Kaivosalan työehtosopimusta lukiessani en voinut uskoa miten vähän maksetaan?Siksi ei tarvitse ihmetellä vaihtuvuutta! Eihän työ sinänsä raskasta ole.Jos ajat esim. Kiviautoo niin et sitten tee muuta.Tietysti tulee lisät ja muut mausteet!!!!Itse en edes neuvottelis moisesta työstä ja palkasta?En yhtään ihmettele että yhtiö palkkaa naisia!Heille ehkä sopiva palkka!Kuskeina he ovat tosi hyviä!Parempia kuin moni mies!Nyt sitten asiallisia kommentteja?
kaivosalan tes
14
2837
Vastaukset
- Pyhimmys
Kärsi,kärsi niin kirkkaamman kruunun sä saat. Taivaallinen palkka kyllä korvaa kaiken moninkertaisesti sitten joskus kun sinne päästään.
- HomoMainari
Olen Hartikaisella hommis, palkka 26€ tunti päivärahat matkakulut ateriakorvaus tuotantolisät. Koneet viimosen päälle ja uusia.
Olen myös homo, se ei taida mitenkään liittyä asiaan.- etätyöperäporari
Ai, siekö et etes lounaaltapalluu rahhaa saa.
- swerfre
Homo Hartikaisella töissä!Syytön olen mä!!!
- tussuntuoksu
Isoin homma kun pyyhkii pierun hajut penkistä!Siitä ei tarvitse paljoa maksaa!!!
- patenMietelmät
paskantamisen riemuvoitto paten polulla
- pimpyre
15vuotta sitten oli toi palkkataso.
- Halventavaako
Miten niin naisille sopiva palkkataso?
- PeräpääJoSökö
Etkö ottanut huomioon kaivosalan tes,sistä luku 23,artikla 4,että kaikki tes,siin kuuluvat saavat viikottaisen annoksen Anal Lubea työnantajan laskuun. (Anal Lube Winter,alviton hinta 40 euroa).
Tuo on niin suuri lisäerä palkanmaksuun,ja sen käyttö on sallittu mainarien kesken esim. ruokatunnilla,koska se on työntekijän omaa aikaa,ei työaikaa.
Kahvitauot ovat työnantajan aikaa,ja Analin käyttö on silloin kielletty,ainakaan kiinni ei saa joutua,mutta ilmeisesti työnantaja on katsonut näitä tapauksia läpi sormien....ja painanut mainareita "villasella".- Sisätautilääkäri
Työnantaja on kyllä painanut mainareita.... ja arvaatte millä ja mihin!
- noJoOnHävytöntäkaivoksel
onko ees käyttäny liukurasvaa
vai kuiviltaan jyystänyt ilman anal lubea - Pääluottamusmies
Jos työnantaja on syyllistynyt sopimusrikkomiseen ja painanut mainaria kuiviltaan ilman liukuvoidetta on viipymättä otettava yhteys työpaikan luottamusmieheen ja riitautettava asia.
Näitä tapauksia on sillointällöin ilmennyt,ja pääsääntöisesti kaivostyöntekijöiden liitto on voittanut nuo törkeät kuivapanot ilman Anal-Lubea,ja työnantaja on tuomittu antamaan jopa satoja tuubeja Anal-Lubevoiteita mainariparalle.
- Hejabörje
Suomessa asuu maailman onnellisin kansa ja sen kansan nimi on Suomenruotsalaiset!
- Alanvaihto
Ootte kyllä venkulaa porukkaa :) siitä puhe mistä puute :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933283
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232772Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1092384- 401784
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421593- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411525- 281330
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201296- 951191