Arvatkaa kenen juliste makkarin ovessa?

Julisteessa siis valokuva tämänlaisesta henkilöstä:

- kuoli hyvin nuorena :( erittäin kuuluisa kuolema
- on huhuttu olleen homo ja tästä on kerrottu esimerkkejä mm. hänen elämästään kertovassa kirjassa (sen mukaan hänellä oli jo teini-iässä seksuaalinen suhde paikkakuntansa pastorin kanssa ja sitten oli esimerkkejä myös aikuisiältä mainittu), mutta tästä huolimatta englanninkielisessä wikipedia-artikkelissa hänestä on vain hyvin kattavia tietoja monista eri suhteista naisiin, eikä sanallakaan mainintaa mahdollisesta homo- tai edes bi-seksuaalisuudesta

En ole aikaisemmin hehkuttanut tätä henkilöä palstalla enkä maininnut häntä esimerkkiketjuissa komeista henkilöistä, koska minusta hän ei yleensä ollut komea, mutta julisteeni kuvassa jostain syystä on.

34

625

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oisko

      Kurt Cobain?

      • Ei. Cobainin elämänkertoja en ole lukenut joten en tiedä mitä niissä sanotaan, mutta ainakaan muualta ei ole korviini homohuhuja hänestä kantautunut.

        Kurt oli todella monissa kuvissa söpö/hyvännäköinen :) (tosin tätä nyt onkaan vaikea tietää, koska makuja on niin monenlaisia)


    • Teknodonna

      James Dean?

      • Oho, en olisi arvannut että se joka ensimmäisenä tietää on Donna. :D

        Porsche-tapaus oli varsin epäonninen nimenomaan hänen kannaltaan, koska esimerkiksi viereisellä penkillä istunut kaveri selvisi hengissä. :(


      • ffffl
        palstalutka kirjoitti:

        Oho, en olisi arvannut että se joka ensimmäisenä tietää on Donna. :D

        Porsche-tapaus oli varsin epäonninen nimenomaan hänen kannaltaan, koska esimerkiksi viereisellä penkillä istunut kaveri selvisi hengissä. :(

        Mulle tuli myös James Dean ekana mieleen mutta ajattelin ettet voi tietää noin vanhoja asioita alle 30,senä


      • ReBourne
        palstalutka kirjoitti:

        Oho, en olisi arvannut että se joka ensimmäisenä tietää on Donna. :D

        Porsche-tapaus oli varsin epäonninen nimenomaan hänen kannaltaan, koska esimerkiksi viereisellä penkillä istunut kaveri selvisi hengissä. :(

        Mjoo

        Perushuttua.

        Se mua taas voisi kiinnostaa homppeleita enemmän, missä tuo kyseinen auto on.


      • ffffl kirjoitti:

        Mulle tuli myös James Dean ekana mieleen mutta ajattelin ettet voi tietää noin vanhoja asioita alle 30,senä

        Olen 3 päivää alle kolmikymppinen, joten varmaan se on tuo pian ovella kolkuttava 30-vuotispäivä joka on tuonut valaistusta vanhoihin asioihin.

        Ekan kerran Deanin väitetystä homoudesta minulle kertoi äitini joskus ollessani 17-18, ja tuolloin se vielä järkytti ja "musersi haaveet". Vaikken ollut tuota julisteen kuvaa vielä silloin nähnyt (joka siis tosiaan ainoa kuva missä hänen ulkonäöstään pidän), ihailin jo tuolloin suuresti Deania sellaisena "kapinallisikonina" piittaamatta sen kummemmin hänen ulkonäöstään.


      • ReBourne kirjoitti:

        Mjoo

        Perushuttua.

        Se mua taas voisi kiinnostaa homppeleita enemmän, missä tuo kyseinen auto on.

        Aikanaan liikkui huhua, että myös uudelle omistajalle oli sattunut jotain epäonnista auton kanssa. Siksi sitä pidettiin kirottuna. En tiedä miten pahaan kuosiin auto Deanin kuolonkolarissa meni eli en tiedä miten paljon osia siitä jouduttiin kokonaan uusimaan ennen kuin myytiin eteenpäin.

        Nykyään se on varmaan ollut jo vuosikymmeniä romuttamolla?


      • näinkävi
        palstalutka kirjoitti:

        Aikanaan liikkui huhua, että myös uudelle omistajalle oli sattunut jotain epäonnista auton kanssa. Siksi sitä pidettiin kirottuna. En tiedä miten pahaan kuosiin auto Deanin kuolonkolarissa meni eli en tiedä miten paljon osia siitä jouduttiin kokonaan uusimaan ennen kuin myytiin eteenpäin.

        Nykyään se on varmaan ollut jo vuosikymmeniä romuttamolla?

        Ei autoa korjattu, myytiin osina pois. Konehan oli 1500cc 110hv tehoinen, mikä raketti. :)


      • näinkävi kirjoitti:

        Ei autoa korjattu, myytiin osina pois. Konehan oli 1500cc 110hv tehoinen, mikä raketti. :)

        Olisiko sitten ollut niin, että "uudella omistajalla" oli auto jossa oli tiettyjä osia Deanin autosta? Muistaakseni lähde koko jutulle oli joku Guinness World Records -tyyppinen kirja, mutten kyllä käsitä mikä ennätys sen auton osilla olisi rikottu.


      • palstalutka kirjoitti:

        Aikanaan liikkui huhua, että myös uudelle omistajalle oli sattunut jotain epäonnista auton kanssa. Siksi sitä pidettiin kirottuna. En tiedä miten pahaan kuosiin auto Deanin kuolonkolarissa meni eli en tiedä miten paljon osia siitä jouduttiin kokonaan uusimaan ennen kuin myytiin eteenpäin.

        Nykyään se on varmaan ollut jo vuosikymmeniä romuttamolla?

        Auto on hukassa. Tuossa tarinaa siitä:

        https://www.is.fi/autot/art-2000001001181.html


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Auto on hukassa. Tuossa tarinaa siitä:

        https://www.is.fi/autot/art-2000001001181.html

        Tuolla olikin tarkemmin siitä kirouksesta ja "seuraavista omistajista" (eli osien omistajista).

        Nykyisellä paikkakunnallani on hänen mukaansa nimetty baari, mutta jostain syystä siellä ei ole vielä tullut käytyä vaikka melkein kaksi vuotta sitten mm. kiersin ison osan keskustan baareista läpi yhden illan aikana. Voisin joskus kokeilla jotain "teemailtaa" tuttavien kesken siellä.


    • modelli

      Arvo Ylppö!

      • Tää oli kyllä hauska... :D


    • James Diini. :D



      • KonnaKettu kirjoitti:

        Minkä kokonen?

        62 x 91


    • Tuli mieleen myös Clark Gable mutta eihän se kuollu nuorena.

      • En tiennyt että sitä epäiltiin homoksi, aina oppii uutta. :D Mutten kyllä kieltämättä ole lukenut Gablen elämästä paljoakaan.


      • palstalutka kirjoitti:

        En tiennyt että sitä epäiltiin homoksi, aina oppii uutta. :D Mutten kyllä kieltämättä ole lukenut Gablen elämästä paljoakaan.

        Siitä on samankaltaisia huhuja ollu liikkeellä..

        Että olis silloin nuorena poikana pelehtiny tuottajien ja ohjaajien kanssa.


        Näitä homo huhuja on muuten kaikista hollywood komistuksista. :D


      • kaisanoasaa
        KonnaKettu kirjoitti:

        Siitä on samankaltaisia huhuja ollu liikkeellä..

        Että olis silloin nuorena poikana pelehtiny tuottajien ja ohjaajien kanssa.


        Näitä homo huhuja on muuten kaikista hollywood komistuksista. :D

        Sulla on kuulemma se Pekka Siitoin paskalla-juliste makkarin seinällä.


    • Mulla näkyy makkarin seinällä olevan nuorten MM-jääkiekon juliste Helsingin kisoista 2016. Itse en kylläkään sitä ole ripustanut.

      Kapanen, Rantanen, ja Tuulola

      • pitkätukka-68

        Mulla ei ole julisteita ollut liki 30 vuoteen.


    • Teknodonna

      Mjoo

      Kun nyt olen näin terävällä päällä, niin voisin esittää vastakysymyksen: Mikä kuuluisa valokuva mulla on seinällä julistekoossa, kehystettynä ja uv-suojatun lasin alla.

      Mitään apuja en anna.

      (Naurua)

      • AaronPelvis

      • AaroniPelvis

      • donnanhuusi

      • Joulusetä

      • Yksplusyksi

        Marilyn Monroe


      • Teknodonna
        Yksplusyksi kirjoitti:

        Marilyn Monroe

        (Taputusta)


    • HerrTroll

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe