En oo vielä koskaan kohdannut miestä joka ei ois karttanut mua kuin ruttoa, hävennyt siis. En oo kyllä useampaan vuoteen yrittänyt ees seurustella, oman terveyden hoitaminen kuntoon on ollut tärkeämpää jonka menetin kiusaamisesta tulleen stressin vuoksi. Olen nyt 25-vuotias ja neitsyt ja häpeän sitä. Elämäni ei oo yhtään mennyt sillä tavalla miten oisin halunnut sen menevän, elämässäni on ollut paljon tuskaa. 11-12vuotiaana tein semmosia asioita jotka pilasi elämäni vuosiksi: seurustelin usean pojan kanssa, ihastuin varattuun, puhuin muista seläntakana pahaa ja levittelin salaisuuksia. Tästä kostoksi sain h*oran maineen ja muhun on käytetty kaikki henkisen väkivallan muodot ja fyysistä väkivaltaa olen joutunut myös kokemaan ylä-asteen ajan. Kiusaaminen on suorastaan tuntunut ajojahdilta. Ammatinkin opiskelun alotin vasta nyt kun kiusaamisen takia keskeytin koulun ja terveys meni. Oon muuttanut kauas toiselle paikkakunnalle, mutta sehän ei meinaa sitä etteikö ihminen voisi vielä joskus menneisyyteensä törmätä, tätä en todellakaan halua ja välit oon laittanut poikki myös vanhempiin, mun lapsuus oli rauhaton ja rajaton, usein riitelyä ja riehumista kotona... Pelkään että mies alkaa pitämään mua jotenkin viallisena kun aikuinen nainen on neitsyt ja kun ei oo ystäviä, ei perhettä, ei sukulaisia (pieni suku) niin alkaa ajattelemaan että mulla on tosi pahoja luurankoja kaapissa enkä ikinä saavuta onnellista parisuhdetta, pääse naimisiin ja saa lapsia nämä on asioita joita haluan eniten...! Kukaan muu ei tunnu osaavan ajatella tätä asiaa samalla tavalla kuin minä eli olin lapsi joka teki virheitä, joka ihastui helposti ja ei osannut hallita tunteitaan siksi seurusteli usean kanssa ja muutenkin ollut tyhmä, saanut hakata ihan kunnolla päätä seinään jotta on osannut ottaa opiksi virheistään, mutta nyt aikuisena on parempi ihminen ja ei toista samoja virheitä. Ihmiset halveksuu mua mielummin kuin antaa anteeks ja tuntuu järkyttävältä että 11-12v tehdyt teot voi määritellä koko loppuelämän! kuka tällästä haluaa? Pahimmat kiusaajani työskentelee nykyään "empaattisina" sairaanhoitajina ja ovat päässeet kuin koira veräjästä, ai että pistää vihaksi.
Mies, voisitko seurustella naisen kanssa jolla ollut huono maine?
35
784
Vastaukset
- vanhapalstalainenpalaa
Ei hätää, tämä palstahan on täynnä miehiä jotka haluavat nimenomaan neitsytnaisen. Todennäköisintä siis lienee löytää neitsyistä tykkäävä tämän palstan kautta. En nyt ehkä kuitenkaan ihan NAL:ia menisi suosittelemaan, hänellä kun on noita "lutkanaisten elävältä keittämis"-fantasioita. Mutta ehkä joku normaalimpi vakikirjoittaja menisi.
- Tyydass
Tuskinpa NAL neitseelliselle naiselle mitään pahaa tahtoo. Ainut vaan että aloittaja alkaa olla hänen makuun turhan iäkäs :)
- eikiinnosta
Tuskinpa ketään aikuista kiinnostaa jonkun peruskouluaikaiset heilastelut.
- Kaisanoasaa
Joo heti vaikka.
- Kaikysyäsaa--
Haluatko siis top 10 miehen vai samantasoista ätmiä
- kysyisin-tätä
Tää sama kirjoitus on ollut täällä muutama vuosi sitten. Oletko sama tyyppi vai onko tämä joku vedätys?
