voi perseen perse

Eikä palstalaisilla ole mitään muuta keskustelunaihetta kuin Ludvig?

Olen kyllä ihan otettu saamastani huomiosta, mutta toisaalta huolissani elämänne tyhjyydestä jos anonyymi palstailija täyttää iltanne.

14

443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naisiajulkisuuttaitkua

      Annatko superille peppua vai huulta?

      • Superi on perseilynikki, kirjoittajansa saa hoitaa tyydyttämisen kuten haluaa.


      • Sape saa tunkea löylykauhan ahteriinsa, en ole niitä miehiä.


      • LudvigXIV kirjoitti:

        Sape saa tunkea löylykauhan ahteriinsa, en ole niitä miehiä.

        Ei kerta vielä homoa tee, laita viestiä


        ;-)


      • super-ytm kirjoitti:

        Ei kerta vielä homoa tee, laita viestiä


        ;-)

        En kyllä ensimmäisenä olisi uskonut sinusta löytyvän homoseksuaalia.

        Jutuistasi sai kuvan että olet hetero. Muistelen että kävit Sara Siepin kanssa treffeillä, mutta ei kai se takaa mitään.


      • LudvigXIV kirjoitti:

        En kyllä ensimmäisenä olisi uskonut sinusta löytyvän homoseksuaalia.

        Jutuistasi sai kuvan että olet hetero. Muistelen että kävit Sara Siepin kanssa treffeillä, mutta ei kai se takaa mitään.

        "Muistelen että kävit Sara Siepin kanssa treffeillä"

        Joo, ja minä olen Tom Cruisen salarakas...


    • mklbgflrt

      Älä yritä kusettaa, ei mene läpi. Rakastat huomion keskipisteenä olemista. Kun tukinikkailunkin jo tunnustit, niin epäilen että jokunen noista aloituksesta on ihan itsesi tekemiä.

      • niinpäs

        Ja ketkä sitä huomiota sille antaa ;)


      • Miksi minä tekisin aloituksia puskista?

        Ei siinä ole järjen hiventäkään. Kun minä laitan aloituksen omalla nikilläni, se saa sata vastausta parissa tunnissa vaikka olisin kirjoittanut aloitukseen vain sanan "perse".

        Juttu on minun palstapersoonani, se saa huomiota.


      • yhdeksäntoistasennttinen
        LudvigXIV kirjoitti:

        Miksi minä tekisin aloituksia puskista?

        Ei siinä ole järjen hiventäkään. Kun minä laitan aloituksen omalla nikilläni, se saa sata vastausta parissa tunnissa vaikka olisin kirjoittanut aloitukseen vain sanan "perse".

        Juttu on minun palstapersoonani, se saa huomiota.

        Sinä olet seksipalstan HX. Aivan samanlainen uhriutuminen tyyliin: "miksi minä muka...". Eihän tuollaisia asioita tiedä kukaan muukaan kuin sinä.

        Sullon muuten sitten kuvasta päätellen löysä ja karvaton perse. Oletko koskaan harkinnut aloittamaan kuntosaliharjoittelua ? Saisit kunnon lihaksikkaan "pympyn". Eikä kukaan luulisi sinua kaappihoonariksi. Kuntosaliharjoittelulla saa myös kunnon erektion sekä karvat kasvamaan "pympyssä". Kokeile vaikka kolme vuotta jos kantti kestää muutakin kuin suunsoittoa.


    • kalamiäs
      • Näenkö väärin, vai onko tuolla munamiehellä persreikä omassa jalassaan??


    • Herranne aika näitä viestejä.

    • Pillujen--asiantuntija

      Ludvig on ätmi ja sen elämän tyhjyys näkyy useina aloituksina joka päivä palstalla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe