Tätäkin palstaa seurataan

vihervasuritoimittajien toimistosta, niiden ääliöiden toimesta jotka asuttavat Suomenlinnaa (ei asu maahanmuuttajia) ja jotka eturintamassa ovat puollustamassa vanhoja linnoitusrakennelmia kulttuurillisista syistä, ymmärtämättä miksi ne aikoinaan on rakennettu.

16

329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oma tulokseni.
      -Sinä olet 87 %:sen outo!
      Yksi vilkaisu riittää kertomaan, että olet erilainen. Sinun epäsovinnainen luonteesi saa ihmiset kiinnostumaan sinusta, mikä helpottaa sinua löytämään ystäviä. Sinun lähelläsi ei ole koskaan tylsää ja sinulla on aina mielenkiintoisia puheenaiheita.

      Linkki testiin: https://is.gd/MNyBQ9

      Mutta kuinka outo on ihminen, joka ei ole tajunnut sitä tosi asiaa, että valkoisen, pienen, karvattoman perseen vastakohdan nouseva ja laskeva liike on vaan ajan kysymys, milloin se ulottuu alaikäsiin lapsiin.

      Raiskauksista tulee ilmi vain 5%, niin mikä on todellinen lukumäärä näissäkin viimeaikaisissa tapauksissa.

      Mielestäni vastuullista politiikka tekevä virkamies ja politiikko tulis nyt esiin ja tekisi harakirin julkisesti. Näi hän/he ilmaisisi epäonnistumisen tuoman häpeän, ja pyytäisi näin muille tuottamaansa tuskaan anteeksi.

      • "Sinä olet 75 %:sen outo!
        Olet melko outo! Pidät asioista, joita muut pitävät outoina ja voit nauraa asioille, joita useimmat ihmiset eivät edes ymmärrä. Et ota itseäsi liian vakavasti, ja sinulla onkin paljon hauskaa elämässäsi!"

        Miten niin? Mun mielestä mä olen hyvinhyvin tavallinen. Ihan paska testi, vähintään outo. Johtuko tää siitä paahtoleivästä?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        "Sinä olet 75 %:sen outo!
        Olet melko outo! Pidät asioista, joita muut pitävät outoina ja voit nauraa asioille, joita useimmat ihmiset eivät edes ymmärrä. Et ota itseäsi liian vakavasti, ja sinulla onkin paljon hauskaa elämässäsi!"

        Miten niin? Mun mielestä mä olen hyvinhyvin tavallinen. Ihan paska testi, vähintään outo. Johtuko tää siitä paahtoleivästä?

        Vain suvakit grillavat leipänsä, johtuu siitä että juot liikaa vihreääteetä.


      • modelli kirjoitti:

        Vain suvakit grillavat leipänsä, johtuu siitä että juot liikaa vihreääteetä.

        Mä en edes muista milloin olisin viimeks syönyt paahtoleipää, kun ei ole paahdintakaan. Vihreää teetä mä juon kyllä joka päivä. Mitäs vitun outoa siinä muka on?


      • wanhaämmä

        Ihan tyhmä testi, 100%. Aamupala syödään tietysti kahdessa osassa ja välissä pestään hampaat.


      • "Sinä olet
        100 %:sen outo!
        Sinä olet outo henkilö – ainakin niin monet ihmiset ajattelevat. Tyylisi ja tapasi ovat hyvin ainutlaatuisia, eivätkä kaikki kestä sitä. Mutta se sopii sinulle! Voit pysyä uskollisena itsellesi riippumatta siitä, mitä muut ihmiset ajattelevat."

        Piti ehkä paikkansa ala- ja yläasteella, mutten usko enää nykyisin ihmisten kaupungilla kummemmin miettivän olenko outo vai en.


    • Hiiohei, folioita horisontissa!

      • *hoi


      • Vastuullinen ihminen tekisi johtopäätöksen viimeistään tulevissa eduskuntavaaleissa, eikä alkaisi johtamaan keskustelua vaikkapa salakuuntelulaitteiden etsimiseen tapettien välistä.


      • modelli kirjoitti:

        Vastuullinen ihminen tekisi johtopäätöksen viimeistään tulevissa eduskuntavaaleissa, eikä alkaisi johtamaan keskustelua vaikkapa salakuuntelulaitteiden etsimiseen tapettien välistä.

        Ei raiskaukset ole foliota, vaan tuo sinun ihan ensimmäinen viestisi siitä kuinka muka toimittajat tarkkailee palstaa...


      • palstalutka kirjoitti:

        Ei raiskaukset ole foliota, vaan tuo sinun ihan ensimmäinen viestisi siitä kuinka muka toimittajat tarkkailee palstaa...

        Oletko toimittaja?Ja oletko tarkistanut tapettisi tai permanettisi, ettei niihin ole piiloitettu mitään laitteita?


      • modelli kirjoitti:

        Oletko toimittaja?Ja oletko tarkistanut tapettisi tai permanettisi, ettei niihin ole piiloitettu mitään laitteita?

        Kunpa olisinkin, niin voisin tehdä artikkelin modelli-nimimerkkisten miesten foliohatuista.


    • sedrfgtyhuji

      Tällä palstalla on ollut viime aikoina paljon aloituksia, jotka kuuluisivat aivan toisille palstoille. Miksi niin?

      • Samoin kuin kommentoijia.


      • erdtfyguhij

        Jos väärälle palstalle tekee provoaloituksen, niin se tietenkin kerää palstalle kuulumattomia kommentoijia, koska otsikko näkyy tuolla etusivulla, jokaisen viestin jälkeen.


      • erdtfyguhij kirjoitti:

        Jos väärälle palstalle tekee provoaloituksen, niin se tietenkin kerää palstalle kuulumattomia kommentoijia, koska otsikko näkyy tuolla etusivulla, jokaisen viestin jälkeen.

        Kiitos tiedosta. Joka paikkaan keräytyy kuulumattomia, niin suomeen kuin palstalle. Teoariasi toimii myös eduskunnassa, autoaiheiset palstat taitavat olla kutakuinkin kontekstin mukaisia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe