti:

        Pymppysi on suht hyvässä asennossa sohvalla, jotta siihenkin voitaisiin tunkea endoskooppinenkamera.

        Oikeastihan käänsin kuvaa 90 astetta jotta wuppis saa sen verkkokalvolleen oikeassa (tunnistettavassa) asennossa.

        Kuvanottohetkellä makasin kylkiasennossa.


      • Palstis kirjoitti:

        Onhan tää vähän erikoinen tilanne, palstan naistenmiehet on julistaneet että pymppyni näyttää alle kolmekymppisen naisen pympyltä.

        Joko mulla on oikeasti hyvä pymppy, tai sitten homous selittyy huonolla näkökyvyllä. En tiedä kummasta on kyse..

        MÄ en kestä tätä...🤣

        Hyvä pymppy se on.. Ja oikea..missä se aijaa-kuva on..? Se todistaa sun pympyn aitouden..

        ( taitaa tulla sulle taas lukijaennätys, kun ei tää viesti tahdo lähteä ilm. ruuhkan takia)


      • vähän.kunnioitusta kirjoitti:

        Minä olen huolissani Sipilästä, koska hänet on vedetty mukaan onnettomaan perseketjuun.
        Sipilässä ei ole vikaa.

        Joo, samaa mieltä.

        Äänestän tulevissa eduskuntavaaleissa jotakin nykyhallituksen ministereistä.

        Äänestän uudellamaalla, joten se rajaa ehdokkaita aika paljon. Sanoisin että ehdokkaani on isänmaallinen Jussi Niinistö.


      • operaatio.letku
        Palstis kirjoitti:

        Oikeastihan käänsin kuvaa 90 astetta jotta wuppis saa sen verkkokalvolleen oikeassa (tunnistettavassa) asennossa.

        Kuvanottohetkellä makasin kylkiasennossa.

        Juuri sopiva endoskooppinen asento. Olet pyörähtänyt siihen automaattisesti.

        Tutkimuspöydällä tarvitaan reikähousut, mutta sinähän olet jo jättänyt nekin pois.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        MÄ en kestä tätä...🤣

        Hyvä pymppy se on.. Ja oikea..missä se aijaa-kuva on..? Se todistaa sun pympyn aitouden..

        ( taitaa tulla sulle taas lukijaennätys, kun ei tää viesti tahdo lähteä ilm. ruuhkan takia)

        Kiitos sullekin kehuista, se todistaa että kannatti laittaa kuva vaikka enempihän se sai palstapojat vauhkoiksi. Pääasia että joku nainenkin arvostaa.

        En nyt kerkeä etsimään kuvaa, mutta linkkihän tuli avaamaani ketjuun jossa kerroin ilouutisena jatkavani palstalla. Mazy halusi tietää laitanko uuteen profiiliini profiilikuvan, ja loppu on historiaa.


      • synonyymit
        Wwuwuw kirjoitti:

        MÄ en kestä tätä...🤣

        Hyvä pymppy se on.. Ja oikea..missä se aijaa-kuva on..? Se todistaa sun pympyn aitouden..

        ( taitaa tulla sulle taas lukijaennätys, kun ei tää viesti tahdo lähteä ilm. ruuhkan takia)

        Ei stana koko viikonloppu PYMPPYÄ.

        Häpeä Wuu. Että sinäkin tähän..olisit ollu hiljaa ja sanonut vaan, että istupa perse siihen.

        Ei. Hän keksii sanan!


      • pitihän.se.korjata
        Palstis kirjoitti:

        Joo, samaa mieltä.

        Äänestän tulevissa eduskuntavaaleissa jotakin nykyhallituksen ministereistä.

        Äänestän uudellamaalla, joten se rajaa ehdokkaita aika paljon. Sanoisin että ehdokkaani on isänmaallinen Jussi Niinistö.

        Homma suoristettu. Ok.
        Sipilän syyttelijöillekin pitäisi tehdä kumihanskatutkimus.

        Siinä on mies paikallaan.

        No v.tut äänestä sitten Niinistöä, oikeallahan se sekin on.


      • pitihän.se.korjata kirjoitti:

        Homma suoristettu. Ok.
        Sipilän syyttelijöillekin pitäisi tehdä kumihanskatutkimus.

        Siinä on mies paikallaan.

        No v.tut äänestä sitten Niinistöä, oikeallahan se sekin on.

        Oikeallahan minäkin olen, ollut aina.

        Kokoomuksesta on tullut liian liberaali puolue minun makuuni, siksi Jussi Niinistö.


      • kepu.voittaa.aina
        Palstis kirjoitti:

        Oikeallahan minäkin olen, ollut aina.

        Kokoomuksesta on tullut liian liberaali puolue minun makuuni, siksi Jussi Niinistö.

        Mutta kylkiasentosi kertoo muuta, olet vasemmalle kantillaan. V.ttuako menit niin päin kuvaamaan. Politiikka on kaikessa mukana. Vaalien alla ei kannata tehdä tuollaista kardinaalivirhettä ja vielä ilman housuja. Paas laittaen oikealle.


      • nyt.on.nähty
        Palstis kirjoitti:

        Oikeallahan minäkin olen, ollut aina.

        Kokoomuksesta on tullut liian liberaali puolue minun makuuni, siksi Jussi Niinistö.

        Huomiseen mennessä toi perse pois kuvista. Päivä riittää. Nähty.


      • kepu.voittaa.aina kirjoitti:

        Mutta kylkiasentosi kertoo muuta, olet vasemmalle kantillaan. V.ttuako menit niin päin kuvaamaan. Politiikka on kaikessa mukana. Vaalien alla ei kannata tehdä tuollaista kardinaalivirhettä ja vielä ilman housuja. Paas laittaen oikealle.

        Vittujoo, olen oikeastikin vasemmalla kantilla siinä kuvassa (kävin varmistamassa kuvauspaukalla asian).

        Tsekkaan voisinko ottaa siinä kuvan oikealla kantilla.


      • nyt.on.nähty kirjoitti:

        Huomiseen mennessä toi perse pois kuvista. Päivä riittää. Nähty.

        Inhimillisestä näkökulmasta katsoen minä ymmärrän vaatimuksesi. Ymmärrän ettei miehet halua katsella miesten perseitä.

        Asiassa on kuitenkin toinenkin näkökulma, ja se on pakstakiusaaminen. Palstalla on kavereita jotka nauttivat minun piikittelemisestäni, ja minä maksan potut pottuina.

        Keskipitkällä aikavälillä kuva ei poistu, mutta lupaan että kevään korvilla vaihdan kannikkaa.


      • homehtuu
        Palstis kirjoitti:

        Inhimillisestä näkökulmasta katsoen minä ymmärrän vaatimuksesi. Ymmärrän ettei miehet halua katsella miesten perseitä.

        Asiassa on kuitenkin toinenkin näkökulma, ja se on pakstakiusaaminen. Palstalla on kavereita jotka nauttivat minun piikittelemisestäni, ja minä maksan potut pottuina.

        Keskipitkällä aikavälillä kuva ei poistu, mutta lupaan että kevään korvilla vaihdan kannikkaa.

        Kevääseen mennessä siinä kasvaa naavaa.


      • rauhottuis
        Palstis kirjoitti:

        Inhimillisestä näkökulmasta katsoen minä ymmärrän vaatimuksesi. Ymmärrän ettei miehet halua katsella miesten perseitä.

        Asiassa on kuitenkin toinenkin näkökulma, ja se on pakstakiusaaminen. Palstalla on kavereita jotka nauttivat minun piikittelemisestäni, ja minä maksan potut pottuina.

        Keskipitkällä aikavälillä kuva ei poistu, mutta lupaan että kevään korvilla vaihdan kannikkaa.

        Eihän ainaista erektiota kestä.


      • mitä.äirees.sanois
        Palstis kirjoitti:

        Vittujoo, olen oikeastikin vasemmalla kantilla siinä kuvassa (kävin varmistamassa kuvauspaukalla asian).

        Tsekkaan voisinko ottaa siinä kuvan oikealla kantilla.

        Net on nähty. Kaksoset.


      • rauhottuis kirjoitti:

        Eihän ainaista erektiota kestä.

        Ajattele välillä jotain muutakin, jotakin epäkiihottavaa.


      • mitä.äirees.sanois kirjoitti:

        Net on nähty. Kaksoset.

        Voisi kai sitä palstagallupin kyhätä, kysyisin josko jengi haluaisi nähdä minusta toistakin puolta.


      • vastataan
        Palstis kirjoitti:

        Voisi kai sitä palstagallupin kyhätä, kysyisin josko jengi haluaisi nähdä minusta toistakin puolta.

        Äänestän jo: Kyllä.
        Täällä mies on ihan kuumana.


      • harkinnassa
        Palstis kirjoitti:

        Ajattele välillä jotain muutakin, jotakin epäkiihottavaa.

        Verilettuja.


    • Teknodonna

      Mjoo

      Itse markkinoinnin ylipappina ajattelen asian äärimmäisen yksinkertaisesti: tuote ei vastaa markkinoinnin pääperiaatteita silloin kun sitä markkinoidaan.

      Markkinoinnin terävin (ja tärähtävin) kärki on ohuen ohut neula, joka hyttystä mitättömämpänä sujahtaa sisään vieraaseen valtakuntaan.

      Ei mitään douppausta, vaan markkinointia.

      (Hirn)

      • En saanut kiinni ajatuksesta...


      • Teknodonna
        Palstis kirjoitti:

        En saanut kiinni ajatuksesta...

        Mjoo

        En sano että arvasin tämän, mutta sanon nyt vaan.

        Markkinointi näkyy huonosti markkinoidussa tuotteessa. Ihmiset eivät pidä markkinoimisesta.

        Capiche?


      • Teknodonna kirjoitti:

        Mjoo

        En sano että arvasin tämän, mutta sanon nyt vaan.

        Markkinointi näkyy huonosti markkinoidussa tuotteessa. Ihmiset eivät pidä markkinoimisesta.

        Capiche?

        En arvannut että juuri sinä olisit se onneton joka epäonnistuu kertomaan mulle viestinsä.

        Ihmiset rakastavat markkinointia, he oikeastaan elävät sille/siitä. Vain väärin ajoitettu tai harhaanjohtava markkinointi ärsyttää.

        Viittaatko nyt siihen että ihmiset eivät pidä harhaanjohtavasta markkinoinnista?


      • Teknodonna
        Palstis kirjoitti:

        En arvannut että juuri sinä olisit se onneton joka epäonnistuu kertomaan mulle viestinsä.

        Ihmiset rakastavat markkinointia, he oikeastaan elävät sille/siitä. Vain väärin ajoitettu tai harhaanjohtava markkinointi ärsyttää.

        Viittaatko nyt siihen että ihmiset eivät pidä harhaanjohtavasta markkinoinnista?

        Mjaa

        Sulla on varsin omituisia käsityksiä markkinoinnista, mutta kukin tavallaan. Otetaan stagelle tämä saitti. Oma presentaationi on osa markkinakehystä, eikö totta?

        Ainoa ongelma on siinä että en myy täällä mitään.

        (Naurua)


      • Teknodonna kirjoitti:

        Mjaa

        Sulla on varsin omituisia käsityksiä markkinoinnista, mutta kukin tavallaan. Otetaan stagelle tämä saitti. Oma presentaationi on osa markkinakehystä, eikö totta?

        Ainoa ongelma on siinä että en myy täällä mitään.

        (Naurua)

        Oikeastaan koko ihmisen elämä perustuu markkinoinnille, tai sen luomiin mielikuviin.

        Sinähän olet palstan etevin mielikuvamaalari, ilmeisesti pyrit nyt haihduttamaan totuutta?


      • Teknodonna
        Palstis kirjoitti:

        Oikeastaan koko ihmisen elämä perustuu markkinoinnille, tai sen luomiin mielikuviin.

        Sinähän olet palstan etevin mielikuvamaalari, ilmeisesti pyrit nyt haihduttamaan totuutta?

        Mjaa

        Periaatteessa voitaisiin sanoa että olen täällä buustaamassa sinua. Minusta sinä nimittäin et osaa markkinoida.

        Markkinointi on äärimmäisen vaativa laji, ja sen osaavat 'ammattilaisista' noin prosentin luokkaa sen hallitseva määrä.


      • Teknodonna kirjoitti:

        Mjaa

        Periaatteessa voitaisiin sanoa että olen täällä buustaamassa sinua. Minusta sinä nimittäin et osaa markkinoida.

        Markkinointi on äärimmäisen vaativa laji, ja sen osaavat 'ammattilaisista' noin prosentin luokkaa sen hallitseva määrä.

        Toivon että haluat perehdyttää minut lajin saloihin.

        Olen pelkkänä korvana (silmänä).


      • silmä.sielläkin
        Palstis kirjoitti:

        Toivon että haluat perehdyttää minut lajin saloihin.

        Olen pelkkänä korvana (silmänä).

        Olet pelkkänä perseenä. Näemmä. Anatomia haltuun.


      • Teknodonna
        Palstis kirjoitti:

        Toivon että haluat perehdyttää minut lajin saloihin.

        Olen pelkkänä korvana (silmänä).

        Mjoo

        Bourdaine on popsimassa patapossua Dominikaanisissa.

        Kyllä jätkällä ruokahalua riittää. B käväisi myös täällä Kalliossa, jossa Yaffa talutti miestä pitkin Hesaria.

        Toimin tulkkina kirosanoille, joita illanmittaan vilisi vähän siellä ja täällä.

        (Naurua)


      • Teknodonna kirjoitti:

        Mjaa

        Periaatteessa voitaisiin sanoa että olen täällä buustaamassa sinua. Minusta sinä nimittäin et osaa markkinoida.

        Markkinointi on äärimmäisen vaativa laji, ja sen osaavat 'ammattilaisista' noin prosentin luokkaa sen hallitseva määrä.

        Joudun jättämään asemapaikkani hetkeksi, mutta vastaan sinulle palattuani jos olet laittanut viestiä.


      • Teknodonna kirjoitti:

        Mjoo

        Bourdaine on popsimassa patapossua Dominikaanisissa.

        Kyllä jätkällä ruokahalua riittää. B käväisi myös täällä Kalliossa, jossa Yaffa talutti miestä pitkin Hesaria.

        Toimin tulkkina kirosanoille, joita illanmittaan vilisi vähän siellä ja täällä.

        (Naurua)

        Tyyppi on kuollut.


      • Teknodonna

        Suom.huom.

        Culatelloni on riippumaton paketti. Culatello taas valmis leikeltäväksi.

        (Hihitystä)



      • Teknodonna

        Mystisen oireyhtymäni vuoksi olen yhden (1) kerran tarjonnut miehelle takapuoltani. Tämä tapahtui Laakson sairaalassa muutama vuosi sitten klo yhdeksän aamulla. Liikenne oli vähäistä.

        Kaverilla oli kumihansikkaat kädessä ja hän oli kalmankalpea ja nihkeä, suorastaan hikisen oloinen, vaitelias ja vaiteliaisuudessaan asiallinen.

        Hän työnsi kameransa mollukkapään mun perseeseen.

        (Hirn)



      • mieti.joskus.kahdesti
        Teknodonna kirjoitti:

        Mystisen oireyhtymäni vuoksi olen yhden (1) kerran tarjonnut miehelle takapuoltani. Tämä tapahtui Laakson sairaalassa muutama vuosi sitten klo yhdeksän aamulla. Liikenne oli vähäistä.

        Kaverilla oli kumihansikkaat kädessä ja hän oli kalmankalpea ja nihkeä, suorastaan hikisen oloinen, vaitelias ja vaiteliaisuudessaan asiallinen.

        Hän työnsi kameransa mollukkapään mun perseeseen.

        (Hirn)

        V.ttuako et nielly sitä kameraa vaan otit takaapäin?

        Sulla on huono tilannetaju. Oma vikas.


      • Teknodonna
        mieti.joskus.kahdesti kirjoitti:

        V.ttuako et nielly sitä kameraa vaan otit takaapäin?

        Sulla on huono tilannetaju. Oma vikas.

        Mjoo

        Tämä nielemisjuttu oli sitä aikaisemmin, mutta se oli niin oksettava, että siitä ei jäänyt mitään rekisteriin.

        (Naurua)


      • paremmin.meni
        Teknodonna kirjoitti:

        Mystisen oireyhtymäni vuoksi olen yhden (1) kerran tarjonnut miehelle takapuoltani. Tämä tapahtui Laakson sairaalassa muutama vuosi sitten klo yhdeksän aamulla. Liikenne oli vähäistä.

        Kaverilla oli kumihansikkaat kädessä ja hän oli kalmankalpea ja nihkeä, suorastaan hikisen oloinen, vaitelias ja vaiteliaisuudessaan asiallinen.

        Hän työnsi kameransa mollukkapään mun perseeseen.

        (Hirn)

        Mä sain eilen, mutta ilman kumihanskoja. Neljän aikaan. Ruuhkaahan siinä jo oli kun töistätuloliikenne.

        Mentiin tosin ilman kameraa se varvi. Mies oli nihkeä muttei kalpea.

        Mjoo. Pieniä eroavaisuuksia havaittavissa.

        Krääh.


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Mjoo

        Tämä nielemisjuttu oli sitä aikaisemmin, mutta se oli niin oksettava, että siitä ei jäänyt mitään rekisteriin.

        (Naurua)

        Mjoo

        Siis tämä persefilmatisointi olisi pitänyt saada tallenteena mukaan. Matkustin kuvaruudulla omissa suolissani kuin tunnelissa jostain scifi-leffasta. Jokaisen mutkan takana odottaisi jotain uutta ja ihmeellistä, mutta loppupeleissä mitään erikoista ei löytynyt.

        Hukkareissu

        (Hihitystä)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Mjoo

        Siis tämä persefilmatisointi olisi pitänyt saada tallenteena mukaan. Matkustin kuvaruudulla omissa suolissani kuin tunnelissa jostain scifi-leffasta. Jokaisen mutkan takana odottaisi jotain uutta ja ihmeellistä, mutta loppupeleissä mitään erikoista ei löytynyt.

        Hukkareissu

        (Hihitystä)

        Siis funtsikaa!

        Parimetriä kaapelia hanurissa ja ei mitään uutisia.

        (Reps)


      • latua.prkl
        Teknodonna kirjoitti:

        Mjoo

        Tämä nielemisjuttu oli sitä aikaisemmin, mutta se oli niin oksettava, että siitä ei jäänyt mitään rekisteriin.

        (Naurua)

        No yritä nyt kummiskin muistaa ettet ju.alauta pyllistele missä sattuu.
        Siinä käy just tolleen. Äkkiä siinä on joku hanurissa tyrkyllä.

        Suu auki vaan. Nielun ohi kun menee niin ei se enää yökkyytä.
        Sadistisella tavalla tunkemisen tuskasta oppii nauttimaan ja toivoo, että olisipa vielä metri jäljellä.


      • helvettiäkö.hätäilet
        Teknodonna kirjoitti:

        Mjoo

        Siis tämä persefilmatisointi olisi pitänyt saada tallenteena mukaan. Matkustin kuvaruudulla omissa suolissani kuin tunnelissa jostain scifi-leffasta. Jokaisen mutkan takana odottaisi jotain uutta ja ihmeellistä, mutta loppupeleissä mitään erikoista ei löytynyt.

        Hukkareissu

        (Hihitystä)

        Ne laittaa sen jälkilähetyksenä. Älä maindaa. V.ttu pitäähän se editoida!


      • masu.dataa
        Teknodonna kirjoitti:

        Mjoo

        Tämä nielemisjuttu oli sitä aikaisemmin, mutta se oli niin oksettava, että siitä ei jäänyt mitään rekisteriin.

        (Naurua)

        Gastroskopia ja kusipäinen mies ovat yksi ja sama asia. Stna molemmat yökkyyttävät.

        Vertaillaanko filmejä? Mun kama ei ole HC:tä docin mukaan.


      • Teknodonna
        latua.prkl kirjoitti:

        No yritä nyt kummiskin muistaa ettet ju.alauta pyllistele missä sattuu.
        Siinä käy just tolleen. Äkkiä siinä on joku hanurissa tyrkyllä.

        Suu auki vaan. Nielun ohi kun menee niin ei se enää yökkyytä.
        Sadistisella tavalla tunkemisen tuskasta oppii nauttimaan ja toivoo, että olisipa vielä metri jäljellä.

        Mjoo

        Siinä makoillessani mietin niitä ja näitä. Ensinnäkään koko tähystysohjelma ei ollut minun eikä kehoni mieleen, mutta en voinut olla ajattelematta sitä tyyppiä perseeni kimpussa.

        Siis toisella kädellä syöttää letkua sisään ja toisella pitelee persposken puolikkaasta kiinni kuin olisi panokumppanini, rakastettuni tai vain lääkäri, jolla on ylimääräisiä intressejä työssään.

        Se oli harras hetki.

        (Hirn)


      • perseluotain
        Teknodonna kirjoitti:

        Mjoo

        Siinä makoillessani mietin niitä ja näitä. Ensinnäkään koko tähystysohjelma ei ollut minun eikä kehoni mieleen, mutta en voinut olla ajattelematta sitä tyyppiä perseeni kimpussa.

        Siis toisella kädellä syöttää letkua sisään ja toisella pitelee persposken puolikkaasta kiinni kuin olisi panokumppanini, rakastettuni tai vain lääkäri, jolla on ylimääräisiä intressejä työssään.

        Se oli harras hetki.

        (Hirn)

        Joo helppohan se on sanoa, että mieti niitä ja näitä kun perse on tuntemattoman hyppysissä ja tyyppi puoliksi sisällä. Äijän pää hanurissa ja se sanoo, että mieti Hawaijin hiekkarantoja.

        Joo, ei v.ttu vaan pysty. Jos mä olisin tehny saman, ni ei olis miettiny sekään.

        Kaikkein pahinta on laajakuvaversio valkoisella takaseinällä ja viisi keltanokkakandia sitä karttakepillä sohimassa.

        On siinä otettu olo. Tuntee ittesä ylpeeks.

        Sä stna olet saman sodan veteraaneja. Huomattu. Tee v.ttu välillä jotain erilailla ku mä.


      • alkulähteillä
        perseluotain kirjoitti:

        Joo helppohan se on sanoa, että mieti niitä ja näitä kun perse on tuntemattoman hyppysissä ja tyyppi puoliksi sisällä. Äijän pää hanurissa ja se sanoo, että mieti Hawaijin hiekkarantoja.

        Joo, ei v.ttu vaan pysty. Jos mä olisin tehny saman, ni ei olis miettiny sekään.

        Kaikkein pahinta on laajakuvaversio valkoisella takaseinällä ja viisi keltanokkakandia sitä karttakepillä sohimassa.

        On siinä otettu olo. Tuntee ittesä ylpeeks.

        Sä stna olet saman sodan veteraaneja. Huomattu. Tee v.ttu välillä jotain erilailla ku mä.

        Kyllä on palstalla paljon puhetta perseestä.

        V.tunmoisen hallitseva trendi.

        Mutta olihan meillä toki laadukas markkinointikoneisto lanseerauksessa mukana
        -pymppymies.


      • Teknodonna
        perseluotain kirjoitti:

        Joo helppohan se on sanoa, että mieti niitä ja näitä kun perse on tuntemattoman hyppysissä ja tyyppi puoliksi sisällä. Äijän pää hanurissa ja se sanoo, että mieti Hawaijin hiekkarantoja.

        Joo, ei v.ttu vaan pysty. Jos mä olisin tehny saman, ni ei olis miettiny sekään.

        Kaikkein pahinta on laajakuvaversio valkoisella takaseinällä ja viisi keltanokkakandia sitä karttakepillä sohimassa.

        On siinä otettu olo. Tuntee ittesä ylpeeks.

        Sä stna olet saman sodan veteraaneja. Huomattu. Tee v.ttu välillä jotain erilailla ku mä.

        Mjoo

        Siis mähän olen puolittain (osittain) lääketieteen ammattilainen. On yksinkertaisesti vain ajateltava niin että mä olen kimpale lihaa, jota ronkitaan haarukalla ja veitsellä.

        Ei mulle ole näissä rooleissa tilaa.

        (Hihitystä)


      • letkua.masuun
        Teknodonna kirjoitti:

        Mjoo

        Siis mähän olen puolittain (osittain) lääketieteen ammattilainen. On yksinkertaisesti vain ajateltava niin että mä olen kimpale lihaa, jota ronkitaan haarukalla ja veitsellä.

        Ei mulle ole näissä rooleissa tilaa.

        (Hihitystä)

        Hel.ettiäkö sitä narisemaan kun kerrankin on stara. Mä pidän siitä fiiliksestä kun Hollywood kalpenee.

        Pitää mennä vaan perse rottingilla jos rinta ei riitä. Hahah.


