Tuossa on tullut välillä vastaan surffaillessa Melixas.com niminen (treffisivu?) onko kellään kokemuksia onko aito sivu vaiko joku botti keskustelu huijaus hässäkkä?
MELIXAS kokemuksia?
8
1240
Vastaukset
- Joohoo
Onon
- Pitbull01
Miks vitissa en pääse siellä lukeen yksityisviestejä!🤔😤!! Tosi moni mimmi on kirjottanu
- hhhbh
Minkä värisistä paidoista pidät ? tyyliin jatkuu loputtomiin...
- mankeli
Olin kirjoittelemassa 2 naisen kanssa, eivät tunnu olevan oikealla asialla, rahat menee hukkaan. Voi olla pelko jos menette laittamaan valokuvia itsestänne, voivat pian kiristää rahaa silläkin konstin.
- Radottaja
Ei ole onnistunut mikään tapaaminen. On Se loputonta kirjotteluu.. kukaa ei suostu e mallii tai Facee ni toi on paskaa.. voi olla et joku aito löytyy mut se on sit varmaa vaa ruma.. jollain on aikaa ja hauskaa😅 menkää tinderii ni natsaa paremmin
- Huijaus
Kusetusta ei siellä o mitään naisia se on bisnes
- Anonyymi
Jep, ei tarvii ku muutama sana laittaa ni kaskummaa on krediitit loppu ja rahalla saa lisää. Eiköhän siellä tavan karvaperseet kirjottele. Ei oo siis mikään aito treffisivu, näitä on useita ja tiädä vaikka samaa firmaa.
- Anonyymi
Onko kukaan päässyt sen kautta tapaamaan jonkun naisen? Alkaa tuntua rahastukselta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853627
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813260Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683092On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702740Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442242- 651822
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271799- 351755
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601668