Harrastatteko venyttelyä? Aiemminkin olen kysynyt, mutta en enää muista kuka harrasti
Venyttely päivitys
24
245
Vastaukset
- Välikommentti
Minä saan jalan niskan taakse mutten pois.
Sulla pitää sitten olla auttava apuri
Tuntui vaan niin jäykältä, kun nousin tuolista, siksi tällaista kysyin- Välikommentti
pujotteIija kirjoitti:
Yritin tuota, tuntui että vatsalihakset revähtävät, niin piti lopettaa
Ei..ei...älä yritä. :)
Maton päällä voi rullailla sellaisella pötkylällä, mikä laitetaan selän alle.
Se on mukavampi ja turvallisempi. Pötkylä auttaa. Välikommentti kirjoitti:
Ei..ei...älä yritä. :)
Maton päällä voi rullailla sellaisella pötkylällä, mikä laitetaan selän alle.
Se on mukavampi ja turvallisempi. Pötkylä auttaa.Uskon että pötkylä auttaa, etenkin naisia :D
Lompakkoa venyttelen päivittäin
- Linervani
Wanha ämmähän vääntää keppijumppaa ja varmaan venytteleekin, mitä nyt nössöilyltään ja suklaaövereiltään kerkee! 😂😂😂
- Höperönaikkonen
pujotteIija kirjoitti:
Notkeassa kunnossa varmaan onkin
No Wämmä on notkeenletkee jäykkis! 😂
harrastan, päivittäin.
ehkä enemmän tulevaisuudessa euron venyttämistäkin pinnan venyttämisen ohessa.Joka päivä, juuri äskenkin. Nyt haittaa vatsalihakset, on kipeät, oon tällä viikolla treenannu niitä näköjään liikaa mutta kipu tuntuu oikeastaan hyvältä.
- 101pros.hetero
Venyttely. Se on homoille.
Salilla kevyesti koko kroppa ja kiertäjäkalvosimet paremmin.
Lisäksi lantionpohjalihakset.
Hieronnassa olen pyytänyt että tekee myös passiivisia venytyksiä.korvanlehdet on venytetty juu ^-^
pujotteIija kirjoitti:
Onko painavat Helyt?
ei,nykyään sellaset kevyet yleensä pinkit "tunnelit" :) joskus laitan vaan tavalliset roikkuvat korvikset : p
peppupupu kirjoitti:
ei,nykyään sellaset kevyet yleensä pinkit "tunnelit" :) joskus laitan vaan tavalliset roikkuvat korvikset : p
Pinkit tunnelit voikin herättää huomiota aika hyvin :D
peppupupu kirjoitti:
Tässä vielä lälly Peppupupulle
https://www.youtube.com/watch?v=pB-5XG-DbAA
Laitoin tämän aiemmin tänään johonkin keskusteluun, mutta hävisi heti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113824
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413193- 2352847
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?392376- 361684
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?241496Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411476- 141361
- 181345
- 221271