onko täällä oululaisia

viikonloppu.oulussa

onko tinderinaisia tullut sankoin joukoin ouluun entä onko linja autot täynnä yksinäisiä naisia tai naiskavereita ja onko katukuvassa yksinäisiä naisia liikenteessä ympäri suomen tullut ja kyselee missä päin seksi jengi liikkuu

10

205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastaappa nyt ensin välis siihen mistä itse olet kotoisin?

      • poika.iisalmesta

        keneltä kysyt tai odotat vastausta niin viikonloppu oulussa voi olla kuka vain niin onko nainen vai mies mistä sitäkään tietää ja toivotaan että tulee uudestaan tänne ja vastaa sinulle


      • poika.iisalmesta kirjoitti:

        keneltä kysyt tai odotat vastausta niin viikonloppu oulussa voi olla kuka vain niin onko nainen vai mies mistä sitäkään tietää ja toivotaan että tulee uudestaan tänne ja vastaa sinulle

        Kirjoitustyylistä päätellen se olet sinä. Mutta ehkä pitää olla avarakatseisempi ja olettaa että se oli sittenkin joku muu...


      • erja.vastasi
        palstalutka kirjoitti:

        Kirjoitustyylistä päätellen se olet sinä. Mutta ehkä pitää olla avarakatseisempi ja olettaa että se oli sittenkin joku muu...

        mitä olet ottanut olet aivan sekaisin niin ei kaikki kirjoittajat ole väliksiä tai mitä lie


      • erja.vastasi kirjoitti:

        mitä olet ottanut olet aivan sekaisin niin ei kaikki kirjoittajat ole väliksiä tai mitä lie

        Ei kaikki, mutta kaikki kirjoittajat ei jätäkään pois välimerkkejä ja pisteitä. Suurin osa ei jätä. Saa tänne kirjoittaa, vaikkei välimerkistöä osaisikaan, mutta on vaan 100 kertaa vaikeampi lukea tekstiä jossa ei ole välimerkkejä eikä pisteitä.


      • sami.ivalosta
        palstalutka kirjoitti:

        Ei kaikki, mutta kaikki kirjoittajat ei jätäkään pois välimerkkejä ja pisteitä. Suurin osa ei jätä. Saa tänne kirjoittaa, vaikkei välimerkistöä osaisikaan, mutta on vaan 100 kertaa vaikeampi lukea tekstiä jossa ei ole välimerkkejä eikä pisteitä.

        en minäkään osaa


      • salla.42v
        palstalutka kirjoitti:

        Ei kaikki, mutta kaikki kirjoittajat ei jätäkään pois välimerkkejä ja pisteitä. Suurin osa ei jätä. Saa tänne kirjoittaa, vaikkei välimerkistöä osaisikaan, mutta on vaan 100 kertaa vaikeampi lukea tekstiä jossa ei ole välimerkkejä eikä pisteitä.

        minäkään en laita välimerkkejä kun nopeasti kirjoitan kännykällä ja välillä vastailen tänne


      • aino.52v
        palstalutka kirjoitti:

        Ei kaikki, mutta kaikki kirjoittajat ei jätäkään pois välimerkkejä ja pisteitä. Suurin osa ei jätä. Saa tänne kirjoittaa, vaikkei välimerkistöä osaisikaan, mutta on vaan 100 kertaa vaikeampi lukea tekstiä jossa ei ole välimerkkejä eikä pisteitä.

        taidat olla vielä nuori tai teini ja et vielä tiedä miten aikuiset kirjoittaa niin ei kaikki ole niin haudan vakavaa


    • Tämä-selvä

      Kyllä suomi naiset haluaa perustaa perheen pakolais raiskaajan kanssa. Pakolainen saa seksiä enemmän kun ätmi ikinä.

    • Uutistoimitus

      Ouluun kannattaa muuttaa äkkiä. Tytöt helppoja siellä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe