Ihmetyttää tämä luottamustoimista eron pyyntö buumi.
Minkä vuoksi pitää ottaa tehtävä alunperin vastaan jos ei ole viitseliäisyyttä hoitaa sitä loppuun.
Valtuustokauden alussa pari vasuria erosi tehtävistä joista toinen teki sen edellisen kauden tapaan toistamiseen. Nyt oli ero myönnetty taas yhdelle joka hilpeyttä herättäen oli unohtanut laittaa perustelun kunnes äkkäsi sen luettuaan esityslistan ja huomasi, että hänen eron pyyntöä ei ollakaan esittelijän toimesta esittämässä hyväksytyksi ja niinpä tämä otti ja kiikutti pikapikaa kömpelön perusteen eli henkilökohtaiset syyt, että sai hyväksynnän. Toinen samassa kokouksessa ei sitten saanutkaan kun ei ollut muistanut lukea esityslistaa ja jäi perustelut tekemättä.
Onko yhteisöjen asiat noin huonosti hoidettu, että ei uskalleta kantaa vastuuta valtuustokauden loppuun saakka? tphyi sentään.
Luottamushenkilöiden ero
Galypso
3
191
Vastaukset
- kairatkuntoon
Ei kkukaan uskalla olla valtuustossa ettei joudu oikeuteen. Käy niinkuin kittilässä
- Luetarkkaan
Pitää tietää mitä päättää ja mitä ei. Yksinkertaista.Lukee hiukan kuntalakia eikä mene vöyhöttäjien mukana kuin lammas.
- Jaalabla
Luetarkkaan kirjoitti:
Pitää tietää mitä päättää ja mitä ei. Yksinkertaista.Lukee hiukan kuntalakia eikä mene vöyhöttäjien mukana kuin lammas.
Pelkkä lukeminen ei riitä, lakia pitää myös osata tulkita ja soveltaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801877
- 1241580
- 1231110
- 351026
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161021- 78923
- 52876
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78862- 4818