- Nainen39vee
Eli mietit, jatkavatko aikuiset samaa koulukiusaamista, jota koulukaverisi tekivät ala-asteella ja ehkä yläasteellakin. No, eivät jatka. Tuollaiset "huoran maineet" eivät ole mitään muuta kuin kiusaamista, mutta eipä muutenkaan aikuisia kiinnosta kenenkään ala-asteen aikaiset jutut. Minulle nyt ei oikein auennut, mitä suuria virheitä olet muka tehnyt - nuo mainitsemasi nyt ovat ihan tavanomaista ala-asteikäisten puuhia, ketä sellaiset kiinnostaa enää aikuisiällä. Tuskinpa yksikään suhde katkeaa sen vuoksi, että kumppani saa selville, että toinen on joskus 11-vuotiaana kertonut eteenpäin jonkun luokkakaverin Suuren Salaisuuden ;)
- prptptpt
Joo aivan sama mitä on tehnyt 11-12 vuotiaana, ja ethän ole tehnyt oikeasti yhtään mitään jos neitsyt vielä olet.
Kiusaajat vaan olleet pölvästejä, ei mitään syytä ajatella noita asioita, pyyhkii pois mielestä ja alkaa elämään. 25v ei ole ollenkaan liian vanha neitsyeksi, voi teitä nuoria kun ajattelette asiat vaikean kautta aina. - voi.voi.sentään
eikö 11-12v eli 5-6 luokkalaiset leikki vielä hippaa twist narulla hyppii yms lasten leikkejä niin harva ala aste lainen kymmenien kanssa seurusteli ja 20-90v varattujen miesten kanssa oli ehkä varattujen mustalaisten kanssa eli muista tytöistä tuli kunnon naisia ja sinusta tinderityttö niin sen näki jo lapsena mikä tytöstä tulee ja tuli ongelma tyttö niin miksi et ollut kuten muut tytöt
- vanhapalstalainenpalaa
Mistä oletat että miehet olivat mustalaisia? Vai onko tämä taas jotain välimerkittömän miehen fantasiaa...
- Voivoi
Voisitko opetella kirjoittamaan selkeämmin? Ja sinäkö tuomitset sen, että joku "seurustelee" ala-asteella usean pojan kanssa? Ei sen ikäisten seurustelut mitään vakavia juttuja ole, lasten leikkimistä vaan. Aloittaja on sitäpaitsi neitsyt 25-vuotiaana. Kuinka paljon itse olit seksiä harrastanut siihen ikään mennessä?
- vanhapalstalainenpalaa
Voivoi kirjoitti:
Voisitko opetella kirjoittamaan selkeämmin? Ja sinäkö tuomitset sen, että joku "seurustelee" ala-asteella usean pojan kanssa? Ei sen ikäisten seurustelut mitään vakavia juttuja ole, lasten leikkimistä vaan. Aloittaja on sitäpaitsi neitsyt 25-vuotiaana. Kuinka paljon itse olit seksiä harrastanut siihen ikään mennessä?
Tuskin välimerkitön mitään seksiä on harrastanut, kun ei osaa kommunikoida ymmärrettävästi muiden ihmisten kanssa. Kaukana ovat ne ajat, kun paritteluun homo sapiensillakin riitti pelkkä murahdus.
- ei.tullut.kunnon.tyttöä
vanhapalstalainenpalaa kirjoitti:
Mistä oletat että miehet olivat mustalaisia? Vai onko tämä taas jotain välimerkittömän miehen fantasiaa...
no yleensä semmoiset tytöt kuin aloittaja oli niin oli mustalaisten kiertopalkintoja eli panivat bimboa ja käytti muutenkin hyväkseen ja tuskin 9 luokkalaiset tai amis tai lukiolaiset alaastelaisen kanssa oli niin pedofiilit ja mustalaiset oli ja epäilen että muut lapset muistaa hänet mustalaisten tyttönä
- moraalin-rapistuminen
Mulla on diagnosoitu epävakaa persoonallisuushäiriö. Ehkä se on vaikuttanut siihen että oon alkanut ala-asteella jo sekoilemaan tuolla tavalla ja muutenkin tuhonnut perseilemällä elämäni. Kun luin vauva.fi sivuston keskustelua jossa ihmiset kertoi kokemuksiaan epävakaata persoonallisuushäiriötä sairastavista ihmisistä niin siellä tuli paljon sellasia juttuja joihin pystyn valitettavasti samaistumaan ja oon ollut sairas ja minua on kiusattu silti. Kukaan ei tajunnut että oon sairas. Mua pidettiin vaan aina outona ja että oisin tahallaan narttumainen. Osaan olla myös tahallaan ilkeä mutta kyllä muiden ois pitänyt tajuta ettei mun tietyt teot ollu normaalin lapsen tekoja. En oo aina ollut myöskään penaalin terävin kynä, kuvittelin oikeasti saavuttani suosiota kun kerron esimerkiksi Minnalle mitä Tiina puhui susta seläntakana, ajattelin että näytän olevani hyvä ystävä kun kerron mitä muut juoruilee toisista seläntakana, mutta samaan aikaan sorrun tekemään samaa itse ja lopputulos on että saan kaikkien vihat niskaan. Mulla oli kova tarve lähteä saavuttamaan suosiota mutta en tajunnut miten olisi pitänyt olla sellasessa kovis porukassa jossa vedettiin ylä-aste ikäsinä röökiä, tuntui että en oo koskaan kelvannut omana itsenä joten oli pakko yrittää vetää roolia ja häpäisin vaan enemmän itseni kuin että oisin saavuttanut suosiota. Mua pidettiin ala-asteella jo hylkiönä jos oli ryhmätyö niin en ikinä saanut piirtää tai kirjottaa koska olin kuulemma niin huono käsistäni että työstä ois tullu ruma, värittäminen vaan jäi mun tehtäväksi ja sillonkin saneltiin mitä väriä laitan minnekkin. Luulin että ala-asteella opetellaan taitoja ja jokaisen ois pitänyt päästä vuorollaan tekemään eri asioita. Sitten kyllästyin olemaan liian kiltti ja päätin muuttua. Olen katkera!!!
- moraalin-rapistuminen
99% paikkakunnan ihmisistä jossa asuin ennen vihaa mua perseilyni takia. Haluan olla nykyään hyvä ihminen, mutta kukaan ei suostu sitä uskomaan kun olen mokannut niin monta kertaa vaikka oon saanut uusia mahdollisuuksia. Oon mokailun kuningatar. Tämä sattuu, ei sylkykupin rooliin totu ikinä, vaikka viiltelisin käsivarret täyteen niin en saa kiusaajia tuntemaan sitä samaa tuskaa jota oon tuntenut ja vaikka oon kovapäinen niin oon myös herkkä! Muiden mielestä hyvin rasittavaa seuraa siis tällänen ristiriitanen ihminen. Minkä itselleni voin?
- PääPystyyn
En ole mies enkä lesbo, mutta vastaan silti. Minun mielestä olet joutunut kokemaan epäoikeudenmukaisuutta. Mitä siitä, jos 10-12 -vuotiaana seurustelit usean pojan kanssa tai levittelit salaisuuksia. Ei ne sen ikäisen seurustelut tai salaisuudet kovin vakavia juttuja ole. Et ole ansainnut niistä mitään huoran mainetta, vuosikausien kiusaamista tai fyysistä väkivaltaa. Viimeksi mainittu on sitäpaitsi rikos. Kyllä tässä asiassa se olet sinä joka on joutunut kokemaan vääryyttä.
- jokumies83
"epävakaa persoonallisuushäiriö"
Olen yrittänyt aiemmin seurustella samantyyppisen mt:n omaavan naisen kanssa ja eihän siitä mitään tule, kun mieli muuttuu 100-0 hetkessä. Oikea vuoristoratojen vuoristo siis. Mutta siis asiaan niin parisuhde tällaisen omaavan naisen kanssa on vaivalloista ja eikä sitä aina meinaa jaksaa, vaikka kestänkin paljon.
Ensimmäinen asia on kylläkin että hoitaa itsensä kuntoon ongelmista että pystyy normaalina elämään, sitten vasta ajattelee seurustelua. Että tsemppiä.- vanhapalstalainenpalaa
Miten pysyvät mt-ongelmat hoidetaan kuntoon...? Ainakin tuo kuulostaa pysyvältä ongelmalta, johon pitää vetää lääkettä lopunikäänsä. Kuvauksen mukaan tuo sairaus on ollut jo lapsesta asti.
- moraalin-rapistuminen
En syö tällä hetkellä mitään psyykelääkitystä, koska ne tuhoaa aivot. :) terapiassa oon kyllä käynyt ja sillä on saatu osittain korjattua mielen vinoutumia. Psykologi sanoi mulle että epävakaa persoonallisuus ei oo välttämättä ikuinen riesa vaan siitä on mahdollista parantua lääkityksellä ja terapialla ja jokaisella on oikeus olla sellanen kuin on, joten siksi hän inhoaa kun puhutaan häiriöstä... tietty jos on tällänen häiriö niin se voi vaikeuttaa ihmissuhteita ja mulla on palanut ainakin sillat poikki kaikkien kanssa! Itsessäni en paljon vikaa näe, mutta muut näkee minut tosi viallisena ja usein kuulemma syytän muita. Mä taas koen asian niin että syytän jos on syytettävää, en ikinä turhasta. Koen että mulla on oikeus syyttää vanhempiani huonosta lapsuudesta ja kiusaajia kiusaamisesta. Tapani reagoida eri tilanteisiin voi johtua myös vaikeista traumoistani, eikä niinkään epävakaasta persoonallisuudesta. Kun jokainen ihminen ajetaan äärirajoille niin eikö hän rupea kilahtelemaan stressaantuneena millon mistäkin?. Mun lapsuus oli sellaista että äiti ja isä riiteli usein, äiti alkoi usein nalkuttamaan isälle millon mistäkin turhasta ja haukkui isää, väitti esimerkiksi että isä katsoo äitiä väärällä tavalla ja piinaa häntä... Saattoi alkaa keskellä yötäkin huutamaan ja riehumaan vaikka mulla ja isällä aikanen herätys kouluun/töihin, löi oviin ja seiniin raivareissa reikiä joita sitten peiteltiin julisteilla kun mun kaverit kävi kylässä, ulosti housuunsa ja sotki ulosteella seiniä, uhkasi tappaa isän... Mummo ja ukki kuritti mua fyysisesti olen saanut luunappia, tukkapöllyä, kerran ukki löi niin kovasti seinään että ilmat tuli pihalle, mummo syyttänyt sydänvikaansa sairastumisesta mua koska on joutunut kuulemma mun takia stressaamaan, ollessani 11-vuotias mummo löysi pyykkikorista mun alushousut joihin oli tullut valkovuotoa ja tuli hieromaan niitä mun naamaan ja raivoamaan että kenen kanssa oot harrastanu seksiä, haukkui mulle myös mun isää juopoksi josta ei oo mihinkään ja multa pääsi itku koska rakastin mun isää niin paljon... Isä siis joi joka ilta olutta mutta hänen alkoholismi ei kuitenkaan ollut niin paha ettei ois kyennyt töissä käymään, äitiä ei kiinostanut käydä ees töissä ja on myöntänyt tämän eli vaan isän siivellä. Ainoana lapsena oon saanut rahallisesti paljon kaikkee, vaikka laitoin mummoon ja ukkiin välit poikki jo 12v väkivallan takia niin mun ollessa aikuinen he yrittää edelleen lahjoa että jos tuut kylään niin saat 500e. Mulla ei ollu mitään rajoja, ei kotiintuloaikoja ja alkoholiakin oon saanut juoda 13v lähtien. 9-vuotiaana katsoin jo esimerkiksi Levottomat 3 elokuvan joka sisältää paljon seksiä ja pienestä pitäen oon saanut katsoa paljon muitakin aikuisten ohjelmia/elokuvia joista otin mallia, murrosiän alkaessa mun teki mieli kasvaa nopeasti naiseksi ja alkaa mielyttämään poikia meikkaamisella, seksikkäällä pukeutumisella, haaveilin silikoonirinnoista, lähetin alastonkuvia, harrastin nettiseksiä, 11v suutelin ekan kerran, seurustelun suhteen lähti mopokäsistä... Murrosikä mulla alkoi tosi nuorena, 10v alkoi menkat ja rinnat kasvoi, olin nätti ja sain paljon pojilta huomiota ja se huomio nousi niin sanotusti päähän... Ehkä senkin takia kun oon ollut ainut lapsi ja saanut kaiken haluamani, niin kohtelin muita huonosti, en piitannut siitä jos joku poika on varattu koska mä haluan hänet niin otan hänet... Esikoulu kaverit muisti minusta vaan sen kun vein toisten nenän edestä pulkan. Nuoruudesta mulla on jäänyt elämättä parhaat vuodet 15-24v koska olin sairas ja eristäydyin, enkä saa niitä ikinä takaisin. Mulla oli mahdollisuudet kaikkeen mä olin terve ja kaunis mutta sitten pilasin elämäni perseilemällä, MIKSI?
- vanhapalstalainenpalaa
moraalin-rapistuminen kirjoitti:
En syö tällä hetkellä mitään psyykelääkitystä, koska ne tuhoaa aivot. :) terapiassa oon kyllä käynyt ja sillä on saatu osittain korjattua mielen vinoutumia. Psykologi sanoi mulle että epävakaa persoonallisuus ei oo välttämättä ikuinen riesa vaan siitä on mahdollista parantua lääkityksellä ja terapialla ja jokaisella on oikeus olla sellanen kuin on, joten siksi hän inhoaa kun puhutaan häiriöstä... tietty jos on tällänen häiriö niin se voi vaikeuttaa ihmissuhteita ja mulla on palanut ainakin sillat poikki kaikkien kanssa! Itsessäni en paljon vikaa näe, mutta muut näkee minut tosi viallisena ja usein kuulemma syytän muita. Mä taas koen asian niin että syytän jos on syytettävää, en ikinä turhasta. Koen että mulla on oikeus syyttää vanhempiani huonosta lapsuudesta ja kiusaajia kiusaamisesta. Tapani reagoida eri tilanteisiin voi johtua myös vaikeista traumoistani, eikä niinkään epävakaasta persoonallisuudesta. Kun jokainen ihminen ajetaan äärirajoille niin eikö hän rupea kilahtelemaan stressaantuneena millon mistäkin?. Mun lapsuus oli sellaista että äiti ja isä riiteli usein, äiti alkoi usein nalkuttamaan isälle millon mistäkin turhasta ja haukkui isää, väitti esimerkiksi että isä katsoo äitiä väärällä tavalla ja piinaa häntä... Saattoi alkaa keskellä yötäkin huutamaan ja riehumaan vaikka mulla ja isällä aikanen herätys kouluun/töihin, löi oviin ja seiniin raivareissa reikiä joita sitten peiteltiin julisteilla kun mun kaverit kävi kylässä, ulosti housuunsa ja sotki ulosteella seiniä, uhkasi tappaa isän... Mummo ja ukki kuritti mua fyysisesti olen saanut luunappia, tukkapöllyä, kerran ukki löi niin kovasti seinään että ilmat tuli pihalle, mummo syyttänyt sydänvikaansa sairastumisesta mua koska on joutunut kuulemma mun takia stressaamaan, ollessani 11-vuotias mummo löysi pyykkikorista mun alushousut joihin oli tullut valkovuotoa ja tuli hieromaan niitä mun naamaan ja raivoamaan että kenen kanssa oot harrastanu seksiä, haukkui mulle myös mun isää juopoksi josta ei oo mihinkään ja multa pääsi itku koska rakastin mun isää niin paljon... Isä siis joi joka ilta olutta mutta hänen alkoholismi ei kuitenkaan ollut niin paha ettei ois kyennyt töissä käymään, äitiä ei kiinostanut käydä ees töissä ja on myöntänyt tämän eli vaan isän siivellä. Ainoana lapsena oon saanut rahallisesti paljon kaikkee, vaikka laitoin mummoon ja ukkiin välit poikki jo 12v väkivallan takia niin mun ollessa aikuinen he yrittää edelleen lahjoa että jos tuut kylään niin saat 500e. Mulla ei ollu mitään rajoja, ei kotiintuloaikoja ja alkoholiakin oon saanut juoda 13v lähtien. 9-vuotiaana katsoin jo esimerkiksi Levottomat 3 elokuvan joka sisältää paljon seksiä ja pienestä pitäen oon saanut katsoa paljon muitakin aikuisten ohjelmia/elokuvia joista otin mallia, murrosiän alkaessa mun teki mieli kasvaa nopeasti naiseksi ja alkaa mielyttämään poikia meikkaamisella, seksikkäällä pukeutumisella, haaveilin silikoonirinnoista, lähetin alastonkuvia, harrastin nettiseksiä, 11v suutelin ekan kerran, seurustelun suhteen lähti mopokäsistä... Murrosikä mulla alkoi tosi nuorena, 10v alkoi menkat ja rinnat kasvoi, olin nätti ja sain paljon pojilta huomiota ja se huomio nousi niin sanotusti päähän... Ehkä senkin takia kun oon ollut ainut lapsi ja saanut kaiken haluamani, niin kohtelin muita huonosti, en piitannut siitä jos joku poika on varattu koska mä haluan hänet niin otan hänet... Esikoulu kaverit muisti minusta vaan sen kun vein toisten nenän edestä pulkan. Nuoruudesta mulla on jäänyt elämättä parhaat vuodet 15-24v koska olin sairas ja eristäydyin, enkä saa niitä ikinä takaisin. Mulla oli mahdollisuudet kaikkeen mä olin terve ja kaunis mutta sitten pilasin elämäni perseilemällä, MIKSI?
Ennen vanhaan luunapit ja tukkapölly olivat aika normisettiä. Oma isäni antoi niitä minulle pienestä pitäen. Lisäksi äitini rankaisi läimäisemällä takapuolelle, ensimmäisen kerran ollessani vasta puolivuotias.
Kiusaaminen on myös tuttua kauraa täälläkin.
Ekan kerran suutelin kyllä vasta 18-vuotiaana ja sekin mahdollisimman epämiellyttävän partnerin kanssa.
Seurustelusta en tiennyt alaikäisenä yhtään mitään. Alkoholiakin tuli juotua ekaa kertaa vasta 18-vuotiaana.
Mutta yksinäinen kyllä olin sekä ala-asteella, yläasteella että vielä lukiossa.
- Tämä-selvä
Kyllä mennään naimisiin jos saan neitsyytesi.
Mä oon törmänny tähän samaan tekstiin ennenkin. Ehkä pari vuotta sitten.
Mikäli aloittaja oikeasti olisi nainen ja neitsytkin vielä, niin ilman muuta veisin leffaan ja syömään. Mitä vähemmän kokemusta, niin sen parempi. Seksittömiä seurustelusuhteita ei lasketa olleskaan.
Neitsyet ja kokemattomat naiset tervetuloa vaan tutustumaan. Yhteystiedot löytyvät profiilista.- vanhapalstalainenpalaa
Miksi haet neitsyttä jos profiilisi mukaan olet itse harrastanut irtoseksiäkin...?
- tyypillinen.hyeena
Miksi haet neitsyttä jos profiilisi mukaan olet itse harrastanut irtoseksiäkin...?
Hän on yksi palstan hyeenoista jotka hyökkää puskasta esiin aina kun vain sopiva saalis ilmestyy näkösälle.
tyypillinen.hyeena kirjoitti:
Hän on yksi palstan hyeenoista jotka hyökkää puskasta esiin aina kun vain sopiva saalis ilmestyy näkösälle.
Ei liene seuran hakeminen kiellettyä Suomessa.
