Vesi valuu ammeeseen. Kuohuu.
Kävelen hanan luo ja suljen sen.
Sanon sulle, "odota". Katsot hetken aikaa hämilläsi kun otan
kädestäsi kiinni ja pyydän istumaan sohvalle.
Sun silmät nauravat niin kuin ne tekevät aina,
istut alas ja sanot "no niin".
Kosken leukaasi ja korvanlehtiä. On pakko saada koskea.
Tunnustelen poskipäitä. Annat tehdä niin sanomatta sanaakaan,
ja suljet silmäsi.
Silitän kaulaasi ja käsivarren lihaksia. Otan kädet käsiini ja tutkin kämmenviivoja,
omilla sormillani piirtäen.
Huokaat.
Kämmenesi on suuri, turvallinen.
Kallistan siihen pääni niin, että koko poskeni peittyy.
Pidän näistä miehen käsistä.
Rosoisista, paljon työtä tehneistä. Haavoittuneista ja ahavoituneista.
Risteilevä, sininen suoniverkosto on rakas ja tuttu.
Jokainen luu ja nivelen kaari.
Sinä avaat silmäsi, kumarrut ja suutelet mua otsaan.
Sanot "mennään pikku kauris. Vesi on lämmin, otan sut syliiin."
Kylpyhuoneen valaisee lämmin kynttilänvalo.
No name nimetön
50
681
Vastaukset
- suur.runqvist
Hyi oksetus mitä itsebuustausta
- lukija1
hmm...ihan kiva.
- lukija1
misspönttöuuni kirjoitti:
Juuh...
https://www.youtube.com/watch?v=FqiVMKJxWK0
huuh..."ihan kiva"
(naurahdus)jaa.,tuommoista sen olla pitääkin; hunajaa ripauksella pölysokeria.
lukija1 kirjoitti:
jaa.,tuommoista sen olla pitääkin; hunajaa ripauksella pölysokeria.
Niih... ;)
Romanttista.
Mutta mun ihan vaan pakko kysyä, että mitä mieltä olit Luden trollailusta Mariaaaana?- wuppistafanitan
Hitto Wup...sä oot huippu! Lude! :oD Onks Lude pikkusen hassu tyyppi? Lude!!! Kyllä sä oot vaan huisa tyyppi Wup... :oD
wuppistafanitan kirjoitti:
Hitto Wup...sä oot huippu! Lude! :oD Onks Lude pikkusen hassu tyyppi? Lude!!! Kyllä sä oot vaan huisa tyyppi Wup... :oD
Aijaa oho..
No saat sammakon vaihteeks... 🐸
Tiettävästi keneltäkään ei ole niitä oikeasti suusta tullut..Kauniillakin hetkellä Wuhweli...? : )
Noh, sanottakoon näin, että vaikkeivät ihmiset uskoisikaan,
tunnistan kyllä monenmoisen pelailun vaikka vähän Marilyn-bimbolta joskus vaikutankin. Se on vastapuolen virhe jos harhaantuu kohdallani.
Katson aina sinne peilin takapinnallekin. Monesti löytyy todella kauniisti piirretty kuvio tai vähän väritetty tausta.
Toiset tekevät hallaa kaikille ympärillä olijoilleen.
Joko omana itsenään tai vähän toista lainaten.
Joku kärsii tahtomattaankin. Syitä en tiedä eikä se oikeastaan (enää) ole minun asiani.
Olen mennyt eteenpäin.- tattis_kamu
Wwuwuw kirjoitti:
Aijaa oho..
No saat sammakon vaihteeks... 🐸
Tiettävästi keneltäkään ei ole niitä oikeasti suusta tullut..Sammakko on ihan hyvä. Sainhan mä jo sulta aikoinaan ikioman biisinkin. :o)
- Turha_lynkkaus
Kauniillakin hetkellä Wuhweli...? : )
Noh, sanottakoon näin, että vaikkeivät ihmiset uskoisikaan,
tunnistan kyllä monenmoisen pelailun vaikka vähän Marilyn-bimbolta joskus vaikutankin. Se on vastapuolen virhe jos harhaantuu kohdallani.
Katson aina sinne peilin takapinnallekin. Monesti löytyy todella kauniisti piirretty kuvio tai vähän väritetty tausta.
Toiset tekevät hallaa kaikille ympärillä olijoilleen.
Joko omana itsenään tai vähän toista lainaten.
Joku kärsii tahtomattaankin. Syitä en tiedä eikä se oikeastaan (enää) ole minun asiani.
Olen mennyt eteenpäin.Onko mahdollista että erehdyit Mariaaaaan suhteen? Jospa hän onkin oikea ihminen?
Turha_lynkkaus kirjoitti:
Onko mahdollista että erehdyit Mariaaaaan suhteen? Jospa hän onkin oikea ihminen?
Minä en ota kantaa Mariaaaaaaa.
Juurikin niin sanoin.
Minulle asialla ei ole mitään väliä.- misterköntsähousu
Turha_lynkkaus kirjoitti:
Onko mahdollista että erehdyit Mariaaaaan suhteen? Jospa hän onkin oikea ihminen?
Ihan yhtä todellinen kuin tämäkin trollihahmo
- flowersreally
Lueskelin tässä näitä juttuja ja
https://www.youtube.com/watch?v=TLV4_xaYynY- flowersreally
Voitko avata sisältöä? : )
Kyseessä siis Bob Dylanin All along the watchtower Jimi Hendrixin esittämänä.
flowersreally kirjoitti:
Kyseessä siis Bob Dylanin All along the watchtower Jimi Hendrixin esittämänä.
Mutta miksi juuri tämä kappale?
- flowersreally
Aika hauska tämän sivuston sensurointilogiikka.
flowersreally kirjoitti:
Aika hauska tämän sivuston sensurointilogiikka.
Joo no aika ihmeellistä...höh..
- Hyvääjoulunaikaamissille
Kauniisti kirjoittelen ja lämmität mieltäni
Näin joulun alla.- Hyvääälaadukasta
Luen ja pidän kirjoituksistasi.Odottelen
Lisää.
- Simplicity
Jaa-aa... Olen niin vanha, että otan vertailukohdaksi muinaisen Regina-lehden. Eli Regina-tyyliä muokattuna johonkin proosamaiseen runomuotoon. Joskus vähemmän on enemmän. Itse voisin laittaa tähän vertailuksi hienon runon Pentti Saarikoskelta:
Hampaasi ovat niin harvat
että kun hymyilet,
tuuli tekee minut mustasukkaiseksi.Minulla on italialaiset hampaat, oletko nähnyt sellaiset? Ne tuovat onnea.
Aika osuva Saarikoski
(naurua)Tosin tämä ei ollut Reginaa...
Vaan kylpyhuonetta, jossa on valkeaa aalto-kaakelia.
(pärsk)- Simplicity
Hänen entisellä vaimollaan Tuula-Liina Variksella oli myös aikamoinen rako etuhampaiden välissä :-) Minusta tuo on kaunis rakkausruno,
Simplicity kirjoitti:
Hänen entisellä vaimollaan Tuula-Liina Variksella oli myös aikamoinen rako etuhampaiden välissä :-) Minusta tuo on kaunis rakkausruno,
Se on. Sitä se on.
Aika nerokas myös, lyhykäisyydessään.
Mutta siinä on silti kaikki tarvittava ja osuvasti : )
(näin ensimmäisen kerran, kiitos tuosta)- Teknodonna
(Hihitystä)
Mä en olekaan tuohon törmännyt. Mielettömän hauska, lähes rakastettava runo.
Taas saitin proosapuoli repsottaa levällään kuin Mäkkärin paperiroskat orapihlajassa. Kaupungin työntekijöitä ei näy.
(Naurua) - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
(Hihitystä)
Mä en olekaan tuohon törmännyt. Mielettömän hauska, lähes rakastettava runo.
Taas saitin proosapuoli repsottaa levällään kuin Mäkkärin paperiroskat orapihlajassa. Kaupungin työntekijöitä ei näy.
(Naurua)Mjoo
Tulin tuossa miettineeksi että voiko huonous itsessään kiinnostaa ketään muuta kuin kirjoittajaansa?
(Hirn) - mies_ihmettelee
Teknodonna kirjoitti:
Mjoo
Tulin tuossa miettineeksi että voiko huonous itsessään kiinnostaa ketään muuta kuin kirjoittajaansa?
(Hirn)Miksi sulla on tarvis dissata Pöntön kirjoituksia? Vähän havaittavissa.
Teknodonna kirjoitti:
Mjoo
(Hirn).. Donna on Taas Näemmä Tuhmistelemas.. Kiusimas ja Sillee.. ;P
mies_ihmettelee kirjoitti:
Miksi sulla on tarvis dissata Pöntön kirjoituksia? Vähän havaittavissa.
