Katsoitteko pelii, ruotsi oli ihan paska.?
Suomi on salibandyn maailmanmestari
9
170
Vastaukset
- Totuus-
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/qnln0O/fiasko--finland-slog-sverige-i-vm-finalen
Katsoin, se oli fiasko ruotsille - Semmostase
Parin vuoden päästä on suomessa kisat. Pelaan itsekkin säbää ja oon katsonut kisoja.
Säbä ei ole urheilua.
- Tezcatlipoca
Jos kohta täältä ei saa pillua persettä näyttämällä.
- Semmostase
Varmana on kovaa urheilua ja vaatii kovaa kuntoa ja minä itse pelasin lajia maalivahtina ja puolustajana yli 20 vuotta. Nykyään pelaan vaan satunnaisesti 4 divaria.
Semmostase kirjoitti:
Varmana on kovaa urheilua ja vaatii kovaa kuntoa ja minä itse pelasin lajia maalivahtina ja puolustajana yli 20 vuotta. Nykyään pelaan vaan satunnaisesti 4 divaria.
Se on vain mielipiteeni.
Futis ja lätkä ovat urheilua (ja viihdettä) parhaimmillaan.
Tuli katsottua. Ei Ruotsi minusta mitenkään paska ollut mutta Kosonen oli maalissa erinomainen.
- Antti___
Olen pettynyt kun rakas Venäjä ei voittanut.
Kuulostaa hyvälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113824
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413193- 2352847
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?392376- 361684
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?241496Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411476- 141361
- 181345
- 221271