Sananvapaus

Tietämätön-

Suomessa tietääkseni on sananvapaus,täällä joku kasvoton jumalasta seuraava poistelee ihmisten kommentteja, millä oikeudella.Jos ei ole hänen poliittisen aatteensa mukaisia niin lähtee.Olis vähintään tiedettävä kuka tämä henkilö on,jotta voisi tehdä valituksen hänen toimistaan. Tietääkö kukaan tai uskaltaako kyseinen henkilö itse tulla julki.

11

260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toronio

      Mihin aiheeseen kirjoitit?

    • Minä sitä olen epäillyt jo pitkään jotta S24,sen sensuuri on annettu säästösyistä Tallinnalaiseen bordelliin, siellä kielitaidottomat iloiset tytöt poistelevat viestejämme, musta tuntuu systeemillä ja arpomalla !

      Late Lapista.

      • LateEestissä

        "...Tallinnalaiseen bordelliin, siellä kielitaidottomat iloiset tytöt ... "

        Latella taitaa olla kokemusperäistä tietoa. Kerro ihmeessä lisää - esim. osoite- ja hintatietoja.


    • rehellinenteko

      Lukekaa säännöt paremmin ja ymmärtäkää ne!

      • Uteliasjaakko

        Niin, säännöthän on niinkuin ne luetaan.Jokainen voi vääntää mieleisekseen.Mutta kuka niitä vääntää?Millälailla sinä ne ymmärrät . Et vastannut kysymykseen . Millä oikeudella sinä olet oikeutetettu olemaan se joka päättää mitä täällä saa sanoa. Se minua kiinnostaa.


      • jaakolle
        Uteliasjaakko kirjoitti:

        Niin, säännöthän on niinkuin ne luetaan.Jokainen voi vääntää mieleisekseen.Mutta kuka niitä vääntää?Millälailla sinä ne ymmärrät . Et vastannut kysymykseen . Millä oikeudella sinä olet oikeutetettu olemaan se joka päättää mitä täällä saa sanoa. Se minua kiinnostaa.

        Jospa sinä ensin kertoisit että mikä oli tämä sinun viestisi aihe ja sisältö jonka poiston koit niin vääräksi?


    • naurattioikein

      Aloittajan ainakin kannattaisi tavailla ne säännöt, kun sotkee asiaan sananvapauden. Sillä kun ei ole jonkun foorumin sääntöjen kanssa mitään tekemistä.

      • LarsLeevinKaveri

        "...ainakin kannattaisi..."

        Ehkä olisi hyvä, että jos jostakin herätysliikkeestä on kommentoitavaa, niin nuo kommentit kirjoitettaisiin yhteen sitä varta vasten avattuun ketjuun. Eikä niittä sekotettaisi kaiken maailman asioihin.
        Ymmärrän kyllä, että kun uskonasiat alkavat mielessä pyöriä, niin kokemus on vahva ja kokonaisvaltainen - muistelen tässä Pauluksen touhuja. Helposti silloin käy niin, että mielessä pyörivä tunkee vähän joka juttuun, ja sanontaan tulee ylilyöntiä, loukkaavuuttskin.
        Mutta kai näiden S24-palstapoliisien homma on pitää kukin keskusteluaihe jotenkin omassa asiassaan?


      • nykyihmineneiuskossa
        LarsLeevinKaveri kirjoitti:

        "...ainakin kannattaisi..."

        Ehkä olisi hyvä, että jos jostakin herätysliikkeestä on kommentoitavaa, niin nuo kommentit kirjoitettaisiin yhteen sitä varta vasten avattuun ketjuun. Eikä niittä sekotettaisi kaiken maailman asioihin.
        Ymmärrän kyllä, että kun uskonasiat alkavat mielessä pyöriä, niin kokemus on vahva ja kokonaisvaltainen - muistelen tässä Pauluksen touhuja. Helposti silloin käy niin, että mielessä pyörivä tunkee vähän joka juttuun, ja sanontaan tulee ylilyöntiä, loukkaavuuttskin.
        Mutta kai näiden S24-palstapoliisien homma on pitää kukin keskusteluaihe jotenkin omassa asiassaan?

        No minä en uskontoa kommentoinut, ainoastaan kun aletaan puhua sananvapaudesta tällaisella saitilla. Sananvapaudella ei ole minkäänlaista tekemistä palstan sääntöjen kanssa. Eli on ääliömäistä höpöttää sananvapaudesta jos kaupalliselta sivutolta poistetaan kirjoitus. Silloin kannattaa lukea palstan säännöt. Uskontoa koskeviin kirjoituksiin en mitään kommentoi, koska se aiheena on minusta vain hömppää.


    • tainunMitäänOlla

      Edelleenkään ei ole tuotu mitään sellaisia asioita esille joiden poiston on koettu vääräksi.

      Eli jospa nyt itse kertoisitte että minkä aiheisia viestejä kirjoittelitte? Hankala tässä muuten on arvuutella onko oikein vai väärin.

    • w34

      Sananvapauden nettifoorumeilla määrittelee foorumin omistaja. Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, mitä yleisesti sananvapaudella tarkoitetaan. Se on sananvapautta että voit halutessasi perustaa oman nettisivustosi, jonne voit kirjoitella ihan mitä haluat. Tosin silloinkin on muistettava että sananvapaus tarkoittaa myös vastuuta sanomisistaan.

      On aivatn turhaa vollottaa poistoista palstalla, josta teksti on poistettu. Valtaosan Suomi24:n moderoinnista tehdään nykyään bottivoimin. Ts. taustalla täällä pyörii tietokoneohjelma, joka poistaa viestejä tiettyjen avainsanojen kautta.

      Ja ne säännöt tosiaankin kannattaa lukea.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1605
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1439
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1348
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1334
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      37
      1275
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1218
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe