Julisteessa siis valokuva tämänlaisesta henkilöstä:
- kuoli hyvin nuorena :( erittäin kuuluisa kuolema
- on huhuttu olleen homo ja tästä on kerrottu esimerkkejä mm. hänen elämästään kertovassa kirjassa (sen mukaan hänellä oli jo teini-iässä seksuaalinen suhde paikkakuntansa pastorin kanssa ja sitten oli esimerkkejä myös aikuisiältä mainittu), mutta tästä huolimatta englanninkielisessä wikipedia-artikkelissa hänestä on vain hyvin kattavia tietoja monista eri suhteista naisiin, eikä sanallakaan mainintaa mahdollisesta homo- tai edes bi-seksuaalisuudesta
En ole aikaisemmin hehkuttanut tätä henkilöä palstalla enkä maininnut häntä esimerkkiketjuissa komeista henkilöistä, koska minusta hän ei yleensä ollut komea, mutta julisteeni kuvassa jostain syystä on.
Arvatkaa kenen juliste makkarin ovessa?
34
569
Vastaukset
- oisko
Kurt Cobain?
Ei. Cobainin elämänkertoja en ole lukenut joten en tiedä mitä niissä sanotaan, mutta ainakaan muualta ei ole korviini homohuhuja hänestä kantautunut.
Kurt oli todella monissa kuvissa söpö/hyvännäköinen :) (tosin tätä nyt onkaan vaikea tietää, koska makuja on niin monenlaisia)
- Teknodonna
James Dean?
Oho, en olisi arvannut että se joka ensimmäisenä tietää on Donna. :D
Porsche-tapaus oli varsin epäonninen nimenomaan hänen kannaltaan, koska esimerkiksi viereisellä penkillä istunut kaveri selvisi hengissä. :(- ffffl
palstalutka kirjoitti:
Porsche-tapaus oli varsin epäonninen nimenomaan hänen kannaltaan, koska esimerkiksi viereisellä penkillä istunut kaveri selvisi hengissä. :(Mulle tuli myös James Dean ekana mieleen mutta ajattelin ettet voi tietää noin vanhoja asioita alle 30,senä
- ReBourne
palstalutka kirjoitti:
Porsche-tapaus oli varsin epäonninen nimenomaan hänen kannaltaan, koska esimerkiksi viereisellä penkillä istunut kaveri selvisi hengissä. :(Mjoo
Perushuttua.
Se mua taas voisi kiinnostaa homppeleita enemmän, missä tuo kyseinen auto on. ffffl kirjoitti:
Mulle tuli myös James Dean ekana mieleen mutta ajattelin ettet voi tietää noin vanhoja asioita alle 30,senä
Olen 3 päivää alle kolmikymppinen, joten varmaan se on tuo pian ovella kolkuttava 30-vuotispäivä joka on tuonut valaistusta vanhoihin asioihin.
Ekan kerran Deanin väitetystä homoudesta minulle kertoi äitini joskus ollessani 17-18, ja tuolloin se vielä järkytti ja "musersi haaveet". Vaikken ollut tuota julisteen kuvaa vielä silloin nähnyt (joka siis tosiaan ainoa kuva missä hänen ulkonäöstään pidän), ihailin jo tuolloin suuresti Deania sellaisena "kapinallisikonina" piittaamatta sen kummemmin hänen ulkonäöstään.ReBourne kirjoitti:
Mjoo
Perushuttua.
Se mua taas voisi kiinnostaa homppeleita enemmän, missä tuo kyseinen auto on.Aikanaan liikkui huhua, että myös uudelle omistajalle oli sattunut jotain epäonnista auton kanssa. Siksi sitä pidettiin kirottuna. En tiedä miten pahaan kuosiin auto Deanin kuolonkolarissa meni eli en tiedä miten paljon osia siitä jouduttiin kokonaan uusimaan ennen kuin myytiin eteenpäin.
Nykyään se on varmaan ollut jo vuosikymmeniä romuttamolla?- näinkävi
palstalutka kirjoitti:
Aikanaan liikkui huhua, että myös uudelle omistajalle oli sattunut jotain epäonnista auton kanssa. Siksi sitä pidettiin kirottuna. En tiedä miten pahaan kuosiin auto Deanin kuolonkolarissa meni eli en tiedä miten paljon osia siitä jouduttiin kokonaan uusimaan ennen kuin myytiin eteenpäin.
Nykyään se on varmaan ollut jo vuosikymmeniä romuttamolla?Ei autoa korjattu, myytiin osina pois. Konehan oli 1500cc 110hv tehoinen, mikä raketti. :)
näinkävi kirjoitti:
Ei autoa korjattu, myytiin osina pois. Konehan oli 1500cc 110hv tehoinen, mikä raketti. :)
Olisiko sitten ollut niin, että "uudella omistajalla" oli auto jossa oli tiettyjä osia Deanin autosta? Muistaakseni lähde koko jutulle oli joku Guinness World Records -tyyppinen kirja, mutten kyllä käsitä mikä ennätys sen auton osilla olisi rikottu.
palstalutka kirjoitti:
Aikanaan liikkui huhua, että myös uudelle omistajalle oli sattunut jotain epäonnista auton kanssa. Siksi sitä pidettiin kirottuna. En tiedä miten pahaan kuosiin auto Deanin kuolonkolarissa meni eli en tiedä miten paljon osia siitä jouduttiin kokonaan uusimaan ennen kuin myytiin eteenpäin.
Nykyään se on varmaan ollut jo vuosikymmeniä romuttamolla?Auto on hukassa. Tuossa tarinaa siitä:
https://www.is.fi/autot/art-2000001001181.htmlHarmaaritari kirjoitti:
Auto on hukassa. Tuossa tarinaa siitä:
https://www.is.fi/autot/art-2000001001181.htmlTuolla olikin tarkemmin siitä kirouksesta ja "seuraavista omistajista" (eli osien omistajista).
Nykyisellä paikkakunnallani on hänen mukaansa nimetty baari, mutta jostain syystä siellä ei ole vielä tullut käytyä vaikka melkein kaksi vuotta sitten mm. kiersin ison osan keskustan baareista läpi yhden illan aikana. Voisin joskus kokeilla jotain "teemailtaa" tuttavien kesken siellä.
Arvo Ylppö!
James Diini. :D
Ja näinhän se on.
Tämmöinen vastaava löytyy minulta mietelauseineen päivineen:
https://imgc.allpostersimages.com/img/print/u-g-E6OSV0.jpg?w=550&h=550&p=0palstalutka kirjoitti:
Ja näinhän se on.
Tämmöinen vastaava löytyy minulta mietelauseineen päivineen:
https://imgc.allpostersimages.com/img/print/u-g-E6OSV0.jpg?w=550&h=550&p=0Minkä kokonen?
Tuli mieleen myös Clark Gable mutta eihän se kuollu nuorena.
En tiennyt että sitä epäiltiin homoksi, aina oppii uutta. :D Mutten kyllä kieltämättä ole lukenut Gablen elämästä paljoakaan.
palstalutka kirjoitti:
En tiennyt että sitä epäiltiin homoksi, aina oppii uutta. :D Mutten kyllä kieltämättä ole lukenut Gablen elämästä paljoakaan.
Siitä on samankaltaisia huhuja ollu liikkeellä..
Että olis silloin nuorena poikana pelehtiny tuottajien ja ohjaajien kanssa.
Näitä homo huhuja on muuten kaikista hollywood komistuksista. :D- kaisanoasaa
KonnaKettu kirjoitti:
Siitä on samankaltaisia huhuja ollu liikkeellä..
Että olis silloin nuorena poikana pelehtiny tuottajien ja ohjaajien kanssa.
Näitä homo huhuja on muuten kaikista hollywood komistuksista. :DSulla on kuulemma se Pekka Siitoin paskalla-juliste makkarin seinällä.
Mulla näkyy makkarin seinällä olevan nuorten MM-jääkiekon juliste Helsingin kisoista 2016. Itse en kylläkään sitä ole ripustanut.
Kapanen, Rantanen, ja Tuulola- pitkätukka-68
Mulla ei ole julisteita ollut liki 30 vuoteen.
- Teknodonna
Mjoo
Kun nyt olen näin terävällä päällä, niin voisin esittää vastakysymyksen: Mikä kuuluisa valokuva mulla on seinällä julistekoossa, kehystettynä ja uv-suojatun lasin alla.
Mitään apuja en anna.
(Naurua)- AaronPelvis
kävin kuvaamassa don teknon huuskan seinää
tuossahan se juliste on
kuoli 42vuotiaana
https://int.search.tb.ask.com/search/AJimage.jhtml?&enc=0&n=7849536f&p2=^CAM^xdm249^TTAB02^fi&pg=AJimage&pn=1&ptb=5AEC739A-4197-49BF-A5BD-0CC894C3F410&qs=&searchfor=elvis presley juliste&si=5 - AaroniPelvis
teknoisten onngelmien vuoxi uusi linkki
https://int.search.tb.ask.com/search/AJimage.jhtml?n=7849536f&p2=^DF&pg=AJimage&pn=1&ptb=&qs=&searchfor=elvis presley juliste&si=&ss=sub&st=tab&tpr=hst&trs=wtt&ots=1544113453234 - Joulusetä
nyh que don on terävällä päällä
saa joululahjaxi tuollaisen iltojensa iloxi
paristot pitää ostaa itse
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/eagle-paristotoiminen-kynanteroitin?gclid=Cj0KCQiArqPgBRCRARIsAPwlHoWoDQHPx4K76ROMx0Li_bfodNu-oLuMwWEiKyBwDOXcjXW2hCw6Eb8aAuP9EALw_wcB - Yksplusyksi
Marilyn Monroe
- Teknodonna
Yksplusyksi kirjoitti:
Marilyn Monroe
(Taputusta)
- HerrTroll
Jos olisin Hra-15v, ulkohuuskan oven Prime-Time osiossa ehdottomasti, folks
Sähkönsinisenä tietty.
https://www.youtube.com/watch?v=lQEMk0ghKrQ
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448299Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462268Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262132- 951728
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811667- 321467
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081093Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531005
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28870