      • kumihanskat.hanurissa
        letkua.masuun kirjoitti:

        Hel.ettiäkö sitä narisemaan kun kerrankin on stara. Mä pidän siitä fiiliksestä kun Hollywood kalpenee.

        Pitää mennä vaan perse rottingilla jos rinta ei riitä. Hahah.

        Saat lainata lausetta, sissi. Hahah.


    • Tindermies

      Jos nainen ei halua antaa kuvaa niin nainen on ruma ja etsii vain komeaa miestä ja kuitenkin vaatii miehen kuvaa välittömästi. Sanoisin että treffipalstoilla 90 % naisista ei etsi mitään miestä. Haluavat vain kohottaa itsetuntoaan että saavat miehet vastaamaan mutta eivät halua parisuhdetta.
      Siinä se vaikeus onkin että löytää sen naisen joka tosissaan haluaa elämän kumppania joten miehen pitää vastailla sadoille naisille että tärppää.

    • bääääh

      Paskamäen monologi

    • Semmostase

      Naiset vedättää painossa. 60 kg nainen onkin 100 kg kun tulee treffeille. Näin käynyt kaksi kertaa itselleni.

    • Öh...mitä sä sanoit?

      Mun teki vaan mieli hakea nuppineula ja katsoa puhkeeko tuo pymppy..

      • Pymb

        Pymppy kuulostaa pervolta kun se liitetään 50-kybäseen ukkoon hahahah


      • pumpumpum
        Pymb kirjoitti:

        Pymppy kuulostaa pervolta kun se liitetään 50-kybäseen ukkoon hahahah

        Anteeksi 60-kybäseen.


      • Pymb kirjoitti:

        Pymppy kuulostaa pervolta kun se liitetään 50-kybäseen ukkoon hahahah

        Mua eilen huvitutti tuo sana..Mutta mulla on toisinaan joku alitajuntainen tapa yhdistellä sanoja, esim "ulkona sataa lunta" = ulkona suntaa.., tai tihkuu ja tuiskuaa..= tiuskuaa jne. Myös synonyymit tuppaa kokemaan yhdentymisen..pylly ja peppu on pyppy ja siitä vähän hassumpi pymppy.

        Aivot ei osaa päättää kumpaa sanaa käyttäisi ja kielenkannat säästyy..

        Ettäs tiiät! 🤣


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mua eilen huvitutti tuo sana..Mutta mulla on toisinaan joku alitajuntainen tapa yhdistellä sanoja, esim "ulkona sataa lunta" = ulkona suntaa.., tai tihkuu ja tuiskuaa..= tiuskuaa jne. Myös synonyymit tuppaa kokemaan yhdentymisen..pylly ja peppu on pyppy ja siitä vähän hassumpi pymppy.

        Aivot ei osaa päättää kumpaa sanaa käyttäisi ja kielenkannat säästyy..

        Ettäs tiiät! 🤣

        Ja Pujiskin sais laittaa oman pymppy-kuvan profiilikseen.. Ihan liian vähällä huomiolla on jäänyt se!


      • ukon.pymppy
        Wwuwuw kirjoitti:

        Mua eilen huvitutti tuo sana..Mutta mulla on toisinaan joku alitajuntainen tapa yhdistellä sanoja, esim "ulkona sataa lunta" = ulkona suntaa.., tai tihkuu ja tuiskuaa..= tiuskuaa jne. Myös synonyymit tuppaa kokemaan yhdentymisen..pylly ja peppu on pyppy ja siitä vähän hassumpi pymppy.

        Aivot ei osaa päättää kumpaa sanaa käyttäisi ja kielenkannat säästyy..

        Ettäs tiiät! 🤣

        Järkkyä puhua Palstiksen "pympystä" : D : D

        Se soi nyt korvissa aika härskinä.


      • ukon.pymppy kirjoitti:

        Järkkyä puhua Palstiksen "pympystä" : D : D

        Se soi nyt korvissa aika härskinä.

        Palstishan haluaakin järkyttää..ja mä heitän bensaa liekkeihin..

        Hauskaa tää on.


      • bepanteeniapeppuun.com
        ukon.pymppy kirjoitti:

        Järkkyä puhua Palstiksen "pympystä" : D : D

        Se soi nyt korvissa aika härskinä.

        Vain vauvanatusanit ja puuvillalappuset puuttuvat : D : D

        "Tulkaa pyyhkimään pymppy!"


      • pymppy.piiloon
        Wwuwuw kirjoitti:

        Palstishan haluaakin järkyttää..ja mä heitän bensaa liekkeihin..

        Hauskaa tää on.

        Ei tästä silti yli pääse. Tästä juuttaan pympystä.

        Ei helvetti, miltä kuulostaa sanoa ääneenkin : D

        Ikkunan ohi käveli raavas mies, ja heti tuli mielikuva, että tuollakin on "pymppy"
        ei jumlaut. Se ei vaan rimmaa


      • bepanteeniapeppuun.com kirjoitti:

        Vain vauvanatusanit ja puuvillalappuset puuttuvat : D : D

        "Tulkaa pyyhkimään pymppy!"

        Mulla olis talkkia..


      • pymppy.piiloon kirjoitti:

        Ei tästä silti yli pääse. Tästä juuttaan pympystä.

        Ei helvetti, miltä kuulostaa sanoa ääneenkin : D

        Ikkunan ohi käveli raavas mies, ja heti tuli mielikuva, että tuollakin on "pymppy"
        ei jumlaut. Se ei vaan rimmaa

        " jännämiesten karvaiset pympyt nousee ja laskee"

        🤣


      • miestenpitääantaapymppyä
        Wwuwuw kirjoitti:

        " jännämiesten karvaiset pympyt nousee ja laskee"

        🤣

        Krähähhähhä : D !!

        Se vie jotenkin sitä alkuperäistä angstista tatsia,
        mitä sanot.

        Hähähähä : 'D ei stna nyt Wuu


      • punkki.pyllyssä
        Wwuwuw kirjoitti:

        Mulla olis talkkia..

        Tuputa vaan talkkia puuterivipalla tuohon
        Palstiksen perseeseen, äh, pymppyyn...

        Notta sitte o soma ku sika pienenä.


    • wanhaämmä

      Palsta ei unohda mitään.. muistatko itse miten viime kerralla kävi, kun lähdit henkseleitä paukutellen suomi24-treffeille? Paljastit hölmöyttäsi sähköpostissa henkilöllisyytesi ja järjestit lopuksi nykyään meille kaikille jo tutuksi tulleen trollinmetsästyksen Pertti -tyylillä. :D

      • onnetonta.tunarointia

        Kerro lisää, mikä episodi tuo on? Menikö siinä luotto kaikkiin?


    • selvänäkijän_vikaa

      " Kiinnostaisi tietää, onko olemassa joitakin tiettyjä tunnusmerkkejä joista voisi jo päällepäin tajuta että profiili on hiottu vedätys eikä vastaa markkinoinnissa luotua mielikuvaa?"

      Näkemättäkin voisin sanoa että itse et mainitsisi treffiprofiilissasi mitään räjähdysherkästä kilahtamisesta ja vittuilusta ym. trollaamisesta jos vastapuoli, mies tai nainen ei antaisi sulle eka viestissä puhelinnumeroaan..
      Mutta muista laittaa tuo sama profiilikuvasi myös treffi-ilmoitukseen niin se parantaa viestien saantia sekä miehiltä että naisilta.

    • Itsellä ei ole markkinoinnin eikä myynnin kokemusta mutta itse aina lähdin siitä että se mitä profiilissa oli mainittu oli totta. Se oli profiilin tekijän näkemys ja sitä piti sitten suhteuttaa omaan ajatusmailmaan. Jos profiilissa luki liikunnallinen niin joillekin se on koiran käyttämistä etupihalla ja toiselle taas treenaamista ironman -kilpailuun.
      Voi olla hyvinkin tasapaksua pötköä tekstissä ja lopussa kommentti että olen huumorintajuinen.

      Profiilitekstejä kun miettii niin ehkä luettavin voisi olla jos et kirjoita liikunnallinen vaan kerrot esim. että syntymästä on jo sen verran aikaa että fysiikasta on pidettävä huolta. Tämä hoituu pelaamalla pari kertaa viikossa sählyä kykyjäni vastaavalla pelipaikalla eli kädettömänä pakkina. Luonnepuolelta on hyvä hakea vertauskuvia. Esim osa kehuu ettei ole heittämässä kirvestä kaivoon mutta sinä olet erilainen ja mielelläsi kirveen pois heität sillä eihän sillä mitään tee esimerkiksi jos asioita muurataan. Äläkä kirjoita huumorintajuinen vaan anna sen näkyä tekstissä.

      Vielä sellainen asia että vaikka profiili on tärkeä niin vähintäin ja usein jopa vielä vaikuttavampi asia on se että erotut joukosta sillä ensimmäisellä viestillä. Naisille kun tulee paljon viestejä ja joukossa jos jonkinmoista ruumiinosan esittelijää, mitä kuuluu aloituksia niin siellä jos pääset keulille persoonallisella viestillä josta huokuu läpi se että olet oikeasti lukenut naisen profiilin ja jopa ymmärtänyt mitä siinä haetaan niin hyvät on mahdollisuudet saada postia takaisinkin päin.

      • Ihan hyvä kommentti, mutta ei vastannut minun kysymykseeni.

        Mistä minä tiedän että naisen profiilissa oleva teksti vastaa naisen persoonaa eikä ole vain markkinointi-instituutista tilattu valmis teksti?


      • Palstis kirjoitti:

        Ihan hyvä kommentti, mutta ei vastannut minun kysymykseeni.

        Mistä minä tiedän että naisen profiilissa oleva teksti vastaa naisen persoonaa eikä ole vain markkinointi-instituutista tilattu valmis teksti?

        Kuten alkuun kirjoitin lähde siitä että teksti on totta eli vastaa naisen persoonaa. En minä usko edes että sitä pystyy erottamaan selkeästi erottamaan. Ehkä terminologian käytöstä voissi saada vinkkejä. Naiset voivat kirjoittaa äkkipikainen kun taas markkinointi ehkä käyttää termiä nopeasti tilanteisiin reagoiva. Harvemmin markkinointi kirjoittaa äkkipikainen

        Jos markkinointi-instituutti tekee työnsä hyvin niin kyllähän se tukee naisen persoonaa eikä keksi omiaan.


      • M184 kirjoitti:

        Kuten alkuun kirjoitin lähde siitä että teksti on totta eli vastaa naisen persoonaa. En minä usko edes että sitä pystyy erottamaan selkeästi erottamaan. Ehkä terminologian käytöstä voissi saada vinkkejä. Naiset voivat kirjoittaa äkkipikainen kun taas markkinointi ehkä käyttää termiä nopeasti tilanteisiin reagoiva. Harvemmin markkinointi kirjoittaa äkkipikainen

        Jos markkinointi-instituutti tekee työnsä hyvin niin kyllähän se tukee naisen persoonaa eikä keksi omiaan.

        Katoppas, tuli tupla erotus tekstiin.


      • "niin hyvät on mahdollisuudet saada postia takaisinkin päin."

        Joo. Joskus voi olla hyvät mahdollisuudet. Mä kirjoitin miehelle. Hänellä oli sauma saada postia takaisin päin. Menin kertomaan avoimesti ja syvällisesti omasta elämästä, tilanteista ja elämänkatsomuksesta ja minulle todettiin kylmänviileästi etten ole millään muotoa aito. Kun olin rehellinen, joka kerta rankaistiin pahoilla lauseilla. Kirjoitin miehen mielestä diipadaapaa.

        Pistää se vähän ulalle ja saa miettimään nettideittailun kaikkia puolia. Sanosin ettei ainakaan herkempien kannata kirjoituspuolelle lähteä ollenkaan vaan reaalielämässä pitää silmät auki ja kysyä suoraan kasvotusten, lähdetäänkö kahville jos mukavaan tyyppiin törmää.

        Arvatenkin saattaa - en kirjoita enää kenellekään vaikka näkisin potentiaalisen profiilin.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        "niin hyvät on mahdollisuudet saada postia takaisinkin päin."

        Joo. Joskus voi olla hyvät mahdollisuudet. Mä kirjoitin miehelle. Hänellä oli sauma saada postia takaisin päin. Menin kertomaan avoimesti ja syvällisesti omasta elämästä, tilanteista ja elämänkatsomuksesta ja minulle todettiin kylmänviileästi etten ole millään muotoa aito. Kun olin rehellinen, joka kerta rankaistiin pahoilla lauseilla. Kirjoitin miehen mielestä diipadaapaa.

        Pistää se vähän ulalle ja saa miettimään nettideittailun kaikkia puolia. Sanosin ettei ainakaan herkempien kannata kirjoituspuolelle lähteä ollenkaan vaan reaalielämässä pitää silmät auki ja kysyä suoraan kasvotusten, lähdetäänkö kahville jos mukavaan tyyppiin törmää.

        Arvatenkin saattaa - en kirjoita enää kenellekään vaikka näkisin potentiaalisen profiilin.

        Anna Ananiakselle anteeksi, hän ei tiennyt mitä kirjoitteli.


      • Palstis kirjoitti:

        Anna Ananiakselle anteeksi, hän ei tiennyt mitä kirjoitteli.

        Pyysitkö sinä minulta anteeksi.. (pitkä hiljaisuus)

        Sinä tiedät, että minä annan aina anteeksi.
        Minut on kasvatettu niin.

        Kun pyytää, niin anteeksi pitää antaa.

        Olen vähän hämmentynyt nyt..

        (kyynel valui poskelle, mitäpä tuota salaamaan)


      • eiootottaei
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Pyysitkö sinä minulta anteeksi.. (pitkä hiljaisuus)

        Sinä tiedät, että minä annan aina anteeksi.
        Minut on kasvatettu niin.

        Kun pyytää, niin anteeksi pitää antaa.

        Olen vähän hämmentynyt nyt..

        (kyynel valui poskelle, mitäpä tuota salaamaan)

        Ei jumalauta, nyt meni kunnioitus sua kohtaan, vaikka olihan tuo odotettavissa.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Pyysitkö sinä minulta anteeksi.. (pitkä hiljaisuus)

        Sinä tiedät, että minä annan aina anteeksi.
        Minut on kasvatettu niin.

        Kun pyytää, niin anteeksi pitää antaa.

        Olen vähän hämmentynyt nyt..

        (kyynel valui poskelle, mitäpä tuota salaamaan)

        Sinä tiedät että en kestä katsoa kun sulla on paha olo. Olin kohtuuton, ja kadun sitä.

        En pyydä sinua kahdenkeskiseen privakeskusteluun, vaan sitä että oltaisiin palstakollegoita asiaväleillä. Voidaan (ulkomuistista) vähän hempeillä jos siltä tuntuu, mutta ei tähdätä nyt parisuhteeseen..

        Säännöt on selkeät; jos toinen hyökkii (palsta)kimppuun, niin saa puukottaa. Muutoin tuetaan toisiamme.

        Miltä kuulostaa?


      • eiootottaei kirjoitti:

        Ei jumalauta, nyt meni kunnioitus sua kohtaan, vaikka olihan tuo odotettavissa.

        Minun on annettava anteeksi, mulla on sellainen vakaumus asioissa. Se ei silti tarkoita parisuhdetta. Se on anteeksianto, ihmisen on pysyttävä kohtuudessa enkä pidä selvittämättömistä väleistä.

        Haluan vaan, että kaikilla on hyvä olla. Turha pahaa oloa on enempää lietsoa.
        Elämässä ei kukaan ihminen nouse toisen yli, mulle te olette kaikki tasapuolisessa arvossa enkä odota itsellenikään mitään erikoiskohtelua. Vain inhimillisyyttä, niin kuin elämässä on tapana.


      • helmiä_sioille
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Minun on annettava anteeksi, mulla on sellainen vakaumus asioissa. Se ei silti tarkoita parisuhdetta. Se on anteeksianto, ihmisen on pysyttävä kohtuudessa enkä pidä selvittämättömistä väleistä.

        Haluan vaan, että kaikilla on hyvä olla. Turha pahaa oloa on enempää lietsoa.
        Elämässä ei kukaan ihminen nouse toisen yli, mulle te olette kaikki tasapuolisessa arvossa enkä odota itsellenikään mitään erikoiskohtelua. Vain inhimillisyyttä, niin kuin elämässä on tapana.

        Pönttö mikä pönttö... :D

        Sori, mut ei voi muutakaan sanoa... :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Pyysitkö sinä minulta anteeksi.. (pitkä hiljaisuus)

        Sinä tiedät, että minä annan aina anteeksi.
        Minut on kasvatettu niin.

        Kun pyytää, niin anteeksi pitää antaa.

        Olen vähän hämmentynyt nyt..

        (kyynel valui poskelle, mitäpä tuota salaamaan)

        "en kirjoita enää kenellekään vaikka näkisin potentiaalisen profiilin."

        kai tuo päätös sitten pitää?

        "Kun pyytää, niin anteeksi pitää antaa."

        No niinpä niin, kaikki muut miehet saa kärsiä ikuisesti mutta se joka päätöksen aiheutti saa anteeksi, viestien väli 19min. Sitten ne vielä ihmettelee miksi naiset jää huonoihin suhteisiin. Joopa joo, sanon minä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Minun on annettava anteeksi, mulla on sellainen vakaumus asioissa. Se ei silti tarkoita parisuhdetta. Se on anteeksianto, ihmisen on pysyttävä kohtuudessa enkä pidä selvittämättömistä väleistä.

        Haluan vaan, että kaikilla on hyvä olla. Turha pahaa oloa on enempää lietsoa.
        Elämässä ei kukaan ihminen nouse toisen yli, mulle te olette kaikki tasapuolisessa arvossa enkä odota itsellenikään mitään erikoiskohtelua. Vain inhimillisyyttä, niin kuin elämässä on tapana.

        Minun puolestani voidaan jatkaa kaveripohjalta.

        Muistutan vain siitä, että minua vastaan käynnistetään tällä palstalla joka päivä vähintään yksi henkilöhyökkäys. Se tarkoittaa sitä, että minä olen taistelumoodissa aina, muutoin minut olisi jo ajettu palstalta pois.

        Sinun kohdallasi voin tehdä itsestäni hivenen narrin. Voin hempeillä sulle ilman vastakaikua, mutta jos hyökkäät yhtä avoimesti palstakimppuuni kuin trollin provosoimana, niin lyön kyllä ilman sääliä.

        Olen sulle lojaali palstalla jos olet sitä mulle. Ojennan sulle käteni ja ehdotan sovintoa johon liittyy hyökkäämättömyyssopimus.

        En aseta sulle mitään takarajaa milloin pitää vastata, mutta muistutan että sopimus on voimassa vasta kun me olemme sen hyväksyneet ja vahvistaneet.


      • Palstis kirjoitti:

        Sinä tiedät että en kestä katsoa kun sulla on paha olo. Olin kohtuuton, ja kadun sitä.

        En pyydä sinua kahdenkeskiseen privakeskusteluun, vaan sitä että oltaisiin palstakollegoita asiaväleillä. Voidaan (ulkomuistista) vähän hempeillä jos siltä tuntuu, mutta ei tähdätä nyt parisuhteeseen..

        Säännöt on selkeät; jos toinen hyökkii (palsta)kimppuun, niin saa puukottaa. Muutoin tuetaan toisiamme.

        Miltä kuulostaa?

        Tämä on hyvä näin. Olen iloinen siitä, että reilusti otit asian esiin tässä julkisessa kanavassa.

        Tuo kuulostaa siltä, että haluan asian menevän noin.
        Säännöt on näkyvillä, sovittu ja selvät.
        Minulle käy.

        Arvostan nyt sitä -oikeasti- ettet häpeillyt ottaa asiaa käsittelyyn vaan tulit ratkaisemaan tämän ihan itse tähän.

        Voin pyytää myös omalta osaltani anteeksi kiivastumistani, koska suuttuessani olen sellainen kuin nyt on nähty jossain paikoin.

        Kuten kaikki näkevät, se on uusi alku, mutta vähän toisenlaisena.

        Haluan, että me kaikki palstaillaan (mikäli palstaillaan) hyvillä mielin ja rehellisellä asenteella.
        Turhilla kotkotuksilla ei tee mitään.

        Kiitos Ananias.

        Se oli tärkeä juttu.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        "en kirjoita enää kenellekään vaikka näkisin potentiaalisen profiilin."

        kai tuo päätös sitten pitää?

        "Kun pyytää, niin anteeksi pitää antaa."

        No niinpä niin, kaikki muut miehet saa kärsiä ikuisesti mutta se joka päätöksen aiheutti saa anteeksi, viestien väli 19min. Sitten ne vielä ihmettelee miksi naiset jää huonoihin suhteisiin. Joopa joo, sanon minä.

        Emme me Ananiaksen kanssa mitään suhdetta sovusta huolimatta rakentele ja mä olen hänelle tuon riidan kautta tavallaan kiitollinen, että ajattelen nettimaailmaa tämän jälkeen toisella tavalla. Vaikkakin molempien mielestä se oli nyt ihan idioottimainen show niin aina näistä pitää oppi ottaa.

        En ajattele Ananiaksen tekstin jälkeen häntä pahalla vaan pystyn kirjottelemaan palstalla nyt hyvillä mielin kaikkien kanssa. Se on paras tilanne. Sen halusin takaisin. Olin oikeasti surullinen, että homma meni sellaiseksi ja meinasi hajottaa kaiken mukavan ajanvietteen. Haluan myös, että Ananiaksella on täällä ok olla kaikkien muiden kanssa ettei tästä tule kiilaa kenenkään väleihin.

        Kyllä, päätös pitää. En etsi treffejä (en uskalla) enää nettiprofiilien seasta vaan ihan täältä arkielämästä. Jos olen netissä, se on tätä päivän hulinasta irrottavaa rentoa palstailua.
        Pidetään nyt kepeänä.


      • Palstis kirjoitti:

        Minun puolestani voidaan jatkaa kaveripohjalta.

        Muistutan vain siitä, että minua vastaan käynnistetään tällä palstalla joka päivä vähintään yksi henkilöhyökkäys. Se tarkoittaa sitä, että minä olen taistelumoodissa aina, muutoin minut olisi jo ajettu palstalta pois.

        Sinun kohdallasi voin tehdä itsestäni hivenen narrin. Voin hempeillä sulle ilman vastakaikua, mutta jos hyökkäät yhtä avoimesti palstakimppuuni kuin trollin provosoimana, niin lyön kyllä ilman sääliä.

        Olen sulle lojaali palstalla jos olet sitä mulle. Ojennan sulle käteni ja ehdotan sovintoa johon liittyy hyökkäämättömyyssopimus.

        En aseta sulle mitään takarajaa milloin pitää vastata, mutta muistutan että sopimus on voimassa vasta kun me olemme sen hyväksyneet ja vahvistaneet.

        No mulla meni vähän aikaa tuossa tekstiä kirjoittaessa.

        Puhdas pöytä ja valkea liina.

        (ojentaa käden)

        Mun puolesta ok.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Emme me Ananiaksen kanssa mitään suhdetta sovusta huolimatta rakentele ja mä olen hänelle tuon riidan kautta tavallaan kiitollinen, että ajattelen nettimaailmaa tämän jälkeen toisella tavalla. Vaikkakin molempien mielestä se oli nyt ihan idioottimainen show niin aina näistä pitää oppi ottaa.

        En ajattele Ananiaksen tekstin jälkeen häntä pahalla vaan pystyn kirjottelemaan palstalla nyt hyvillä mielin kaikkien kanssa. Se on paras tilanne. Sen halusin takaisin. Olin oikeasti surullinen, että homma meni sellaiseksi ja meinasi hajottaa kaiken mukavan ajanvietteen. Haluan myös, että Ananiaksella on täällä ok olla kaikkien muiden kanssa ettei tästä tule kiilaa kenenkään väleihin.

        Kyllä, päätös pitää. En etsi treffejä (en uskalla) enää nettiprofiilien seasta vaan ihan täältä arkielämästä. Jos olen netissä, se on tätä päivän hulinasta irrottavaa rentoa palstailua.
        Pidetään nyt kepeänä.

        Joo, koetetaan pitää kepeänä mutta oikeasti tuo naisen logiikka, anteeksi kun nauroin tässä kohtaa täällää ruudun takana, on minulle ikuisesti mysteeri, tai oikeastaan ei kun sain taas vahvistuksen että se on kaikkia logiikan sääsntöjä vastaan.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        "en kirjoita enää kenellekään vaikka näkisin potentiaalisen profiilin."

        kai tuo päätös sitten pitää?

        "Kun pyytää, niin anteeksi pitää antaa."

        No niinpä niin, kaikki muut miehet saa kärsiä ikuisesti mutta se joka päätöksen aiheutti saa anteeksi, viestien väli 19min. Sitten ne vielä ihmettelee miksi naiset jää huonoihin suhteisiin. Joopa joo, sanon minä.

        Korostan vielä Harmis ettei meillä ole mitään suhdetta Ananiaksen kanssa. Kukaan ei jäänyt mihinkään (ei mies eikä nainen), mutta palstakollega voi olla.

        Pidän edelleen keskustelusta, mutta tehdään se tässä silmien alla.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No mulla meni vähän aikaa tuossa tekstiä kirjoittaessa.

        Puhdas pöytä ja valkea liina.

        (ojentaa käden)

        Mun puolesta ok.

        Jatkamme ystävinä.

        (ojentaa käden pöydän yli)

        Tämä oli paras sopimus mihin näistä lähtökohdista voitiin päästä, kumpikaan ei menettänyt myöskään kasvojaan. Kiitos sinulle Pönttöneiti, tämä oli minulle tärkeää.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Korostan vielä Harmis ettei meillä ole mitään suhdetta Ananiaksen kanssa. Kukaan ei jäänyt mihinkään (ei mies eikä nainen), mutta palstakollega voi olla.

        Pidän edelleen keskustelusta, mutta tehdään se tässä silmien alla.

        Joo ja minä korostan että totta mooses :D sorry, älä ota pahalla mutta vähän huvittaa väkisin niiden draamailujen jälkeen.
        .


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo, koetetaan pitää kepeänä mutta oikeasti tuo naisen logiikka, anteeksi kun nauroin tässä kohtaa täällää ruudun takana, on minulle ikuisesti mysteeri, tai oikeastaan ei kun sain taas vahvistuksen että se on kaikkia logiikan sääsntöjä vastaan.

        Joo siis kyllähän minä sen jo tiedän, että mulle nauretaan aina.
        Naurusta huolimatta, jos toinen pyytää anteeksi, niin anteeksi annan. Unohtaa ei asioita välttämättä heti voi, mutta sekin hoituu ajan kanssa.

        Mä vaan toimin niin. Toimin oikeassa elämässäkin silleen.
        Ei tarvii taakkaa mielen päälle.

        Heti tuntuu paremmalta ku viha ja raivo ei nakerra.

        Jos sinä esimerkiksi toista loukkaisit ja häneltä anteeksi pyytäisit, toinen olisikin julma ja käskisi painua hel.ettiin, niin miltä se tuntuisi?


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo ja minä korostan että totta mooses :D sorry, älä ota pahalla mutta vähän huvittaa väkisin niiden draamailujen jälkeen.
        .

        Muistutan sinua Harmis palstan edusta. Minun ja Pönttöneidin riita on ehkä pahin mahdollinen tilanne palstalle, se voisi johtaa pahimmoillaan siihen että palsta näivettyisi.


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Pönttö mikä pönttö... :D

        Sori, mut ei voi muutakaan sanoa... :D

        Sie olet ite höpsö. Anna mun nyt tehdä sopu. Hö.

        Se helpottaa.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Joo siis kyllähän minä sen jo tiedän, että mulle nauretaan aina.
        Naurusta huolimatta, jos toinen pyytää anteeksi, niin anteeksi annan. Unohtaa ei asioita välttämättä heti voi, mutta sekin hoituu ajan kanssa.

        Mä vaan toimin niin. Toimin oikeassa elämässäkin silleen.
        Ei tarvii taakkaa mielen päälle.

        Heti tuntuu paremmalta ku viha ja raivo ei nakerra.

        Jos sinä esimerkiksi toista loukkaisit ja häneltä anteeksi pyytäisit, toinen olisikin julma ja käskisi painua hel.ettiin, niin miltä se tuntuisi?

        En minä sulle naura vaan tapahtumille. Sun puolesta tunsin tavallaan tuskaa kun tiesin että sulla oli huonot fiilikset, ei siinä ole mitään naurettavaa eikä sinussa.

        No siinä onkin se ero että minä en loukkaa toista sillä tavalla että tarvitsisi pyydellä anteeksi, en ole ikinä loukannut niin jos semmoinen tilanne tulisi, en usko että tulee, niin parempi olisi että sanoisi "painu helvettiin", ei tuntuisi hyvältä mutta ansaitsisin sen.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo ja minä korostan että totta mooses :D sorry, älä ota pahalla mutta vähän huvittaa väkisin niiden draamailujen jälkeen.
        .

        Minä kerron sinulle Harmis salaisuuden.

        Siellä on aina draamaa, mihin huoneeseen minä astun.
        Olisit kauhuissasi jos näkisit oikean elämäni. : )

        Jotkut ihmistyypit syntyvät draamankaarelle. Meitä on muutamia täälläkin. Joskus saatte olla osallisina siitä värikkäästä olemisesta.

        Nyt on tyven hetki, mutta persoona, jonka sisällä draama asuu, se kuplii aika ajoin lähteenä, pus pus vaan.


      • Palstis kirjoitti:

        Muistutan sinua Harmis palstan edusta. Minun ja Pönttöneidin riita on ehkä pahin mahdollinen tilanne palstalle, se voisi johtaa pahimmoillaan siihen että palsta näivettyisi.

        Palstan(kin) etu olisi että oppisit jotain, pikainen anteeksianto laittaa vaan toistamaan kaavaa.


      • muutenvaankysyn
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Tämä on hyvä näin. Olen iloinen siitä, että reilusti otit asian esiin tässä julkisessa kanavassa.

        Tuo kuulostaa siltä, että haluan asian menevän noin.
        Säännöt on näkyvillä, sovittu ja selvät.
        Minulle käy.

        Arvostan nyt sitä -oikeasti- ettet häpeillyt ottaa asiaa käsittelyyn vaan tulit ratkaisemaan tämän ihan itse tähän.

        Voin pyytää myös omalta osaltani anteeksi kiivastumistani, koska suuttuessani olen sellainen kuin nyt on nähty jossain paikoin.

        Kuten kaikki näkevät, se on uusi alku, mutta vähän toisenlaisena.

        Haluan, että me kaikki palstaillaan (mikäli palstaillaan) hyvillä mielin ja rehellisellä asenteella.
        Turhilla kotkotuksilla ei tee mitään.

        Kiitos Ananias.

        Se oli tärkeä juttu.

        Entä se poliisijuttu, onko edennyt jo pitkälle palstatutkimukset?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Minä kerron sinulle Harmis salaisuuden.

        Siellä on aina draamaa, mihin huoneeseen minä astun.
        Olisit kauhuissasi jos näkisit oikean elämäni. : )

        Jotkut ihmistyypit syntyvät draamankaarelle. Meitä on muutamia täälläkin. Joskus saatte olla osallisina siitä värikkäästä olemisesta.

        Nyt on tyven hetki, mutta persoona, jonka sisällä draama asuu, se kuplii aika ajoin lähteenä, pus pus vaan.

        Jahas, pitääpä olla varuillaan.

        Draama ei ole perinteisesti minun lajini.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Minä kerron sinulle Harmis salaisuuden.

        Siellä on aina draamaa, mihin huoneeseen minä astun.
        Olisit kauhuissasi jos näkisit oikean elämäni. : )

        Jotkut ihmistyypit syntyvät draamankaarelle. Meitä on muutamia täälläkin. Joskus saatte olla osallisina siitä värikkäästä olemisesta.

        Nyt on tyven hetki, mutta persoona, jonka sisällä draama asuu, se kuplii aika ajoin lähteenä, pus pus vaan.

        Juu no kytllä se pikkuhiljaa on mulle(kin) tullut selväksi, en varmaan jatkossa ota hirveän vakavasti sun draamailuja enkä tule väliin väliin sotkemaan, saatte draamailijat keskenänne hoitaa.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Palstan(kin) etu olisi että oppisit jotain, pikainen anteeksianto laittaa vaan toistamaan kaavaa.

        Sanoin jo Pönttöneidille, että tämä oli paras saavutettavissa oleva neuvottelutulos.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        En minä sulle naura vaan tapahtumille. Sun puolesta tunsin tavallaan tuskaa kun tiesin että sulla oli huonot fiilikset, ei siinä ole mitään naurettavaa eikä sinussa.

        No siinä onkin se ero että minä en loukkaa toista sillä tavalla että tarvitsisi pyydellä anteeksi, en ole ikinä loukannut niin jos semmoinen tilanne tulisi, en usko että tulee, niin parempi olisi että sanoisi "painu helvettiin", ei tuntuisi hyvältä mutta ansaitsisin sen.

        Elämään kuuluu aina jonkinlainen kipu, muttei niitä tilanteita pitäisi määrättömästi luoda.
        Joo, no kyllä mä ymmärrän myös sinunkin kantasi. Me ollaan kaikki niin erilaisia. Toiset hillitysti tasaisia, ja toiset tulivuoria.


      • 33tontut
        Palstis kirjoitti:

        Jatkamme ystävinä.

        (ojentaa käden pöydän yli)

        Tämä oli paras sopimus mihin näistä lähtökohdista voitiin päästä, kumpikaan ei menettänyt myöskään kasvojaan. Kiitos sinulle Pönttöneiti, tämä oli minulle tärkeää.

        Kumpikaan ei menettänyt kasvojaan...hahahahahah
        Molemmat menetitte kasvonne, kummankaan puheilla ei ole mitään merkitystä, aivan sama mitä sanotte tai lupaatte, yks lysti, kaksi pelleä.


      • Palstis kirjoitti:

        Jahas, pitääpä olla varuillaan.

        Draama ei ole perinteisesti minun lajini.

        Se on asennettu minuun jo kun putkahdin tähän maailmaan, minä olen tällainen, sitä ei ole tarvinnut harjoitella. En pyri siihen, mutta en aina mahda sille mitään (varsinkaan kun raivostun).


      • 33tontut kirjoitti:

        Kumpikaan ei menettänyt kasvojaan...hahahahahah
        Molemmat menetitte kasvonne, kummankaan puheilla ei ole mitään merkitystä, aivan sama mitä sanotte tai lupaatte, yks lysti, kaksi pelleä.

        Tässä kohtaa myönnän että minä halusin sovun, lähes mihin tahansa hintaan.

        Halusin että jatkamme Pönttöneidin kanssa ystävinä....ehkä minä nöyrryin, mutta sopu on sen arvoinen.


      • helmiä_sioille
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Sie olet ite höpsö. Anna mun nyt tehdä sopu. Hö.

        Se helpottaa.

        Enhän minä sua ole estämässä missään asiassa. Kunhan vaan totean, että olet pönttö ja itse vaan vahvistat sen omilla valinnoilla. Yrität hyvää ja ymmärrän sen. Mut se sovinnon hierominen paskiksen kanssa ei nyt ainakaan mun silmissä hyvältä näytä. En näe sua minään muuna kuin pönttönä. Paskis on syöpä ja parasiitti. Loinen. Aina kun sellaisille antaa vähänkin elintilaa ja ravintoa, ne tuhoaa kaiken muun elävän ympäriltään, koska ne ei oikeastaan välitä siitä. Ne alkaa välittämään siitä siinä vaiheessa kun ovat tuhonneet kaiken ravintonsa, jos silloinkaan...

        Mut elämä on valintoja. Jokainen tekee omansa. Ei millään pahalla, mut enää en tunne edes vähäisintäkään myötätuntoa sinua kohtaan. Ja se johtuu pönttöydestäsi... :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Juu no kytllä se pikkuhiljaa on mulle(kin) tullut selväksi, en varmaan jatkossa ota hirveän vakavasti sun draamailuja enkä tule väliin väliin sotkemaan, saatte draamailijat keskenänne hoitaa.

        Ei mua enää kukaan ota vakavasti. Se on ollut tiedossa pitkään. Mutta antakaa mun keikkua sellaisena kuin olen.

        En mahda tunteille tai tuntemuksille mitään. Sanon asian niin kuin se milläkin hetkellä tuntuu.
        Enkä siedä epärehellisyyttä. Siihen kun törmää niin sitten räsähtää ja tapahtuu.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Se on asennettu minuun jo kun putkahdin tähän maailmaan, minä olen tällainen, sitä ei ole tarvinnut harjoitella. En pyri siihen, mutta en aina mahda sille mitään (varsinkaan kun raivostun).

        Olisiko tuolla asennuksella yhteyttä siihen että olet sinkku? Se nimittäin voi kumppanin kannalta olla aika rasittava asennus. Itse ehkä muutaman kilahduksen katselisin ja sitten se olis moro, ei vaan jaksas.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Se on asennettu minuun jo kun putkahdin tähän maailmaan, minä olen tällainen, sitä ei ole tarvinnut harjoitella. En pyri siihen, mutta en aina mahda sille mitään (varsinkaan kun raivostun).

        Sinä raivostut silloin kun tunteesi läikähtävät yli äyräidensä.

        Meillä on myös sopimus, että minä voin puukottaa sinua kun sinä rikot lojaalisuuspykäläämme. Puukottaa tarkoittaa vertauskuvaa, ei oikeaa puukottamista.


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Enhän minä sua ole estämässä missään asiassa. Kunhan vaan totean, että olet pönttö ja itse vaan vahvistat sen omilla valinnoilla. Yrität hyvää ja ymmärrän sen. Mut se sovinnon hierominen paskiksen kanssa ei nyt ainakaan mun silmissä hyvältä näytä. En näe sua minään muuna kuin pönttönä. Paskis on syöpä ja parasiitti. Loinen. Aina kun sellaisille antaa vähänkin elintilaa ja ravintoa, ne tuhoaa kaiken muun elävän ympäriltään, koska ne ei oikeastaan välitä siitä. Ne alkaa välittämään siitä siinä vaiheessa kun ovat tuhonneet kaiken ravintonsa, jos silloinkaan...

        Mut elämä on valintoja. Jokainen tekee omansa. Ei millään pahalla, mut enää en tunne edes vähäisintäkään myötätuntoa sinua kohtaan. Ja se johtuu pönttöydestäsi... :D

        Olenko minä sinulta sitten tarvinnut jotain jossain kohtaa?

        Olisiko parempi, että revimme Palstamäen kanssa täällä toinen toisiamme, niinkö sinä haluat?

        Mä haluan rauhaa. Mussa on muutenkin liikaa tulta ja tappuraa ja kiivautta, ei tee hyvää, että joka päivä raapasee melkein pumpusta kun verenpaineet nousee.

        En ala sekoittamaan palstaa (saisin varmaan tämän nurin parilla tempulla), mitä siitä hyötyisi kukaan. Sitten se olisi jo sitä draamailua, mistä Harmiksen kanssa tuossa äsken puhetta.

        Älä huoli, mä köpöttelen omaan tahtiin ilman kenenkään arvostusta. En ole ennenkään laumoja seuraillut.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Olisiko tuolla asennuksella yhteyttä siihen että olet sinkku? Se nimittäin voi kumppanin kannalta olla aika rasittava asennus. Itse ehkä muutaman kilahduksen katselisin ja sitten se olis moro, ei vaan jaksas.

        Todennäköisesti. En voi kiistää tuota jos aion olla rehellinen.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Olenko minä sinulta sitten tarvinnut jotain jossain kohtaa?

        Olisiko parempi, että revimme Palstamäen kanssa täällä toinen toisiamme, niinkö sinä haluat?

        Mä haluan rauhaa. Mussa on muutenkin liikaa tulta ja tappuraa ja kiivautta, ei tee hyvää, että joka päivä raapasee melkein pumpusta kun verenpaineet nousee.

        En ala sekoittamaan palstaa (saisin varmaan tämän nurin parilla tempulla), mitä siitä hyötyisi kukaan. Sitten se olisi jo sitä draamailua, mistä Harmiksen kanssa tuossa äsken puhetta.

        Älä huoli, mä köpöttelen omaan tahtiin ilman kenenkään arvostusta. En ole ennenkään laumoja seuraillut.

        Äläpä uhoa.


      • Palstis kirjoitti:

        Sinä raivostut silloin kun tunteesi läikähtävät yli äyräidensä.

        Meillä on myös sopimus, että minä voin puukottaa sinua kun sinä rikot lojaalisuuspykäläämme. Puukottaa tarkoittaa vertauskuvaa, ei oikeaa puukottamista.

        Muistutan tässä kohtaa kun innokkaasti "pykäliä" laadit, että minua ei myöskään määräillä.

        Mulla on oma tahto ja se on vahva. Mutta uskoisin, että sitä ei ole enää tarve rajusti näyttää sillä se on tullut nyt muutamaan otteeseen esille.

        Sanoin jossain kohtaa pari asiaa aiemmin, ja olin taivahan tosissani.

        Mulla on oma reviiri ja sitä tulee kunnioittaa. -Sinunkin. Se kuuluu minun asettamiin pykäliin täältä päin.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Muistutan tässä kohtaa kun innokkaasti "pykäliä" laadit, että minua ei myöskään määräillä.

        Mulla on oma tahto ja se on vahva. Mutta uskoisin, että sitä ei ole enää tarve rajusti näyttää sillä se on tullut nyt muutamaan otteeseen esille.

        Sanoin jossain kohtaa pari asiaa aiemmin, ja olin taivahan tosissani.

        Mulla on oma reviiri ja sitä tulee kunnioittaa. -Sinunkin. Se kuuluu minun asettamiin pykäliin täältä päin.

        Olemmeko sopimuksettomassa tilassa?


      • Palstis kirjoitti:

        Äläpä uhoa.

        Vastasin realistisesti helmiä_sioille.

        Minä en uhoa, mutta eipä nyt heti sieltäkään lähdetä komentamaan isällisesti.

        Olen juuri tehnyt sovun kanssasi.


      • helmiä_sioille
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Olenko minä sinulta sitten tarvinnut jotain jossain kohtaa?

        Olisiko parempi, että revimme Palstamäen kanssa täällä toinen toisiamme, niinkö sinä haluat?

        Mä haluan rauhaa. Mussa on muutenkin liikaa tulta ja tappuraa ja kiivautta, ei tee hyvää, että joka päivä raapasee melkein pumpusta kun verenpaineet nousee.

        En ala sekoittamaan palstaa (saisin varmaan tämän nurin parilla tempulla), mitä siitä hyötyisi kukaan. Sitten se olisi jo sitä draamailua, mistä Harmiksen kanssa tuossa äsken puhetta.

        Älä huoli, mä köpöttelen omaan tahtiin ilman kenenkään arvostusta. En ole ennenkään laumoja seuraillut.

        Kaikki tarvii hyväksyntää. Jopa paskis. Sitähän se tässä jatkuvalla syötöllä hakee, ei vaan osaa... :D

        Heh, siihen on syynsä miksi paskiksella ei ole kavereita ja kokee palstan maailman tärkeimmäksi paikakseen. Onko palsta sitä sullekin? :) Minulle ei ole. Eikä ole yksikään palstalainenkaan. Siksi minulle on helppoa laukoa suoraan mielipiteitäni asioista niin kuin ne on... :)


      • 4355
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Olenko minä sinulta sitten tarvinnut jotain jossain kohtaa?

        Olisiko parempi, että revimme Palstamäen kanssa täällä toinen toisiamme, niinkö sinä haluat?

        Mä haluan rauhaa. Mussa on muutenkin liikaa tulta ja tappuraa ja kiivautta, ei tee hyvää, että joka päivä raapasee melkein pumpusta kun verenpaineet nousee.

        En ala sekoittamaan palstaa (saisin varmaan tämän nurin parilla tempulla), mitä siitä hyötyisi kukaan. Sitten se olisi jo sitä draamailua, mistä Harmiksen kanssa tuossa äsken puhetta.

        Älä huoli, mä köpöttelen omaan tahtiin ilman kenenkään arvostusta. En ole ennenkään laumoja seuraillut.

        Et varmaan saisi nurin parilla tempulla, yritäppäs, niin nähdään sitten.


      • Palstis kirjoitti:

        Olemmeko sopimuksettomassa tilassa?

        Minun sopimukseni pitää, minkä olen kerran tehnyt.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei mua enää kukaan ota vakavasti. Se on ollut tiedossa pitkään. Mutta antakaa mun keikkua sellaisena kuin olen.

        En mahda tunteille tai tuntemuksille mitään. Sanon asian niin kuin se milläkin hetkellä tuntuu.
        Enkä siedä epärehellisyyttä. Siihen kun törmää niin sitten räsähtää ja tapahtuu.

        Toki sut henkilönä otetaan vakavasti mutta noita sun draamoja ei kyllä oikein voi ottaa enää, ne pitää käsittää ohimenevinä ilmiöinä. Juu, keiku vaan sellasena kun oot, sehän on aitoa ja rehellistä, vaatii vaan vähän tottumista :D Nyt taidan lähtä nukkumaan, hyviä öitä sulle & muillekin :)


      • 4355 kirjoitti:

        Et varmaan saisi nurin parilla tempulla, yritäppäs, niin nähdään sitten.

        Muistutan, että olen juuri tehnyt sovinnon. Oliko sovinto osaltasi näin lyhytikäinen vai mikä kommentti tämä oli?

        Pyydän, että jos olet Palstamäki, et sotkeudu vääriin vastauksiin, jotka ovat tarkoitettu toiselle palstakollegalle etkä näin ollen lietso tilannetta uudelleen pask.ksi.

        Olen osaltani neutraali. Ei ole tapana vetää juuri sovittua pois.


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Kaikki tarvii hyväksyntää. Jopa paskis. Sitähän se tässä jatkuvalla syötöllä hakee, ei vaan osaa... :D

        Heh, siihen on syynsä miksi paskiksella ei ole kavereita ja kokee palstan maailman tärkeimmäksi paikakseen. Onko palsta sitä sullekin? :) Minulle ei ole. Eikä ole yksikään palstalainenkaan. Siksi minulle on helppoa laukoa suoraan mielipiteitäni asioista niin kuin ne on... :)

        Tämä on mulle viihdettä, ja siinä mielessä Pönttöneidillä on minulle sellaista arvoa mitä kenelläkään teillä muulla ei ole.

        Me olemme kirjoitelleet Pönttöneidin kanssa samoihin ketjuihin jo yli puoli vuotta ja todennäköisesti yli 10 000 viestiä. Sillä on mulle enemmän merkitystä kuin millään muulla tällä palstalla.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Toki sut henkilönä otetaan vakavasti mutta noita sun draamoja ei kyllä oikein voi ottaa enää, ne pitää käsittää ohimenevinä ilmiöinä. Juu, keiku vaan sellasena kun oot, sehän on aitoa ja rehellistä, vaatii vaan vähän tottumista :D Nyt taidan lähtä nukkumaan, hyviä öitä sulle & muillekin :)

        Öitä vaan. Kiitos osallistumisesta yllättävään "iltakokoukseen" : )

        Minä jatkan hyvillä mielin : )


      • 4355 kirjoitti:

        Et varmaan saisi nurin parilla tempulla, yritäppäs, niin nähdään sitten.

        Minä olen monien mielestä palstan kovin trollaattori, mutta rehellisyyden nimissä minä myönnän etten hae tieten tahtoen konfliktia Pönttöneidin kanssa.

        En peräänny jos syntyy konflikti, mutta sovittelen niinkauan kuin se on mahdolllista.


      • helmiä_sioille
        Palstis kirjoitti:

        Tämä on mulle viihdettä, ja siinä mielessä Pönttöneidillä on minulle sellaista arvoa mitä kenelläkään teillä muulla ei ole.

        Me olemme kirjoitelleet Pönttöneidin kanssa samoihin ketjuihin jo yli puoli vuotta ja todennäköisesti yli 10 000 viestiä. Sillä on mulle enemmän merkitystä kuin millään muulla tällä palstalla.

        Heh, sulla on vähintäänkin omituinen tapa osoittaa merkityksellisyyttä... :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Muistutan, että olen juuri tehnyt sovinnon. Oliko sovinto osaltasi näin lyhytikäinen vai mikä kommentti tämä oli?

        Pyydän, että jos olet Palstamäki, et sotkeudu vääriin vastauksiin, jotka ovat tarkoitettu toiselle palstakollegalle etkä näin ollen lietso tilannetta uudelleen pask.ksi.

        Olen osaltani neutraali. Ei ole tapana vetää juuri sovittua pois.

        Palstamäki kirjoittaa aina omalla nikillään.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Minun sopimukseni pitää, minkä olen kerran tehnyt.

        Tämä selvä.


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Kaikki tarvii hyväksyntää. Jopa paskis. Sitähän se tässä jatkuvalla syötöllä hakee, ei vaan osaa... :D

        Heh, siihen on syynsä miksi paskiksella ei ole kavereita ja kokee palstan maailman tärkeimmäksi paikakseen. Onko palsta sitä sullekin? :) Minulle ei ole. Eikä ole yksikään palstalainenkaan. Siksi minulle on helppoa laukoa suoraan mielipiteitäni asioista niin kuin ne on... :)

        Tämä on minulle arjesta irtautumista.


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Kaikki tarvii hyväksyntää. Jopa paskis. Sitähän se tässä jatkuvalla syötöllä hakee, ei vaan osaa... :D

        Heh, siihen on syynsä miksi paskiksella ei ole kavereita ja kokee palstan maailman tärkeimmäksi paikakseen. Onko palsta sitä sullekin? :) Minulle ei ole. Eikä ole yksikään palstalainenkaan. Siksi minulle on helppoa laukoa suoraan mielipiteitäni asioista niin kuin ne on... :)

        Plus myönnän, että olen hakenut vähän ystävyyttäkin. Olen puhelias ja silloin sitä ehtii tällainen tiltaltti moneen...

        Aikamoisella menestyksellä, mutta homma rauhoittuu nyt :)


      • 4355 kirjoitti:

        Et varmaan saisi nurin parilla tempulla, yritäppäs, niin nähdään sitten.

        Kuka sinä olet?


      • Palstis kirjoitti:

        Sinä raivostut silloin kun tunteesi läikähtävät yli äyräidensä.

        Meillä on myös sopimus, että minä voin puukottaa sinua kun sinä rikot lojaalisuuspykäläämme. Puukottaa tarkoittaa vertauskuvaa, ei oikeaa puukottamista.

        Raivon kanssa voi olla ongelmaa, myönnettäköön.

        Olen kertaalleen minäkin uuden astiaston ostanut.

        Mutta siitä huolimatta, pidän tasaisesta elämästä ja leppeistä tuulista. Rapsutan toista, ja minuakin saa rapsuttaa. Niin olen sanonut kaikille ympärillä oleville.

        Tasaisempi elämä tuo onnen.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Raivon kanssa voi olla ongelmaa, myönnettäköön.

        Olen kertaalleen minäkin uuden astiaston ostanut.

        Mutta siitä huolimatta, pidän tasaisesta elämästä ja leppeistä tuulista. Rapsutan toista, ja minuakin saa rapsuttaa. Niin olen sanonut kaikille ympärillä oleville.

        Tasaisempi elämä tuo onnen.

        Ei kai meistä kumpikaan voi luonteelleen mitään.

        Sulla on vihanhallintaongelmia, ja mulla joku itsetuhoinen tarve hakeutua suhteisiin väkivaltaisten naisten kanssa. Koetetaan säilyä hengissä.


      • Palstis kirjoitti:

        Ei kai meistä kumpikaan voi luonteelleen mitään.

        Sulla on vihanhallintaongelmia, ja mulla joku itsetuhoinen tarve hakeutua suhteisiin väkivaltaisten naisten kanssa. Koetetaan säilyä hengissä.

        Heh, nyt voi ehkä jo varovaisesti naurahtaa.

        Kyllä minä tähän omahyväisesti toteaisin, että olemme palstan suola & pippuri.
        Sanoin joskus, että se on tahaton kemiallinen reaktio.

        Meillä oli nyt hyvä ilta tässä.
        Arvostan, että tätä käsiteltiin yhtenäiseen lopputulokseen. JA että aloite tuli sinulta.

        Lähden tästä unille.. Toivottelen sulle ja kaikille muillekin hyvää yötä, ja kiva että useampi osallistui.

        Menemme näillä. Nähdään taas.

        (hymy)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Heh, nyt voi ehkä jo varovaisesti naurahtaa.

        Kyllä minä tähän omahyväisesti toteaisin, että olemme palstan suola & pippuri.
        Sanoin joskus, että se on tahaton kemiallinen reaktio.

        Meillä oli nyt hyvä ilta tässä.
        Arvostan, että tätä käsiteltiin yhtenäiseen lopputulokseen. JA että aloite tuli sinulta.

        Lähden tästä unille.. Toivottelen sulle ja kaikille muillekin hyvää yötä, ja kiva että useampi osallistui.

        Menemme näillä. Nähdään taas.

        (hymy)

        Olen tyytyväinen illan antiin, olemme taas yhdessä (tavallaan).

        Kai me täydennämme toisiamme, hyväksytään se tosiasia nurisematta. Kaipasin sinua riitamme ajan, myönnän sen.

        Öitä sulle, minäkin painelen nyt maate. Hymyillään kun nähdään.


      • wanhaämmä
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Pyysitkö sinä minulta anteeksi.. (pitkä hiljaisuus)

        Sinä tiedät, että minä annan aina anteeksi.
        Minut on kasvatettu niin.

        Kun pyytää, niin anteeksi pitää antaa.

        Olen vähän hämmentynyt nyt..

        (kyynel valui poskelle, mitäpä tuota salaamaan)

        Ei helvetti.

        Sun kuuluu antaa anteeksi vain itsellesi. Menit taas tuon narsistin halpaan, sellaisen kanssa ei normaalit sosiaaliset käytösmallit toimi. Pysy etäällä siitä, muuta vaihtoehtoa sulla ei ole. Tai no, sen kun kokeilet vielä, koska sitenhän me parhaiten opimme, kantapään kautta ja päätä seinään hakkaamalla kunnes lähtee taju, ja vielä senkin jälkeen jos ei järki riitä. Turpaasi saat siltä vielä niin monta kertaa kuin annat sille mahdollisuuden. Sä odotat vain noita palkintohetkiä, joiden kuvittelet olevan niitä oikeita hetkiä. Ei, ne on vain sitä varten, että koukutut siihen tunteeseen ja annat taas riepoa itseäsi ympäri seiniä, kun narsisti tarvitsee ruokansa.

        Palstan suola & pippuri? Luulen että aika harva viitsii teidän keskinäistä viestittelyänne lukea. Pintaan nousee vain nämä isommat rähinät ja vanhastaan tiedetään, ettei nekään jaksa kauaa kiinnostaa. Henk.koht. suhteiden vatvominen palstalla on ihan narrin hommaa ja lyö ikuisen leiman.

        Äläpä loukkaannu, en tarkoita pahaa sulle. Ehkä tästä on sulle apua sitten, kun tajuat seuraavan kerran että joku hommassa mättää, tai sitten ei. Koitan olla puuttumatta asiaan jatkossa.


      • wanhaämmä kirjoitti:

        Ei helvetti.

        Sun kuuluu antaa anteeksi vain itsellesi. Menit taas tuon narsistin halpaan, sellaisen kanssa ei normaalit sosiaaliset käytösmallit toimi. Pysy etäällä siitä, muuta vaihtoehtoa sulla ei ole. Tai no, sen kun kokeilet vielä, koska sitenhän me parhaiten opimme, kantapään kautta ja päätä seinään hakkaamalla kunnes lähtee taju, ja vielä senkin jälkeen jos ei järki riitä. Turpaasi saat siltä vielä niin monta kertaa kuin annat sille mahdollisuuden. Sä odotat vain noita palkintohetkiä, joiden kuvittelet olevan niitä oikeita hetkiä. Ei, ne on vain sitä varten, että koukutut siihen tunteeseen ja annat taas riepoa itseäsi ympäri seiniä, kun narsisti tarvitsee ruokansa.

        Palstan suola & pippuri? Luulen että aika harva viitsii teidän keskinäistä viestittelyänne lukea. Pintaan nousee vain nämä isommat rähinät ja vanhastaan tiedetään, ettei nekään jaksa kauaa kiinnostaa. Henk.koht. suhteiden vatvominen palstalla on ihan narrin hommaa ja lyö ikuisen leiman.

        Äläpä loukkaannu, en tarkoita pahaa sulle. Ehkä tästä on sulle apua sitten, kun tajuat seuraavan kerran että joku hommassa mättää, tai sitten ei. Koitan olla puuttumatta asiaan jatkossa.

        Tätä on pakko kompata koska noinhan siinä suunnilleen käy. Vähän aikaa menee mukavasti kunnes analla taas tulee tylsää ja tarve saada draamaa palstalle, misspönttis on siihen sitten liian helposti hyödynnettävissä. Onneksi nämä palstajutut nyt ei ihan niin vakavia ole kuin mitä irl mutta kyllä siinä' misspönttikseen aina sattuu, siinä mielessä ei ehä kannais olla niin välilöissä vaikka kyllä ymmärrän tuon pyrkimyksen siihen että kaikki ois taas ok kaikkien välillä, hyvät ihmiset tahtoo niin ja siks kai ne onkin liian helposti sitten hyödynnettävissä narsumarsuille.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Tätä on pakko kompata koska noinhan siinä suunnilleen käy. Vähän aikaa menee mukavasti kunnes analla taas tulee tylsää ja tarve saada draamaa palstalle, misspönttis on siihen sitten liian helposti hyödynnettävissä. Onneksi nämä palstajutut nyt ei ihan niin vakavia ole kuin mitä irl mutta kyllä siinä' misspönttikseen aina sattuu, siinä mielessä ei ehä kannais olla niin välilöissä vaikka kyllä ymmärrän tuon pyrkimyksen siihen että kaikki ois taas ok kaikkien välillä, hyvät ihmiset tahtoo niin ja siks kai ne onkin liian helposti sitten hyödynnettävissä narsumarsuille.

        Sinäkin lähdet komppaamaan moista wanhaaämmää, sietäisit hävetä. Nikki ei tuo keskusteluihin koskaan mitään muuta kuin omaa kitkeryyttään ja katkeruuttaan.

        Pönttiksen ja minun kohdalla on kyse vain kollegiaalisista palstaväleistä, ja varmuudeksi vain sovittiin että pahantekijää saa "puukottaa". Luulisi että meidän väleissä pysymisemme olisi kaikkien kannalta kivempaa eikä syntyisi uusia jakolinjoja palstadynamiikkaan.

        Itselleni ainakin palstailu on viihdekäyttöä, tai ainakin pyrin siihen vaikka toisinaan jotkut puskajuopot pyrkivät minimoimaan viihtymisen tunteeni. Heille näytän persettäni.


      • kaksipönttöä
        wanhaämmä kirjoitti:

        Ei helvetti.

        Sun kuuluu antaa anteeksi vain itsellesi. Menit taas tuon narsistin halpaan, sellaisen kanssa ei normaalit sosiaaliset käytösmallit toimi. Pysy etäällä siitä, muuta vaihtoehtoa sulla ei ole. Tai no, sen kun kokeilet vielä, koska sitenhän me parhaiten opimme, kantapään kautta ja päätä seinään hakkaamalla kunnes lähtee taju, ja vielä senkin jälkeen jos ei järki riitä. Turpaasi saat siltä vielä niin monta kertaa kuin annat sille mahdollisuuden. Sä odotat vain noita palkintohetkiä, joiden kuvittelet olevan niitä oikeita hetkiä. Ei, ne on vain sitä varten, että koukutut siihen tunteeseen ja annat taas riepoa itseäsi ympäri seiniä, kun narsisti tarvitsee ruokansa.

        Palstan suola & pippuri? Luulen että aika harva viitsii teidän keskinäistä viestittelyänne lukea. Pintaan nousee vain nämä isommat rähinät ja vanhastaan tiedetään, ettei nekään jaksa kauaa kiinnostaa. Henk.koht. suhteiden vatvominen palstalla on ihan narrin hommaa ja lyö ikuisen leiman.

        Äläpä loukkaannu, en tarkoita pahaa sulle. Ehkä tästä on sulle apua sitten, kun tajuat seuraavan kerran että joku hommassa mättää, tai sitten ei. Koitan olla puuttumatta asiaan jatkossa.

        Sun pitää ymmärtää pönttistä joka on joko mies tai nainen, ehkä mies kuitenkin. Hän asuu metsässä kaukana sivistyksestä, ei voi osata käyttäytymismalleja.
        Jos asuisi sivistyksen parissa, mamut veisivät kuin pässiä narusta, pönttö uhkailisi sukulaispoliisilla mutta palaisi parin päivän päästä kiltisti takaisin mamujen pariin ja sama kaava toistuisi.
        Toivoin että pönttö ei palstoille enää palaisi niin ketjut ei pitkittyisi turhien lapsellisten pölinöiden takia. Vai oikein palstaviihdettä sanoo trolli ana.


      • kaksipönttöä kirjoitti:

        Sun pitää ymmärtää pönttistä joka on joko mies tai nainen, ehkä mies kuitenkin. Hän asuu metsässä kaukana sivistyksestä, ei voi osata käyttäytymismalleja.
        Jos asuisi sivistyksen parissa, mamut veisivät kuin pässiä narusta, pönttö uhkailisi sukulaispoliisilla mutta palaisi parin päivän päästä kiltisti takaisin mamujen pariin ja sama kaava toistuisi.
        Toivoin että pönttö ei palstoille enää palaisi niin ketjut ei pitkittyisi turhien lapsellisten pölinöiden takia. Vai oikein palstaviihdettä sanoo trolli ana.

