Onko Pertti palstan huikein trolli ikinä?

Niin, sitäkin pitäisi pohtia että onko aikanaan keittiöexperttinä palstalle saapunut, sittemmin poliisin poikana, ananiaksena, palstamäkenä, palstiksena, jos vaikka minä ja nyttemmin nikillä LudwigXIV esiintyvä trolli palstan huikein luomus ikinä? Minä väitän että on.

Tottakai kaikki periksen luomat hahmot ovat huikeita kuten myös darkkis, kaikki kunnia noille mutta kyllä Pertti Ananias Palstamäki kaikessa uskottavuudessaa, kiihkeydessään ja härskiydessään trolijahteineen on loistavin luomus, aika moni on mennyt jatkuvasti lankaan jo pitkän aikaa. Itsekin olen uskonut palstamäen olevan todellinen hahmo niin ei voi kuin hattua nostaa tekijälle. Loistavaa & kiitos mainiosta hahmosta. Jos pyyhkeitä pitää anta niin ainoastaan siitä että joskus ne palstadraamailut on saattaneet pahoittaa joidenkin palstalaisten mieliä mutta ei kai sitä kokonaan voi välttää noin loistavassa käsikirjoituksessa.

98

1078

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Henkilöhyökkäystäkö kehittelet?

      Kyllä se mulle käy, mutta muista edetä jutussasi ettet jää junnaamaan joutavuuksia.

      Sanon jo suoraan tässä, etten vastaa wanhanämmän kommentteihin jotka pysäyttävät ajan kulunkin.

      Edetään siis rivakasti muutoin vaihdan ketjua.

      • En mitään henkilöhyökkäystä tietenkään mutta onhan tämäkn nostettava framille viimeinkin kjun tämnäpäiväistenkin kommenttiesi valossa asia alkaa näytttää päivänselvältä. Tosin olet niin taitavasti luotu hahmo että siinä täytyy olla ylläpidon takana, ammattimaista toimintaa lukijoiden saamiseksi. Darkkis ja liljalaakson väki ovat harrastelijoiden taitavaa puuhastelua mutta tuo sun hahmo on niin hyvin tehty että sen täytyy olla ammattimainen tuotos.


      • wanhaämmä

        Mä osun aina vyön alle :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        En mitään henkilöhyökkäystä tietenkään mutta onhan tämäkn nostettava framille viimeinkin kjun tämnäpäiväistenkin kommenttiesi valossa asia alkaa näytttää päivänselvältä. Tosin olet niin taitavasti luotu hahmo että siinä täytyy olla ylläpidon takana, ammattimaista toimintaa lukijoiden saamiseksi. Darkkis ja liljalaakson väki ovat harrastelijoiden taitavaa puuhastelua mutta tuo sun hahmo on niin hyvin tehty että sen täytyy olla ammattimainen tuotos.

        Olen tosi aito henkilö.

        Mariaaaa oli vain keino saada Pönttöneitiin privayhteys, se onnistuikin. Loppu ei.

        Paljastumiseni oli oma kömmähdykseni, piti vastata Pöntön viestiin mustalla "mariaaaaa"-nikillä, mutta lähtikin omalla rekatulla nikilläni. Jäin kiinni housut kintuissa (siksi paljas perse profiilissa).

        En feikkaa, olen "vähän" luonnonlapsi.


      • wanhaämmä kirjoitti:

        Mä osun aina vyön alle :D

        Tarkkuus ei haittaisi jos juttusi kulkisi eteenpäin. Olet kuin nyrkkeilijä joka huitaisee summittain ja jää katseellaan seuraamaan miksei tapahtunut mitään.

        Päivänjatkoja sulle.


      • LudvigXIV kirjoitti:

        Olen tosi aito henkilö.

        Mariaaaa oli vain keino saada Pönttöneitiin privayhteys, se onnistuikin. Loppu ei.

        Paljastumiseni oli oma kömmähdykseni, piti vastata Pöntön viestiin mustalla "mariaaaaa"-nikillä, mutta lähtikin omalla rekatulla nikilläni. Jäin kiinni housut kintuissa (siksi paljas perse profiilissa).

        En feikkaa, olen "vähän" luonnonlapsi.

        Oot ehkä enempikin impulsiivinen, kun luonnonlapsi. :D


      • wanhaämmä
        Harmaaritari kirjoitti:

        En mitään henkilöhyökkäystä tietenkään mutta onhan tämäkn nostettava framille viimeinkin kjun tämnäpäiväistenkin kommenttiesi valossa asia alkaa näytttää päivänselvältä. Tosin olet niin taitavasti luotu hahmo että siinä täytyy olla ylläpidon takana, ammattimaista toimintaa lukijoiden saamiseksi. Darkkis ja liljalaakson väki ovat harrastelijoiden taitavaa puuhastelua mutta tuo sun hahmo on niin hyvin tehty että sen täytyy olla ammattimainen tuotos.

        Harmis, voihan tuossa olla jotain muutakin takana. Pertti tunki Mariaaaan meille turhan liukaasti kurkusta alas. Seuraavaksi lavalle astuu "Mariaaaaa" ja näytelmän toinen osa alkaa... :D

        Mun on vähän hankala kuvitella, että Pertti olisi osannut itse rakentaa tuollaisen hahmon kuin Mariaaaaa ja ylläpitää sitä noin kauan. Muutkin sen sivuhahmot on paljastuneet hetkessä. Jospa Mariaaaa on vain Pertin marionetti tässä näytelmässä :D


      • LudvigXIV kirjoitti:

        Olen tosi aito henkilö.

