Taas tätä huijausta

Niin, juttelin kauan ihmisen kanssa täällä. Hän totesi olevansa varattu. Ei siinä mitään, mutta foorumi on väärä.

82

857

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi varattu kirjoittelee vuodesta toiseen sinkkupalstalla, joka ei edes ole sivuston vilkkain palsta?

Sanoisin että jotain kontaktia hakee, muilla palstoillahan se ei ole samanlailla mahdollista.

• ihminentäällä

Mazy on vain seurallinen eikä hae seuraa.

• ihminentäällä kirjoitti:

Mazy on vain seurallinen eikä hae seuraa.

Olisi kiva jos Mazy tekisi aloituksen niistä syistä jotka tuovat hänet päivä toisensa perään sinkuille varatulle palstalle. Se olisi mielestäni kohtuullista.

Nythän oli jotakin juttua siitäkin kuinka varatut ovat ryhtyneet käyttämään sinkuille tarkoitettuja ostoskoreja. Idea oli että sinkut voisivat saada vähän säpinää elämäänsä kauppareissuillakin kun ostoskorista voisi päätellä siviilisäädyn...

Eihän noissa rikoksista puhuta, mutta asiasta pitää voida kyllä sanoa.

• Ainoa kontakti mitä haen on keskustelu. Ihmisien ajatuksia ja näkemyksiä. Toki jotkut ihmiset alkaa kokea läheisiksikin, koska oppii tuntemaan ja tykkäämään heistä.☺️

En aio tehdä avausta aiheesta. Koittakaa kestää minua...

• .. Miten Sua Muka Huijattiin?.. Sanoisin muutenkin, että "Aikast" NarsuMarsumaiset Intressit on Näemmä Sulla(kin).. Ja "Aikast".. TodPieni PettyMyksen SietoKyky, jos tuollainen aiheuttaa.. Tuollaista.. ;P

• Kaikkea sinäkin kommentoit.

• LudvigXIV kirjoitti:

Kaikkea sinäkin kommentoit.

.. En Mä ole Sä.. "Alkaako" Kuuppa "taas" Lahota?.. ;D

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. En Mä ole Sä.. "Alkaako" Kuuppa "taas" Lahota?.. ;D

Lopeta lässytys Nuuska, olet taas väärässä.

• LudvigXIV kirjoitti:

Lopeta lässytys Nuuska, olet taas väärässä.

.. En ole.. Se, että Olet enemmän tai vähemmän SamanKaltainen, kuin AP.. Ei Tod Tarkoita sitä, että Olisit Oikeassa.. ;P

.. Jos&Kun NäinKin PieniKin AsiaKin Aiheuttaa Jotain Tälläistä.. Niin.. HuhHuh.. Mut Joo.. Se on Khyl Nähty, mitä YksSunToinen Asia Aiheuttaa SulleKinKin.. ;D

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. En ole.. Se, että Olet enemmän tai vähemmän SamanKaltainen, kuin AP.. Ei Tod Tarkoita sitä, että Olisit Oikeassa.. ;P

.. Jos&Kun NäinKin PieniKin AsiaKin Aiheuttaa Jotain Tälläistä.. Niin.. HuhHuh.. Mut Joo.. Se on Khyl Nähty, mitä YksSunToinen Asia Aiheuttaa SulleKinKin.. ;D

Sinkut-palstalta kuvittelisi löytävänsä sinkkuja, sinänsä Similän aloitus on ihan aiheellinen.

• Wwuwuw kirjoitti:

Tulee mieleen se bändi Whämmä
        https://youtu.be/E8gmARGvPlI
        Siirappia..

Tää viesti änkeytyi nyt ihan väärään väliin.

• Wwuwuw kirjoitti:

Tää viesti änkeytyi nyt ihan väärään väliin.

.. Noh.. Ei Ol Mittää Muut Vällii.. Ku.. ;P

• Mistä teitä m..uja jotka haluaa rajoittaa muiden oikeuksia olla täällä aina sikiää? itsekin muistaakseni olet eronntu ja sulla on lapsi että mene vaan vittuun sinkut palstalta jonnekin eronneiden & karanneiden palstalle, hus hus. Oliko mukavasti sanottu? No se vähän vastaavasti sulle kuin mitä itse avauksessa jaat muille.

• Mielestäni ihan oikeutettu aloitus.

On aika loogista olettaa että sinkuille varatulla palstalla on sinkkuja.

• LudvigXIV kirjoitti:

Mielestäni ihan oikeutettu aloitus.

On aika loogista olettaa että sinkuille varatulla palstalla on sinkkuja.

No sinä olet niitä samoja m..uja jotka tahtoo täällä toisten olooikeuksia polkea. Mitäpä jos perustaisitte tuon Timon kanssa eronneet isäsetämiehet -.palstan jossa sitten voisitte jakaa kokemuksianne ettekä pyörisi täällä oikeiden sinkkujen palstalla.

• Harmaaritari kirjoitti:

No sinä olet niitä samoja m..uja jotka tahtoo täällä toisten olooikeuksia polkea. Mitäpä jos perustaisitte tuon Timon kanssa eronneet isäsetämiehet -.palstan jossa sitten voisitte jakaa kokemuksianne ettekä pyörisi täällä oikeiden sinkkujen palstalla.

Me ollaan sinkkuja, toisin kuin Mazy.

• LudvigXIV kirjoitti:

Me ollaan sinkkuja, toisin kuin Mazy.

Te olette eronneita isäsetämiehiä ettekä oikeita sinkkuja. Jos teistä ei ole mazylla oikeutta tänne kirjoitella ei ole teilläkään. Jotta voisitte olla vaatimuksissanne vakuuttavia poistaisitte itsenne ja perustaisitte eronneet isästämiehet palstan jossa voisitte sitten positiivisessa hengessä kehua toistenne p..tä.

Te olette eronneita isäsetämiehiä ettekä oikeita sinkkuja. Jos teistä ei ole mazylla oikeutta tänne kirjoitella ei ole teilläkään. Jotta voisitte olla vaatimuksissanne vakuuttavia poistaisitte itsenne ja perustaisitte eronneet isästämiehet palstan jossa voisitte sitten positiivisessa hengessä kehua toistenne p..tä.

Nono, neitsytsetä.

Sinkku tarkoittaa tietenkin ihmistä joka ei ole parisuhteessa.

• LudvigXIV kirjoitti:

Nono, neitsytsetä.

Sinkku tarkoittaa tietenkin ihmistä joka ei ole parisuhteessa.

Siviilisäädyt ovat Naimissa, leski, eronnut, sinkku. Menkää Similän kanssa vaikka tuonne avioeropalstalle, se sopii eronneille. Yhteis- ja yksihuoltajuus -palstakin näyttää löytyvän, sekin teille sopis.

Siviilisäädyt ovat Naimissa, leski, eronnut, sinkku. Menkää Similän kanssa vaikka tuonne avioeropalstalle, se sopii eronneille. Yhteis- ja yksihuoltajuus -palstakin näyttää löytyvän, sekin teille sopis.

Ei mitään eronnutta ole nykyään olemassakaan, se on naimaton eli sinkku.

Kuuleppas harmaa kynäniskapelle. Vaikka olen eronnut niin lapseni on jo täysi-ikäinen. Sinä et ilmeisesti ole. Ainakaan henkisesti.

Tämän huomion tehneenä totean sinulle rakas harmaakynäniska, perusta oma ihku ryhmä johon kaikki henkisesti vammautuneet ovat tervetulleita.

Sinä harmaa muta olisit tietenkin ehdoton puheenjohtaja/shefu

• wanhaämmä
        Harmaaritari kirjoitti:

Niitä harvoja hetkiä, kun harmittaa kirjoittaa mustalla nikillä. En pääse peukuttamaan sun kommentteja! :D

Siviilisäädyt..
        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Siviilisääty

Tuon mukaan olen säädyltäni naimaton.

Luokittelen itseni vapaaksi varatuksi.

• wanhaämmä kirjoitti:

Niitä harvoja hetkiä, kun harmittaa kirjoittaa mustalla nikillä. En pääse peukuttamaan sun kommentteja! :D

Rekkaa nyt ihmeessä joku nikki ihan vaikka vaan siksi ettei niitä autojen kuvia tarvi klikkailla..

• eikunjulistasvaan
        Wwuwuw kirjoitti:

Rekkaa nyt ihmeessä joku nikki ihan vaikka vaan siksi ettei niitä autojen kuvia tarvi klikkailla..

Mulla ois Linukalle oikee nikkikin jo! WÄMMÄ! :oD

• wanhaämmä
        Wwuwuw kirjoitti:

Ei mun ole tarvinnut aikoihin painella kuva-arvoituksia. Laskettelevat varmaankin hissukseen nykyistä systeemiä alas.

Mulla ei ole vielä pimeää prepaid-liittymää, sen kirjautuminen vaatisi. Ehkä joskus... :)

• wanhaämmä
        eikunjulistasvaan kirjoitti:

Mulla ois Linukalle oikee nikkikin jo! WÄMMÄ! :oD

Nähää sulle... Mä kun ajattelin vaatimattomasti jotain Katariina Suurta tms. :D

• wanhaämmä kirjoitti:

Ei mun ole tarvinnut aikoihin painella kuva-arvoituksia. Laskettelevat varmaankin hissukseen nykyistä systeemiä alas.

Mulla ei ole vielä pimeää prepaid-liittymää, sen kirjautuminen vaatisi. Ehkä joskus... :)

Ai.

Joskus kun palsta nakkaa ulos, niin kyllä mä vaan oon joutunut niitä napsuttelemaan..

• wanhaämmä
        Wwuwuw kirjoitti:

Ai.

Joskus kun palsta nakkaa ulos, niin kyllä mä vaan oon joutunut niitä napsuttelemaan..

Mulla on sitten joku vip-linja palstalle :D

• wanhaämmä kirjoitti:

Mulla on sitten joku vip-linja palstalle :D

Sähän oot palstan VIP. Ettei silleen ihme..

• kutkatankippurassa
        wanhaämmä kirjoitti:

Nähää sulle... Mä kun ajattelin vaatimattomasti jotain Katariina Suurta tms. :D

Näähää vaan! :oD

No sähän oisit sit oikeen kuninkaallinen tuon Pertsan kanssa sit palstalla. :oD Siinäpä oiskin sitten kiva pari palstalle.... Hihhhhiiihhihhiii... (elä nyt vejä tuplapatukkaasi henkeen!)

• Välikommentti

Mitä täällä tapellaan?

• s.f

Mazy suututti Similän.

• Välikommentti
        s.f kirjoitti:

Mazy suututti Similän.

Missähän kohtaa? Minusta iltapäivä on vaikuttanut leppoisalta enkä ole nähnyt erimielisyyksiä.

• Välikommentti kirjoitti:

Missähän kohtaa? Minusta iltapäivä on vaikuttanut leppoisalta enkä ole nähnyt erimielisyyksiä.

Leppoisaa ehkä, mutta Similä ei olettanut kirjoittelevansa sinkut-palstalla varatun rouvan kanssa.

Similällä on oikeus huomauttaa asiasta.

• futsalow

Nuuskamuikkunen on sekaisin, siit on tullu Tuskamuikkunen.

• Samaa sarjaa näkyy olevan myös herra Harmaaritari.

Menee hermot noiden neitien kanssa.

• Palstiksenkiusari
        LudvigXIV kirjoitti:

Samaa sarjaa näkyy olevan myös herra Harmaaritari.

Menee hermot noiden neitien kanssa.

Neitien? Itse väitit olevasi nainen turusta! 😂

• Välikommentti

HILJAA KAIKKI!

• Komppaan...painukaa vittuun kaikki!

• Välikommentti
        modelli kirjoitti:

Komppaan...painukaa vittuun kaikki!

E...e...en minä lähde...

E...e...en minä lähde...

Joo en tarkoittanut sinua, vaan kaikkia.

• Välikommentti
        modelli kirjoitti:

Joo en tarkoittanut sinua, vaan kaikkia.

Kurr..

Oltaisiin nyt vain kiltisti tässä. Kaikki.

Täältä saa haleja. Se helpottaa..

Kurr..

Oltaisiin nyt vain kiltisti tässä. Kaikki.

Täältä saa haleja. Se helpottaa..

Halitaan sitten, mutta nopeasti. Noin...

• Minäkin olen varattu (Mazylle)

;-)

• väärä_palsta_siihen

Mazy on paras tyyppi tällä palstalla kaikki mukaanlukien. Ei ole ainut ei-sinkku eikä sillä ole väliäkään onko vai ei, keneltä se on pois jos ei ole sinkku.
      Ei kai ap kuvitellu että joku palstan nainen olisi kiinnostunut hänestä seurustelumielessä, millä perusteella..

• Sönkkisfani

Mitä siinä kitiset varatusta Mazysta? Ei täällä lue että palstalla ei saisi olla varattuja vaan ainoastaan sinkkuja. Ajatuksia täällä vaihdellaan. Mazy on silti koko palstan järkevin nainen. Asiallinen, lämmin ja ihana persoona.
      Ainiin olenhan itsekin varattu mies. Saanko minäkin runtua ja sakkoasaatana?

• Välikommentti

No varatut miehethän täällä eivät saisi olla, kiitos, köh.

Joo, ei saa. Menepä siitä nyt vaimosi viereen.

Vain vapaita miehiä laatikkoni läheisyyteen.

• Mitämitätäh
        Välikommentti kirjoitti:

Köhköh, pönttis! Minunkinko pitäis lähteä maansamyyneenä täältä?

• Sönkkisfani
        Välikommentti kirjoitti:

Menen vaimoni viereen maanantaina kun seuraavan kerran näemme.

• Välikommentti
        Mitämitätäh kirjoitti:

Köhköh, pönttis! Minunkinko pitäis lähteä maansamyyneenä täältä?

Ai niin joo.. Öh.

Systeemit kaipaavat hienosäätöä *naurahdus*

Mutta voisiko teillä vaikka vilkkua punainen joulupallo siinä kuvakkeessa, notta ”varattu”

Ku ei tässä muuten tiliä, kuka on ukkomies ja keskustelu siten saattaa naiselle olla riskaabelia.

Noh, joko on sormus sormessa? :)

Mistäs muuten minut bongasit *naurua*

• Välikommentti
        Sönkkisfani kirjoitti:

Vauhtia! Sinkkutyttöjen keskellä pyörit. Saatan vaikka vahingossa purasta...

• Sönkkisfani
        Välikommentti kirjoitti:

Minua ei puraise kuin ihana vaimoni. Hän on nyt ja aina etusijalla mut jos olisin nyt sinkkuna niin muussa tapauksessa sönkkis;) Ellei olisi varattu.
        Hyvää yötä kaikille. Nyt nukkumaan ja ilta puhelu hänelle;)

• Tiedätkukaoon
        Välikommentti kirjoitti:

No mulle tuli joskus mieleen sunkin arvostaman kommentoijan m184 kommentti, että miks kysyä neuvoa sinkulta, kun voi kysyä sitä pariutuneelta? Ottasitko itse vinkkejä pituushypyn olympiavoittajalta vai piirimestaruuskisaan karsiintuneelta? Jälkimmäisiä tällä palstalla pisaa kyllä.

• Nolonolonolo

Ätmi luule olevansa varattu jos joku kassatyttö moikkaa hymyillen tai saa pillua rumalta vanhalta jo muille kelpaamattomalta ämmältä!!!

• atm32
        Sönkkisfani kirjoitti:

Vitut sulla ole eikä tule KOSKAAN OLEMAAN vaimoa. Olet aivan liian saita siihen.

• Välikommentti

Voitaisko välillä vaan halia?

• Tervetulijaismalja

Hyvä Mr Simolä! Tervetuloa sinkut-palstalle.

Täällä ei kaikki silti ole sinkkuja.

Kasva ja opi.

• Ei tarvitse kasvaa. Huomasin jo.

• eikäkun
        TimoSimilä kirjoitti:

Ei tarvitse kasvaa. Huomasin jo.

Tarkoitinkin, että kasva nettikirjoitteluun. Tämä ei ole mikään tori, missä kaikki ovat oikeasti tuttuja, vaikka täällä osa toisen palstapersoonan tunteekin. Tämä on anonyymi palsta, jossa kirjoitellaan suoraan mielipiteet ja siitä on oikeasti hyötyä, jos osaa lukea kaiken oikein. Siihen tarvitsee sitä kasvua, että oppii lukemaan täältä rivien välistä asiaa....

• uutinen

Parhaat on aina varattuja

• nii-i

"Taas tätä huijausta"

Mitä huijausta? Itse olet huijannut itseäsi olemalla sinisilmäinen anonyymipalstalla. Mitäs läksit. Kikkeliskokkelis.

• Asioistatietävätaho

Älä simis välitä! Toi rekkaamaton idiootti on eräs atm32 jolla on vesipää.

• Noh huh, kyllä kesti kauan lukea tuo viestiketju. Kertoi muutamasta nimimerkistä paljon, mutta en olettanut, että näin usea osallistuu mitättömän asian puimiseen.

