Se vastas, hyi vittu mikä iljettävä mies.
Kommentoin naisen kuvaa!
33
409
Vastaukset
No hyvä sait nopean vastauksen eikä aikaa mennyt hukkaan.
Uutta matoa koukkuun.Riippuu millä tavalla kommentoit.
- Yksinäinensinkkumies
Kommentoin, moi beibe.
- h567jh67
palstalutka kirjoitti:
Minua sellainen imartelisi.
Tuskin imartelisi jos näkisit Yksinäinensinkkumiehen kuvan.
Naisten reaktio on täysin riippuvainen kommentoivan miehen ulkonäöstä. h567jh67 kirjoitti:
Tuskin imartelisi jos näkisit Yksinäinensinkkumiehen kuvan.
Naisten reaktio on täysin riippuvainen kommentoivan miehen ulkonäöstä.Ei ole. Hyvä mieli ei tule toisen ulkonäöstä vaan siitä miten hän sua sanoillaan koskettaa, sinuun ihmisenä suhtautuu.
Kun mies kohtelee mua asiallisesti ja ihmisenä, on hällä matalempi kynnys päästä suosiooni kun komeammalla moukalla. 🤣
Moukkis voi olla mitä tahansa fyysisesti, mutta ruma sisin ällöttää.- Punahuulet.lepattaa
mazy kirjoitti:
Ei ole. Hyvä mieli ei tule toisen ulkonäöstä vaan siitä miten hän sua sanoillaan koskettaa, sinuun ihmisenä suhtautuu.
Kun mies kohtelee mua asiallisesti ja ihmisenä, on hällä matalempi kynnys päästä suosiooni kun komeammalla moukalla. 🤣
Moukkis voi olla mitä tahansa fyysisesti, mutta ruma sisin ällöttää.Blaa blaa blaa ja lässyti lää.
- h567jh67
mazy kirjoitti:
Ei ole. Hyvä mieli ei tule toisen ulkonäöstä vaan siitä miten hän sua sanoillaan koskettaa, sinuun ihmisenä suhtautuu.
Moukkis voi olla mitä tahansa fyysisesti, mutta ruma sisin ällöttää.Joidenkin mielestä "beibeksi" kutsuminen nyt vaan ei ole asiallista ja ihmisenä kohtelua. Just saying.
Ja toinen asia on sitten vaikka ikäero. Jos Yksinäinensinkkumies olisi naisen isän ikäinene, vastaus voisi hyvinkin olla että iljettävä mies. Punahuulet.lepattaa kirjoitti:
Blaa blaa blaa ja lässyti lää.
Että tuota mieltä, ole vaan kunhan huomioit mun mielipiteeni myös. 🤣
h567jh67 kirjoitti:
Joidenkin mielestä "beibeksi" kutsuminen nyt vaan ei ole asiallista ja ihmisenä kohtelua. Just saying.
Ja toinen asia on sitten vaikka ikäero. Jos Yksinäinensinkkumies olisi naisen isän ikäinene, vastaus voisi hyvinkin olla että iljettävä mies.Joo, en minäkään beibestä niin välitä vieraan sanomana. Liian tuttavallista, toisaalta otankin tuommoset jutut yleensä huumorilla.
Noh kyllä noinkin. Mä yleensä kumminkin mietin miksi joku sanoo niin kun sanoo, enkä niinkään kuka tai minkä ikäinen sanoo. Vaikka silläkin osansa siinä on miten vakavasti asiaan suhteuttaa ka suhtautuu...- h567jh67
mazy kirjoitti:
Joo, en minäkään beibestä niin välitä vieraan sanomana. Liian tuttavallista, toisaalta otankin tuommoset jutut yleensä huumorilla.
Noh kyllä noinkin. Mä yleensä kumminkin mietin miksi joku sanoo niin kun sanoo, enkä niinkään kuka tai minkä ikäinen sanoo. Vaikka silläkin osansa siinä on miten vakavasti asiaan suhteuttaa ka suhtautuu...No sinä mietit miksi joku sanoo ja useimmat enemmän sitä kuka sanoo. On tämä niin nähty jo moneen kertaan.
h567jh67 kirjoitti:
No sinä mietit miksi joku sanoo ja useimmat enemmän sitä kuka sanoo. On tämä niin nähty jo moneen kertaan.
No yleensä sanomiseen on syy, eikä se syy tarvi automaattisesti olla suuttumisen asia. Kritiikinkään sanominen.
Hyvä se on joskus miettiä sitäkin miksi joku näkee mut niin kun näkee...ja miettiä mitä toinen sanoikaan ja tarkoittikaan.
Onhan kehu yhtä ystävällinen ele, keltä vaan kun se on vilpitön. Ei siinä ole naamarajaa, ihminenhän se sanojakin on vaikkei olisikaan ulkoisesti tyyppiä.mistä viehättyy.
Mut ei silti tarvi toiselle töykeä olla, se hyvä ja vilpitön palaute on yhtä mukavaa saada keltä vaan. Toinen sisällään kokee ja tuntee sen mitä vilpittömästi sanoo...ihmisenä. Silleen voi arvostaa toista ja toisen ajatuksia, vaikkei toinen viehätäkään...
Minusta se on ihan peruskunnioitusta ulkonäköön katsomatta, että toisen ääni ja ajatukset on yhtä arvokkaita. Mielipiteitä ja kannanottoja, jotain mitä tuntee sisällään...- h567jh67
mazy kirjoitti:
No yleensä sanomiseen on syy, eikä se syy tarvi automaattisesti olla suuttumisen asia. Kritiikinkään sanominen.
Hyvä se on joskus miettiä sitäkin miksi joku näkee mut niin kun näkee...ja miettiä mitä toinen sanoikaan ja tarkoittikaan.
Onhan kehu yhtä ystävällinen ele, keltä vaan kun se on vilpitön. Ei siinä ole naamarajaa, ihminenhän se sanojakin on vaikkei olisikaan ulkoisesti tyyppiä.mistä viehättyy.
Mut ei silti tarvi toiselle töykeä olla, se hyvä ja vilpitön palaute on yhtä mukavaa saada keltä vaan. Toinen sisällään kokee ja tuntee sen mitä vilpittömästi sanoo...ihmisenä. Silleen voi arvostaa toista ja toisen ajatuksia, vaikkei toinen viehätäkään...
Minusta se on ihan peruskunnioitusta ulkonäköön katsomatta, että toisen ääni ja ajatukset on yhtä arvokkaita. Mielipiteitä ja kannanottoja, jotain mitä tuntee sisällään...Ja jotkut ne on sitten toista mieltä:
https://www.demi.fi/keskustelu/suhteet-mita-mietitte-jos-ruma-mies-yrittaa-iskea-teita
Onhan asiaa tutkittukin:
https://www.iltalehti.fi/pinnalla/a/2015051319681818 h567jh67 kirjoitti:
Ja jotkut ne on sitten toista mieltä:
https://www.demi.fi/keskustelu/suhteet-mita-mietitte-jos-ruma-mies-yrittaa-iskea-teita
Onhan asiaa tutkittukin:
https://www.iltalehti.fi/pinnalla/a/2015051319681818Olihan siinä puolesta ja vastaan kommentteja. Jotkut ilahtuivatkin kun joku heitäkin huomioi.
Nuo pakit " komeammilta" miehiltä saa naiset kohtelemaan huonommin " rumempia" miehiä kohtaan selittyy minusta sillä, että ko.nainen ei ylipäänsä näe ja ajattele kuin omaa napaansa.
Ei oidä sitä " rumempana" pitämäänsä ihmistä ns. kunnioituksen arvoisena. Ikävää ja töykeetä ja tosi lyhytnäköistä...varmaan ajattelee, että mitä mä olen tolle velkaa. Vaikka voisi ottaa huomioon, että se hänestä rumakin on ihminen, jota myös sattuu ja loukkaa huono kohtelu.
Voisi ees nätisti torjua tarjouksen. Ei ketään pidä siksi sylkykupiksi laittaa, että joku muu torjuu...se on väärin kostaa toiselle. Syyttömälle miehelle ilkeilemällä..mazy kirjoitti:
Olihan siinä puolesta ja vastaan kommentteja. Jotkut ilahtuivatkin kun joku heitäkin huomioi.
Nuo pakit " komeammilta" miehiltä saa naiset kohtelemaan huonommin " rumempia" miehiä kohtaan selittyy minusta sillä, että ko.nainen ei ylipäänsä näe ja ajattele kuin omaa napaansa.
Ei oidä sitä " rumempana" pitämäänsä ihmistä ns. kunnioituksen arvoisena. Ikävää ja töykeetä ja tosi lyhytnäköistä...varmaan ajattelee, että mitä mä olen tolle velkaa. Vaikka voisi ottaa huomioon, että se hänestä rumakin on ihminen, jota myös sattuu ja loukkaa huono kohtelu.
Voisi ees nätisti torjua tarjouksen. Ei ketään pidä siksi sylkykupiksi laittaa, että joku muu torjuu...se on väärin kostaa toiselle. Syyttömälle miehelle ilkeilemällä..Lähtökohtaisesti toista ihmistä voisi kohdella niin, että vaikka et hänestä viehäty ja kumppaniksi haluaisi, niin kumminkin arvostat yhtälailla tuntevana ihmisenä kun itseäsikin.
Se on kohtuullista. Silleen myös niistä ihmisistä mistä ei viehäty ensinäkemältä voi kumminkin löytyä oikea helmikin. Kun kohtelee ihmisenä...eikä maanvaivana.
Heh, eihän täälläkään näe juuri kenenkään kommentojan pärstää ja silti kommentit voi ottaa kivasti. Olla kivoja.
- Mietin.vaan
Kaikki nyt ei vaan ota asioita samalla tavalla eikä heitä voi siihen pakottaakaan. Jollekulle "hyvä perse" on kehu ja toiselle se on seksuaalista häirintää. Sama pätee ulkonäön tai vaikka vaatetuksen yleiseen kehumiseen, jos nainen ei halua ulkonäköään kommentoitavan edes positiivisesti vaan pukeutuu vain itseään varten.
Joidenkin mielestä kauniiksi sanominen ei ole kehu, jos mies jolta kehu tulee mieheltä joka ei ole itseä tippaakaan kiinnostava tai johon ei halua rakentaa minkäänlaista intiimiä kontaktia, kuten esim. työkaveriin. He eivät ole sen enempää väärässä asiassa kuin muutkaan. Mietin.vaan kirjoitti:
Kaikki nyt ei vaan ota asioita samalla tavalla eikä heitä voi siihen pakottaakaan. Jollekulle "hyvä perse" on kehu ja toiselle se on seksuaalista häirintää. Sama pätee ulkonäön tai vaikka vaatetuksen yleiseen kehumiseen, jos nainen ei halua ulkonäköään kommentoitavan edes positiivisesti vaan pukeutuu vain itseään varten.
Joidenkin mielestä kauniiksi sanominen ei ole kehu, jos mies jolta kehu tulee mieheltä joka ei ole itseä tippaakaan kiinnostava tai johon ei halua rakentaa minkäänlaista intiimiä kontaktia, kuten esim. työkaveriin. He eivät ole sen enempää väärässä asiassa kuin muutkaan.Täysin totta, kyllä.
- Mietin.vaan
mazy kirjoitti:
Täysin totta, kyllä.
Siksi ei koskaan kannata kehua ketään naista ainakaan millään sellaisella perusteella mikä viittaisi millään tavalla hänen sukupuoleensa.
Mietin.vaan kirjoitti:
Siksi ei koskaan kannata kehua ketään naista ainakaan millään sellaisella perusteella mikä viittaisi millään tavalla hänen sukupuoleensa.
Ehkä ei, mielummin jotenkin asiallisilla termeillä ja kohteliaasti.
Ihmisetkin tietysti pahoittaa mielensä kuka mistäkin ja kuka herkemmin, kuka ei niin herkästi.mazy kirjoitti:
Ihmisetkin tietysti pahoittaa mielensä kuka mistäkin ja kuka herkemmin, kuka ei niin herkästi.Vaikka tuli mieleen joitakin kertoja, kun on joku vanhempi mies tai ylipäänsä vaikka mies,joka ei mitenkään kumppanina minua kiinnostaisi sanonut nätiksi plikaksi tms.
Niin en minä ole niistä mitenkään loukkaantunut, hymyillyt vaan ja aatellut, että no hän koki mut niin ja halusi ääneen sanoa. En tiedä miksi siitä pitäisi suuttuakaan, jos ihminen josta itse et viehäty viehättyy sinusta ja sanoo sen ääneenkin. Ei se minusta mikään loukkaus ole...mazy kirjoitti:
Vaikka tuli mieleen joitakin kertoja, kun on joku vanhempi mies tai ylipäänsä vaikka mies,joka ei mitenkään kumppanina minua kiinnostaisi sanonut nätiksi plikaksi tms.
Niin en minä ole niistä mitenkään loukkaantunut, hymyillyt vaan ja aatellut, että no hän koki mut niin ja halusi ääneen sanoa. En tiedä miksi siitä pitäisi suuttuakaan, jos ihminen josta itse et viehäty viehättyy sinusta ja sanoo sen ääneenkin. Ei se minusta mikään loukkaus ole...Täälläkin tuiki tuntemattomat välillä kehuu, ei se loukkaa. Vaikka tasan tarkkaan tiedän sydämessäni, että ei se kehu johdakaan mihinkään muuhun, kuin että toinen kehui ja tunsi tarvetta kehua ja minä ilahdun kehusta, vaikken niitä yllin kyllin osaa oikeen vastaanottaa hämmentymättä.
Mä en niitä niin kaipaa ja ne on aina vähän hämmentäviä, vaikka niitä ei pahalla sanotakkaan. Ei vaan ole tottunut.☺️- Mietin.vaan
mazy kirjoitti:
Ihmisetkin tietysti pahoittaa mielensä kuka mistäkin ja kuka herkemmin, kuka ei niin herkästi.Naista saa siis kehua vain samalla tavalla kun tuntematonta miestäkin, jos haluaa pysyä turvallisilla vesillä.
Mietin.vaan kirjoitti:
Naista saa siis kehua vain samalla tavalla kun tuntematonta miestäkin, jos haluaa pysyä turvallisilla vesillä.
No luulisin, että neutraalista kehusta kukaan ei hirveesti saa aihetta suuttua? Vai? Mistäs sen tietää, kuka mistäkin suuttuu, mutta minusta ihmiset suuttuu joskus ihan turhaankin...minusta siis. Vaan enhän mä voi päättää mikä toiselle on hyvällä mikä pahalla...😋
- Mietin.vaan
mazy kirjoitti:
No luulisin, että neutraalista kehusta kukaan ei hirveesti saa aihetta suuttua? Vai? Mistäs sen tietää, kuka mistäkin suuttuu, mutta minusta ihmiset suuttuu joskus ihan turhaankin...minusta siis. Vaan enhän mä voi päättää mikä toiselle on hyvällä mikä pahalla...😋
No mikähän olisi sellainen "neutraali kehu" kaikkien mielestä?
Mietin.vaan kirjoitti:
No mikähän olisi sellainen "neutraali kehu" kaikkien mielestä?
Heh, nyt kun mua kuuntelet niin menee heti metsään..😉
Mutta oletan, huomio vain oletan että tilanteesta riippuen voit aina kehua suoritusta, ideaa, ajatusta, ehkä jopa lopputulosta tai ulkonäköäkin. 😃
Kunhan olet vilpitön...
Ja hemmetti, ethän sinä tai kukaan voi aina varoa mitä saa sanoa, ettei joku suutu! Sanot mitä sanot, jää nähtäväksi kukaa sietää mitäkin...ei oikeesti vaan voi kaikista tietää ja kaikkia miellyttää. Joskus saa suuttuakin jos ei muuta osaa.😃mazy kirjoitti:
Mutta oletan, huomio vain oletan että tilanteesta riippuen voit aina kehua suoritusta, ideaa, ajatusta, ehkä jopa lopputulosta tai ulkonäköäkin. 😃
Kunhan olet vilpitön...
Ja hemmetti, ethän sinä tai kukaan voi aina varoa mitä saa sanoa, ettei joku suutu! Sanot mitä sanot, jää nähtäväksi kukaa sietää mitäkin...ei oikeesti vaan voi kaikista tietää ja kaikkia miellyttää. Joskus saa suuttuakin jos ei muuta osaa.😃Eipä sun tarvi liikaakaan nöyristellä, on se vastuu kuulijallakin. Jos suuttuu kehusta...
mazy kirjoitti:
Kunhan olet vilpitön...
Ja hemmetti, ethän sinä tai kukaan voi aina varoa mitä saa sanoa, ettei joku suutu! Sanot mitä sanot, jää nähtäväksi kukaa sietää mitäkin...ei oikeesti vaan voi kaikista tietää ja kaikkia miellyttää. Joskus saa suuttuakin jos ei muuta osaa.😃"Ja hemmetti, ethän sinä tai kukaan voi aina varoa mitä saa sanoa, ettei joku suutu!"
Niinpä, täällä ovat ätmit loukkaantuneet jopa siitä, jos heille on ehdottanut harrastusta kun ovat valittaneet elämän "epämielekkyydestä".
- ätminelämää
Joo kerran pysyin yhtä naista treffeille facebuukissa se haukku mut niin rumaksi varmaan 10 minsaa haukkui minua.
- Naisasialooser11
Kai muistutit naista siitä, että hän on itsekin ruma?
- ätminelämää
Toki muistutin koska se oli ruma.
Mitäs menit pervoilemaan.. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti35238772Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1037256Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos315570Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös214118Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi583344Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta673259Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D642537Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul182211En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk122154- 232127