onko tinderinaisia tullut sankoin joukoin ouluun entä onko linja autot täynnä yksinäisiä naisia tai naiskavereita ja onko katukuvassa yksinäisiä naisia liikenteessä ympäri suomen tullut ja kyselee missä päin seksi jengi liikkuu
onko täällä oululaisia
10
205
Vastaukset
Vastaappa nyt ensin välis siihen mistä itse olet kotoisin?
- poika.iisalmesta
keneltä kysyt tai odotat vastausta niin viikonloppu oulussa voi olla kuka vain niin onko nainen vai mies mistä sitäkään tietää ja toivotaan että tulee uudestaan tänne ja vastaa sinulle
poika.iisalmesta kirjoitti:
keneltä kysyt tai odotat vastausta niin viikonloppu oulussa voi olla kuka vain niin onko nainen vai mies mistä sitäkään tietää ja toivotaan että tulee uudestaan tänne ja vastaa sinulle
Kirjoitustyylistä päätellen se olet sinä. Mutta ehkä pitää olla avarakatseisempi ja olettaa että se oli sittenkin joku muu...
- erja.vastasi
palstalutka kirjoitti:
Kirjoitustyylistä päätellen se olet sinä. Mutta ehkä pitää olla avarakatseisempi ja olettaa että se oli sittenkin joku muu...
mitä olet ottanut olet aivan sekaisin niin ei kaikki kirjoittajat ole väliksiä tai mitä lie
erja.vastasi kirjoitti:
mitä olet ottanut olet aivan sekaisin niin ei kaikki kirjoittajat ole väliksiä tai mitä lie
Ei kaikki, mutta kaikki kirjoittajat ei jätäkään pois välimerkkejä ja pisteitä. Suurin osa ei jätä. Saa tänne kirjoittaa, vaikkei välimerkistöä osaisikaan, mutta on vaan 100 kertaa vaikeampi lukea tekstiä jossa ei ole välimerkkejä eikä pisteitä.
- sami.ivalosta
palstalutka kirjoitti:
Ei kaikki, mutta kaikki kirjoittajat ei jätäkään pois välimerkkejä ja pisteitä. Suurin osa ei jätä. Saa tänne kirjoittaa, vaikkei välimerkistöä osaisikaan, mutta on vaan 100 kertaa vaikeampi lukea tekstiä jossa ei ole välimerkkejä eikä pisteitä.
en minäkään osaa
- salla.42v
palstalutka kirjoitti:
Ei kaikki, mutta kaikki kirjoittajat ei jätäkään pois välimerkkejä ja pisteitä. Suurin osa ei jätä. Saa tänne kirjoittaa, vaikkei välimerkistöä osaisikaan, mutta on vaan 100 kertaa vaikeampi lukea tekstiä jossa ei ole välimerkkejä eikä pisteitä.
minäkään en laita välimerkkejä kun nopeasti kirjoitan kännykällä ja välillä vastailen tänne
- aino.52v
palstalutka kirjoitti:
Ei kaikki, mutta kaikki kirjoittajat ei jätäkään pois välimerkkejä ja pisteitä. Suurin osa ei jätä. Saa tänne kirjoittaa, vaikkei välimerkistöä osaisikaan, mutta on vaan 100 kertaa vaikeampi lukea tekstiä jossa ei ole välimerkkejä eikä pisteitä.
taidat olla vielä nuori tai teini ja et vielä tiedä miten aikuiset kirjoittaa niin ei kaikki ole niin haudan vakavaa
- Tämä-selvä
Kyllä suomi naiset haluaa perustaa perheen pakolais raiskaajan kanssa. Pakolainen saa seksiä enemmän kun ätmi ikinä.
- Uutistoimitus
Ouluun kannattaa muuttaa äkkiä. Tytöt helppoja siellä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466