Olen erittäin huomioitu nettipalstalaisten ulosannissa. Kiitos. Saatampa pyörähtää useamminkin. Minä mokoma jo suunnittelin erakoitumista. 😁

• wanhaämmä

Täällä on ihan kaikkea siviilisäätyä laidasta laitaan. Sinkkuudesta ja elämästä voi keskustella, vaikka eläisi polysuhteessa. Tämä palsta ei tosiaankaan ole parisuhteen hakuun. Jutustelut toimii niin kuin työpaikalla.

Pertti erehtyi luulemaan tätä kanssa pitkän aikaa seuranhakupalstaksi ja nolasi itsensä sen(kin) vuoksi pahasti. Sitä harmittaa vieläkin kovasti mokansa, siksi se tuossa haastaa riitaa aiheesta. Äläpä välitä, pian sinä nämä palstan kiemurat hoksaat :)

• Pertti sitä, Pertti tätä. Hommaisit oman elämän niin ei tarvitsisi pitää kirjaa minun tekemisistäni.

Mitä tulee seuranhakuun, niin en minä sulje pois sitäkään vaihtoehtoa että täältä voisi löytyä kiva nainen. Todennäköistähän se ei toki ole.

• wanhaämmä
        LudvigXIV kirjoitti:

Pertti sitä, Pertti tätä. Hommaisit oman elämän niin ei tarvitsisi pitää kirjaa minun tekemisistäni.

Mitä tulee seuranhakuun, niin en minä sulje pois sitäkään vaihtoehtoa että täältä voisi löytyä kiva nainen. Todennäköistähän se ei toki ole.

Joo, ei sun palstahistoria ja noloukset katoa mihinkään nimimerkkiä vaihtamalla. Samat mokat teet aina uudestaan uudellakin nikillä. Täällä ei unohdu mikään :D

Mulla on sentään elämä muualla kuin palstalla, toisin kuin sulla.

• wanhaämmä kirjoitti:

Joo, ei sun palstahistoria ja noloukset katoa mihinkään nimimerkkiä vaihtamalla. Samat mokat teet aina uudestaan uudellakin nikillä. Täällä ei unohdu mikään :D

Mulla on sentään elämä muualla kuin palstalla, toisin kuin sulla.

Pertilla on sijansa elämässäsi, minun sanomiseni tuovat väriä elämääsi.

Mieltä lämmittää ajatella että joku palstatäti seuraa juttujani aina kun elämässään on tyhjä hetki. Hyvää joulunodotusta sulle.

• wanhaämmä
        LudvigXIV kirjoitti:

Pertilla on sijansa elämässäsi, minun sanomiseni tuovat väriä elämääsi.

Mieltä lämmittää ajatella että joku palstatäti seuraa juttujani aina kun elämässään on tyhjä hetki. Hyvää joulunodotusta sulle.

Mun mieltäni lämmittää huomio, miten helposti sun nahan alle pääsee kun tuntee sun kaavasi :D

• wanhaämmä kirjoitti:

Mun mieltäni lämmittää huomio, miten helposti sun nahan alle pääsee kun tuntee sun kaavasi :D

Pakko jatkaa siellä missä jutut etenee. Päivänjatkoja.

• 33sp
        LudvigXIV kirjoitti:

Pertti sitä, Pertti tätä. Hommaisit oman elämän niin ei tarvitsisi pitää kirjaa minun tekemisistäni.

Se on todellakin erittäin epätodennäköistä. Mitä olisit siitä mieltä että similä voisi onnistua sinua paremmin,simin puolesta en kuitenkaan löisi edes vetoa joten mikä sun kerroin olisi

• 33sp kirjoitti:

Se on todellakin erittäin epätodennäköistä. Mitä olisit siitä mieltä että similä voisi onnistua sinua paremmin,simin puolesta en kuitenkaan löisi edes vetoa joten mikä sun kerroin olisi

Mikä minun kertoimeni olisi?

Pikkukakkonen on oikeassa siinä, että olen laatutietoinen. Edes tapaaminen ei laskisi kerrointa kovinkaan pieneksi.

• Ehditkö sä jo ihastua?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      141
      7939
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2061
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      2000
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1663
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1595
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1060
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      999
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      51
      960
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      840
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      832
    Aihe