Katsottavissa Yle Areenassa:
https://areena.yle.fi/1-3073978
ATM:n kohtalo, elokuva The Double
7
159
Vastaukset 7
Minusta se elokuva "ATM" oli kyllä paras atm-elokuva.
https://www.imdb.com/title/tt1603257/PS: Nyt loukkaannuin, Eisenberg on nuoremman sukupolven näyttelijöistä kenties komein! :(
.. Sun NimiMerkiks Ois Sopinut Paremmin.. PapuPata.. Sellainen Lörpötys&Pörinä on nyt Sulla ollut Piällänsä.. ;D
.. Tää oli sit Ihan Hyvällä.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Sun NimiMerkiks Ois Sopinut Paremmin.. PapuPata.. Sellainen Lörpötys&Pörinä on nyt Sulla ollut Piällänsä.. ;D
.. Tää oli sit Ihan Hyvällä.. ;PJuu, istun 90 % ajasta yksin kotona ja senkin 10 % minkä en istu, käyn yksin lenkillä... Ei ole muuta tekemistä yksin asuvalla kaverittomalla kuin kirjoittaa nettiin.
Syntymäpäiviin on enää 3 päivää niin silloin pääsee lyhyeksi aikaa pois täältä kämpiltä homehtumasta.palstalutka kirjoitti:
Juu, istun 90 % ajasta yksin kotona ja senkin 10 % minkä en istu, käyn yksin lenkillä... Ei ole muuta tekemistä yksin asuvalla kaverittomalla kuin kirjoittaa nettiin.
Syntymäpäiviin on enää 3 päivää niin silloin pääsee lyhyeksi aikaa pois täältä kämpiltä homehtumasta... Sellasta On nykyään Pal Liikentees.. Harmillista.. On.. On.. =(
.. Paljon Onnea Vuan.. Näin etukäteen Toitotettuna.. =)
.. Taas KaksVitosia Juhlistetaan.. Sit.. ;DNuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Sellasta On nykyään Pal Liikentees.. Harmillista.. On.. On.. =(
.. Paljon Onnea Vuan.. Näin etukäteen Toitotettuna.. =)
.. Taas KaksVitosia Juhlistetaan.. Sit.. ;DKiitos. :) Pyöreät 30 täyteen.
palstalutka kirjoitti:
Kiitos. :) Pyöreät 30 täyteen.
.. Eli.. Niin, kuin Sanoin.. Yhret KaksVitoset Taas.. Kuurennet, jos Tarkkoja Ollaan.. ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.96736En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483