- Tarkentaja
Ei hän väitä, että hän itse olisi neitsyt, vaan että hän haluaa seksikumppaninsa olevan neitsyt.
- vanhapalstalainenpalaa
Tarkentaja kirjoitti:
Ei hän väitä, että hän itse olisi neitsyt, vaan että hän haluaa seksikumppaninsa olevan neitsyt.
No se on kaksinaismoralismia ja siksi ihmettelin.
- moraalin-rapistuminen
En minäkään tykkää kaksinaismoralismista. Se on mielestäni tekopyhää.
moraalin-rapistuminen kirjoitti:
En minäkään tykkää kaksinaismoralismista. Se on mielestäni tekopyhää.
Niin..Itsehän en moralisoinut tuossa ketään. Pitää ymmärtää lukemansa ja sanojen merkitys.
- Mietin.vaan
Siis neitsyt, jolla on huono maine? Nyt olen kuullut kaiken.
Mitä on tapahtunut noin nuorena niin ei liiemmin pitäisi vaikuttaa aikuisena enää, niin kuin muitten katsoen sinua. Itse tietenkin sulle on jäänyt arpi muistoihin sun menneisyydestä, mutta hyvin harva asia kuitenkin tuhoaa mahdollisuuden elämään suht normaalisti tulevaisuudessa.
Teet töitä sen eteen että pystyt elämään normaalisti niin kyllä elämä sullekkin alkaa hymyilemään :) Se että olisit neitsyt tai muutenkin jotenkin kokematon niin ei estä sua elämästä normaalisti tai löytämään parisuhteen. Jos se on jollekkin ongelma niin se ei ole oikea sulle.
Kyllä mahdollisuutta voi antaa. Pätee sama kuin jokaiseen suhteeseen että jos luottamus petetään tai useasti tekee samoja virheitä niin ei luultavasti jaksa katsoa sellaista enää. Kuten sanoin niin se pätee kaikkiin niin sinullakin olisi siihen mahdollisuus.- Mitämenneistä
Hieno analyysi itsestäsi. Olet tunnistanut ongelman ja se auttaa sen ylipääsyssä.
Muodostan oman käsityksen ihmisestä ja mennyt on mennyttä. Nykyinen käytös niin, että suhtautuu parisuhteeseen niin, että tuo siihen hyviä asioita. Sillä on merkitystä.
Olet oikealla tiellä, älä murehdi mennyttä, tiedosta nykyinen käyttäytyminen. Pärjäät varmasti ja sinulla on selvästi tulevaisuutta. - Kiltti-Ja-Kunnollinen
Jannämiehet kiusasi ja naiset kiusasi ja naiset ovat perustaneet perheita niitten jännäkiusaajien kanssa. Olisit halunnut lapsia kiusaaja jännämiehen kanssa mutta muut naiset ehti ensin.
- moraalin-rapistuminen
Onko sulla kaikki ihan kotona? :D ihmettelen kun tällä palstalla jauhetaan jännämiehistä ja ätmeistä, en tiedä ees mikä ätmi on.
Jännämies vissiin kuitenkin tarkottaa rikollista. Mun ensirakkaus Joni, kenen kanssa oisin perheen tahtonut, niin ei ole mikään rikollinen. Ei omista rikosrekisteriä, ei käytä huumeita, alkoholia käyttää kohtuudella ja tupakkaa polttaa. Opiskeli itsensä sähköasentajaksi. Tavallinen hyvä mies, joka hankki lapset toisen naisen kanssa. Jonikin tuntui häpeävän ylä-asteella mun huoran mainetta ja hänen ystäviä oli ne jotka mua kiusasi, siks meistä ei tullut mitään suurempaa. Sattuu tuommonen kun mies häpeää, vaikka olisin kaivannut että mies suojelee ja rakastaa... Vieläkin 10 vuotta jälkeenpäin olen sitä mieltä että Joni ois ollut mulle se oikea.
- moraalin-rapistuminen
Tuleeko vielä vastauksia? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo696450Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583083- 312253
- 131847
- 201838
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191813Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131562- 181539
- 511525
- 91504