        Se, mikä on minulle viihdettä, voi olla sulle jotakin muuta. Rakenna siis omia keskusteluverkostojasi ja tehkää aloituksia omista suosikkiaiheistanne.

        Minulla ei ole aikeita olla mukana ketjuissa joissa ei ole minua kiinnostavaa sisältöä.


      • Palstis kirjoitti:

        Sinäkin lähdet komppaamaan moista wanhaaämmää, sietäisit hävetä. Nikki ei tuo keskusteluihin koskaan mitään muuta kuin omaa kitkeryyttään ja katkeruuttaan.

        Pönttiksen ja minun kohdalla on kyse vain kollegiaalisista palstaväleistä, ja varmuudeksi vain sovittiin että pahantekijää saa "puukottaa". Luulisi että meidän väleissä pysymisemme olisi kaikkien kannalta kivempaa eikä syntyisi uusia jakolinjoja palstadynamiikkaan.

        Itselleni ainakin palstailu on viihdekäyttöä, tai ainakin pyrin siihen vaikka toisinaan jotkut puskajuopot pyrkivät minimoimaan viihtymisen tunteeni. Heille näytän persettäni.

        No pakko kompata koska niinhän siinä taas tulee josain vaiheessa käymään että misspönttikseen sattuu jos/kun vaihtelette keskenänne viestejä. Onneksi hän näyttää nopeasti noista sitten toipuvankin mutta varmasti tulee vielä itkuja jos ette toisianne välttele.

        Miten sen nyt sanoisi? Se ei varsinaisesti ole edes sinun vika välttämättä aina mutta misspönttis vaan on niin tunteella eläjä ja herkkä ettei sun ulosanti tyyli oikein sovellu. Se mikä sulle on läppä ja suoraa puhetta voi olla misspnttikselle karkeuksia ja loukkaus joka menee suoraan tunteisiin, sinä et sitä sitten edes heti tajua vaan jatkat kun sulle on vaan sitä läppää. Joku wanhaämmä esmes on ihan eri tyylinen, kestää mitä vaan sanoa ja sanoo takaisin mutta misspönttistä sun pitäis muistaa käsitellä vähän niin kuin kukkaa kämmenellä, aina vähän ajatella miten se viesti otetaan vastaan? en oikein usko että sun luonteella ja suoruudella onnistuu vaan niitä yhteentörmäyksiä tulee jatkossakin.


      • lentäviälautasia
        Palstis kirjoitti:

        Se, mikä on minulle viihdettä, voi olla sulle jotakin muuta. Rakenna siis omia keskusteluverkostojasi ja tehkää aloituksia omista suosikkiaiheistanne.

        Minulla ei ole aikeita olla mukana ketjuissa joissa ei ole minua kiinnostavaa sisältöä.

        "Se, mikä on minulle viihdettä, voi olla sulle jotakin muuta."

        Tiedämme kyllä kaikki mikä on sulle viihdettä, narsisti. Pönttöpää metsäneläjä on ainut joka sitä ei vielä tiedä.
        Koska ajattelit lähteä treffeille mieheksi haukkumasi trollipöntön kanssa?


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No pakko kompata koska niinhän siinä taas tulee josain vaiheessa käymään että misspönttikseen sattuu jos/kun vaihtelette keskenänne viestejä. Onneksi hän näyttää nopeasti noista sitten toipuvankin mutta varmasti tulee vielä itkuja jos ette toisianne välttele.

        Miten sen nyt sanoisi? Se ei varsinaisesti ole edes sinun vika välttämättä aina mutta misspönttis vaan on niin tunteella eläjä ja herkkä ettei sun ulosanti tyyli oikein sovellu. Se mikä sulle on läppä ja suoraa puhetta voi olla misspnttikselle karkeuksia ja loukkaus joka menee suoraan tunteisiin, sinä et sitä sitten edes heti tajua vaan jatkat kun sulle on vaan sitä läppää. Joku wanhaämmä esmes on ihan eri tyylinen, kestää mitä vaan sanoa ja sanoo takaisin mutta misspönttistä sun pitäis muistaa käsitellä vähän niin kuin kukkaa kämmenellä, aina vähän ajatella miten se viesti otetaan vastaan? en oikein usko että sun luonteella ja suoruudella onnistuu vaan niitä yhteentörmäyksiä tulee jatkossakin.

        Olette molemmat tietenkin väärässä ja myöhempi historiankirjoitus tulee osoittamaan teidät huonoiksi ennustajiksi.

        Minusta tuntuu että jokainen riita vain vahvistaa minun ja Pöntön välistä palstakollegiaalista arvostusta.


    • trollli

      Voi, Apua! Ja mä olen kokenut syyllisyyttä... niin monella tapaa, pitkän viikonlopun!
      OK... mä olin taas kerran vedätettävissä. Mä en näköjään ikinä OPI... näitä teidän sääntöjänne.

      "Sitten ne vielä ihmettelee miksi naiset jää huonoihin suhteisiin. Joopa joo, sanon minä."
      - Sans muuta!Mutt oikeesti silleen hyvä, etten se ollut ainakaan mä, joka koko paskamyrskyn aiheutti!

      Hyvää yötä, nukkukaa kaikki hyvin... niin teen nyt minäkin!

      • Joo no hätä, ei näköjään ole mitään hätäiltävää, palstakuohunnat on tyyntyneet, Hyviä öitä sullekin :)


      • Älä suotta. Tässä oli entuudestaan jo paljon muutakin meillä takana. Sinä olit vain siinä kohtaa ja sattumalta piste iin päälle.

        Nyt on ok.


      • Tästä lähtien rekkaan jokaisen mustan nikkisi jolla hyökkäät kimppuuni ilman mitään syytä.

        Olen ollut sinua kohtaan liian hellämielinen, tästä lähtien kovennan otettani.


      • helmiä_sioille
        Palstis kirjoitti:

        Tästä lähtien rekkaan jokaisen mustan nikkisi jolla hyökkäät kimppuuni ilman mitään syytä.

        Olen ollut sinua kohtaan liian hellämielinen, tästä lähtien kovennan otettani.

        Tuttua puuhaa sulle se nikkien rekkaaminen... :D

        Monta rekattua nikkiä sulla jo on? Oletko edes itse pysyntyt mukana laskuissa? :D


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Tuttua puuhaa sulle se nikkien rekkaaminen... :D

        Monta rekattua nikkiä sulla jo on? Oletko edes itse pysyntyt mukana laskuissa? :D

        Voinhan minä tässä nyt sitten totuuden kertoakin.

        En minä ole koskaan rekannut muiden nikkejä.


      • Palstis kirjoitti:

        Voinhan minä tässä nyt sitten totuuden kertoakin.

        En minä ole koskaan rekannut muiden nikkejä.

        Että ihan pokkana sitten tuumasit :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Että ihan pokkana sitten tuumasit :D

        Vannon, kautta kiven ja kannon, että lausuntoni on totta.

        Poliisinpojan tunnustan, mutta sehän oli minun itseni keksimä nikki jo alunperinkin ja käytin sitä ensin mustana nikkinä yhdessä ketjussa.


      • kilahduskalahdus
        Palstis kirjoitti:

        Vannon, kautta kiven ja kannon, että lausuntoni on totta.

        Poliisinpojan tunnustan, mutta sehän oli minun itseni keksimä nikki jo alunperinkin ja käytin sitä ensin mustana nikkinä yhdessä ketjussa.

        " Palstis

        2.12.2018 0:08
        Tästä lähtien rekkaan jokaisen mustan nikkisi jolla hyökkäät kimppuuni ilman mitään syytä."


        Takuulla oot tuota harrastellut ennenkin. Aivan sama mitä sanot, pohja on mennyt puheiltasi samoin kuin mieheksi epäilemältäsi pöntöltä. Miespönttö taisikin innostua sun perseestä, siksi palasi takaisin.


      • tuttua.juttua
        kilahduskalahdus kirjoitti:

        " Palstis

        2.12.2018 0:08
        Tästä lähtien rekkaan jokaisen mustan nikkisi jolla hyökkäät kimppuuni ilman mitään syytä."


        Takuulla oot tuota harrastellut ennenkin. Aivan sama mitä sanot, pohja on mennyt puheiltasi samoin kuin mieheksi epäilemältäsi pöntöltä. Miespönttö taisikin innostua sun perseestä, siksi palasi takaisin.

        Tiesin jo riidan pahimman vaiheen aikana että pönttis heltyy vielä ja noista tulee taas ystävät. Tunnistan pöntössä niin paljon itseäni. Aina olen anteeksi antanut. Tuttua juttua.


    • pönttöjä.nyt.kaksi

      "selvänäkijän_vikaa
      1.12.2018 20:18

      Sai näyn kesken kaljoittelun että pystyy hurmaamaan pönttiksen persekuvallaan joten yrittää nyt sitä vielä viimeisenä keinonaan. Eiköhän romanssi taas pian ala kuten aina ennenkin.
      Senjälkeen kaikki keinot on käytetty, edestäpäin ei voisi kuvaa ottaa, sillä ei voittaisi mitään."

      Tämä teksti sopii hyvin tähän.

      • Teknodonna

        Mjoo

        Mikä vitun persekuva?

        (Reps)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Mjoo

        Mikä vitun persekuva?

        (Reps)

        Mjaa-a

        Sitten vasta kun mä näen kameran perseessä, uskon tulevaan.

        (Hihitystä)

        New Orderilla on vahva pohja.

        https://www.youtube.com/watch?v=rE0HY6cGJ9E


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Mjaa-a

        Sitten vasta kun mä näen kameran perseessä, uskon tulevaan.

        (Hihitystä)

        New Orderilla on vahva pohja.

        https://www.youtube.com/watch?v=rE0HY6cGJ9E

        Ups!

        Nyt vasta mä tajusin.

        (Naurua)


    • Otemporaomores

      Eieiei! Tämä koko ananas-vessanpönttöjuttudraama lässähti totaalisesti. Kaiken sen uhon ja kovien sanojen jälkeen ollaan taas niin puspus ja lipslups. Kysymyksiä:
      1. Onko pönttöpää peppukuvan mielestä mies vai nainen? Uhon aikana pönttö oli mies, nyt vissiin on palautunut naiseksi.
      2. Mihin se viranomais-oikeusjuttu katosi? Eikö sen pitänyt olla jo käynnissä? Tätä kysyi joku aiemminkin, mutta se jäi vastaamatta, ei-niin-yllättäen.
      3. Missä viipyy dissin kommentit? Eikö hän mukamas ole nähnyt pöntön livenä?

      Ja ehdotus: yrittäkää nyt hieman enemmän!
      (Kurnauskis, hih, miau, kikatusta, hirn jne. )

      • karjalastakajahtaa

        Entä Mariaaaaaaaa, hän valitsi puolensa ja hylkäsi anatrollin. Eiköhän hänkin palaa häntä koipien välissä takaisin analle kuten alistuva kokematon miespönttökin teki.
        Molempia taitaa yhdistää se että seurustelusuhteita ei ole koskaan ollut kehenkään, kumpikaan ei halua lapsia joten jotain selvittämätöntä hämärää on pääkopassa.


      • Mariaaaaaaa
        karjalastakajahtaa kirjoitti:

        Entä Mariaaaaaaaa, hän valitsi puolensa ja hylkäsi anatrollin. Eiköhän hänkin palaa häntä koipien välissä takaisin analle kuten alistuva kokematon miespönttökin teki.
        Molempia taitaa yhdistää se että seurustelusuhteita ei ole koskaan ollut kehenkään, kumpikaan ei halua lapsia joten jotain selvittämätöntä hämärää on pääkopassa.

        En ikinä. Olen ollut kolmessa pitkässä parisuhteessa, kihloissa 3x. Jokainen halusi naimisiin ja lapsen. En ole koskan täällä kertonut, mikä nykyinen elämäntilanteeni oikeasti on.


    • oottekosokeita

      Sääntö numero yksi: jos mies esittelee peppuaan, niin se haluaa vain yhtä asiaa...

      • olisiko.tämä

        Kolonoskopian?


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      2110
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      57
      1793
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1654
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1586
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1555
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1475
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1336
    8. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      101
      1314
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1301
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1193
    Aihe