        Mariaaaa oli vain keino saada Pönttöneitiin privayhteys, se onnistuikin. Loppu ei.

        Paljastumiseni oli oma kömmähdykseni, piti vastata Pöntön viestiin mustalla "mariaaaaa"-nikillä, mutta lähtikin omalla rekatulla nikilläni. Jäin kiinni housut kintuissa (siksi paljas perse profiilissa).

        En feikkaa, olen "vähän" luonnonlapsi.

        Sullahan oli pönttöneitiin privayhteys ollut jo pitkään ennen mariaan astumista areenalle, siitä minä oikeastaan tämän hoksasinkin kun sillä perustelit mariaa. Sitten kun alkaa vähän funtsimaan niin palstallahan pitkin syksyä seurattiin sun ja misspönttiksen "palstaromanssia". No viimein kun saat privayhteyden et sitten voinutkaan edetä asiassa koska huijaus olisi paljastunut. Pönttöneitihän jossain kirjoittí ettet kertonut itsestäsi mitään ja tuntui joskus että siellä toisessa päässä on jokiu robotti, kokeiltiinko siinä koneälyä?. Tietenkään et voinut itsestäsi mitään paljastaa ja päästää misspönttistä sinua tapaamaan, hänhän olis hypäänyt autoon ja tullut, niin jouduit kehittämään sitten draaman jossa misspoönttis hikeentyy suhun. Se onnistui ja nyt kun tapaamisen vaara on vältetty homma voi jatkua kuten ennenkin ja takoa rahaa allerille.


      • wanhaämmä
        LudvigXIV kirjoitti:

        Tarkkuus ei haittaisi jos juttusi kulkisi eteenpäin. Olet kuin nyrkkeilijä joka huitaisee summittain ja jää katseellaan seuraamaan miksei tapahtunut mitään.

        Päivänjatkoja sulle.

        Eihän sun pitänyt vastata mun kommenttiin. Lätiset jatkuvasti läpiä päähäsi :D


      • mazy kirjoitti:

        Oot ehkä enempikin impulsiivinen, kun luonnonlapsi. :D

        Olen luonnonlapsi, välillä vähän pidättyväinen mutta lämmetessäni kyllä myös impulsiivinen.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Sullahan oli pönttöneitiin privayhteys ollut jo pitkään ennen mariaan astumista areenalle, siitä minä oikeastaan tämän hoksasinkin kun sillä perustelit mariaa. Sitten kun alkaa vähän funtsimaan niin palstallahan pitkin syksyä seurattiin sun ja misspönttiksen "palstaromanssia". No viimein kun saat privayhteyden et sitten voinutkaan edetä asiassa koska huijaus olisi paljastunut. Pönttöneitihän jossain kirjoittí ettet kertonut itsestäsi mitään ja tuntui joskus että siellä toisessa päässä on jokiu robotti, kokeiltiinko siinä koneälyä?. Tietenkään et voinut itsestäsi mitään paljastaa ja päästää misspönttistä sinua tapaamaan, hänhän olis hypäänyt autoon ja tullut, niin jouduit kehittämään sitten draaman jossa misspoönttis hikeentyy suhun. Se onnistui ja nyt kun tapaamisen vaara on vältetty homma voi jatkua kuten ennenkin ja takoa rahaa allerille.

        Pönttöneiti kirjoitti mulle ensimmäisen viestinsä marraskuun alkupäivinä, mutta sitä ennen sovin "salamyhkäisesti" palstanaisen kanssa privaviestittelystä.

        Tuo juttuhan rekisteröitiin myös palstalla, ja Jiimen totesikin minun pelaavan riskillä kun loin Pöntölle painetta. Muutama päivä sen jälkeen kun olin "sopinut" itseni kanssa privakirjoittelusta, Pönttis laittoi suloisen viestinsä.


      • haista.nyt.jo.tinsas
        LudvigXIV kirjoitti:

        Olen luonnonlapsi, välillä vähän pidättyväinen mutta lämmetessäni kyllä myös impulsiivinen.

        Sinä et tunnu edes tietävän, mitä 'luonnonlapsi' -termillä tarkoitetaan.

        Luonnonlapseksi luonnehditaan ihmisiä, joilla on naiivin hyväntahtoinen asenne maailmaan&ihmisiin, ja jotka ovat vilpittömiä kaikissa tekemisissään.

        Yksikään trollaaja ei ole luonnonlapsi millään tavalla.

        Suorastaan oksetat minua.


      • Historian.sivut
        LudvigXIV kirjoitti:

        Olen tosi aito henkilö.

        Mariaaaa oli vain keino saada Pönttöneitiin privayhteys, se onnistuikin. Loppu ei.

        Paljastumiseni oli oma kömmähdykseni, piti vastata Pöntön viestiin mustalla "mariaaaaa"-nikillä, mutta lähtikin omalla rekatulla nikilläni. Jäin kiinni housut kintuissa (siksi paljas perse profiilissa).

        En feikkaa, olen "vähän" luonnonlapsi.

        Mariaaaaaa ei ollut olemassa lokakuussa, joten väite Mariaaaaan osallisuudesta viestittelyyn ei pidä miltään osin paikkaansa. Palstaketjuista löytyy tarkat päivämäärät. Jokainen voi halutessaan palata niihin, mm. ketjuun ”Onko Pönttöneiti treffeillä”. Mariaaaaaan oleminen tai olemattomuus ei siis ajallisestikaan täsmää yhteydenottoihin. Ehkä tässä vain halutaan tuoda epäaitoa onnistumista esille. Mariaaaaaasta ei valitettavasti ollut tietoakaan.


      • haista.nyt.jo.tinsas kirjoitti:

        Sinä et tunnu edes tietävän, mitä 'luonnonlapsi' -termillä tarkoitetaan.

        Luonnonlapseksi luonnehditaan ihmisiä, joilla on naiivin hyväntahtoinen asenne maailmaan&ihmisiin, ja jotka ovat vilpittömiä kaikissa tekemisissään.

        Yksikään trollaaja ei ole luonnonlapsi millään tavalla.

        Suorastaan oksetat minua.

        Ahahahahah!

        Saat minut nauramaan kuin aito luonnonlapsi (joka olen oikeastikin).

        En trollaile, olen oma itseni.


      • historian.sivut
        LudvigXIV kirjoitti:

        Pönttöneiti kirjoitti mulle ensimmäisen viestinsä marraskuun alkupäivinä, mutta sitä ennen sovin "salamyhkäisesti" palstanaisen kanssa privaviestittelystä.

        Tuo juttuhan rekisteröitiin myös palstalla, ja Jiimen totesikin minun pelaavan riskillä kun loin Pöntölle painetta. Muutama päivä sen jälkeen kun olin "sopinut" itseni kanssa privakirjoittelusta, Pönttis laittoi suloisen viestinsä.

        Aika vain ei täsmää.


      • LudvigXIV kirjoitti:

        Pönttöneiti kirjoitti mulle ensimmäisen viestinsä marraskuun alkupäivinä, mutta sitä ennen sovin "salamyhkäisesti" palstanaisen kanssa privaviestittelystä.

        Tuo juttuhan rekisteröitiin myös palstalla, ja Jiimen totesikin minun pelaavan riskillä kun loin Pöntölle painetta. Muutama päivä sen jälkeen kun olin "sopinut" itseni kanssa privakirjoittelusta, Pönttis laittoi suloisen viestinsä.

        Tuo privaviestittely oli sun virhe, siihen ei ois pitänyt koskaan lähteä koska väistämättä johtaa paljastumiseen, Minäkin olin että miten voit senkin ryssiä? nä nyt kun tajusin asia on ilmiselvä, teit sen tahallasi. misspönttiskin tajusi varmaan siinä vaiheessa kun antoi sulle anteeksi että olet ylläpiton trolli etkä todellinen ihminen, Tai sitten siinä vaihjeessa kun olit alkanut vaatimaan soittamista johonkin pre-paid numeroon ja ovelasti kääntäen epäilit misspönttistä trolliksi joka itse tietenkin olit.


      • Historian.sivut
        wanhaämmä kirjoitti:

        Harmis, voihan tuossa olla jotain muutakin takana. Pertti tunki Mariaaaan meille turhan liukaasti kurkusta alas. Seuraavaksi lavalle astuu "Mariaaaaa" ja näytelmän toinen osa alkaa... :D

        Mun on vähän hankala kuvitella, että Pertti olisi osannut itse rakentaa tuollaisen hahmon kuin Mariaaaaa ja ylläpitää sitä noin kauan. Muutkin sen sivuhahmot on paljastuneet hetkessä. Jospa Mariaaaa on vain Pertin marionetti tässä näytelmässä :D

        Voi myöskin olla, että k.settaa oikeaa Mariaaaaaaaa ja pakotti tämän pois palstalta näin? Rekkasi nikin itselleen ja kertoo olevansa Mariaaaaaaa...


      • Historian.sivut kirjoitti:

        Voi myöskin olla, että k.settaa oikeaa Mariaaaaaaaa ja pakotti tämän pois palstalta näin? Rekkasi nikin itselleen ja kertoo olevansa Mariaaaaaaa...

        Ei ole mitään Mariaaaaa, se oli mun tukinikki.


      • haista.nyt.jo.tinsas kirjoitti:

        Sinä et tunnu edes tietävän, mitä 'luonnonlapsi' -termillä tarkoitetaan.

        Luonnonlapseksi luonnehditaan ihmisiä, joilla on naiivin hyväntahtoinen asenne maailmaan&ihmisiin, ja jotka ovat vilpittömiä kaikissa tekemisissään.

        Yksikään trollaaja ei ole luonnonlapsi millään tavalla.

        Suorastaan oksetat minua.

        .. Se on Just Näin.. Ja Jos&Kun Sellainen Kokee "Heräämisen" tähän Kolkkoon NarsuMarsuLandiaan, niin.. =`(

        .. Surullisia Juttuja.. KaikinPuolin.. =(


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Se on Just Näin.. Ja Jos&Kun Sellainen Kokee "Heräämisen" tähän Kolkkoon NarsuMarsuLandiaan, niin.. =`(

        .. Surullisia Juttuja.. KaikinPuolin.. =(

        Tähän voin yhtyä.

        Minä olen aito luonnonlapsi ja suhtaudun asioihin vilpittömin mielin ja hyväntahtoisesti. Jotkut luulee sitä trollaamiseksi, mitä se ei todellakaan ole.


