Tätäkin palstaa seurataan

vihervasuritoimittajien toimistosta, niiden ääliöiden toimesta jotka asuttavat Suomenlinnaa (ei asu maahanmuuttajia) ja jotka eturintamassa ovat puollustamassa vanhoja linnoitusrakennelmia kulttuurillisista syistä, ymmärtämättä miksi ne aikoinaan on rakennettu.

16

256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oma tulokseni.
      -Sinä olet 87 %:sen outo!
      Yksi vilkaisu riittää kertomaan, että olet erilainen. Sinun epäsovinnainen luonteesi saa ihmiset kiinnostumaan sinusta, mikä helpottaa sinua löytämään ystäviä. Sinun lähelläsi ei ole koskaan tylsää ja sinulla on aina mielenkiintoisia puheenaiheita.

      Linkki testiin: https://is.gd/MNyBQ9

      Mutta kuinka outo on ihminen, joka ei ole tajunnut sitä tosi asiaa, että valkoisen, pienen, karvattoman perseen vastakohdan nouseva ja laskeva liike on vaan ajan kysymys, milloin se ulottuu alaikäsiin lapsiin.

      Raiskauksista tulee ilmi vain 5%, niin mikä on todellinen lukumäärä näissäkin viimeaikaisissa tapauksissa.

      Mielestäni vastuullista politiikka tekevä virkamies ja politiikko tulis nyt esiin ja tekisi harakirin julkisesti. Näi hän/he ilmaisisi epäonnistumisen tuoman häpeän, ja pyytäisi näin muille tuottamaansa tuskaan anteeksi.

      • "Sinä olet 75 %:sen outo!
        Olet melko outo! Pidät asioista, joita muut pitävät outoina ja voit nauraa asioille, joita useimmat ihmiset eivät edes ymmärrä. Et ota itseäsi liian vakavasti, ja sinulla onkin paljon hauskaa elämässäsi!"

        Miten niin? Mun mielestä mä olen hyvinhyvin tavallinen. Ihan paska testi, vähintään outo. Johtuko tää siitä paahtoleivästä?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        "Sinä olet 75 %:sen outo!
        Olet melko outo! Pidät asioista, joita muut pitävät outoina ja voit nauraa asioille, joita useimmat ihmiset eivät edes ymmärrä. Et ota itseäsi liian vakavasti, ja sinulla onkin paljon hauskaa elämässäsi!"

        Miten niin? Mun mielestä mä olen hyvinhyvin tavallinen. Ihan paska testi, vähintään outo. Johtuko tää siitä paahtoleivästä?

        Vain suvakit grillavat leipänsä, johtuu siitä että juot liikaa vihreääteetä.


      • modelli kirjoitti:

        Vain suvakit grillavat leipänsä, johtuu siitä että juot liikaa vihreääteetä.

        Mä en edes muista milloin olisin viimeks syönyt paahtoleipää, kun ei ole paahdintakaan. Vihreää teetä mä juon kyllä joka päivä. Mitäs vitun outoa siinä muka on?


      • wanhaämmä

        Ihan tyhmä testi, 100%. Aamupala syödään tietysti kahdessa osassa ja välissä pestään hampaat.


      • "Sinä olet
        100 %:sen outo!
        Sinä olet outo henkilö – ainakin niin monet ihmiset ajattelevat. Tyylisi ja tapasi ovat hyvin ainutlaatuisia, eivätkä kaikki kestä sitä. Mutta se sopii sinulle! Voit pysyä uskollisena itsellesi riippumatta siitä, mitä muut ihmiset ajattelevat."

        Piti ehkä paikkansa ala- ja yläasteella, mutten usko enää nykyisin ihmisten kaupungilla kummemmin miettivän olenko outo vai en.


    • Hiiohei, folioita horisontissa!

      • *hoi


      • Vastuullinen ihminen tekisi johtopäätöksen viimeistään tulevissa eduskuntavaaleissa, eikä alkaisi johtamaan keskustelua vaikkapa salakuuntelulaitteiden etsimiseen tapettien välistä.


      • modelli kirjoitti:

        Vastuullinen ihminen tekisi johtopäätöksen viimeistään tulevissa eduskuntavaaleissa, eikä alkaisi johtamaan keskustelua vaikkapa salakuuntelulaitteiden etsimiseen tapettien välistä.

        Ei raiskaukset ole foliota, vaan tuo sinun ihan ensimmäinen viestisi siitä kuinka muka toimittajat tarkkailee palstaa...


      • palstalutka kirjoitti:

        Ei raiskaukset ole foliota, vaan tuo sinun ihan ensimmäinen viestisi siitä kuinka muka toimittajat tarkkailee palstaa...

        Oletko toimittaja?Ja oletko tarkistanut tapettisi tai permanettisi, ettei niihin ole piiloitettu mitään laitteita?


      • modelli kirjoitti:

        Oletko toimittaja?Ja oletko tarkistanut tapettisi tai permanettisi, ettei niihin ole piiloitettu mitään laitteita?

        Kunpa olisinkin, niin voisin tehdä artikkelin modelli-nimimerkkisten miesten foliohatuista.


    • sedrfgtyhuji

      Tällä palstalla on ollut viime aikoina paljon aloituksia, jotka kuuluisivat aivan toisille palstoille. Miksi niin?

      • Samoin kuin kommentoijia.


      • erdtfyguhij

        Jos väärälle palstalle tekee provoaloituksen, niin se tietenkin kerää palstalle kuulumattomia kommentoijia, koska otsikko näkyy tuolla etusivulla, jokaisen viestin jälkeen.


      • erdtfyguhij kirjoitti:

        Jos väärälle palstalle tekee provoaloituksen, niin se tietenkin kerää palstalle kuulumattomia kommentoijia, koska otsikko näkyy tuolla etusivulla, jokaisen viestin jälkeen.

        Kiitos tiedosta. Joka paikkaan keräytyy kuulumattomia, niin suomeen kuin palstalle. Teoariasi toimii myös eduskunnassa, autoaiheiset palstat taitavat olla kutakuinkin kontekstin mukaisia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      59
      4444
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      48
      2982
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      137
      2263
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      1926
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      71
      1479
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1187
    7. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      1090
    8. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1076
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      87
      1068
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1052
    Aihe