.. RakkauRest Tahi.. Noh.. Onhan niitä Syitä VaiksKuinkPal, jotka sellaista Aiheuttaa.. ;P
- mies_ihmettelee
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Donna on Taas Näemmä Tuhmistelemas.. Kiusimas ja Sillee.. ;P
Kateellinenko Pöntön romanttisesta hetkestä?
- Teknodonna
Miksi sulla on tarvis dissata Pöntön kirjoituksia? Vähän havaittavissa.
Mjaa
Ehkä tämä sitkeä nuha nenässäni on alkanut vituttaa jo siinä määrin, että vuodan yli.
Ei kämäsessä kirjoittamisessa mitään väärää ole. Sitä pitää vain tarkistella raakileena. Ikään kuin se rymyäisi metsässä ennen laukausta ja huolellista esillelaittoa, jotain ylevämpää tarkoitusta varten.
(Hihitystä) - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Mjaa
Ehkä tämä sitkeä nuha nenässäni on alkanut vituttaa jo siinä määrin, että vuodan yli.
Ei kämäsessä kirjoittamisessa mitään väärää ole. Sitä pitää vain tarkistella raakileena. Ikään kuin se rymyäisi metsässä ennen laukausta ja huolellista esillelaittoa, jotain ylevämpää tarkoitusta varten.
(Hihitystä)Hups!
Omituinen pilkkuvirhe.
(Naurua) mies_ihmettelee kirjoitti:
Kateellinenko Pöntön romanttisesta hetkestä?
.. Enpä Usko.. ;P
.. Voisin Mä Jottain SpekuLoira.. Mut.. En jaksa nyt alkaa Ängetä itseäni Donnan Piähän.. ;D- mies_ihmettelee
Teknodonna kirjoitti:
Mjaa
(Hihitystä)Minusta kirjoittaja tuo tilanteen ja tunnelman hyvinkin käsinkosketeltavaksi.
Helppo samaistua ja nähdä tuo omin silmin. - mies_ihmettelee
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Enpä Usko.. ;P
.. Voisin Mä Jottain SpekuLoira.. Mut.. En jaksa nyt alkaa Ängetä itseäni Donnan Piähän.. ;DNeiti Pönttiksellä on kaunis sielu.
- Teknodonna
Minusta kirjoittaja tuo tilanteen ja tunnelman hyvinkin käsinkosketeltavaksi.
Helppo samaistua ja nähdä tuo omin silmin.Niin niin
Käsiähän siinä räplättiin kuin manikyyrissä. Taisin jopa lukea tuohon kohtaan asti.
Hyvä minä!
(Naurua) mies_ihmettelee kirjoitti:
Neiti Pönttiksellä on kaunis sielu.
Kiitos!
Onpa täällä sanottu kovin kauniisti (jos lie kritiikkiäkin tullut).NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. RakkauRest Tahi.. Noh.. Onhan niitä Syitä VaiksKuinkPal, jotka sellaista Aiheuttaa.. ;P
Voisiko olla niin, että hän tykkää minusta? (ilahtuu)
Olen aina luullut, että pikemminkin inhoaa... :)misspönttöuuni kirjoitti:
Voisiko olla niin, että hän tykkää minusta? (ilahtuu)
Olen aina luullut, että pikemminkin inhoaa... :).. DiiVoista on Monesti Paha Sanoa Mittää.. VarmuuRel.. Varsinkaan vain Näin PalstaTuttavuuden Pohjalt.. Ja RuuTujen.. Takkaa.. ;P
Mul oli kesällä amme pihalla, muutaman kerran tuli pulikoitua
Day-spa auringon alla...mikä jottei :)
Mukava sinne oli kuumissaan pulahtaa, vesikin lämpeni helteissä suht nopeasti
- toivoryynänen
pujotteIija kirjoitti:
Mukava sinne oli kuumissaan pulahtaa, vesikin lämpeni helteissä suht nopeasti
Ethän vaan vahingossa tai tarkoituksella tullut "pissanneeksi" kyseiseen mukavuuslaitokseen ? Sellaisesta ei nämä enkelit tykkää.
- olisollutjännempi
Eikös se ollutkaan viiltämässä ranteita auki kylpyhuoneessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?881940Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,181196Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.991192Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol811014- 94904
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot154889Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt53814Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs56799Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv60759- 53704