      • LudvigXIV kirjoitti:

        Tähän voin yhtyä.

        Minä olen aito luonnonlapsi ja suhtaudun asioihin vilpittömin mielin ja hyväntahtoisesti. Jotkut luulee sitä trollaamiseksi, mitä se ei todellakaan ole.

        .. NarsuMarsut Ei ole ns. "LuonnonLapsia".. Ne on ns. LuonnonNilviäisiä.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. NarsuMarsut Ei ole ns. "LuonnonLapsia".. Ne on ns. LuonnonNilviäisiä.. ;D

        Minä en ole narsumarsu.


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. NarsuMarsut Ei ole ns. "LuonnonLapsia".. Ne on ns. LuonnonNilviäisiä.. ;D

        .. MytoManiNilviäisiä.. Kuten Kommentistasikin Hjyvin Huomaa.. ;D


      • LudvigXIV kirjoitti:

        Minä en ole narsumarsu.

        .. Sanos MytoManiNilviäinen, kun Persustaan Nuoli.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Sanos MytoManiNilviäinen, kun Persustaan Nuoli.. ;D

        Tunnustin tukinikin käytön (mikä oli jo entuudestaan kaikkien tiedossa), ja nyt saan siitä kuraa niskaani.

        Missä kohtuus?


      • LudvigXIV kirjoitti:

        Tunnustin tukinikin käytön (mikä oli jo entuudestaan kaikkien tiedossa), ja nyt saan siitä kuraa niskaani.

        Missä kohtuus?

        .. Painu Jo Pois.. Siitä.. PersKules.. ;P

        .. Senkin.. KinKin.. SellainenKin.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Painu Jo Pois.. Siitä.. PersKules.. ;P

        .. Senkin.. KinKin.. SellainenKin.. ;D

        Sain satikutia kun kiistin poliisin pojan, ja nyt saan satikutia kun tunnustin Mariaaaaan.

        Voi .ittu.


      • LudvigXIV kirjoitti:

        Sain satikutia kun kiistin poliisin pojan, ja nyt saan satikutia kun tunnustin Mariaaaaan.

        Voi .ittu.

        .. *.. HusHus.. NarsuMarsuPois.. Manaa&Taikoo.. *.. ;D


      • wanhaämmä
        LudvigXIV kirjoitti:

        Sain satikutia kun kiistin poliisin pojan, ja nyt saan satikutia kun tunnustin Mariaaaaan.

        Voi .ittu.

        Ei h-lvetti, en ole kyllä hetkeen nauranut yhtä makeesti palstan kirjoituksille ;DDDD


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. *.. HusHus.. NarsuMarsuPois.. Manaa&Taikoo.. *.. ;D

        Eikö saamani kohtelu ole kohtuutonta?


      • anakondafani
        wanhaämmä kirjoitti:

        Ei h-lvetti, en ole kyllä hetkeen nauranut yhtä makeesti palstan kirjoituksille ;DDDD

        Olet psykopaatti.


      • LudvigXIV kirjoitti:

        Olen luonnonlapsi, välillä vähän pidättyväinen mutta lämmetessäni kyllä myös impulsiivinen.

        Mulla on erilainen mielikuva nk. luonnonlapsesta.

        Mä nään luonnonlapsessa boheemia herttaisuutta...en kovuutta ja laskelmoivuutta.


      • mazy kirjoitti:

        Mulla on erilainen mielikuva nk. luonnonlapsesta.

        Mä nään luonnonlapsessa boheemia herttaisuutta...en kovuutta ja laskelmoivuutta.

        Olen herttaisesti boheemi, ihan oikeesti.

        Ettet vain nyt projisoisi omia toimintamallejasi minuun?


      • LudvigXIV kirjoitti:

        Olen herttaisesti boheemi, ihan oikeesti.

        Ettet vain nyt projisoisi omia toimintamallejasi minuun?

        Hyvin sä sitten esität kylmää, välinpitämätöntä ja laskelmoivaa..

        Miksi, jos oot ehta luonnonlapsi?

        Miellän myös luonnonlapset enemmänkin höpsöttäviksi kilteiksi. Mutta sä et vaikuta kiltiltä. 😬


      • mazy kirjoitti:

        Hyvin sä sitten esität kylmää, välinpitämätöntä ja laskelmoivaa..

        Miksi, jos oot ehta luonnonlapsi?

        Miellän myös luonnonlapset enemmänkin höpsöttäviksi kilteiksi. Mutta sä et vaikuta kiltiltä. 😬

        En laskelmoi ja olen tositosi kiltti.

        Oikea boheemi luonnonlapsi, sellainen minä olen.


      • LudvigXIV kirjoitti:

        En laskelmoi ja olen tositosi kiltti.

        Oikea boheemi luonnonlapsi, sellainen minä olen.

        Heh, en usko. Kiltteys on ainakin teeskenneltyä....😳


      • mazy kirjoitti:

        Heh, en usko. Kiltteys on ainakin teeskenneltyä....😳

        Olen oikeastikin kiltti ja hyväntahtoinen boheemi höpöttelijä.


      • LudvigXIV kirjoitti:

        Olen oikeastikin kiltti ja hyväntahtoinen boheemi höpöttelijä.

        No mikä tää pirullinen tyyli sitten on mitä sä täällä vedät?

        Mattoa jalkojen alle ja alta pois...


      • mazy kirjoitti:

        No mikä tää pirullinen tyyli sitten on mitä sä täällä vedät?

        Mattoa jalkojen alle ja alta pois...

        En edes käsitä mitä tarkoitat?..

        Syytätkö minua kenties jonkun muun tekosista? Olen tosi vilpitön "höpsöttelijä".


      • LudvigXIV kirjoitti:

        En edes käsitä mitä tarkoitat?..

        Syytätkö minua kenties jonkun muun tekosista? Olen tosi vilpitön "höpsöttelijä".

        Tarkoitan sitä mitä sun näen ja tajuan tekevän.

        Sä manipuloit ihmisiä...se on kieroa. Eikä kilttiä..vilpitön voi olla ilkimyskin, mutta röyhkeys ei oo kilttiä.

        Et kai pidä pelinappuloina muita?☺️

        Hhmmm...jään tuumailemaan mut jokin tässä ei natsaa...


      • poistui
        mazy kirjoitti:

        No mikä tää pirullinen tyyli sitten on mitä sä täällä vedät?

        Mattoa jalkojen alle ja alta pois...

        Misspönttis on lähtenyt.


      • mazy kirjoitti:

        Tarkoitan sitä mitä sun näen ja tajuan tekevän.

        Sä manipuloit ihmisiä...se on kieroa. Eikä kilttiä..vilpitön voi olla ilkimyskin, mutta röyhkeys ei oo kilttiä.

        Et kai pidä pelinappuloina muita?☺️

        Hhmmm...jään tuumailemaan mut jokin tässä ei natsaa...

        Jotenkin minusta tuntuu että sulla on nyt päälläsi projektio.

        Muuta selitystä ei voi olla. Mieti vähän omia juttujasi viimeisten parin päivän aikana....ehkä vastaus löytyy sieltä....Mazy....


      • poistui kirjoitti:

        Misspönttis on lähtenyt.

        Höpötiköpöti, pian hän on taas palstalla.


      • LudvigXIV kirjoitti:

        Jotenkin minusta tuntuu että sulla on nyt päälläsi projektio.

        Muuta selitystä ei voi olla. Mieti vähän omia juttujasi viimeisten parin päivän aikana....ehkä vastaus löytyy sieltä....Mazy....

        Oliskin projektio, mut ei ole...sä herätit valppauteni. 😉


      • mazy kirjoitti:

        Oliskin projektio, mut ei ole...sä herätit valppauteni. 😉

        Sulla on nyt hyökkäys päällä. Jutellaan kun olet taas oma itsesi, illanjatkoja.


      • poistui kirjoitti:

        Misspönttis on lähtenyt.

        Ei ole, välillä jättää väliin ketjun pari mutta ei hän mihkään ole lähtenyt, kaupassa toki on joskus käytävä. 😬😃


      • LudvigXIV kirjoitti:

        Sulla on nyt hyökkäys päällä. Jutellaan kun olet taas oma itsesi, illanjatkoja.

        Ei hyökkäys, mutta vainu...mä keksin sen viellä. Iltoja. ☺️


      • mazy kirjoitti:

        Ei hyökkäys, mutta vainu...mä keksin sen viellä. Iltoja. ☺️

        Dissihän puhuu paljon siitä kuinka ihmisen tulisi kantaa itse huolen omista negatiivisista tunteistaan, ne on vain omassa päässä. Illanjatkoja...


      • lähtenyt
        LudvigXIV kirjoitti:

        Höpötiköpöti, pian hän on taas palstalla.

        Hän ei käytä enää nikkiään.


      • lähtenyt kirjoitti:

        Hän ei käytä enää nikkiään.

        Hän on aina kirjoitellut myös rekkaamattomana, vasta parina viimeisenä päivänä hän on tehnyt sitä "avoimesti".


      • LudvigXIV kirjoitti:

        Dissihän puhuu paljon siitä kuinka ihmisen tulisi kantaa itse huolen omista negatiivisista tunteistaan, ne on vain omassa päässä. Illanjatkoja...

        Juu, mutta tää homma on nyt keskeneräinen...iltoja taas.


      • mazy kirjoitti:

        Juu, mutta tää homma on nyt keskeneräinen...iltoja taas.

        Mulle tässä ei ole epäselvää, sulla on päällä projektio. Iltoja...


      • LudvigXIV kirjoitti:

        Mulle tässä ei ole epäselvää, sulla on päällä projektio. Iltoja...

        Montako kertaa vielä toivottelet iltoja, tänään?😳

        Eeee, mulla on punainen lanka hyppysissäni ja mä pyörittelen sitä...mietiskelen mikä tää koko farssi on ja kuka tai ketkä kaikki sä oot ollut ja olet. 😃

        Sulla on kuoria kun sipulilla...kerroksittain..se sisempi kuori kiinnostaa..


      • ajoit.pois
        LudvigXIV kirjoitti:

        Hän on aina kirjoitellut myös rekkaamattomana, vasta parina viimeisenä päivänä hän on tehnyt sitä "avoimesti".

        Olen nähnyt Pönttiksen vain omalla rekatulla. En muilla. Kyllä hänen tyylinsä erottaisi.


      • mazy kirjoitti:

        Montako kertaa vielä toivottelet iltoja, tänään?😳

        Eeee, mulla on punainen lanka hyppysissäni ja mä pyörittelen sitä...mietiskelen mikä tää koko farssi on ja kuka tai ketkä kaikki sä oot ollut ja olet. 😃

        Sulla on kuoria kun sipulilla...kerroksittain..se sisempi kuori kiinnostaa..

        Älä vain jatka projisointiasi, keriessäsi langan huomaat sen johtavan itseesi. Illanjatkoja...taas.


      • ajoit.pois kirjoitti:

        Olen nähnyt Pönttiksen vain omalla rekatulla. En muilla. Kyllä hänen tyylinsä erottaisi.

        Älä huoli, kyllä hän palaa....kaupasta, kuten Mazy kertoikin.


      • LudvigXIV kirjoitti:

        Älä vain jatka projisointiasi, keriessäsi langan huomaat sen johtavan itseesi. Illanjatkoja...taas.

        No ainakin herätit mielenkiintoni tällä kertaa...iltoja. 🤣

        Sun pääkoppa kiinnostaa...


      • mazy kirjoitti:

        No ainakin herätit mielenkiintoni tällä kertaa...iltoja. 🤣

        Sun pääkoppa kiinnostaa...

        Ahahahahahah!

        Kiitos noista sanoistasi. Voidaan jutskata kun vapaudut "demoneiltasi".


      • tukikommentti
        ajoit.pois kirjoitti:

        Olen nähnyt Pönttiksen vain omalla rekatulla. En muilla. Kyllä hänen tyylinsä erottaisi.

        joku tukipylväshän se pönttis on myös ollut


      • LudvigXIV kirjoitti:

        Ahahahahahah!

        Kiitos noista sanoistasi. Voidaan jutskata kun vapaudut "demoneiltasi".

        Ahhhaahhaaa Pulla, pidä pieni liikunta breikki ettei tuu tukoksia. 🤣

        Paikollaan kököttäminen päiväkausia altistaa tukoksille...tekee kippeeks.


      • mazy kirjoitti:

        Ahhhaahhaaa Pulla, pidä pieni liikunta breikki ettei tuu tukoksia. 🤣

        Paikollaan kököttäminen päiväkausia altistaa tukoksille...tekee kippeeks.

        Tulit sitten taas projisoimaan.

        Tervetuloa, odottelinkin sinua.


      • LudvigXIV kirjoitti:

        Tulit sitten taas projisoimaan.

        Tervetuloa, odottelinkin sinua.

        Nah, tuliko jo ikävä ininääni?🤣

        Noh ukko meni maate ja anoppini avasi toisen kaljatölkin, joten mä tupsahdin tänne omaan punkkaan katsomaan miten stoori etenee täällä. Ei kauheesti etene, mites nyt noin?🤔


      • mazy kirjoitti:

        Nah, tuliko jo ikävä ininääni?🤣

        Noh ukko meni maate ja anoppini avasi toisen kaljatölkin, joten mä tupsahdin tänne omaan punkkaan katsomaan miten stoori etenee täällä. Ei kauheesti etene, mites nyt noin?🤔

        Sinusta löytyi tänään uusi puoli, laitahyökkääjä.

        Ihan kiva.


      • LudvigXIV kirjoitti:

        Sinusta löytyi tänään uusi puoli, laitahyökkääjä.

        Ihan kiva.

        Hmm, kuka tai ketkä ovat keskushyökkääjiä?

        Minussa on kaikenlaisia puolia, esillä ja piilossa...harkiten paljastelen millon mitäkin..


      • mazy kirjoitti:

        Hmm, kuka tai ketkä ovat keskushyökkääjiä?

        Minussa on kaikenlaisia puolia, esillä ja piilossa...harkiten paljastelen millon mitäkin..

        En tunne keskushyökkääjiä, mutta sulta puuttuu keskushyökkääjän vaistot. Olet pehmeä.


      • LudvigXIV kirjoitti:

        En tunne keskushyökkääjiä, mutta sulta puuttuu keskushyökkääjän vaistot. Olet pehmeä.

        Joo mä olen pehmeä, mun middlename...

        Mä en tykkää hyökkäilystä, mielummin katon kun joku hyökkää ja väistän tai kopautan ottaan, että tipahtaa...ei sitä kauaa jaksa katella mitään hyökkimistä. 😌

        Eikä osallistua...turhaa energian haaskaamista.


      • mazy kirjoitti:

        Joo mä olen pehmeä, mun middlename...

        Mä en tykkää hyökkäilystä, mielummin katon kun joku hyökkää ja väistän tai kopautan ottaan, että tipahtaa...ei sitä kauaa jaksa katella mitään hyökkimistä. 😌

        Eikä osallistua...turhaa energian haaskaamista.

        Sori, tilanne päällä. Joudun selittelemään Dissin ja Pönttiksen sotkuja...

        Kopautat ottaan?

        Hienoa, onnea matsiisi. Illanjatkoja.


      • LudvigXIV kirjoitti:

        Sori, tilanne päällä. Joudun selittelemään Dissin ja Pönttiksen sotkuja...

        Kopautat ottaan?

        Hienoa, onnea matsiisi. Illanjatkoja.

        Kuvainnollisesti kopautan...öitä.☺️


      • mazy kirjoitti:

        Kuvainnollisesti kopautan...öitä.☺️

        Kida!

        Öitä nyrkkeilijälle.


    • Oli miten oli, niin uskon että pympyn kuva on aito. 👍

      • Se on aito, kuten minäkin.

        Kiinnostukseni Pönttöneitiin sumensi arvostelukykyni ja tein taktisen tukinikin. Se auttoi pääsemään privakeskusteluun Pönttöneidin kanssa, mutta jatko kaatui muihin asioihin,


      • LudvigXIV kirjoitti:

        Se on aito, kuten minäkin.

        Kiinnostukseni Pönttöneitiin sumensi arvostelukykyni ja tein taktisen tukinikin. Se auttoi pääsemään privakeskusteluun Pönttöneidin kanssa, mutta jatko kaatui muihin asioihin,

        Sun uskottavuus on nyt vaan mennyt.

        Tosin pymppy on ykkönen.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Sun uskottavuus on nyt vaan mennyt.

        Tosin pymppy on ykkönen.

        Uskottavuus tulee takaisin kolmessa päivässä. Hämmästyttävää, mutta niin se vain menee.


      • LudvigXIV kirjoitti:

        Uskottavuus tulee takaisin kolmessa päivässä. Hämmästyttävää, mutta niin se vain menee.

        Mä ainakin tuun epäilemään kaikkia epämääräisiä "uusia" nikkejä, joka tietää kummasti kaiken palstalaisista, kuten nyt se Palstalutka. Sekin on sun tekosia, vai mitä..


      • wanhaämmä
        LudvigXIV kirjoitti:

        Uskottavuus tulee takaisin kolmessa päivässä. Hämmästyttävää, mutta niin se vain menee.

        Ei mene...


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mä ainakin tuun epäilemään kaikkia epämääräisiä "uusia" nikkejä, joka tietää kummasti kaiken palstalaisista, kuten nyt se Palstalutka. Sekin on sun tekosia, vai mitä..

        Palstalutka on nähdäkseni ihan aito trolli, ei kuitenkaan minun. Joku palstapoika.


      • LudvigXIV kirjoitti:

        Palstalutka on nähdäkseni ihan aito trolli, ei kuitenkaan minun. Joku palstapoika.

        Ihan kuin myöntäisit ...


      • vanhapuskamuistuttaa
        Wwuwuw kirjoitti:

        Mä ainakin tuun epäilemään kaikkia epämääräisiä "uusia" nikkejä, joka tietää kummasti kaiken palstalaisista, kuten nyt se Palstalutka. Sekin on sun tekosia, vai mitä..

        Palstalutka on entinen Rumamaija ja vanhapalstalainenpalaa. Ei ollut kovin suosittu hahmo, syy ei ollut se, että kertoi naamansa olevan ruman (koska oli tullut isäänsä kasvoista) ja vartalonsa ok (postasi joskus vartalokuvansakin ja oli ihan kohtalainen) vaan se että on aina ylistänyt ulkomaalaisia ex-poikaystäviään. On kuitenkin "rasisti," eikä pidä afrikkalaisista tai muista pakolaisista, vaan keski-eurooppalaisista korkeakoulutetuista miehistä. Harrastanut näiden kanssa ilmesesti panosuhteilua lähinnä. Itkee sitä, ettei kelpaa miehille vakituiseen suhteeseen ruman naamansa takia, vaikka syy on ilmeisestikin luonteessa. Pikkukakkonen inhosi rumamaijaa ja hänet ensimmäisenä bongasikin vanhapalstalainenpalaa-nikistä. Rumamaija kirjoitteli ennen kuin sinä tulit palstalle, siksi et häntä tunne.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ihan kuin myöntäisit ...

        Mä olen pettynyt, en yllättynyt, mutta kuitenkin..


      • Totuudensiemen
        Wwuwuw kirjoitti:

        Ihan kuin myöntäisit ...

        Palstalutka on oma perttimme.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mä olen pettynyt, en yllättynyt, mutta kuitenkin..

        Tiedän ettet luota minuun juuri nyt, mutta mieti faktoja.

        Olen kuitenkin aidosti itsenäni palstalla, ja ristinäni on vain tuo Mariaaaaana esiintyminen taktisessa mielessä. Halusin vain yhteyden Pönttikseen ja etenin tavoitteeseeni vilpillä...

        Kadun tekoani, mutta tein sen tunteideni sokaisemana.


      • Loppu.totuus
        LudvigXIV kirjoitti:

        Tiedän ettet luota minuun juuri nyt, mutta mieti faktoja.

        Olen kuitenkin aidosti itsenäni palstalla, ja ristinäni on vain tuo Mariaaaaana esiintyminen taktisessa mielessä. Halusin vain yhteyden Pönttikseen ja etenin tavoitteeseeni vilpillä...

        Kadun tekoani, mutta tein sen tunteideni sokaisemana.

        Kerroppa nyt meille miksi olet niin kiintynyt misspönttikseen? Olet tehnyt sinkut-palstasta jo uhrialttaria lähentelevän!


      • vanhapuskamuistuttaa kirjoitti:

        Palstalutka on entinen Rumamaija ja vanhapalstalainenpalaa. Ei ollut kovin suosittu hahmo, syy ei ollut se, että kertoi naamansa olevan ruman (koska oli tullut isäänsä kasvoista) ja vartalonsa ok (postasi joskus vartalokuvansakin ja oli ihan kohtalainen) vaan se että on aina ylistänyt ulkomaalaisia ex-poikaystäviään. On kuitenkin "rasisti," eikä pidä afrikkalaisista tai muista pakolaisista, vaan keski-eurooppalaisista korkeakoulutetuista miehistä. Harrastanut näiden kanssa ilmesesti panosuhteilua lähinnä. Itkee sitä, ettei kelpaa miehille vakituiseen suhteeseen ruman naamansa takia, vaikka syy on ilmeisestikin luonteessa. Pikkukakkonen inhosi rumamaijaa ja hänet ensimmäisenä bongasikin vanhapalstalainenpalaa-nikistä. Rumamaija kirjoitteli ennen kuin sinä tulit palstalle, siksi et häntä tunne.

        Pyh.

        Eli ilmiselvä trolli.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Pyh.

        Eli ilmiselvä trolli.

        Selvä trolli, ilman epäilystäkään.


      • vanhapuskamuistuttaa kirjoitti:

        Palstalutka on entinen Rumamaija ja vanhapalstalainenpalaa. Ei ollut kovin suosittu hahmo, syy ei ollut se, että kertoi naamansa olevan ruman (koska oli tullut isäänsä kasvoista) ja vartalonsa ok (postasi joskus vartalokuvansakin ja oli ihan kohtalainen) vaan se että on aina ylistänyt ulkomaalaisia ex-poikaystäviään. On kuitenkin "rasisti," eikä pidä afrikkalaisista tai muista pakolaisista, vaan keski-eurooppalaisista korkeakoulutetuista miehistä. Harrastanut näiden kanssa ilmesesti panosuhteilua lähinnä. Itkee sitä, ettei kelpaa miehille vakituiseen suhteeseen ruman naamansa takia, vaikka syy on ilmeisestikin luonteessa. Pikkukakkonen inhosi rumamaijaa ja hänet ensimmäisenä bongasikin vanhapalstalainenpalaa-nikistä. Rumamaija kirjoitteli ennen kuin sinä tulit palstalle, siksi et häntä tunne.

        Njaa, 90 % correct, paitsi että toinen eksistäni oli suomalainen ja nimenomaan hän on edelleen "upein tuntemani mies".


      • palstalutka kirjoitti:

        Njaa, 90 % correct, paitsi että toinen eksistäni oli suomalainen ja nimenomaan hän on edelleen "upein tuntemani mies".

        Ja miehen koulutuksella ei paskan vertaa väliä, äkkiseltään katsoen yksikään seksipartnerini ei ole ollut korkeasti koulutettu.


      • LudvigXIV kirjoitti:

        Selvä trolli, ilman epäilystäkään.

        Joo, ja asun trollimaassa ja syön trollipuuroa yhdessä muiden röllien kanssa...


      • palstalutka kirjoitti:

        Joo, ja asun trollimaassa ja syön trollipuuroa yhdessä muiden röllien kanssa...

        Et ole minun trollihahmoni, siitä olen varma.


      • LudvigXIV kirjoitti:

        Et ole minun trollihahmoni, siitä olen varma.

        Oliskin huolestuttavaa luulla heräävänsä joka aamu kotoa omasta sängystä, kun todellisuudessa asuisikin jonkun vanhemman mieskirjoittajan aivosolun sisällä.


      • palstalutka kirjoitti:

        Oliskin huolestuttavaa luulla heräävänsä joka aamu kotoa omasta sängystä, kun todellisuudessa asuisikin jonkun vanhemman mieskirjoittajan aivosolun sisällä.

        Käsittääkseni sellaistakin on tapahtunut, näin olen kuullut.


    • Gerda_Ryti

      Pertti on tinsasetämies. Mutta hahmoina/henkilöinä olette hyvin samanlaiset. Haluatte voittaa, mitä se ikinä onkaan, keskustelut anonyymillä keskustelupalstalla. Harva muu ottaa tänne kirjoittelun niin vakavasti.

      • clllf

        Aika moni haluaa voittaa ja onko siinä jotain vikaa?


    • Yks iso persereikä koko ukko.

      • Xxxzzzccc

        Pakko olla samaa mieltä, sillä erotuksella että hintelän pojanpökkelön iso persereikä! Sivusta seurannut näitä kaunareiden käänteitä ja todennut pökkelön ihan pelleksi. Noin suuri naistenmies ei viihdy tälläsillä palstoilla, niillä kun on parempaakin tekemistä. Pullakin oli viihdyttävämpi kaikkine jankutuksineen.


    • Uutistoimitus

      Ihan kuin jossain treffi palstalla, mies kusettaa itsestään tietoja ja yrittää saada naisiin yhteyttä

    • En pidä huikeena kun en arvosta moni eri nikin käyttöä esittämällä jotain muuta kuin on, ei luo luotettavuutta.

    • NainenRuudunTakaa

      Ei ole huikeinta trollia lähelläkään.

      Ykkössijalla on Peris, joka on jaksanut luoda kokonaisen palstakaanonin, seonnut ja saanut itsensä taas jaloilleen (ja iskenyt naisen luopumalla periaatteistaan).

      Kakkonen on palstan vakkari DarkFear, joka voittaa muut palstavuosissa.

      Pertti yrittää kovasti ja kirinyt nyt kolmossijalle.

      • mitäpä.seuraavaksi

        Aivan niin Pertti, aivan niin. Tuohon nimimerkkilankaan ei mene enää kukaan.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2052
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe