Näin hän kirjoittaapi:
"Olen ollut koko elämäni sinkkuna. Olen 28-vuotias nainen, joka ei ole koskaan saanut itselleen yhtään miestä. Kovasti olen aina yrittänyt tutustua ja lähestyä miehiä, jotka minua ovat kiinnostaneet, mutta koskaan en ole pahemmin saanut vastakaikua. Joitakin kertoja olen käynyt treffeillä ja viestitellyt jonkun miehen kanssa pidemmän aikaa, mutta aina heillä on joku toinen nainen kierroksessa ja jään toiseksi.
Olen myös edelleen neitsyt. Se hävettää ja tekee seurustelukumppanin löytämisen vaikeammaksi, koska kukaan ei halua naista, jolla ei ole kokemusta seksielämästä kun on jo tämän ikäinen."
Hän myös on sitä mieltä että miehet eivät pidä nuoren näköisistä naisista:
"Olen myös melko pienikokoinen ja tosi lyhyt, mitä vihaan itsekin, koska koen, että näytän nuorelta. Tästäkään kukaan mies ei tykkää."
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/147d2632-fd0d-4b4f-a3f7-3b9a90af40df
"Kukaan ei halua naista, jolla ei ole kokemusta seksielämästä" sanoo nimimerkki "Naikkonen"
19
577
Vastaukset
- Rehellisestivaan
Olihan paska satu.
Ja ihan totena kaupitellaan klikki trollia. On myös naisia, joita kukaan mies ei ole lähestynyt tai josta kukaan mies ei ole ollut romanttisesti kiinnostunut:
"Olen 42-vuotias nainen ja Pekan tavoin minäkään en ole koskaan seurustellut tai harrastanut seksiä. En ole koskaan edes käynyt treffeillä, eli minulla ei ole mitään kokemusta parisuhteista. Olin koulukiusattu lapsi, jonka itsetunto vietiin täysin kouluaikana. Olen myös edelleen aivan kamalan ujo. En ole koskaan uskaltanut lähestyä ketään, mutta ei kukaan ole koskaan myöskään lähestynyt minua."
"Olen kohta nelissäkymmenissä oleva nainen, enkä ole koskaan seurustellut. Olen ollut ihastunut moniin miehiin elämäni aikana, mutta ilman vastakaikua. Kukaan mies ei ole ollut kiinnostunut minusta romanttisessa mielessä."
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/201808072201120536- Liianpaljonpahaa
Kyllä minusta hyvä käytös on kaikkein tärkeintä. Jos valita pitäisi kokematon vai kaiken kokenut niin päätyisin ensin mainittuun. Eli minusta väittämällä ei ole minkäänlaista totuuden pohjaa vaan pelimiesten vedätyksiä, pelimiesten joihin ei voi luottaa pätkän vertaa.
Samanlaista pelaamista harrastavat narsistisuuteen taipuvaiset, säälimätöntä ja raukkamaista toimintaa ajatella vain omaa etuaan, toisten tuntemuksista välittämättä. Jaa no samaa mieltä ovat miehetkin..
Joitain poikkeuksia lukuunottamatta. Tietysti.- Kaisanoasaa
Mitä vittua tuollaista vale juttua tänne laittaa koska nainen saa munaa 5 minuutissa jos haluaa eikä naisen tarvii koskaan olla neitsyt sen jälkeen kun täyttää 16 v. Nainen valitsee aina miehen ja jutun nainen on todella nirso eikä kelpuuta muita kun komeita ja rikkaita top 10 miestä viemään neitsyyttä.
Tuo jutun nainen ei selvästikään mitään "munaa" kaipaa vaan rakkautta ja parisuhteen... Jos olisi ollut munaa vailla, olisi kirjoittanut ihan erilaisen viestin. Nainen voi olla sisimmässään hyvin yksinäinen silloin, jos yksikään mies ei ota vakavasti vaan haluaisi vaan yhden illan panon.
- sama.asia
palstalutka kirjoitti:
Tuo jutun nainen ei selvästikään mitään "munaa" kaipaa vaan rakkautta ja parisuhteen... Jos olisi ollut munaa vailla, olisi kirjoittanut ihan erilaisen viestin. Nainen voi olla sisimmässään hyvin yksinäinen silloin, jos yksikään mies ei ota vakavasti vaan haluaisi vaan yhden illan panon.
Mitä vittua tuollaista vale juttua tänne laittaa koska nainen saa rakkautta ja parisuhteen jos haluaa eikä naisen tarvii koskaan olla yksin jos ei halua. Nainen valitsee aina miehen ja jutun nainen on todella nirso eikä kelpuuta muita kun komeita ja rikkaita top 10 miestä antamaan rakkautta ja parisuhteeseen.
sama.asia kirjoitti:
Mitä vittua tuollaista vale juttua tänne laittaa koska nainen saa rakkautta ja parisuhteen jos haluaa eikä naisen tarvii koskaan olla yksin jos ei halua. Nainen valitsee aina miehen ja jutun nainen on todella nirso eikä kelpuuta muita kun komeita ja rikkaita top 10 miestä antamaan rakkautta ja parisuhteeseen.
Ei kaikki naiset saa mitään parisuhdetta. Monelle yllättävänkin vaikeaa. Epäilen ettet kestäisi viikkoakaan naisena.
- Pillujen--asiantuntija
Kokemattomuus on naiselle valinta
- Vittuihansama
Joo tajuttiin jo että olet aineissa.
Millä lailla tämä aloitus eroaa palstan atmien miljoonista "kukaan nainen ei huoli" tai "nuoret ja kauniit naiset ei huoli" -aloituksista? Onko nekin aina aineissa kun moista roskaa palstalle suoltavat?
Tuo on potaskaa kyllä, että syy olisi siinä ettei hänellä ole kokemusta seksistä tai parisuhteista.
Hänen ongelma lienee enemmänkin ulkonäössä ja ei siten ole kelvannut kenellekkään.
Kuten olen sanonut, niin minä arvostan naisen neitsyyttä ja ilman muuta se on hienoa saada olla ensimmäinen seksipartneri neitseelle. Myöskään parisuhde kokemuksesta en anna minkäänlaisia pisteitä. Miksi sitä pitäisi erityisesti ihannoida ja arvostaa jos joku on ollut parisuhteessa ja sitten eronnut.
Ps. Ottaisin vakkariks hetimmiten neitseen jos sellainen asiallisen oloinen olisi tarjolla.""arvostan naisen neitsyyttä ja ilman muuta se on hienoa saada olla ensimmäinen seksipartneri neitseelle. ""
Miksi se niin hienoa olisi? Entä jos kyseinen nainen pettyy koko toimitukseen ja senjälkeen ei halua olla enää koskaan kenenkään kanssa tekemisissä, sulkeutuu kotiinsa loppuiäkseen, olisko se hienoa?Jiimen kirjoitti:
""arvostan naisen neitsyyttä ja ilman muuta se on hienoa saada olla ensimmäinen seksipartneri neitseelle. ""
Miksi se niin hienoa olisi? Entä jos kyseinen nainen pettyy koko toimitukseen ja senjälkeen ei halua olla enää koskaan kenenkään kanssa tekemisissä, sulkeutuu kotiinsa loppuiäkseen, olisko se hienoa?Se, että sinä pohdit asiaa tuosta vinkkelistä kertoo sen, että ainakaan sun juttus se ei missään nimessä ole.
Eihän se ensimmäinen seksiakti miehellekkään neitseen kanssa ole mikään erityisen nautinnollinen vaan voi olla jopa kivulias mikäli kalvo on todella tiukka...Tiedän tämän kokemuksesta, mutta itsehän näenkin tämän pidempänä juttuna. Neitseestä voi saada luotettavan seksipartnerin pidemmäks aikaa eikä tarvitse pelätä sp- tauteja.
Asia nyt on niin, että tuskin kukaan neitsyt odottaa, että se on heti valmista hommaa..Ei ollenkaan, se vaatii tapailua pidemmän aikaa ja harjoittelua.- seuraava.kiitos
blade83 kirjoitti:
Se, että sinä pohdit asiaa tuosta vinkkelistä kertoo sen, että ainakaan sun juttus se ei missään nimessä ole.
Eihän se ensimmäinen seksiakti miehellekkään neitseen kanssa ole mikään erityisen nautinnollinen vaan voi olla jopa kivulias mikäli kalvo on todella tiukka...Tiedän tämän kokemuksesta, mutta itsehän näenkin tämän pidempänä juttuna. Neitseestä voi saada luotettavan seksipartnerin pidemmäks aikaa eikä tarvitse pelätä sp- tauteja.
Asia nyt on niin, että tuskin kukaan neitsyt odottaa, että se on heti valmista hommaa..Ei ollenkaan, se vaatii tapailua pidemmän aikaa ja harjoittelua.Missäs neitsyt nainen nyt sitten on, tuliko harjoiteltua tarpeeksi
seuraava.kiitos kirjoitti:
Missäs neitsyt nainen nyt sitten on, tuliko harjoiteltua tarpeeksi
Olemme kavereita edelleen, mutta naiset haluavat edetä elämässään..Hän harjoitteli tarpeekseen kanssani ja jatkoi siitä sitten parisuhteeseen.
Joten nyt on vakkarin paikka auki...- 35v.vanhapoika.etsii
blade83 kirjoitti:
Olemme kavereita edelleen, mutta naiset haluavat edetä elämässään..Hän harjoitteli tarpeekseen kanssani ja jatkoi siitä sitten parisuhteeseen.
Joten nyt on vakkarin paikka auki...Onneksi ei menttänyt toivoaan kun suhun tutustui vaan uskoi että ei tämä voi olla näin huonoa pakko testata muitakin ja niinhän siinä sitten kävi että.
- erjowfkpwepfkwefk
Pitäshän palstan ätmien tietää henkilökohtaisesti ettei ujona ja arkana saa, niin miksi sen pitäisi olla naisilla jotenkin eri juttu?
Mutta mistä sen muka huomaa että on kokematon, toki naisella voi ehkä olla immenkalvo vielä. - kaikkeaSitäTaas
Kyllähän tuo uutisen nainen on ilmiselvästi vaan ruma ja lihava ja sitten keksii näitä selityksiä, että näyttää liian nuorelta eikä kelpaa kun on neitsyt. lol.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä943261Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3041813Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2471657- 921495
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4071471Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4151370Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21300Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381137Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun346972Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden275955