Harmaaritarin profiilikuva on palstan kiihottavin

nainen.huutaa.puskista

Palstiksen/Ludwigin/Palstamäen/Ananaksen perse ei tälläistä heteroa perusnaista kiinnosta. Mutta harmiksen profiilikuva on miehekäs ja salaperäinen, herättää uteliaisuuden siitä mitä haarniskan alta löytyy! :) Ikävämpi puoli vain, ettei se ole hänen omakuvansa... Mutta saahan sitä aina leikitellä, että olisi?

18

325

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hiljaa ätmi.

• trollli

Aijotkos sä pitkäänkin yksinäsi keskustella? Anteeksi nyt ett keskeytin sun yksinpuhelun, tulin vaan kiittämään viimeisestä. Siis siitä kun oijoit mun käsirystäni siitä Beethoven Silence sävellyksestä, jonka mä postasin Muikkuselle. Tarkistin asian... olit oikeassa, olin käsittänyt asian väärin, johtuen tuosta nimestä. Mutt sävellys on silti minusta aivan yhtä kaunis kuin on aina ollut!

Ei mulla muuta asiaa... voit jatkaa Harmiksen haarniskan potkiskelua aikasi kuluksi, kai se vanha räyhääjä pian siihen kolinaan herää! Koitas kuiskata sille ett; "Lutkia näköpiirissä!" saattaa piankin herätä mielenkiinto, kuten olen huomannut usein, liian usein jopa, ett kiltin&kunnollisen haarniska säästyisi ruostumiselta.

• trollli kirjoitti:

Aijotkos sä pitkäänkin yksinäsi keskustella? Anteeksi nyt ett keskeytin sun yksinpuhelun, tulin vaan kiittämään viimeisestä. Siis siitä kun oijoit mun käsirystäni siitä Beethoven Silence sävellyksestä, jonka mä postasin Muikkuselle. Tarkistin asian... olit oikeassa, olin käsittänyt asian väärin, johtuen tuosta nimestä. Mutt sävellys on silti minusta aivan yhtä kaunis kuin on aina ollut!

Ei mulla muuta asiaa... voit jatkaa Harmiksen haarniskan potkiskelua aikasi kuluksi, kai se vanha räyhääjä pian siihen kolinaan herää! Koitas kuiskata sille ett; "Lutkia näköpiirissä!" saattaa piankin herätä mielenkiinto, kuten olen huomannut usein, liian usein jopa, ett kiltin&kunnollisen haarniska säästyisi ruostumiselta.

Tämä on vasta toinen kommentti, ja ensimmäiseenhän sinä vastasitkin. Ei olla yksinäisiä kumpikaan, tämähän on keskustelu kun meitä on kaksi.

Hyvä ettet loukkaantunut, Nuuska vetäisi kommentistani jo herneen nenuun. Jatketaan yksinoloa..

• Mut siis Harmiksella on ehkä kylän seksikkäin leuka ja suu...siis ehkä Jiimenillä silmät....Pujiksella vatta...hhmmmmmllä torso....siis apua.😬

• Jiimenin kroppa onpi kiva.

• palstalutka kirjoitti:

Jiimenin kroppa onpi kiva.

Miten tälle palstalle on eksyneet kaikki komeat miehet?😳

• mazy kirjoitti:

Miten tälle palstalle on eksyneet kaikki komeat miehet?😳

Ja oma miehesikin oli Hunxi, löytyi trollipalstalta.

• LudvigXIV kirjoitti:

Ja oma miehesikin oli Hunxi, löytyi trollipalstalta.

On on...komea. Ja ihanan tuntuinen rutistella, nyt vaan pysyn kauempana kun rykii räkätautisena ja kuumeessa.

Ei tee mieli kiskoa pöpöjä henkeen. 🤣

• mazy kirjoitti:

On on...komea. Ja ihanan tuntuinen rutistella, nyt vaan pysyn kauempana kun rykii räkätautisena ja kuumeessa.

Ei tee mieli kiskoa pöpöjä henkeen. 🤣

Ja hei oma mies on aina oma mies, paras kaikista mutten mä sokeaksi ole tullut...vielä. ☺️

• nihhhhhhhhhhh

Ei kai miesten perseet nyt yleensäkään naisia mitenkään visuaalisesti kiihota. Miehen perse on kuitenkin aina lättänä, karvainen ja epäeroottisen näköinen paska-ja pierukone.

Tästä syystä omia persekuviaan nettiin syytävät miehet leimaantuvat herkästi homoseksuaaleiksi.

• nihhhhhhhhhhh

Tai onhan sitä varmaan naisia, joilla on joku persefetissi, mutta näitä lienee kuitenkin vähemmistö. Naisen on suunnilleen yhtä luontevaa kiihottua miehen kyynärpäästä kuin takapuolesta.

• En ole kokenut leimaantuvani homoseksuaaliksi, mutta olen kyllä paljastanut muutaman homoseksuaalin.

• LudvigXIV kirjoitti:

En ole kokenut leimaantuvani homoseksuaaliksi, mutta olen kyllä paljastanut muutaman homoseksuaalin.

Ketkä esimerkiksi?

• palstalutka kirjoitti:

Ketkä esimerkiksi?

Pidän omana tietonani, he ovat vielä kaapissa.

• Välikommentti

Kilven alle pitää kurkistaa...
      Eikö se sitten ala näkymään?

• Kovasti kiitoksia "kehusta". Itsekin naisten vaatetuksen suhteen usein ajattelen että enemmän on parempi, jos katsotaan vaikka tuollaista naisasua elegantin seksikästä naisasua:

https://i.pinimg.com/originals/0d/2b/35/0d2b3541c0a3b7ad9e9d90af0711d10f.jpg

Vaikka asu on peittävä on se samalla myös äärettömän kaunis ja naisellinen, ei kenellekään jää epäilystä etteikö siinä olisi täyden kympin nainen.

Jos verrataan vaikka tuohon:

https://images.cdn.yle.fi/image/upload//w_1199,h_1856,f_auto,fl_lossy,q_auto/13-3-10542806.jpg

Kyllä, tuossa kuvassa vasemmallakin on nainen, niin ainakin väitetään mutta ei sitä mistään kyllä voi päätellä.

Noin muutenkin linnan juhlissa ei hirveästi sellaisia naisasuja ollut jotka olisivat todella kauniita. Jo ihan tuollaisella tavallisella naisellisella asulla nätti nainen olisi niissä pippaloissa päässyt juhlien kuningattareksi:

https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/61PeGNjLcKL._SR500,500_.jpg

• trollli

Kuvan saa näkyviin kun kopsaat linkin... ja aukaiset sen uudelle sivulle.
        https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/61PeGNjLcKL._SR500,500_.jpg

Ei kylläkään sellaisenaan ole juhla-asu, mutt sitä hieman parantamalla siitä sais ihan näyttävän näköisen, siis aivan toisilla väreillä leikkimällä ja kankailla kuten silkillä, kiiltävällä sekä mattavärisellä!

• Sulla on silmää kauniille vaatteille, mitkä tekisi minustakin säkenöivän

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      352
      38772
    2. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      103
      7256
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      31
      5570
    4. Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta

Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös
      Ikävä
      21
      4118
    5. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      58
      3344
    6. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      67
      3259
    7. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      64
      2537
    8. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      18
      2211
    9. En suuttunut missään vaiheessa

Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk
      Ikävä
      12
      2154
    10. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      23
      2127
    Aihe